februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ben ik ook weer, was afgelopen zaterdag met de kleine naar mams gegaan. Die avond een bruiloft bijgewoond en de volgende dag met mijn man gaan zwemmen bij PRIVE SAUNA PALACE | KOERSEL | BERINGEN | LIMBURG | VLAANDEREN | BELGIE (ow ja volgens die vrouw kon de sauna en infraroodsauna geen kwaad als je zw bent) en uit eten geweest (de kleine bleef bij mams), na afloop weer met z'n allen naar huis gegaan. Omdat ik zo moe was van gisteren ben ik vandaag niet wezen sporten, hopelijk morgen meer moed om te gaan.

@Liezen, hier ook heel erg last van maar ook met name bij te lang zitten en willen opstaan last van mijn bekken.

@Honger, nee hier normaal en soms te weinig eten ivm misselijkheid.

@Zieke kindjes, beterschap ermee.

@Goede echo's, super op naar de volgende.

@Mama's die zich niet lekker voelen, dikke knuff meiden ik hoop dat het gauw over zal gaan zodat jullie kunnen genieten van de zwangerschap.

@Knuffelen, tjah hier op een laag pitje en doe het alleen maar voor manlief ik heb er niet zo een behoefte aan.

@Kadootje, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hier ook heel erg last van mijn darmen, veel lucht erin.

@Ray, gefeliciteerd met het verloven.

@Wupje, heel begrijpelijk meid en hoop dat het zich alsnog meldt voor woensdag/donderdag. Dikke knuff meid.

@Trishka, veel sterkte gewenst met het afsluiten ervan.

@Mama's die eerder zijn bevallen, hebben jullie ook zo een last van jullie bekken?

@Cynthia, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Kom ook even gezellig langs, afgelopen dagen lekker vrij geweest dus niet online geweest.. Donderdag avond ben ik heel beroerd geweest, has hele zware krampen en moest steeds voor me gevoel naar de wc.. maar er kwam niet echt wat.. krampen bleven, en toen ineens kwam alles eruit (Diaree,sorry voor de details) Niet normaal meer.. daarna lekker in bad geweest om bij de komen, heel de vrijdag was ik ook niet lekker.. gewoon moe van de avond ervoor denk ik.. zaterdag/zondag rustig aangedaan en nu gaat het wel weer.. Mijn misselijkheid savonds blijft.. en het kokhalzen sochtends ook, maar volgens mij zit er wel vooruitgang in (even afkloppen)..
    @Niki, goede tip omdat savonds te eten.. want dat heb ik vaak ook en dan komt idd de misselijkheid weer..
    @Truus, mooi dat alles goed is met Frummel.
    @Liezen, heb ik ook last van, vooral de rechter..
    @Cynthia, welkom!!!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier hoofdpijn, dichte neus en goed misselijk blegghhhh.

@T84, fijn dat je je beter voelt meid.

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    cynthia: welkom en gefeliciteerd!

net de koelkast grondig schoon gemaakt..valt er een volle fles rosé op de grond..waaah..nog 100 jaar langer bezig. net even boodschapjes gedaan en nu een rustig dagje verder. eind van de middag komt er even iemand kennis maken die mischien bij ons komt poetsen. zou heerlijk zijn..

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ps:

cynthia: met 5.4 weken zie je nog geen hartje waarschijnlijk. hij begint vaak pas te kloppen eind week 5 en dan kun je hem vaak nog niet helemaal goed zien op de echo..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj tegen mij hadden ze toen juist gezegd dat je uit moest kijken met infraroodsaunas omdat dat door je huid naar binnen zou dringen...

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het gaat 1 tot 3mm door je huid heen dus niet eens in de buurt van de baby zeiden ze, en heb er maar 5min van de 20min in gezeten.

Zo net mijn eten er weer uit gegooid en voel me nu stukken beter maar heb wel weer honger maar durf gwn niet te eten.

Hoe voel jij je verder?

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o gelukkig maar!

mwah ben gisteren een dagje weg geweest en voelde me wel ok. maar vandaag ben ik toch weer doodmoe... het lijkt ietsjes beter te worden, maar het kan ook schijn zijn...

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuk een dagje weg, wij ook maar idd het is wel vermoeiend ja.
    Hoop dat het geen schijn is maar dat het gwn beter gaat!

Ik ga liggen want heb me een hoofdpijn nu na het overgeven, hopelijk kan ik straks wat eten want mijn maag is leeg nu.

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    probeer echt te blijven eten want anders wordt de misselijkheid echt erger

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He dames,

Ben zaterdag een dagje naar scheveningen geweest, maar ben er nog kapot van! Niet normaal hoe moe een mens kan zijn... En dan s óchtends om 5 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen, zoonlief ook wakker geworden van mij en dus zaten we vanmorgen vroeg al op... Gelukkig nog een uurtje kunnen snoozen op bed, want ja om 8 uur was ik alweer moe!
    Gelukkig is de misselijkheid een stuk minder!

xcynx: Gefeliciteerd!

Goede echo berichten zag ik weer voorbij komen!Gelukkig!

Wat een huwelijksberichten trouwens!Leuk! Gefeliciteerd meiden!

