@ jojogirl: Haha dat denken meer mensen ja, nee het is een grote Engelse Stafford van 5 jaar. De ouwe sok wordt al helemaal grijs rond zijn neus Het is ook echt zo'n scheet! Heb je een foto van de jouwe?
Even proberen een foto'tje van ons hondje erop te zetten! Trouwens moest er iemand zijn die interesse heeft in kleine katjes, mijn mama haar katje heeft 4 kleine poesjes gekregen en mogen binnen 2 weekjes weg van de mama, dus moesten er kandidaten zijn Mama poes is een zuivere Britse korthaar maar is vreemd geweest dus zijn maar halve raskatjes Ze zijn wel super mooi allemaal tijgertjes, heb er helaas geen foto van op de pc
Ooh toch een Engelse Wat een grote Heb er even 2 foto's opgezet van ons meisje maar zie nu net dat de jouwe eigenlijk een beetje gestroomd is van kleur (of mis ik mij?) en de onze is echt zwart en wit. Zijn toch echt hele leuke beestjes hé?
Ik heb al 2 katjes en dat vind ik meer dan genoeg Kwaatjes: Beginnen bij mij ook minder te worden, alleen kokhals ik nog veel om alles voornamelijk smorgens. Ook moet ik er snachts nog steeds uit om te plassen. Kwa borsten enzo geen last meer van en vermoeidheid wordt ook minder Angelsound: Ik heb het even gevraagd aan mijn vriendin zei is ook verloskundige (lijkt mij ook een super leuk beroep helaas denk niet te doen met kinderen ) maar zij zei dat er geen schadelijk golven uitkomen en dus geen kwaad. Maarja zo heeft elke vk en gyn een mening volgensmij Dieren: Ze zijn allemaal super schatig. Juffie: Een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan. verjaardag: Jeeh nog maar 12 nachtjes slapen en dan ben ik alweer 26 . Blijf het leuk vinden Zoontje: Gaat gelukkig weer beter met hem Kennen jullie vakantieveilingen.nl? Gister een leuke dag geveild 22 augustus is er weer DTM dag in zandvoort en deze kaarten zijn 41e ps en ik heb voor 20 euro 2 kaarten geveild, dus dat was wel even lucky. De volgende veiling van de dtm ging er voor 60 euro uit dus ik had het niet slecht gedaan
@Marjolein: Ja moet er ook nog wel altijd uit 's nachts voor te plassen, heel erg vaak zelfs. Gek hoe een zwangerschap zo kan verschillen! Denk ook dat we nooit met zekerheid gaan kunnen zeggen of de angelsound nu schadelijk is of niet, zal ook zeker niet de bedoeling zijn dat je deze elke dag gedurende lange tijd of meermaals per dag gebruikt. Katjes: Ik zou er anders zeker 1tje in huis genomen hebben maar mijn vriend is allergisch aan katten. Juist niet aan mijn mama haar Britse korthaar maar aangezien het nu een kruising is gaat het toch niet lukken, helaas! Vakantieveiling: Ja men zus heeft hier onlangs ook een verblijf op geveild en ze was heel erg tevreden, kan je wel zaakjes doen hé?
Ja de mijne is bruin gestroomd, ja heerlijke beesten. Mijn motto wat betreft honden is eigenlijk hoe groter/lomper hoe beter (denk aan Mastiff, Cane Corso etc.) maar ik woonde voorheen kleiner en toen ging dat niet. Dus gekozen voor een kleine hond met de eigenschappen van een grote. Hij denkt ook af en toe dat ie heel wat is Die van jullie is ook mooi! Die foto met die muts is echt gaaf! Goeie om een kerstkaart van de maken
jazeker, je moet echt geluk hebben. Heb ook wel eens preston palace met overnachting etc voor 60e voor 2 personen, dus je kan echt heel goedkoop weg.
Dat was onze kerstkaart vorig jaar Nu zal het denk ik iets worden met de hond en de dikke buik, hopelijk word het net zo schattig Wij hebben ook altijd hele grote honden gehad, hebben vorig jaar afscheid moeten nemen van onze Bordeaux dog ze had botkanker en is 7jaar geworden, heel triest! Heb nu zo'n hangertje rond men nek met as in van haar (hebben haar laten cremeren) Maar Luka (onze amerikaanse stafford) is eigenlijk onze eerste hond al mijn andere honden waren de hondjes van toen ik nog thuis woonde.
