februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou wel 'fijn' om te lezen, Trishka en Dani dat jullie eerste bevalling niet zo'n pretje was maar dat jullie toch kiezen voor een thuisbevalling zonder pijnstilling! Dat geeft toch een soort van moed. Want als ik nu denk aan de bevalling dan denk ik, men waar ben ik aan begonnen. Erg he? :) Nou ja, nog tijd genoeg om daar naar toe te gaan werken, maar vind het echt dood eng.

Blegh.. Hier heel de avond al maagzuur. En honger, maar totaal geen zin in eten. Is ook lastig.. Kan wel zeggen pak een boterham, maar die gaat er echt niet in ;)

2. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    @Trisha. Wat een heerlijk gevoel zeg voor je!!
    @HVJ: Hoop dat het snel beter gaat
    @Chrizzy: Komt gewoon goed!
    @MG, blij dat het rustig aan wat beter gaat!
    Voor wie ik nog vergeten ben: Gefeliciteerd, sterkte, het komt wel goed, of gefeliciteerd met de 12 weken ;)
    @pijnstilling bij bevalling: Bij de eerste geen pijnstilling gehad. Vond het ergste de rugweeen en daar helpt de pijnstilling niet tegen, dus heb zo'n 1,5 uur onder de hete douche gestaan/gezeten. Daarna met een warme kruik in mijn rug. Daarna had ik voor mijn gevoel persweeen, maar mocht ik nog niet persen. Wat een ellende zeg, dat voelde zo onnatuurlijk. En toen heb ik wel geschreeuwd, maar toen ik eindelijk mocht persen was het zo'n opluchting. Vond ik ook helemaal niet pijnlijk, maar heerlijk bevrijdend. Weet dus niet of ik de volgende keer pijnstilling neemt. Ligt er aan of het kan, want de eerste keer kon het dus niet. Moet zeker in het ziekenhuis bevallen, dus de keuze is er wel. Zo'n bad bevalling lijkt me heerlijk, maar ja kan bij ons in het ziekenhuis niet.

3. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

Hier een berichtje van mij. Had niet zoveel tijd om te reageren :(
    Heb ook nog niets bijgelezen dus zal morgen even reagerenm

Thriska gefeliciteerd meis dat alles goed is zal wel een hele opluchting voor je zijn geweest

Met mn zoontje gaat het tot nu toe nog steeds goed. Hij hoest wel nog behoorlijk dus we geven hem veel extra ventolin pufjes. De dokter had nog even geluisterd naar zijn longen en hoorde ze licht brommen maar niet erg gelukkig ook waren zijn amandelen wat opgezet maar dat kwam dus door de kroep infectie. We hadden goed gehandeld volgens de dokter :) nu is het alleen maar afwachten of hij het vanavond weer krijgt. Pseudo kroep kan 3 dagen aanhouden helaas.

Nou meiden ik ga proberen te slapen hopelijk lukt het een beetje

Weltrusten allemaal

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @niki mijn moeder vond het ook moeilijk een jurk voor mijn trouwen... uiteindelijk hebben we een hele mooie (geen soep/oude wijven) jurk gevonden in een winkeltje waar je het nooit zou verwachten!

@pijnstilling: bij de 1e wilde ik perse een ruggeprik van te voren regelen. Maar ja, uiteindelijk via ks bevallen dus nu weet ik nog niet hoeveel pijn het doet... ik ga het gewoon aanzien, als ik veel pijn heb vraag ik wel om pijnstilling.

Hier een beetje onzeker vandaag. Ik voel me opeens veel beter en helemaal niet meer zo zwanger. En dan gelijk bang dat het mis is ofzo... slaat nergens op misschien, maar nu moet ik nog 2 weken wachten op een echo... bleh.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Thriska gefeliciteerd met jullie goede echo.
    Marjolein hopelijk hebben jullie afgelopen nacht een betere nacht gehad. Wat sneu dat jullie mannetje zo ziek wordt.

