Goeiemorgen allemaal, nou mijn dag begint alweer goed. Heb superslecht geslapen. Last vd warmte, en vooral weer van mijn rug, daardoor niet goed kunnen liggen. Beetje misselijk enzo. Ben al 2 uur op terwijl het mijn vrije dag is en ik dacht lekker beetje uitslapen en rustig aandoen. Maar nee dat plannetje ging niet door. Ben ik net de pagina's hier aant lezen, probeer op iedereen te reageren. Klik ik het scherm weg....is dus ook al mijn tekst weg! :x Sorry meiden, maar ik ga niet weer opnieuw beginnen. Nieuwe meiden, welkom! En gefeliciteerd! En allemaal een fijne dag vandaag!
He meiden de club wordt lekker groot leuk om alles vanaf het testen van iedereen mee te maken. Nieuwe meiden join the club!!!
?eerste week februari 2011 - Ananas89 - 20 - eerste kindje, 2e zwangerschap - BV - denkt ziekenhuis - ?Geen idee
Heb mezelf net tussen het lijstje geprobeerd te zetten, maar is volgens mij niet helemaal goed gegaan Zou iemand anders het heel misschien dan voor mij kunnen fiksen? @ Collo003 Ananas Wat een mooie verrassing voor je zeg! kan me voorstellen dat het nog wel een beetje onzeker is en dat je geniet van alle kwaaltjes. Hier dus ook moe en een opgezette bui....en hormonen... ongelofelijk, ze zijn terug....kan het bij bijna niks meer drooghouden. Vandaag was mijn nichtje aan het afzwemmen voor haar diploma, hield het bijna niet droog. Heb het echt moeten wegslikken want anders weet iedereen ook wel weer hoe laat het is! Inderdaad! Erg hé! Dat emotionele... Kon het van het weekend ook bijna constant niet droog houden! En het is ook echt zo! Ik geniet elke seconde van elk kwaaltje! Dus ook van het misselijk zijn, al vindt ik dat wel een beetje apart hahaha. Ik kan er nu ook niet meer omheen: mijn borsten zijn nu ook echt gegroeid en ze doen alleen maar meer pijn! (groeien dus nog wel even door ) Zometeen naar de gyn. Echt superspannend! Hoop echt zooo ontzettend dat het goed nieuws is! Mijn vriend moest werken, en kon dat echt niet afzeggen. Ben wel blij dat mijn beste vriendin met me mee gaat, alleen had ik het een stuk enger gevonden! En die hormonen... Weet niet hoe ik dit nog 2 maanden voor me moet houden...Mijn gezicht en mijn rug: een en al puistjes... Maarja, komt vast wel goed! Ik ga ervan door, nog even proberen te ontspannen Liefs Ananas89
Welkom aan de nieuwe meiden. Ik zei eerder dat ik helemaal niet moe was en zo. Nou pff gisteren wel hoor, ik was in de Supermarkt en ze draaide een mooi liedje, ik heb de hele tijd mijn tranen weg moeten duwen (ook nog een half uur na dat dat lied afgelopen was) Daarna was ik echt helemaal uitgeput en ben ik mijn bed in gedoken. Dat wordt nog wat op mijn werk
* 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis- denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV-thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - bv- zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 -26- 2e kindje - BV-zk-jongen * 7 februari 2010- Mime28- 29- 1ste kindje-bv-?-? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme- 22- 1e kindje- ??-??- Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje
@Ananas Je had het prima gedaan hoor, alleen eventjes de [Quotes] aan het begin en einde weghalen. Ik heb je eventjes op de 7e gezet (dan kan de uiteindelijke bevallingsdatum alleen maar meevallen. ). Ontzettend veel succes bij de gyn en ik hoop dat je een mooi frummeltje ziet. Wel fijn dat je toch nog iemand mee kan nemen. Het is natuurlijk extra spannend omdat de eerste zwangerschap niet goed is gegaan. Ik duim voor je! @Mime Ik word wel emotioneel maar helaas voor mijn omgeving ga ik niet huilen maar word ik een hormonster. Ik probeer mezelf heel erg in te houden, maar eigenlijk ben ik gewoon niet te genieten. Ik vind het deze keer ook eigenlijk spannender dan de eerste keer, nog meer onzekerheid. Heel vreemd want met Kyra is eigenlijk alles goed gegaan.
