februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Jojo, gecondoleerd meid. Wens je veel sterkte.

@Juul, fijne vakantie.

@All, dank je voor jullie lieve woorden.

@Opgezette buik, hier na het eten last van en soms steken bij mijn eierstokken.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jojo: Gecondoleerd en sterkte meid!

Marjolein: Wat een naar bericht, sterkte en hopelijk knapt je oma gauw op!

Juul: Hele fijne vakantie gewenst!

Opgezette buik: Ga het nu ook echt merken, rekt zich al goed op daarbinnen en als ik teveel getild heb (mijn zoontje etc) dan voel ik dat ook echt!

Leuk verhaaltje horen??; Van de week mijn wasmachine leeg gehaald, zag nog een klein zwart wasje liggen, dus dacht gooi het erin, maar wachtte nog even want ik wist dat ik nog meer had liggen.. Even met de droger bezig geweest, draai me om en denk " ik zal de wasmachine eens leeg op 90 laten draaien...."

Je raadt het al, zwart wasje is nu een heel klein wasje geworden... Ik was gewoon echt straal vergeten dat ik met een zwarte was bezig was en wanneer herinner ik het me? Om 3 uur snachts....Hahaha gelukkig kan ik er wel om lachen, er zat niet veel in, maar deze gooi ik toch echt onder de noemer zwangerschapsdementie!

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Juul: Wat fijn! Echt genieten! Fijne vakantie!!

@ Champy: Oooh....wat erg! Dat heb ik laatst ook gedaan... :) Was vergeten dat ik de was ervoor op 95 graden had gewassen (handdoeken) Alleen die was die ik te heet had gewassen, was wel een wasmachine vol... Vol met nette truien en overhemden van mijn vriend, allemaal spul wat hij naar zijn werk aan heeft. Nouja, had, ik kan het nu aan...

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Champy en Ananas, tjah kan gebeuren he zwangerschapsdementie haha.

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    nou hartje gehoord bij de vk, heb wel een lage bloeddruk dus moet aan de zoute dropjes(vind ik ook echt heel erg ;)) maar voor de rest was alles okidoki!

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Fijn Trishka, en tjah ook al vind je het erg toch aan de drop :p

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @zwangerschapsdemetie... hier ook last van... laatst wist ik niet meer hoe oud ik was... maar die van de wasmachine is ook erg... gelukkig voor mij doet manlief de was... (jaja goed afgericht :p )
    @echo... zijn er nog dames geweest met echo's of afspraken vandaag?? Mijne was goed!!!! :D kleintje goed gegroeid, met nadruk op goed. zag even vlug 11w3d voorbij komen, maar verder niet gevraagt. dus houd het toch nog even op 11wk. ze noemde het een drukte maker.. dus dat word wat..

@verder... ik heb geen idee meer wat er nog meer is gezegt, voel me goed heb geen last meer van die vlagen misselijkheid. en ga nu toch langzamerhand eens rond kijken voor wat leuke baby kleertjes. hoop manlief nog om te krijgen om het geslacht te weten te komen. maar ja dat gaat nog even duren. misschien is het dan ook niet meer zo een issue met de namen. verder geen nieuws. morgen nog een dag en dan eindelijk weekend. heb er zeer naar uitgekeken (vorig weekend gewerkt) zaterdag naar rotterdam een goedkope winkel met kleding ofzo.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @wij jonge ouders: hier opeens ook weer het eerste nummer ontvangen.

@marjolein o nee wat een rotnieuws meid...

@daphne gelukkig mag je morgen even komen luisteren. Onzekerheid is nooit fijn...

@zwangerschapsdementie: geen last van.

Vandaag weer gewerkt. Het gaat hardstikke goed dus volgende week ga ik 75% werken. Nu lekker weekend...
    morgen naar een rommelmarkt met mijn moeder.

Ik vind het nu wel tijd worden voor mijn echo hoor dames. Vandaag is het 4 weken geleden dat we de echo hebben gehad en bij de gyn zijn geweest.
    Sindsdien ben ik daar niet meer geweest. Nog 5 dagen en dan heb ik eindelijk weer een echo.. maar ja dan weer
    2 weken wachten op de uitslag...