Pijnbestrijding: ik had het er pas nog over met mijn man Hoe moet je in godsnaam weten of je dat wil. Ik bedoel ik wil graag geloven dat ik het allemaal zo kan maar daar kom je toch pas achter als je in die situatie bent en ik heb begrepen dat je dan vaak te laat bent. Klopt dat?

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    @ debby probeer er gewoon een beetje van te genieten dat je je beter voelt, het zegt helemaal niets en je hebt je rot genoeg gevoeld

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!

Trishka: Wat super van je goede echo:D Echt geweldig! Maar lekker gaan genieten van je roze wolk

Marjolein: Fijn dat het al wat beter met je zoontje ging. Zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen??

Niki: Ooooh kwarktaart!!! Dat maak ik met zin niet meer:p Anders eet ik alles zelf op:p

60 baby's per uur:( nog nooit gezien:p

Gisteren met 3 collega's een cadeau gehaald voor de trouwerij van een collega van ons. Collega die het bedacht had zei: Geen trouwerij in Friesland zonder varken! Dus ze heeft een mini-varken gehaald! Echt zooo lief beestje!!:D Vanmiddag nog een mooi lint halen en dan is de Friese traditie compleet:p Nu maar zien wat ze ervan vinden want de bruid is echt een schoonmaak miepje:p we zullen het vanavond vanzelf zien:p
    Hier begin ik volgens mij ziek te worden... Hoofdpijn, keelpijn... Maar volgens mij hoort het erbij want ik heb er al veel meer meiden hier opt forum over gehoord!

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: die onzekerheid heb ik ook met vlagen..we moeten nog even volhouden en dan 12 weken..daar zit jij toch ook nog niet op?

Thuisbevallen: ik ben een hele relaxte,maar thuisbevallen nee. nederland heeft het grootste aantal babysterfte's rond de geboorte van alle landen!!! oa omdat wij zoveel thuis bevallen..ik ga lekker naar een ziekenhuis en kom terug in een schoon/trauma vrij bedje..hihi

9. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    @Marjolein, sterkte hoor met je zoon. Hoopt dat hij zich snel beter voelt en jij je nachtrust weer terug krijgt! Je voelt je altijd zo hulpeloos!
    @Debby, dat heb ik ook hoor. Voel me hier ook veel beter, reageer minder heftig op geuren en op eten en gelijk ben je onzeker. Moet nu nog een week wachten. Al weet ik ook dat het niks zegt, het hoort er bij.
    @Ananas, hoop dat het mee valt met het ziek zijn, In ieder geval beterschap. Hoort ook beetje bij het weer denk ik, hoor het ook veel om mij heen.
    Hier vandaag een bij kom dagje. Gisteren naar het sprookjeswonderland geweest (Enkhuizen). Helaas heeft mijn zoon de fase dat hij nu alles eng vind en hij vond er eerst dus helemaal niks aan. Was ook heel erg druk. Erg jammer. Ook voor mijn man die voor het eerst mee ging en er gelijk ook niks meer aan vind. Terwijl het zo'n leuk park kan zijn. Later vond mijn zoon het op zich wel leuk. Beetje slecht geslapen vannacht, heel erg onrustig. Hebben jullie dat nu ook? Misschien vanmiddag even met mijn zoon naar de bieb. Vind hij erg leuk om zelf boekjes uit te zoeken. Toen ik ook vroeg wat hij wilde doen in de vakantie, dacht ik dat hij zou zeggen, springkussen of dierentuin ofzo, maar nee kwam eruit: Met mama boekjes uitzoeken. Hahaha zo lief.