* 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis- denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - bv- zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 -26- 2e kindje - BV-zk-jongen * 7 februari 2011- Mime28- 29- 1ste kindje - bv - ? - ? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme- 22- 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje
@ Mime28, khb je datum veranderd in 2011...hij stond nl op 2010. Neem aan dat je nog niet bevallen bent... @ DaphneeneEstelle, denk dat de praktijk het verkeerd heeft hoor. Kijk maar naar mijn tempkaartje, tkan nooit dat ik nu 7 weken ben. Volgens mij heeft ze gerekend vanaf mijn laatste menstruatie, en die begon op 15 april. Vanaf dat moment tot vorige week was het 7weken. @ All, wanneer vertellen jullie het aan je ouders/schoonouders/vrienden/familie? Wachten jullie op de eerste echo? Ben wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan..
@Daphneenestelle Inderdaad een spoedks. Het viel mij 200% mee. Ik had al eerder een grote buikoperatie gehad en ze hebben dat litteken gebruikt (oude litteken is vertikaal van bikinilijn tot paar cm boven mijn navel). Ik heb eigenlijk ook bijna geen echte pijn gehad en toen ik weer thuis was heb ik eigenlijk voor de vorm nog wat paracetamol geslikt terwijl ik het ook wel zonder redde. In het ziekenhuis vroegen de verpleegkundigen ook gekscherend of ik wel een kz had gehad. Ik denk dat ik er gewoon minder last van had omdat ik het vergeleek met die andere operatie die toch wel een stuk zwaarder was. Het lichamelijke herstel gaat wel langzamer, ook al voelde ik me goed (als ze me maar niet aan het lachen maakten). Je moet toch je rust houden al is het maar op de bank want als je dat niet doet kun je vrijwel zeker een terugslag verwachten. Ik heb in ieder geval helemaal geen angst voor nog een kz, alhoewel ik het niet meer mee wil maken dat mijn kindje het zo moeilijk heeft dat het een noodzaak wordt. @Lavendel Mijn schoonouders weten het al omdat ik daar getest heb. Ik was nogal in shock dus heb ik meteen die test voor hun neus gehouden. En van tevoren nog gevraagd of iemand een bekertje AP-PEL-SAP wilde. Mijn ouders en de rest vertel ik het waarschijnlijk na de eerste echo/afspraak verloskundige. Mijn moeder schiet in de stress totdat ik de 26 weken voorbij ben (mijn oudere zusje is overleden door een vroeggeboorte) en ik wil die stress minimaliseren.
Hallo Allemaal!! Vanmorgen had ik nog een berichtje gepost met daarin vermeld dat ik vandaag weer naar de gyn moest voor een echo om te kijken of ik daadwerkelijk zwanger ben en voor mijn bloeduitslag! Nou de uitslag: Mijn bloed is gestegen van 49 naar 1500 (in minder dan een week) dus die is ontzettend hard gestegen!! Uitslag van de echo: Hij kon een vruchtzak zien met daarin een vruchtje en we konden zelfs al de hartslag zien!! Ik ben echt zoooo onwijs blij! Ik mag me nu officieel zwanger noemen En uitgaande van zoals ik me voel kan deze zwangerschap ook niet meer stuk Nou voor zover even! Liefs Ananas89
Ananas, gefeliciteerd! Vertellen, ouders en s-ouders weten het al. Heb zelf zoiets van mocht het misgaan, dan zou je dat ook vertellen, dus waarom nu wachten.
Vandaag gebeld voor een intake bij de VK. Maandag 28 juni! Ben benieuwd naar alle info. Groetjes Juul
ik mag vrijdag naar de verloskundige, ook weer spannend. dan nadien afspraak verloskundige. ik heb nu echt een bevestiging nodig. terwijl ik daar bij de andere 2 jongens helemaal niet bij na d8, en nu heb ik ammel een gevoel van. zou het goed zijn, klopt t hartje.. etc etc. ananas, wat leuk joh,en zooo fijn is dat als je te zien krijgt dat t kindje leeft. en t hartje klopt
Ananas89, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is en dat je het hartje al hebt gezien! Ik heb het trouwens al wel aan mijn ouders verteld, ook idd omdat als het mis gaat, je het toch wel verteld.
Yep, woensdag komt ze al langs. Vorige keer heb ik ook mee gedan, vind het een kleine moeite en je helpt er andere vrouwen mee. Wat duurt het nog lang he tot het het einde vd maand (lees: echotijd) is
Meiden, is het misschien een idee om onze afspraken ook op de lijst te zetten? Bij de feb09 mama's deden we dat onderaan de lijst op datum. Ik heb mijn afspraak er vast in gezet. Vullen jullie de lijst aan? Bevallingslijst * 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis - denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen * 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje Afsprakenlijst Juni 30: MG2009: Intake vk + eerste echo Juli
Bevallingslijst * 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis - denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen * 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje Afsprakenlijst Juni 28: Lovelyme: Intake vk 30: MG2009: Intake vk + eerste echo Juli