februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeieavond!

@Kappiegirl, welkom! Wat heftig dat je bij je vorige bevalling een longembolie hebt gehad, hopelijk blijft je dat deze zwangerschap bespaart!

@Namen, hier er nog niet over uit, maar de namen die ik geoperd heb aan manlief, daar werd erg enthousiast op gereageerd! Dus denk dat wij het vrij makkelijk eens gaan worden :)

@Shoppen, wij gaan van de week even kijken bij de babydump of iets in die richting. Zit vanalles hier in de buurt, dus dat is erg makkelijk.

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee Meiden,

Ook weer even een berichtje vanaf hier!
    Ik heb alles bijgelezen, maar moet zeggen dat er weinig (niets:)) is blijven hangen:(

@ Namen: Wij hadden al onze namen klaar toen voor ik met de pil stopte... Onze meisjesnaam wordt echter onwijs veel gegeven op het moment bij ons in de omgeving. Die hebben wij vorige week vervangen voor een nieuwe naam. Daar waren we slechts een uurtje mee bezig ;) dus dat ging erg vlot!!

Vanavond met mijn vriend naar de bios geweest! Echt onwijs gezellig! en lekker de vroege "uitvoering" gepakt:) Straks weer lekker op tijd op bed.

Kappiegirl: Welkom!

Hier ook een afteller!! Nog 5 dagen tot de afspraak met de vk!!! Lekker vroeg op de ochtend gelukkig!:D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kappiegirl welkom!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Welkom kappiegirl!

@ namen: vorige zwangerschap konden we echt geen leuke jongensnaam bedenken, gelukkig bleek toen rond de 25 weken dat we een dochter zouden krijgen dus wat waren we opgelucht! Haha. Nu hetzelfde 'probleem' weer, maar we hebben nog even.. ;) Diverse jongensnamen, maar geen echte leuke / Veel meisjesnamen en allemaal even leuk.. Tja, maar weer hopen op een meisje? ;) Haha! Eerst maar eens een goede 1e echo..

5. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe 12 weken!!!
    Wij hebben een feestje gehad en duik nu lekker mijn bedje in, was even benieuwd wat er nog weer geschreven was.
    Fijne zondag allemaal!

6. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @ kappiegirl, welkom!

@juul, gefeliciteerd met de 12 weken!

@ananas, welke film?

@blondiedfu, wat doe jij tegen de lage bloeddruk? Mijn gyn heeft mij gutron druppeltjes voorgeschreven, lees alleen dat de bijwerkingen best heftig zijn, veel duizelen etc. Weet dus niet of ik ze wil nemen...
    Bij luca had ik trouwens heel mijn zwangerschap een perfecte bloeddruk, misschien is het de warmte deze x.

@namen, moeilijk! Ik kijk tot nu toe alleen nar jongensnamen aangezien dat het moeilijkste word, als het een meisje blijkt te zijn komen we er toch wel uit denk ik....

@zwangerschapskleding, kijk ook eens bij de H&M of bij de ZARA. Hebben ze leuke dingen voor weinig geld!

7. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Dank jullie wel dat ik jullie zwangerschapsteam mag verwelkomen en gezellig mag mee schrijven.

Namen waren we voor een jongentje al snel uit de voornaam dan maar goed alles kan nog veranderen. En voor een meisje waren we er ook al wel over uit maar ik heb nog wat namen gezien en gehoord die ik ook wel heel erg mooi vind en ook bij onze andere kindertje passen dus voor een meisje staat dus nog niets vast. Jongentje moeten we nog een 2de naam voor vinden maar daar moeten we ook nog hard over brainstormen.

En voor iedereen nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat alles maar gezond en wel mag gaan verlopen.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    kappiegirl: welkom!
    Namen: de jongensnaam waren we heel snel uit.maar de meiden naam hebben we er een paar waar we over twijfelen.
    Babywinkel: ik ben een paar keer bij babypark kesteren geweest. ze hebben een grote collectie maar je wordt er verschrikkelijk geholpen. ik wist nog meer van de kinderwagens dan die grieten zelf.werken allemaal van die jonge grieten die helemaal niks van babyspullen weten.heel vervelend.heb mijn spullen dan ook in een winkel besteld die heet kidsroom. daar weten ze echt al je vragen te beantwoorden enzo.
    Misselijk: ben sinds 2 dagen zo beroerd! doe ook geen oog dicht.s'ochtends en s'middags gaat het nog maar eind van de middag,s'avonds en s'nachts is een ramp!

9. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kappiegirl, welkom!

@ namen, we hebben in de vakantie zo'n nameboekje doorgewerkt. We zitten redelijk op 1 lijn, maar DE naam zit er nog niet tussen.

HOERA! Vandaag 12 weken!

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ juul, ik zie nu pas dat wij gelijk lopen, en ook nog even oud en eerste kindje. LEUK!

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Gefeliciteeeeerd met de 12 weken!

Namen, zijn we eigenlijk nog niet mee bezig geweest, we willen denk ik eerst weten wat t wordt en daarna gericht gaan bedenken (ook al heb ik al een meisjesnaam in gedachte die ik wil dat t wordt 8) ;) )

Voor de rest echt al een flink buikje aan t krijgen, gaat opeens snel! Zal blij zijn als we 2 weken verder zijn en iedereen t weet, hoef ik niet elke keer van die wijde kleding meer aan :D .