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kom ook weer even spieken.. Ben eigenlijk te moe om een verhaal te typen, maar doe me best.. hihi..
    Afgelopen maandag is de vrouw van moeders voor moeders geweest.. met de flessenset.. dus zit braaf op de wc met een bakje eronder.. kreeg nog een kado'tje ook van haar omdat ik meedoe.. Doen er meiden hier ook aan mee?
    Trouwens ze deed een zwangerschapstest.. en echt binnen no-time was het streepje er zo donker, ze zegt je hebt veel hcg.. merk je dat? Ik zeg ja dat kan wel kloppen, haha!! trouwens vandaag een tot nu een goede dag qua misselijkheid..
    Gelukkig zijn we alweer halverwege de werkweek.. heb alleen echt geen zin en puf meer.. komt ook dat het heel rustig is en dat iedereen met vakantie is.. maar nog 5dgn werken dan lekker 3wkn vrij, even lekker bijkomen!!
    @Niki, ow lekker!! Krijg er nu gelijk trek in!
    Ik vind het altijd moeilijk om een jurk in nederland te kopen.. als je naar engeland gaat heb je veel meer leuke jurken en veel meer keus..
    @Thistje, ow wat lief van je zoontje.. dan smelt je hart toch.. hihi..
    @thuisbevallen, ik wil juist in het ziekenhuis bevallen, ik kan niet precies zeggen waarom maar dat zegt me gevoel..
    @vanavond weer 60 baby's per uur op sbs6.. ga weer kijken..

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ananas heb je echt een levend varken gehaald? En wat ga je daar dan mee doen? Moet eerlijk zeggen dat het niet echt diervriendelijk op me over komt, maar misschien heb ik het mis...

60 babys per uur, ik heb alle afleveringen al gezien op een engelse uitzending gemist... wel een leuke serie!

niki de babysterfte komt op zich niet door thuisbevallen maar meer omdat risicozwangerschappen niet goed herkend worden. In Nederland hangt naar mijn mening veel te veel een niet zeuren, gewoon doorgaan cultuur waardoor veel niet gevonden wordt.
    Ik ga in het zkh bevallen want ik heb een medische indicatie maar het lijkt me op zich wel fijner om thuis te bevallen.

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Debby: het is inderdaad een levend varkentje. Heeft vannacht in een grote stal geslapen. Vanavond gaat ie mee naar de bruiloft (in een grote mand/kooi, soort konijnenren met vaste bak eronder, en het is een heel klein varkentje (mini) dus hij heeft echt ruimte zát) Dan geeft die collega vanavond het varkentje en daarna gaat ie direct weer de mand/kooi in. vanavond gaat ie sowieso met een andere collega mee naar huis. Zij wilde hem heel graag hebben. En mocht de bruid en bruidegom hem nou alsnog willen mogen ze hem zelf hebben maar anders (waarschijnlijk) blijft hij lekker bij die collega wonen.

Zelf ben ik een ontzettende dierenvriend, en de collega waar "gabber" gaat wonen is zowat de grootste dierenvriend van de wereld. Er zou niks gebeuren wat echt dier onvriendelijk zou zijn. Maar het is wel traditie om een varken te geven of een trouwerij. We zijn dus niet de eerste en zeker niet de laatste die dit doen.

Maar als je het zo leest snap ik dat het dieronvriendelijk over kan komen.
    Het is dus echt niet de bedoeling dat het varkentje wordt losgelaten of iets dergelijks. Juist niet, dat zou echt zielig zijn. We nemen hem mee dus in de kooi en na een minuutje (hooguit) prime time gaat ie terug de kooi in, in een rustige ruimte in de locatie. Waarna ie gewoon weer mee naar huis gaat.

13. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Goedemorgen meiden

Zo heb weer even bijgelezen maar ben de helft alweer vergeten :(

Afgelopen nacht ook niet zo'n beste nacht geweest. De pseudo kroep bij zijn zoontje was gelukkig niet aanwezig, maar hij was wel behoorlijk aan het hoesten en daardoor werdt hij dus steeds wakker. Dus vanaf 0:00 tor 2:00 ben ik heen er weer gelopen om hem wat te drinken te geven en wat pufjes. Arme schat zweette helemaal maar bibberde ook dus heb ik hem lekker in gestopt en ben even naast hem gaan liggen, dit vond hij erg fijn. Wij lezen altijd een verhaaltje voor het slapen gaan en daarna doen we een disney luister cd in de player en zetten deze voor hem aan. DIt had ik dus afgelopen nacht ook gedaan alleen elke keer als het cdtje afgelopen was kwam hij weer, dus heb hem om 3:00 op repeat gezet :( Daarna heb ik hem niet meer gehoord tot 7:30 gelukkig. IK moest helaas weer om 6:00 op omdat ik om 7:30 begin met werken dus ben weer bekaf, vanavond slaapt de kleine (als hij zich beter voelt bij mijn moeder) en kan ik weer een beetje bijkomen. IK vind het echt zielig voor hem en je bent ook echt gewoon machteloos, je kunt niets doen :(. Vanmorgen was hij trouwens wel erg vrolijk en is hij lekker naar het kdv gegaan. Ik heb nog geen telefoontje gehad dus alles zal wel goed gaan met hem.

