ik kwam ok ff lezen of er nieuws was over marjolein!!!! Dan kruip ik ook weer terug naar me bedje,ben ook ziek, vandaag ziek gemeld op me werk..... Ik kom straks weer verder lezen.
Hoi dames, Zo ben ik ook weer eens, uitgeput en moe. Pas op de kleine van mijn schoonzus van 15mnd, en dat is niet makkelijk icm met mijn eigen divatje. Haar moeder had vandaag curettage in het ziekenhuis, haar baby overleed in haar buik met 20 weken. Zelf in de middag op verzoek van de gyn naar het zh gegaan voor controle omdat ik sinds gisterenochtend pijnlijke krampen had in mijn baarmoeder die steeds heviger (leken net voorweeën) werden maar gelukkig is het niks en moet ik het gewoon rustiger aandoen. Ze ging toucheren en toen met een eendebek erin en daarna een echo gekregen en het hartje klopte mooie zei ze, jammer dat ik tot nu toe het hartje nog niet heb gehoord. @Buikfoto's, mooi dames! Hier nog steeds duidelijk de restanten te zien van de vorige zwangerschap, denk pas met 20 weken dat er iets van deze zwangerschap te zien is. @Marjolein, laat gauw wat van je horen meid.
mooie buik veronique! met 20 weken een overleden kindje..wat erg..ik moet er niet aan denken. zou kapot zijn..
Wat een mooie buikjes hebben jullie al Niki en Veronique! Mijn mannetje heeft mij beloofd om morgen de buikfoto's en echo's op pc te zetten dan kan ik ze eindelijk ook eens showen! Ga nu nog eens even proberen de angelsound te gebruiken ben nu bijna 13 weken dus hoop dat ik iets te horen krijg! Wat erg zeg zo laat nog een miskraam, is er dan een probleem waardoor ze het kindje niet kan ophouden want is toch laat om eigenlijk een miskraam te zijn of ben ik nu verkeerd? Marjolein, laat eens iets horen hé meid, we maken ons zorgen! Ik kom straks nog wel even terug lezen!
Helemaal happy!!! Heb de angelsound nog eens uitgetest en kreeg meteen het hartje van ons kleintje te horen! Ik smelt weer helemaal weg van verliefdheid
Geen idee hoe het komt, ze heeft wel al een dochtertje van 15 maanden. Het hartje bleek al met 18 weken niet meer te kloppen, ze zijn nu bezig met het onderzoeken van hoe en wat. Super dat je het hartje hebt gehoord! Ik heb hem ook nog niet gehoord, weet niet of dat gyn gebonden is maar toen ik bij de 1e bij de vk liep kreeg ik hem al met 9 weken te horen.
Moet verschrikkelijk zijn... Hadden het hartje al verschillende keren gehoord bij de gyn heb al 2 echo's gehad en dan luisterd ze altijd ook even naar het hartje maar is nu de eerste keer dat ik het zelf gevonden heb met de angelsound en wel meteen ook dus ben wel trots
Ow ok jij loopt ook bij de gyn en je hebt het hartje gehoord daar, vreemd dat de mijne het niet deed. Zal eens vragen de volgende keer, ben dan al wel weer 16 weken zwanger.
Ja bij ons in België is dat zo de gewoonte Alle vrouwen gaan hier eigenlijk maandelijks op controle bij de gyn, moeten eigenlijk nooit naar het ziekenhuis (tenzij er verwikkelingen zijn in de zwangerschap) Bijna alle gyn's doen hier ook standaard elke maand een nieuwe echo deze hoef je niet altijd te betalen maar is hier zo de gewoonte omdat zij dan een betere kijk hebben op de ontwikkeling van de baby en wij als ouders zien ons baby'tje even Weet dat Nederland en België op deze vlakken toch nog redelijk wat verschillen. Is het ook niet de gewoonte bij jullie dat jullie vaker thuis bevallen? Hier worden de meerderheid van de baby's nog steeds in het ziekenhuis geboren. Is best wel gek zijn eigenlijk buurlanden en toch is er nog zoveel verschil
Vergeet nu nog op je vraag te antwoorden! Ja is inderdaad wel vreemd dat ze nooit het hartje luisterd. Jij bent geloof ik toch ongeveer even ver als mij hé? Heb je dan nog helemaal nooit het hartje gehoord?
ik vind het beleid in belgie ook veel beter.. vind het ook belachelijk dat wij voor alles moeten betalen in nederland en maar 2 echo's krijgen in een hele zwangerschap. En dat terwijl wij zo een welvarend land zijn in verhouding,en nog steeds wij het hoogste sterfte percentage hebben rond en met de geboorte...
