@siep: idd we zitten op dezelfde datum en vertonen meer gelijkenissen (wordt in februari 30). Waren jullie ook snel zwanger?
juul sja, je hoeft je niet perse iets van een ander aan te trekken... tenzij het echt aanstootgevend is ofzo... is het iets als lenthe of vlinder dan vind ik dat gewoon kunnen, mensen zullen daar snel genoeg aan wennen!
@ Juul, ja wij waren de eerste ronde gelijk zwanger. Ik ben trouwens net 29. Straks de tweede afspraak bij de vk. ik heb er eigenlijk wel zin in.
Wij hebben voor een meisjesnaam ook niet een veelvoorkomende naam, maar als je het allebei al in je hoofd heb zitten, zal het toch wel meevallen?? Gewoon je gevoel volgen. Tegenwoordig hoor je zoveel verschillende namen. En anders geef je er 2 als het kindje het niet mooi vind dan is er altijd een tweede naam Maar denk dat het wel mee zal vallen. Ook een gewone naam moet in goede aarde vallen. Net zoals die van mij: Wendy Echt in elke klas waar ik kwam zat ook een Wendy en waar ik ook kwam overal was wel een Wendy, nou dat is ook niet bijzonder hoor
Goedemorgen allemaal, Jeetje wanneer houd dit misselijkheid nou eens op. Elke ochtend voel ik me beroerd en die hoofdpijn gaat ook maar niet weg bleh. Manlief is weer naar het werk dus ben weer gezellig met de kleine man alleen thuis. Ik zit alleen een beetje aan het huis gebonden omdat manlief het auto stoeltje heeft meegenomen. Lekker handig dus Alle nieuwe meiden welkom. Vandaag wordt ik door het ziekenhuis gebeld ivm uitslag kweekje. en daarna krijg ik gelijk te horen wanneer ik langs mag komen dus ben benieuwd Nou ga mijn kleine vent even vermaken want die zit alweer te lang achter de tv Fijne dag verder
Juul: Ik zou hem gewoon geven. Als jullie het allebei een hele mooie naam vinden, dan zal jullie dochter hem vast ook mooi kunnen vinden! En de naam is al speciaal op zich omdat jullie hem beide mooi vinden! En ik zou zeggen, lekker voor je houden Maak ons maar lekker nieuwschierig! Als het een dochter wordt dan horen we het in februari wel!! Wij willen ook een "bijzondere" naam. In ieder geval een naam die niet veel gegeven wordt. In databanken zijn wij er dan ook achter gekomen dat de namen die wij hebben bedacht maar weinig worden gegeven.
Hoi dames Zo, ik ben weer terug van vakantie, 2 weken kamperen in Zuid Frankrijk. Was leuk, maar pff, heb het wel zwaar gehad. Ik kon totaal niet tegen de hitte (normaal wel), was zo moe en last van hormonen, en dan in je tent zonder airco ofzo, pff. 2e week was het wat koeler en ging het al wat beter en nu weer in NL nergens last van. Ligt dus ook echt veel aan de temperatuur. het is veeeeel te veel om terug te lezen, maar hier nog bijzondere dingen? Schrok wel van vlinderaantal, volgens mij stond die op 5 toen ik op vakantie ging! Morgen hebben we de 2e echo, de 12-weken echo, jeetje, ik vind het nog spannender dan de vorige keer! Ben ergens beetje bang dat het niet meer leeft ofzo, geen aanleiding voor, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat er een klein mensje in mij zit. Eerste echo ook erg spannend, maar was toen nog stuk priller en had ik voor mijn idee beter kunnen relativeren als er bv. ''niets'' had gezeten of dat het mis was gegaan, dan nu. Hebben anderen dit ook? We hebben inmiddels ook al namen, haha! Althans, de meidennaam staat al helemaal vast en bij jongetje twijfelen we nog tussen 2 namen. Haha, helemaal nog niet superdruk mee bezg geweest, maar toch al gevonden! Zo benieuwd hoe alle kleintjes hier straks gaan heten! Heb trouwens echt het gevoel dat je een meisje gaan krijgen! Benieuwd, met 20 weken echo weten we het ( en dan mag iedereen het overigens weten). hoop dat het verder ook goed gaat met alle dames hier!!
Ego: Hier heb ik na een lange dag werken gisteren weer ontzettende last van mijn keel. Ik hoest mijn longen uit mijn lijf en ben echt benauwd, en baal wel, want ik mag nu geen ventolin hebben...Dat moest ik in verband met de schadelijke gevolgen zoveel mogelijk vermijden. Maar ze hebben ook niks anders... dus echt balen. Ik denk nu steeds: Ooh, ik red het nog wel even. Heb wel lekker geslapen vannacht! Uurtje of 12 tot 10 uur vanmorgen, dat was echt lekker Hier ook sinds eergisteren ook erg last van hoofdpijn... En die vergeetachtigheid wordt echt killing hahaha Meiden: Fijne dag!!