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tsss ga je even braaf je Moeders voor Moeders kratjes weg brengen, word je gewoon aangereden :$ Arme oude mevrouw had mijn lieve witte autotje niet gezien. Nu heb ik een hele mooi deuk in mijn rechterdeur zitten ;) Maar het belangrijkste is dat we allebei met de schrik vrij gekomen zijn :)

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Zo truus! Dat is ff lekker ... gelukkig geen lichamelijke schade! Maar wat jammer voor je lieve witte autootje, die heeft het ook niet verdiend...Die oudjes van tegenwoordig hahaha!

11. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Nou wij hadden vandaag de combinatietest! We moeten nog wachten op het resultaat maar ze zei dat alles er normaal uitzag, mooie echo ook! Ben ietsje vooruit gezet naar 12w6d :)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@Debby, vind ik ook meid. Nog 4 daagjes...

@Truus, gelukkig beiden van de schrik afgekomen maar balen van je auto.

@Ray, fijn dat alles er goed uit zag en de echo goed was. En nog eens lekker vooruit gezet ook nog.

@Iedereen met afspraak vandaag, veel succes!

Zo gisteren nergens last van gehad en nu zit zit ik vol spanning jeetje zeg, ga zo naar het zh heb om 8.40u afspraak.

Veel plezier vandaag en tot laters dames!

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    oeh spannend hvj, succes!

14. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hvj: Spannend, succes meid

Ray: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat alles er goed uitzag

Daphne: Wat fijn dat je vandaag even naar de vk voor het hartje. Ben je tenminste weer gerustgesteld

Jojogirl: Sterkte vandaag met de begrafenis. Of was dat gister? En veel plz bij je echo? (sorry als ik er helemaal naast zit)

Dementie: Heel erg last van en is erg vervelend. Heb nu alles in mijn digitale agenda gezet zodat ik niets meer vergeet.

Buik: Ik heb het idee dat mijn buik weer dunner begint te worden :( Dit maakt me wel weer onzeker. Ook als ik naar het hartje luister hoor ik hem/haar alleen helemaal onderin. Pfff nog 2 weken voor mijn afspraak, hopelijk hou ik het vol.

Oma: Bedankt voor jullie lieve reacties. Ze moet vandaag naar de gyn. Daar wordt besproken hoe ernstig het is en wat ze er nog tegen kunnen doen. (Ben toch bang dat ze ons 2e kindje niet meer te zien krijgt)

Thriska: Fijn dat je het hartje hebt gehoord meid bij de VK

Voor degene die ik ben vergeten sorry sorry :(

Ego: Het gaat al 2 dagen goed met me, niet misselijk of hoeven kokken, dus daar ben ik erg blij mee. Ik moet wel zeggen dat mijn haar voor geen meter meer wil zitten en dat ik ook geen zin heb om me helemaal keurig op te maken :( Erg lastig als je het toch moet doen.

Combitest: Hier ben ik al te laat voor, door al dat gedoe door wisselingen tussen VK en Gyn is die een beetje over het hoofd gezien. Maakt me niet uit was toch nog erg aan het twijvelen.

Weekend: Morgen is mijn moeder jarig dus een verjaardag, verder heeft manlief de maandag en dinsdag vrijgenomen (niet de woensdag op mijn verjaardag maarja :() Dus mis dat we zondag even lekker naar de camping in Nijmegen gaan met de kleine man.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja, die oudjes van tegenwoordig: Levensgevaarlijk! ;)

@Hvj, en hoe was het bij de gyn?

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    #2996 niki86, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
    Buik: Darmen zijn ook iets minder opgezet dus heb ook niet echt een buik. als ik op mn rug lig is ie helemaal plat..wel onzeker maar tis heel normaal om nu nog geen buik te hebben. die baby is nog piepklein.

Zwangerschapsdementie: ik heb het ook. ben nu al 4 keer mn telefoon vergeten.kom er dan achter in de auto. ik eerst mn hele tas overhoop gooien en dan maar helemaal terugrijden naar huis en 3 van de 4 keer zat ie toch ergens verstopt in een hoekje van mn tas of mn broekzak..grrrrr

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dames

Moest flink bijlezen maar heb maar beetje op een papiertje geschreven anders vergeet ik alles weer! hahaha

@ Marjolein vreselijk die nare dromen ze blijven idd ook hangen. ik droom steeds over doodgaan en andere mensen die doodgaan enz.. heel eng!
    Had hier laatst ook vertel dat ik over m`n oma had gedroom die is overleden toen Jarno 3 mnd was. bah bah bah heb echt zitten huilen..