Hallo, ik meld me ook aan hier, ben de 14e uitgerekend. Wat zijn er al veel posts zeg! Ik zat de vorige zwangerschap bij de januari-mama's 2008. Ik ga goed meelezen hier, er wordt genoeg verteld zo te zien. Ik zal morgen eens een nieuwe buikfoto maken en hier op zien te zetten.
niki mooie buik! veronique jee jouw buik is echt al flink! hvj fijn dat je weer even komt kijken, ik heb ook last van die krampen, maar ga er van uit dat het niks is... wat erg zeg, je moet er toch niet aan denken dat je kindje met 20 weken overlijdt... niki waar moeten we dan allemaal voor betalen? Ik betaal niks... en ik krijg wel meer dan 2 echos hoor... zowieso 2 termijnechos gehad, straks 20 weken echo en op het laatst nog groei/liggingsecho(s) marloesc welkom! marjolein waar ben je?
Hee Meiden, Jeetje Marjolein, Waar ben je meid???.... Ik hoop dat alles goed is!! @ Truus: Wat rot bekkeninstabiliteit ... Niet fijn... Ik hoop dat je er met behulp van Ceasar wat minder last van hebt! Waar in je rug heb jij last btw? Ik heb laag in mijn rug last, ter hoogte van de SI gewrichten, wat richting heup gaat als ik lang sta en aan het eind van de dag als ik op bed ga. Soms kan ik niet eens plat op bed liggen omdat dan alle spieren helemaal verkrampen/proberen te ontspannen. Hoop dat dit gewoon houdingsgebonden is ofzo. @ HVJ: Jeetje, ik moet er niet aan denken zeg... Maar lijkt me voor jou nu ook wel zwaar, je 15mnd oude nichtje en je eigen "Divatje" erbij! Hoe gaat het momenteel met je? Voel je je iets beter of nog hetzelfde als van de week? Ook spannend voor jou zeg! Die krampen en daarna de onderzoeken bij de gyn! Ik heb bij de gyn met 7 weken het hartje al gehoord met de echo. Woon in Friesland dus Nederland Maar hij liet het horen, heb ook de tonen op een echofoto meegekregen naar huis toen. En vorige week met 14 weken bij de vk ook het hartje gehoord met de dopler. @ MarloesC: Welkom! @ Buikjes: Mooi hoor! Zal morgen weer even een foto maken. Kan ik die direct vergelijken met die van vorige week Ik was vandaag echt megamoe, en dan wordt ik direct weer onzeker (onzekere doos dat ik ben...) Naja, moet mezelf gewoon weer even geruststellen Dus dat staat voor morgen op de planning Hahaha. @ Pretecho: Ik wilde ook graag 1 laten maken... Maar hier in de buurt zit dus geen echobureau... De dichtstbijzijnde zit op ruim een uur rijden en kost (voor de 3D echo die ik graag wil) 100 euro excl extra's en weekend/avond toeslag. Vond ik net weer iets te prijzig eigenlijk in onze situatie. @ Fiets: Ik heb een mamafiets besteld en hij komt morgen binnen Heb er helemaal zin in!!! Ben zoo benieuwd!! @ "Partneren": Wij gaan hier binnenkort geregistreerd partnerschap aan. Moeten nog ff via de notaris de huwelijkse voorwaarden uit laten werken. We hebben wel onze getuigen al gevraagd! En ik moet nog even bedenken of ik de achternaam van mijn vriend aan ga nemen. Aan de ene kant wil ik het niet: Wij willen over een paar jaar nog gaan trouwen en de achternaam vind ik wel zo mooi om te bewaren voor het trouwen. Op één of andere manier voelt het ook een beetje raar... Aan de andere kant zou ik altijd mijn eigen naam ook blijven houden (dus dubbele achternaam) En zou ik het juist heel fijn vinden om dezelfde achternaam als mijn kindje te hebben. Wat vinden jullie???