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Ik ben net ook maar eens begonnen met namen.. maar pff wat moeilijk.
    Meisjes naam vind ik veel leuk, dus dat is niet zo`n heel groot probleem, maar de jongensnaam..
    Bij Jarno waar ik eerst aan moest wennen heb ikzolang gezocht naar de juiste naam terwijl manlief vanaf het begin riep jongen = Jarno gewoon omdat hij dat zo`n mooie naam vind.. hihi het is uiteindelijk toch Jarno geworden.. maar nu moeten we Nog een jongensnaam een leuke die ook nog bij Jarno past! ff doorzoeken dus! maar we hebben nog ff ;)

Nieuwe dames welkom
    Dames van harte met 12 weken

Ben vandaag moe en misselijk.. en dinsdag 13 weken!!
    Nou ja ga er zo maar ff lekker aan toe geven en even m`n ogen dicht doen ;)

Liefss

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Kappiegirl: Welkom en wat jammer dat je zelf niet meer mag paardrijden...

Oef we waren vannacht pas om half 5 thuis...Was wel erg gezellig bij vrienden en de kleine was daar lekker in slaap gevallen dus we konden lekker blijven zitten, maar nu...Nu ben ik kapot hahahaha!

Gelukkig zijn de klachten een stuk minder geworden en kan ik weer een beetje de normale gang van zaken op pakken zonder beroerd te zijn!

Wat leuk dat er al veel meiden bij de 12 wk grens zitten, dat is wel een grote mijlpaal!

Namen: Hier nog niet echt namen vastgezet, maar na de 20 wk echo weten welke kant we op moeten!

14. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

#2834 veronique2005, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2010
    Stemoproepjes kunnen in het grote stemtopic worden geplaatst.
    Om deze rede is je oproepje verwijderd.

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meisjes... ik ben er ook weer ff

@namen... dat word een heeeeeeeeeeeeeel groot issue... we komen er nu al niet uit..
    @ 12 weken... dames die het vandaag of gisteren waren, gefeliciteerd, op naar de volgende mijlpaal.
    @echo... weet niet wie het vroeg maar ik ben echt aan het aftellen, vind het zoooo spannend!
    @kwaaaltjes, weet niet of ik het hier al eens had gevraagt, maar hebben jullie ook z o een last van nachtelijk zweten? hier ontzettend, niet normaal. iedere keer als ik denk dat het minder word, dan is het tijdelijk.

@me... ik had ff voor de gein zo een ovulatie testje gedaan, wat is dat lachen, die knallende test streep stond er al voor de zwakke controle streep hahaha, weer gerust gesteld nu. verders moeeeee de laatste dagen lijkt het erger geworden.

16. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Welkom Kappiegirl.

Zo vandaag weer een erg vermoeiende dag. vannacht weer eens slecht geslapen, aangezien Roan rond half 1 wakker werd en om half 3 nog niet sliep. Wel gewoon in zijn eigen bed, maar wel onrustig en af en toe heel even roepen en dan weer stil, maar ja slapen doe ik dan zowat niet.
    Vandaag naar het dolfinarium geweest. Was super, maar wel erg vermoeiend. Wisten ook niet dat we de auto dichterbij konden zetten en hadden hem op een aangewezen parkeerplaats gezet, heel stuk lopen. Op de heen weg ging er nog een treintje, maa rop de terugweg, ging hij pas vanaf 4 uur (eigenlijk best belachelijk) Terwijl wij dus om half 3 het park afliepen. Helemaal kapot, konden we nog een stuk lopen ook. Ach ja het was niet anders. Roan heeft in ieder geval genoten van alle beesten.
    Nu op naar de woensdag ;) Niet te veel over nadenken, want dan word ik zenuwachtig

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    met 10 weken maak je de meeste hcg aan. daarna neemt het af. ik merk het wel pfff. veeeeel misselijk zelfs snachts.
    zweten: niet echt maar wel warm en misselijk snachts.slaap vreselijk slecht

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Iosola: ik doe eigenlijk niet zo veel tegen de bloeddruk, behalve wat extra zout op het eten en zoute drop.
    Ook wat extra roosvicee Ferro, dat is ook goed.

Kappiegirl: welkom en gefeliciteerd

Namen zijn wij al uit, gelukkig :)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    blondiedfu de dokter vond mijn bloeddruk ook laag (100/80) vooral de bovendruk. Maar dat is wel normaal aan het begin van je zwangerschap. Ik ga er ook niks aan doen aangezien ik bij mijn vorige zwangerschap aan het einde een mega hoge bloeddruk had en mijn dochter toen zelfs met 34 weken is gehaald daarom. Ik heb het liever te laag nu dan te hoog...

20. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    namen: Toen wij het ooit, jaren geleden, voor het eerst samen eens over namen hadden zei mijn vriend "voor een meisje weet ik een hele mooie naam maar er zullen weinig mensen zijn die dat ook mooi vinden". "Zo'n naam heb ik ook" reageerde ik. En je raad het al, het ging over dezelfde naam. Onze reactie was dan ook, als we ooit..... dan wordt dit de naam. Wij vinden het nog steeds een prachtige naam maar we weten ook dat er heel veel mensen anders over zullen denken. Moeten we daar iets mee doen??? Het kindje moet wel zijn hele leven met de naam verder. Ik zou zelf wel zo willen heten maar ik weet zeker dat de meningen daar over verdeeld zullen zijn. Moeilijk dus, ondanks dat wij het prachtig vinden.

Voor een jongen hebben we een iets gewonere naam, met deze naam kwam mijn vriend aanzetten. Moest eerst even wennen maar ben nu helemaal om.

Moeilijke keuzes, maar we hebben nog even.

Deel Deze Pagina