wat een schattige foto!!! net ff boodschappen gedaan.meteen een shake gemaakt thuis van bosbessen en kiwi's..hmm
Niki: Jummie! Die is echt lekker zeg! (lijkt mij dan ) Ik heb dr direct ook maar eentje gemaakt met banaan, kiwi, melk en yoghurt! Jammie!!! En dan hebben we de fruitvitamientjes van vandaag ook weer gehad
Hallo dames, Ook ik ben er een weekje tussenuit geweest en heb nog niet bijgelezen! Ik wilde even het super nieuws vertellen van onze super echo en dat we zelfs een hele week vooruit gezet zijn! Blijkbaar erg snelle innesteling - verklaring waarom ik zo vroeg positief teste!!! En het wordt een valentijntje!!! Geen idee waar de laatste lijst staat - maar ik mag op de 14de feb 2011 als bevallingsdatum! Dames - ik ff bijlezen! Grz
@ Ananas ventolin mag gewoon hoor! ik heb astma sinds kort en loop bij de longarts. Ik moest melden als ik zwschap wens had en dan werden medicijnen aangepast. Ventolin niet want dat mag je gewoon gebruiken kan geen kwaad tijdens de zw schap! Dus kun je gewoon nemen hoor! @ Daphne wat een leuke foto! @ Hiero.. ook nog steeds misselijk en moe.. dan denk ik ooh morgen 13 weken alweer zal wel overzijn inmiddels maar nee hoor.. hoop dat ik niet nog 6 maanden last heb.. pff @ Lelle gefeliciteerd! ik was ook op valentijndag uitgerekend.. maar bleek ook 6 dagen verder te zijn! nu dus 8 febr maar.. bij Jarno was ik 6 dgn overtijd.. ga ik nu ook vanuit dus valentijn haha @ shakies.. hmm heerlijk hier ook veel fruit hoor op moment @ Vitamines.. slikken jullie die nog? heb nu centrum maar hier zit ook foliumzuur in. dit heb je officieel nodig tot een week of 10 de vk zei dat foliumzuur in de laatste maanden erg slecht was omdat dit astma bij je kindje kan veroorzaken? dus ik wil nu andere vit.. maar welke weet ik nog niet.. centrum is overigens wel duur.. denk dat ik da eigenmerk ofzo ga halen.. dan maar geen visolie.. heb ik bij Jarno ook niet geslikt.. Fijne dag! Liefs
ik heb de pillen: zwanger zijn van etos. ik geloof dat daar wel visolie in zit. en zowiezo foliumzuur. tot 10 weken moet je foliumzuur slikken maar daarna kan het geen kwaad lees ik overal.hoe het dan zit met het eind van de zwangerschap weet ik niet..maar zolang blijf ik het ook niet slikken. nu nog even wel.blijft de weerstand wat hoger.
@Suzannes: Zo voel ik het ook precies. Met 8 weken, was ik dan wel de nacht ervoor onrustig, maar had ik nog zoiets van we zien wel. Heb nu echt het gevoel: van o jee wat als het nu niet meer leeft enz. terwijl er totaal geen aanleiding voor is, maar kan me gewoon niet voorstellen dat ik weer zwanger ben. Terwijl we er toch echt mee bezig waren. Zo raar. @Marjolein: Lijkt me verschrikkelijk die misselijkheid!!! @Ananas: Beterschap met je keel. Vervelend is het dan he als je niks mag nemen. @Daphne: Wat een leuk shirt!!! Kan me voorstellend at je leuke reacties hebt gehad. @Lelle: Gefeliciteerd met je goede echo en het vooruit zetten!! @Vitamines: Ik heb mijn hele vorige zwangerschap het doorgeslikt en tegen mij is nooit verteld dat het aan het einde slecht is. Ook omdat ik borstvoeding gaf en die vitaminen ook voor de borstvoedende mama's bestemd is. Zit ook foliumzuur in. Toch eens navragen. Echt veel last heeft Roan niet, alleen als hij inderdaad verkouden is, maar dat heb ikz elf ook, dus of het door de vitaminen komt of gewoon erfelijkheid. @Ego: Ben vandaag zooooo moe. De hele vakantoe slaap ik al slecht, zeker ook door malief die snurkt. Slaap tot een uur of 3 goed en daarna is het over. Gisteren dan naar dolfinarium geweest en nu moet ik echt even oppassen. Ben wat duizelig als ik lang sta en best wel last van mijn buik, dus maar rustig aan doen vandaag.
Oh wat vreemd, want ik heb het er laatst met mijn vk ook over gehad, dat ik foliumzuur slik wat in een multivitamine verwerkt zit, en dat ik die eigenlijk de rest van de zwangerschap ook wel wou blijven slikken. Zij gaf toen aan dat dit geen probleem was.. Lekker tegenstrijdig dan, die vk!
Ik slik ook gewoon zo'n mama vitamine, daar zit alles in... Maar nog nooit gehoord dat het schadelijk is oid! Ik weet alleen dat foliumzuur na de 10 wk weinig nut meer heeft... Ben hier ook zo moe...Vanavond maar op tijd naar bed! Wel alweer 11 weken, heerlijk! Op naar de 20 wk!