Marjolein: Mijn zus had een weekje naar sunparks met de kids maar weet niet juist meer wat ze ervoor had gegeven was geloof ik maar 1/3de van de normale prijs, de kids hebben er allesinds heel erg van genoten die hebben niks meer nodig dan water en speeltuigen Ga er denk ik ook eens op kijken mischien kunnen we er dan nog eens op uit nu we nog met z'n 2tjes zijn
Hey allemaal @ Juffie fijne vakantie! @ Huisdieren. hier geen! @ Plassen snachts.. ja hoor 3 a 4x is er niks bij.. dacht dat het met 12 wk ietsje minder werd? haha @ Moe & misselijk hier ook nog steeds.. word wel iets minder.. slik wel rennies want boer vanalles op .. sorry hoor.. @ Melk ik heb zo`n 8 mnd BV gegeven maar nee als ik knijp nog geen melk. onder de douche zie je wel die aders weer helemaal donker worden.. e.d Voor je de rest weinig bijzonders.. @ Dames met goede echo`s van harte! @ Nieuwe dames van harte en welkom! Fijn weekend!
vakantieveiling.nl is idd echt top, vriendin van me is voor 12 E weg geweest voor een week op een camping! Hihihi, vk (oude buurvrouw van me) heeft me net terug gebeld, die dacht dat ik voor een late nacontrole ofzo kwam ivm *Eliza toendertijd.. Dus heb r verteld dat ik zwanger was. "Neeeeeee, echt waar! Ahh meis wat geweldig!" , zo een tof wijf he ! Ga ff na 2en bellen voor een nieuwe afspraak bij dr, kunnen we ff rustig bijbeppen.. Ben echt blij met zo een goede vk.
Ochossie, wel mooi dat je een hangertje hebt als aandenken! Dit is onze eerste hond, moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurd.... die vakantieveilingen.nl is dat alleen lastminutes? Wij hebben pas in oktober vakantie namelijk.
Leuk al die foto's van huisdieren. Jojogirl: ik ben precies even ver als jij en ik heb ook zo goed als geen kwaaltjes. dus het is mogelijk. Ray: gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk Niki: leuk dat jullie op 08-09-10 gaan trouwen. Wij zijn getrouwd op 07-08-09 Trishka: heftig zeg. Dikke knuffel voor jullie Kadootje: gefeliciteerd met jullie huwelijk xcynx: gefeliciteerd en welkom hier Ananas: zwem ze. Goed idee van die vrouw bij de sportschool. Mooi buikie Chrizzy: mijn schoonzus is verslaafd aan Brie èn ze is VK èn ook nog zwanger. Je mag Brie gewoon eten, er moet Au lait pasteurisé opstaan (gemaakt van gepasteuriseerde melk) en dat is bij bijna alle Brie hier in NL. Marjolein: dikke knuffel voor jou en je zoontje T84: ik doe ook mee met mvm. @Tandvlees: hebben jullie ook zo'n last van je tandvlees. Die van mij blijft maar bloeden en is echt geiritteerd @Liezen: hier ook last van mijn liezen @60babysperuur: ik vind de meeste dames daar ook vrij luidruchtig en zeker gezien ze allemaal aan de pijnstilling zitten en zich suf hijsen aan het lachgas
Ik heb afgelopen zondag meegedaan aan de finale van de young european truckdriver competitie. (ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep) Was de enige vrouw in de finale en ben uiteindelijk 4e geworden. Wel ontzetten balen, want ik ging voor de winst en heb zelf op 1 onderdeel door tè veel op safe te willen spelen belangrijke punten laten liggen.
Die moet je ook echt hebben hoor een goed VK. Ben blij voor je en hopelijk kan je snel terecht voor controlle
@Blondiedfu: Oh echt? Dan ben ik toch niet de enige Stelt me toch wel gerust! @Chrizzy: Ja is wel leuk dat je nog zo'n deeltje van haar bij je hebt! tandvlees: Heb ik niet zoveel last van, enkel na 't poetsen kan het wel even wat bloeden maar is zo weer over.
Meiden wat super al die huisdieren foto's!! Ik heb om sommigen echt krom gelegen van het lachen! Dat had ik even nodig Vanmiddag Blacky begraven, en het is goed zo. Voelde erg goed om dat samen met mijn vriend, zusje en moeder te doen! Daphne: Die konijnenfoto is niet erg hoor! In tegendeel Ik heb zelf nog een konijn, en die is helemaal van slag, dus dat wordt mega-veel knuffelen de komende tijd! Maar nu het hek van de dam is Hier de beestenbende van mij Konijn bloem (een echte, eigenwijze hollander, 6 jaar: Bekijk bijlage 89669
Kat, het, Yiro (De grootste lieverd die hier op aarde rondloopt. Hier kan je echt álles mee doen...Die doet nog geen vlieg kwaad. Nouja, die vind hij wel erg lekker hoor!): Bekijk bijlage 89671