februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Sandra: Heel veel sterkte meid!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat een verdrietige berichten hier! :( Heel veel sterkte meiden!

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Meiden, ik heb een vraag.
    Wie weet hebben jullie het antwoord erop:)
    Als ik blauwe plekken heb zijn die altijd binnen een paar dagen weer weg.
    Nu heb ik anderhalve week geleden een boek op mijn kuit (vlak onder mijn knie) laten vallen. Dat was eerst een lichte blauwe plek maar is een dag of 4-5 geleden verandert in een bloeduitstorting die niet minder wordt. Op mijn knie, van datzelfde been, zag ik gisteren ook 2 plekjes die vandaag ook verandert zijn in bloeduitstortingen. Ik kan mij alleen niet herinerren dat ik daar iets tegenaan gehad heb.

Dat het nu veel minder snel heelt, heeft dit iets te maken met de zwangerschap of juist helemaal niets? Ik vind dit zo raar omdat ik hier anders nooit last van heb... En daarnaast ziet het er ook nog eens heel raar uit die rare bloeduitstorting...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb geen idee ananas... ik heb 9 dagen geleden bloed laten prikken en mijn arm is nog steeds paars... vind het ook wel erg lang duren nu...

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Misschien door de warmte??? Hele stomme maar schiet me hier te binnen dat je bloedvaten dan ook meer uitzetten...

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Debby, dat is inderdaad ook wel lang!! Die blauwe plek van mij bij t bloedprikken was gelukkig wel snel weg. Maar had echt het gevoel dat ik was lekgeprikt...9 buisjes! Wat moeten ze ermee....
    Ik ga het wel even in de gaten houden... vind het erg raar...

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Champy: Dat kan ook! Maarja, meestal wordt een blauwe plek later geen bloeduitstorting meer toch? ... Dat heb ik nu dus al met 3 plekken... Zou ook van de vaatverwijding kunne komen ja... Misschien toch maar medicijnen gaan studeren ipv. verpleegkunde:p

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Wupje en Sandra, bah wat een naar nieuws zeg! Wel fijn dat jullie het ons nog laten weten, kan me zo voorstellen dat je helemaal geen zin meer hebt in alle positieve berichtjes hier. Sterkte voor jullie en dat het maar snel weer raak mag zijn! Knufffff

@Geslachtsbepaling. We zijn er hier nog niet over uit. Bij de eerste wisten we het niet (een jongetje) bij de tweede wisten we het ook niet (een meisje) dit zal de laatste zijn, en het lijkt me ergens wel leuk om het ook een keertje WEL te weten. Hoewel het zooo GE-WEL-DIG was, om de verrassing pas bij de bevalling te hebben J hmm, we hebben nog ff om erover te denken…..

@sjalleke, hoe was je echo?

@ananas, gefeliciteerd met je 12 weken! *doet een vreugdedansje*
    Blauwe plekken, dat zegt me helemaal niets eigenlijk…. Sorry.

@hier. Vandaag naar de VK geweest voor de intake. Eigenlijk was alles nog bij ze bekend, onze dochter is nu immers pas 6 maanden oud. Ik krijg een keizersnee ivm complicaties bij de vorige bevallingen, maar mag wel bij ze onder controle blijven, naast de controle van de gyn. Das wel fijn, want ik ken de VK’s immers al van de 2 eerdere zwangerschappen. Jammer is dan wel, dat zij mijn bevalling dus niet zullen “doen”. Ik moet een paar keer extra bloed af laten nemen, omdat dit de 2e zwangerschap binnen het jaar is. Verder was alles oke. Gembertabletten gaan halen voor de misselijkheid, iemand bekend mee?

Vanavond gaan we mijn opa en oma vertellen dat ze er NOG een achterkleinkind bij krijgen! Wat zullen ze blij zijn dat ze ook dat nog mogen meemaken. (hopelijk dan, het duurt nog 7 maanden ;) )

Groetjes

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    sandra wat een verschikkelijk nieuws... veel sterkte, wupje wat lijkt me dat erg hebben ze toen niets geks gezien?

@bloeduitstoringen... ik heb geen ideee!!!

@ananas gefeli met je 12 wken!

@geslacht... ik wil het graag weten... manlief niet.. hmmzz ik zie er alleen maar praktische dingen van. we zullen zien.