Pijnstilling bij bevalling: Heb ik niet gehad, het was bij mij een beetje raar gelopen. Ik ben nooit zo'n doorvrager dus vroeg altijd weinig aan mijn VK, maar op een gegeven moment bij 37 weken bleef ik maar kleine beetjes vocht verliezen, ik dacht dat het urine was dus zei er niets over bij mijn vk :( Tot er met 38 weken toen vroeg ik aan de vk, wanneer merk je eigenlijk als je vliezen zijn gebroken, toen zei zij Hoezo? Waarna ik weer zei nou elke keer na het plassen veeg ik af maar heb ik het idee dat het niet droog wordt :(. Dus ik kreeg gelijk een staafje mee naar het toilet en als het zwart kleurde was het vruchtwater. Nou je raad het al deze werdt gelijk pik zwart en ik werdt meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar kwamen ze dmv een echo er achter dat ik al behoorlijk wat vruchtwater had verloren. Volgende dag dus ingeleid om mijn weeen op te wekken. Dit gebeurde om 9:00 smorgen (toen had ik al 3 cm ontsluiting, dus mijn lichaam was al hard bezig) Nou de weeen kwamen pff wat erg. om 14:00 uur had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen, op dat moment zei ik ik wil niet meer. Nou na dat gezegd te hebben werd mijn zoontje om 14:45 geborden, dus ook zonder pijnstilling. Zelfs hechten deden ze zonder pijnstillers auw

Na al dit meegemaakt te hebben ben ik erachter gekomen dat in het ziekenhuis bevallen me super goed bevallen is. Ik werd erg goed verzorgd dus deze kleine wil ik ook in het ziekenhuis uitpersen alleen hoop ik wel dat het helemaal uit zichzelf gebeurd.

Zo ik heb weer een blaadje vol geklets sorry.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ananas ok zo... ja dan is het natuurlijk niet erg. Ik had alleen wel eens van mensen gehoord dat ze tijdens het feest het varken loslieten en dat iedereen er achter aan ging rennen enzo en dat vond ik echt heel zielig...

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wel zielig...maar klinkt wel komisch..hihi...sorry

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja volgens mij was het ook wel komisch ;) maar dat arme varken was doodsbang van de harde muziek enzo en dan alle mensen erachteraan...

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    kende die tradite nog niet met een varken, apart :) !

Gister gesprekje gehad met manlief, 15 aug vieren ik en mn stiefzoontje onze verjaardag voor fam en vrienden en wilden dan eigenlijk vertellen dat we weer zwanger waren.. maar ja we hadden de 12 weken echo(waarin de uiteindelijk uitsluitsel wordt gegeven) pas 25 aug en we wilden toch eerst uitsluitsel hebben dat onze kleine frum geen open schedeltje heeft voor we t tegen fam zeggen, we willen mn stiefzoon eventuele pijn besparen..

Nu hebben we met *Eliza een onderzoek gehad toen t bekend was, en de arts heeft toen gezegd dat we altijd naar t AMC voor controle mochten.

Heb nu t AMC gebeld en t verhaal uitgelegd en 13 aug krijgen we als goed is uitsluitsel dmv een echo! Nog 2 weekjes wachten en dan echt gerust ademhalen :) . Vanmiddag wordt ik als t goed is gebeld door de gyn in ons eigen ziekenhuis, dan zal ik t met hem ook nog even doorspreken maar ga ervan uit dat ie t okee vind :) .

18. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    @T84: Wilde wel weer meedoen met MvM. Bij de eerste ook gedaan, maar heb me er nog niet toe gezet. Vond het best een gedoe vorige keer, ondanks dat ik weet dat het voor een goed doel is. (heb voor mijn eerste zwangerschap ook hormonen gehad.) Heb vorige keer echt 24 uur per dag meegedaan. Ook omdat ik zo goed als thuis werk (mijn kantoor zit naast mijn huis (aan mijn huis vast) en heb een directe toegang vanuit mijn huis) Dus heb vorige keer best veel verzameld. Denk dus niet dat ik dit keer mee ga doen.
    @Marjolein. Zielig he als ze zo hoesten. Vind het ook altijd wel eng en slaap dan een stuk minder, ook al weet ik dat het gewoon goed gaat. toch let ik meer op dan. Hoop dat je vannacht dan beetje kan bijslapen.
    @Varken. Klinkt erg lief zo'n klein varkentje. Maar wel zielig inderdaad als ze er achteraan gaan rennen. Zeker als het dan al bang is. Gelukkig zal dat bij deze niet gebeuren.
    @Trishka: Wat fijn dat jullie al eerder terecht kunnen. Geeft toch weer wat meer rust. Hier ben ik zelf 15 augustus jarig, dus dan krijgen we ook visite. Heb van mijn schoonzus een shirtje gekregen met de tekst: ik word grote broer. Alleen weet iedereen het hier al, dus heb er eigenlijk weinig aan. Al vind ik het wel lief van haar. Zij heeft hem gebruikt voor haar zoon, toen ze in verwachting was van haar derde (heeft eerst een tweeling gehad).

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Bevallingslijst:

*31-01-11: Michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - meisje?
    *31-01-11: Waiting mommy - 28 - 2ekindje - BV- thuis
    *01-02-11: Zinaa - 27 - 1e kindje - BV - zh - jongetje?
    *02-02-11: Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - zk - meisje?
    *02-02-11: Rins80 - 29 -2e kindje - KV - zk - meisje?
    *03-02-11: Ananas - 20 - 1e kindje - BV - thuis/zh - meisje?
    *04-02-11: Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis
    *04-02-11: Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    *04-02-11: Mommy89 - 20 - 1e kindje - BV - ZK - ?
    *04-02-11:Zwendyke - ? - 3e kindje (2e kindje vlinder met 33 weken zw) - ? - ? - ?
    *05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - Zh - jongetje?
    *05-02-11: Devy - 27 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *05-02-11: Marjolein25 - 25 - 2e kindje - BV - ZH - Jongen??
    *06-02-11: Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?
    *06-02-11: Dinkie - 28 - 1e en 2e kindje - BV - zh - ??beide??
    *06-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk - ?
    *06-02-11: Mime28 - 30 - 1ste kindje - BV - zk - ?
    *07-02-11: Peetjuh23 - 27 - 2e kindje - BV - zk -jongen?
    *08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - Thuis - ?
    *08-02-11: MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ?
    *08-02-11: Lovelyme - 22 - 1e kindje - ? - ? - pendel meisje?
    *10-02-11: Tutsje - 28 - 1e kindje - BV - thuis - pendel: 2x j, 1x m
    *10-02-11: Babijtje - 30 - 2e kindje - vlindertje...
    *11-02-11: Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, waarschijnlijk zk -?
    *11-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk, ks - meisje?
    *12-02-11: Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ?
    *12-02-11: Ivje- 30 - 2e kindje - vlindertje...
    *12-02-11: Iosola - 25 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *13-02-11: siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk-m?
    *13-02-11: Juul- 29 - 1ste kindje - BV - zk - ?
    *14-02-11: Barbara- 25- 1e kindje- vlindertje...
    *14-02-11: Minniemouse- 25- 1e kindje- vlindertje...
    *14-02-11: Chrizzy-26-1e kindje-BV-zk-?
    *14-02-11: xCynx- 19- 1e kindje- Zk- Bv
    *14-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - ? - bevalling in bad - ?
    *15-02-11: Thistje - 30 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *16-02-11: Salcia - 39 - 1e kindje - vlindertje...
    *16-02-11: nathenhug - 22 - 1 e kindje - KV - ? - ?
    *17-02-11: Suzannes - 28- 1e kindje- ? - zk
    *18-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk - meisje?
    *18-02-11: Cassida - 21 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *18-02-11: Jojogirl88- 21 - 1e kindje -BV - zk - meisje?
    *18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk - meisje?
    *20-02-11: Sandra - 31 - 3e kindje - vlindertje ...
    *20-02-11: Lelle - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?
    *20-02-11: Veronique2005 - 22 - 2e kindje - kv - zk - komt later
    *20-02-11: Lana81 - 28 - 2e kindje - vlindertje...
    *20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk - ?
    *20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV- Thuis - ?
    *20-02-11: T84 - 26 - 1e kindje - ? - zk - ?
    *21-02-11: Mama1983valerie - 26 - 2e kindje - KV - zk - ?
    *22-02-11: Mispoes - 27 - 3e kindje - BV - zk, keizersnee - ?
    *22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk - ?
    *22-02-11: Hvj - 26 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk - jongen?
    *23-02-11: Kadootje - 28 -2e kindje- BV- zk- ? komt later!
    *24-02-11: Hen30sep - 22 - 3e kindje - BV- thuis- ?
    *24-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk - ?
    *25-02-11: Wupje - 32 - 2e kindje - vlindertje...
    *25-02-11: Pally - 25 - 1e kindje - vlindertje...
    *25-02-11: Siri- 38 - 2e kindje - vlindertje....
    *26-02-11: Nina4 - 22 - 2e kindje - BV - ? - ?
    *26-02-11: Patje20 - 24- 1e kindje - bv- zh
    *27-02-11: Sjalleke - 39- 2e kindje - BV - thuis - meisje?
    *27-02-11: Mm7 - ? - 1e en 2e kindje - ? - ? - ?
    *27-02-11: Trishka - 27 - 2e kindje/3e zw - BV - thuis - meisje?
    *28-02-11: Niki86 - 23 - 1e kindje - BV - ZK
    *28-02-11: Toontje80 - 30 - 3e kindje - BV - ZK