Trishka: Ik was ook in de veronderstelling dat je al wat langer geleden je dochtertje had verloren, maar bij deze nogmaals heel veel sterkte met het verlies en het verwerken van het grote verdriet!

Hvj: Heerlijk zo'n dagje weg! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel last gehad van BI vanaf de 25ste week, maar nu gelukkig nog nergens last van!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Marjolein, dank je wel! Inderdaad ideaal, dat ze zo'n aparaat in de praktijk hebben.

@Cyn, welkom en gefeliciteerd!

@T84, wat fijn dat je klachtjes wat minder lijken te worden. Ik hoop voor je dat ze snel weg zijn!

@Hvj, beterschap! Hoop voor jou dat het snel gebeurd is met dat overgeven..

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Kan dat dat er zoveel verschil opzit bij het horen van de hartslag met de angelsound?
    Las hier net dat Marjolein25 het kindje maar kon horen vanaf 11weken en enkele dagen en Kadootje al met 9weken en enkele dagen?
    Maak me nu wel wat ongerust want ik hoorde helemaal niks:(

14. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Voor iedereen met een goede echo: Gefeliciteerd.
    Voor alle meiden, die gaan trouwen: Wat leuk!!!
    Voor alle meiden die misselijk zijn: Jeetje wat balen, hoop dat het snel over is. Zelf gelukkig niet echt misselijk. Wel gevoelig voor alle geuren, ook af en toe die van de poepluiers van zoonlief, maar ga nog net niet over mijn nek dus valt net aan mee.
    @liezen: Valt op zich mee, af en toe een pijnscheut als ik te snel opsta enzo.
    @hongergevoel. Heb soms in ene lekkere trek, maar niet echt in snoep. Ook eet ik maar een klein bordje avondeten, want dan heb ik alweer genoeg en inderdaad even later weer een honger gevoel. Dus hier ook klein beetje per keer.
    @knuffelen. Ook hier totaal geen zin. Soms doe ik het voor manlief, maar zelf totaal geen behoefte aan. Op zich kan hij er redelijk mee omgaan. Alleen snapt hij niet dat ik nu ook niet zo graag aangeraakt word. Dus strelen ofzo, hoeft van mij ook niet en daar heeft hij het wel moeilijk mee. Maar goed hoop dat dat straks weer minder word en het wel allemaal mag van mij. We zullen het zien.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je dames, hier net een kuipje appelmoes op (100gr) en paar slokjes appelsap en voel me weer misselijk. Ik denk dat ik maar ga staken met eten, bleghhh.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jojogirl volgens mij hoorde ik het pas met 14 weken ofzo. Maar goed bij mij zit er ook wel een speklaag tussen ;)
    gebruik je wel baby-olie/gel om te geleiden?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thistje persoonlijk begrijp ik nooit dat iemand knuffelt voor dr man en er zelf geen lol aan beleeft. Ik neem aan dat dat voor de man ook niet leuk is... ik kan me echt niet voostellen dat ik dat zou doen. Mijn man "zeurt" ook wel een beetje (en bij ons is het dus 0,0 op dit moment) maar ik denk dat ik veel meer ongemakken heb dan hij. En hij heeft er toch geen recht op ofzo... Ik krijg er een beetje een vies gevoel bij om het tegen mijn zin in te doen...

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik ben het met Debby eens, ik kan het niet "doen" voor hem... Dat zou echt tegen mijn gevoel ingaan en mezelf doen verachten...
    Maar misschien is het niet zo tegen je zin als het overkomt, maar nee is bij mij toch echt nee!

Gelukkig hebben wij er geen last van, al is het wat minder dan normaal.

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @debby82: Ja ik gebruik die speciale gel die erbij zat, mischien maar eens proberen met babyolie? of is het gewoon te vroeg?
    Vind het gewoon zo vreemd dat ik helemaal NIKS hoor zelfs niet mijn eigen hartslag of is dit normaal?
    Bedankt voor je reactie;)

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jojogirl, eigen hartslag niet horen is idd vreemd ja, dat je die kleine nog niet kan horen is nog niet zo gek hoor!Ik hoorde bij *Eliza ook pas dr hartslag met 14 weken.

Ivm "knuffelen" , ik snap dat tegen de zin in seksen een beetje raar is, maar als ik echt helemaal geen zin had zou ik toch mn man af en toe wel willen plezieren, bedoel je man heeft toch ook genegenheid nodig en ontlading, ja daar hebben ze de lkinkerhand ook voor natuurlijk ;) , maar das toch heel anders als t samenzijn.. Denk dat ik anders een hele ongelukkige man zou hebben..

Nee t leven bestaat niet alleen uit seks, maar voor mannen kan t ook echt niet zonder, t is ook een ontspannings iets voor ze.

Ben iig blij dat bij ons hier de zin er gewoon nog is, lijkt me wel heel moeilijk om te seksen alleen voor zijn ontspanning..

Hier: Pfff gistermiddag helemaal kapot, weekend was toch ff wat te druk denk ik ;) .
    Vandaag mocht ik gelukkig uitslapen en dat heb ik ook heerlijk gedaan!
    Nu ff in t huis aan t rommelen, vanmiddag kleine man van t kdv halen en dan is t alweer etenstijd.

Deel Deze Pagina