Meiden we moeten onze kleintjes nu vasthouden hoor... t zijn veelste veel miskramen... word er echt naar van.. en onzeker ook.
    T kwartje is nog steeds niet gevallen hoor hier... tis wel leuk allemaal meepraten op het forum, leuke kado's krijgen, mensen zeggen ik ben zwanger enz... maar het komt nog steeds niet aan, het lijkt als of het niet over mij gaat.. kennen jullie dat of ben ik raar??

10. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Sandra en wupje.. jeetje erg hoor. en heel veel sterkte.

@ananas.... hoera 12 weken proficiat

@geslacht.... bij me zoontje wist ik het niet.. nu wil ik het wel heel graag weten.. maar voor vriendlief hoeft het niet zo.

En voor de rest ik krijg wel wat angst als ik dit nieuws hier lees op het forum, ik krijg er echt de kriebels van..en word er ook onzeker door brrrrr.

@ Al 2 dagen ziek van me werkthuis, bah wat voelde ik me slecht...
    de hitte besloeg me echt,was denk ik wel bijna 38 graden op me werk.. hield het niet meer vol.
    zijn hier nog meiden wat al ziek naar huis zijn gegaan vanuit het werk?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zit al anderhalve week thuis. Trek het echt niet met de moeheid en misselijkheid!

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ananas Van harte met de 12 weken!

Tip voor als je nog eens bloed moet laten prikken: Hou je arm zo lang mogelijk gebogen, dus met je hand naar je schouder of je borst. En druk ook zo lang mogelijk de ader dicht. Dat scheelt echt! Ik heb ook last van blauwe plekken als ze me weer eens prikken en het helpt echt.

13. veronique2005

debby82 ik heb dat ook.. en dan durfde ik me ook nog niet ziek te melden.. dus ik me vriend bellen.. huillend.
    hij zegt ook pak je spullen en ga naar huis,, nu zit ik natuurlijk de hele dag te wachten op een controleur. dan zal hij me wel werken sturen pfffff ik zie er tegen op vooral als ik me zo voel als nu...helppp hoop dat het heel gauw over is.
    en ik zie op 10 aug 2de echo ik ook.. ben aan het aftellen jij ook?

en devy dankje voor de tip, ik moet morgen bloef laten prikken.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    veronique... je bent toch ziek? dus ik zou me niet te druk maken hoor!
    Ik moet dinsdag naar de arbo-arts, maar die gaat me echt niet naar het werk sturen hoor.

Ik had de gyn gebeld voor wat tips en gezegd dat ik thuis zat en toen zei de assistente dat als mijn werk moeilijk deed dat ze dan een brief konden sturen naar de gyn.

Komop meid, maak je niet te druk. Ziek is ziek toch? Ik kan echt niet werken nu hoor. De moeheid is het aller ergst. Ik red dat echt niet een hele dag (halve dag ook niet).

De assistent van de arbo arts had trouwens gezegd dat ik aan mezelf moest denken en geen risicos mocht nemen enzo. En dat ik beter een week langer ziek kon blijven. Dus echt, maak je niet druk!

15. veronique2005

Debby.... je hebt eigelijk helemaal gelijk.. moet me niet druk maken... ik red het gewoon niet op me werk ben veel te moe..

we zullen zien als ze komen wat ze zegen...

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik ben zo blij dat ik GOED nieuws mag komen melden :):D:)
    We hebben dus een kloppend hartje gezien alleen zou ik volgens de echoscopiste een week minder ver zijn dan ik zelf denk maar volgens mij kan dat niet door mijn testdatum want dan zou ik een week voor NOD positief getest hebben... Maar goed over 2 weken nog een zekere termijnecho en dan met 12 weken nog een keer voor de combinatietest..

Het dringt nog niet echt door maar de tekst van Nikki's t-shirt viel in goede aarde bij de familie :D

17. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ohwja, nu wil ik wel op de lijst..
    Sjalleke, 27 februari, 2e kindje, BV, thuis en meisje

Volgende afspraak verloskundige op 25 augustus

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Joehoe gefeliciteerd Sjalleke!!

Hier even een update van mijn kant, ik ben vanmiddag na flink wat kramp en rugpijn het vruchtje verloren. Heel verdrietig allemaal, maar wel fijn dat ik thuis was en niet Oostenrijk.

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @Sandra: van zo'n lieve felicitatie krijg ik dus tranen in mijn ogen ! Maar soms is het leven echt oneerlijk...

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wupje en sandra: heel veel sterkte:( Sandra fijn dat je thuis wat inderdaad..

Deel Deze Pagina