Afsprakenlijst:

Juli:

28: Lelle: 1e echo
    28: Laura81: 1e echo
    29: Champy: 2e echo
    29: Mamma1: 1e echo
    29: Juffie1984: 3e keer vk
    29: DaphneenEstelle: 2e echo
    29: Chrizzy: controle vk
    30: Trishka: intake vk
    30: T84: combinatietest

Augustus:
    02: Hen30sep: 2e controle echo (exacte datumbepalin)
    02: Juul: vk
    02: siep81: vk
    02: XCynX: vk termijn echo
    03: Niki86: vk 1e echo (in totaal 3e echo)
    03: Suzannes: 2e echo + controle
    03: Cassida: 3e termijn echo
    04: Iosola: controle gyn.
    04: Ananas: vk
    04: Maryam86: 2e termijnecho
    04: Thistje: 2e echo + combinatietest zh
    05: Patje20: 2e echo zh
    05: veronique2005: vk
    05: Chrizzy: combinatietest
    05: Ray: 2e echo + combinatietest
    06: Lavendel82: 2e termijnecho + vk
    06: jojogirl88: 2e echo
    06: Hvj: echo zk
    07: T84: uitslag combinatietest
    07: Sjalleke: 2e termijnecho
    10: Hvj: vk
    10: veronique2005: 2e echo
    10: Debby82: 2e echo
    10: XCynX: vroedvrouw hartje horen
    11: peetjuh23: vk
    11: Thistje: Uitslag bloedtest/combinatietest
    13: Trishka: Echo ivm uitlsuitsel open schedeltje
    16: T84: 2e echo vk
    17: DaphneenEstelle: vk
    23: Mime28: vk
    23: Truus21: vk
    24: Debby82: uitslag combinatietest
    25: Trishka: 12 weken echo
    25: Sjalle: VK

september:

07: debby82: pretecho geslachtsbepaling
    14: michele25: 20wk echo.
    20: Mime28: 20weken echo
    21: Devy: 20wk echo

58 zwanger , 10 vlindertjes

meisjes, jongens, 2 tweelingen

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    lelle en laura, succes vandaag met de echo!

Deel Deze Pagina