@ jojo gecondoleerd.. bah heftig zeg! heel erg veel sterkte!

@ HvJ ook sterkte en beterschap!

@ Juul fijne vakantie

@ Truus nou ja zeg! das helemaal schrikken!! jammer van je autootjes maar gelukkig allebei met de schrik vrij!

--

Ik ben hier verslaafd aan drop maakt niet uit welke.. haha moet het maar niet meer halen want m`n bloeddruk was de vorige keer heel netjes.. moet niet te hoog worden natuurlijk!
    over op de winegums ofzo hihi

Opgezette buik.. hier echt al een buik draag nu bijna 2wk positie en nou kun je t echt goed zien! voel m`n baarmoeder ook al flink stuk boven schaambeen en buik begint te jeuken en echt op te rekken. Bij Jarno had ik flink striae.. en die atrepen worden nu alweer heel zichtbaar..

maandag mogen wij hartje luisteren spannend!!
    Wij jonge ouders is hier ook door de bus gevallen heb em al uit haha
    erg leuke bladen..
    voor de etos e.d dozen schrijf ik me dit x niet in.. vielen tegen vorige x..

Fijne dag!

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi allemaal,
    De echo was goed. Gelukkig wilde "sjefke" niet meewerken dus we hebben extra lang mogen kijken.
    De uitslag was ook helemaal ok. (ik had vorige week al bloed laten prikken op advies van de VK, dan kregen we meteen de uitslag)

Siep81: balen van je schoonmaakster, maar dat zijn inderdaad geen afsrpaken zo

Daphne: dus jij bent de vorige keer ook zo veel aangekomen.
    Ik ook en ik wil deze keer ook proberen om het wat in toom te houden 8)

Tassie: welkom hier

Jojogril: gecondoleerd met je oma

@zwangerschapsdementie: ik ben al 2 dagen mijn sleutels kwijt en weet echt niet waar ik ze gelaten heb ;)

@ aankomen: hier ook nog niet echt. En bij de vorigen wel al.
    Pas nog gewoon in mijn eigen broeken.

19. Chrizzy

Chrizzy Lid

16 apr 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

@ Jojogirl: heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd. Inderdaad hopen dat jullie kleine beeb wat licht brengt in deze donkere tijd...!

@ Combinatietest: we hebben gisteren deze test laten doen. Met ons Bertje was alles goed! Zelfs 2 dagen vooruit gezet! Nekplooi moet onder de 3 zijn en hij was 1,2 dus helemaal super. Binnen 2 weken krijgen we de kansberekening binnen (comb. van bloed, leeftijd en nekplooimeting). Ben benieuwd. Maar wat fijn om weer echo gehad te hebben, echt een geruststelling!

@ Allemaal: gefeliciteerd met goede echo's en met het horen van het hartje!

@ Diegenen die vakantie hebben/op vakantie gaan: geniet er van!! (ik werk nog wel even door tot half september :( haha)

Fijn weekend allemaal!

Liefs...

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig veel goede berichten over echo's, nekplooimetingen enz. allemaal gefeliciteerd!

@zwangerschapsdementie; het is of dat... of ik zit nog ernstig in het vakantieritme. Ik vergeet elke keer met boodschappen doen het belangrijkste mee te nemen. En als ik dan terug ga naar de winkel om het te halen bedenk ik me halverwege dat ik m'n portemonnee ben vergeten, dus draai maar weer om... om dan na 100 m. tot de ontdekking te komen dat ik m'n portemonnee wel bij me heb:(.

@aankomen; tot nu toe ben ik afgevallen. Niet heel veel gelukkig, want ik had niet echt wat over. Het komt, denk ik, omdat ik toch nog regelmatig (om de dag) moet overgeven. Het is wel heel apart, want ondanks dat de weegschaal toch echt 2 kg minder aangeeft krijg ik m'n broek niet dicht en zijn mijn borsten meer dan een cupmaat gegroeid. Het is toch ergens verdwenen.

@positiekleding; ik las dat een aantal van jullie al positiekleding draagt. Daar ben ik geestelijk echt nog niet aan toe. Ik hou m'n broeken nu in bedwang met een elastiekje. Positiebroeken zitten gelijk weer heel los. Ben alleen bang dat als ik over 2 weken weer aan het werk moet dat ik wel aan de positiekleding zal moeten.

Deel Deze Pagina