februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    @Devy
    Nou je hebt me al een beetje gerust gesteld, kreeg er even de zenuwen van!
    Je wil het zo graag, en dan is het raak, en dan ja, is het toch even van 'oh jee' :D

@Ananas, dat is wel een goed idee om het na de 12 weken te doen, en dan heb je zoals je al zegt wel wat meer zekerheid!

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Goedemorgen!

Mijn temp was vanochtend iets lager (36,8, voorgaande dagen steeds 36,9/37,0) dus heb er weer een testje tegenaan gegooid. Die knalde echt van het schermpje af gelukkig. Maar die eerste weken vind ik toch wel mega spannend zeg.
    Was het maar vast 30 juni...

Verder nog steeds geen kwaaltjes hier.

Kraamzorg regel ik pas na de 12 weken. Wij zijn getrouwd, dus daar hoef ik verder niks voor te regelen.
    Vorige keer heb ik een inwendige echo gehad bij 8,3 wk. Doet geen pijn ofzo hoor, ik vond het iig niet heel vervelend aanvoelen. Je krijgt wel mooie duidelijke beelden dan.

Tot later!

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    twitty, waar zit je meis, ben benieuwd samen met meerderen hoe het met je gaat...

hey meiden, kraamzorg regel ik ook pas na de echo. dit omdat ik geen zin heb om kraamzorg te bellen van kraamhulp is niet meer nodig ivm miskraam..

@hier, ontzettend last van misselijkheid sinds gister, en afg weekend begon t al wat meer. alles komt omhoog. ben met gemberthee begonnen. dat helpt wel een beetje, maar mn maag voelt steeds of ie 10 keer omdraait en terug. en dus al angst als k op moet staan. hopelijk gaat het snel weer over...;)

4. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    * 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - denkt meisje

* 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje

* 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee

* 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje

* 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis

* 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis

* 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis

* 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen

* 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ?

* 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?

* 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ?

* 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen

* 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ?

* 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ?

* 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie

* 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - Gependeld: 2x jongen, 1x meisje

* 11 februari 2011 - Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, maar waarschijnlijk ziekenhuis - ?? (komt later)

* 12 Februari 2011 - Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ??

* 12 februari 2011 - Ivje- 30 - 2e kindje - BV - zk - ??

Afsprakenlijst
    Juni
    11: Michele25: Intake vk
    21: Zinaa eerste echo
    21: Ananas89: Termijnecho gyn, daarna doorsturen vk
    22: DaphneenEstelle: Intake vk
    23: Keno: Intake vk
    25: Devy: Intake vk
    28: Lovelyme: Intake vk
    30: MG2009: Intake vk + eerste echo
    30: Zinaa: intake vk

Juli
    01: Maryam86: eerste echo
    06: Ivje: intake vk en 1e echo
    07: Maryam86: intake vk
    -------
    Vk-afspraak erin gezet

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ananas
    Hoop dat alles goed is gegaan bij de gyn! Wat jammer dat je vriend niet mee kon zeg.
    Lees dat alles super gaat! Wat fijn, nu gaan genieten he?

Mime
    Whahahaha erg he? Bij mij wordt het ook alleen maar erger gedurende de zwangerschap dus ik kan mijn lol op!

Devy
    Ik ben ook wel wat onzekerder hoor. Bij Amy stond ik er eigenlijk niet echt bij stil dat het fout kon gaan, maar nu dnek ik telkens. Het kan toch niet dat mij dit een tweede keer zomaar gegund is zonder trubbels of wat dan ook? Als je hier leest hoeveel moeite mensen moeten doen om zwanger te raken en hoe vaak het mis gaat..... Moet maar gewoon denken dat ik heel veel geluk heb.
    Snap trouwens dat jij het je moeder nog even niet verteld..

Daphne
    Ja, voelde me net weer een beetje mezelf. Inmiddels ben ik weer gereduceerd tot een hoopje hormonen. Gelukkig lichamelijk wel weer in orde.

Vertellen
    Mijn vader is gisteren terug gekomen uit Portugal, dus komend weekend gaan we het de familie maar vertellen. Ik wacht niet op een echo. Kan altijd fout gaan. Mijn vriendin heeft gewacht tot na de echo en het ging 3 dagen later alsnog mis. Ik probeer positief te denken, dus ga er vanuit dat februari 2011 er een gezond nieuw kindje komt en iedereen mag dat na dit weekend weten!

Mangoo
    Welkom meid. Dat ongesteldheidsgevoel kan nog wel een paar weken aanhouden, is volkomen normaal!
    En rustig aan. Bel eerst de vlos maar eens. De rest komt allemaal nog wel. Je weet in ieder geval precies wat er allemaal geregeld moet worden. Anders zet je het op een lijstje, dan heb je een overzichtje wat je allemaal moet doen. Kraamzorg aanvragen is geen haast bij hoor.

Ananas
    Bij de december mama;s vorig jaar zijn er toch ook heel wat bruiloften geweest hoor. Als je het vergelijkt met de moeite die je moet doen om je kindje te erkennen en je bent er toch klaar voor, kun je ook wel gaan trouwen.....spannend!!! (was trouwens zo leuk, al die mooie buiken in trouwjurken)

Twitty
    Wij kunnen allemaal zeggen dat het niks te betekenen heeft, een beetje bruinverlies, maar ik denk niet dat het iets uitmaakt. Hoop dat het snel ophoudt.

vaderdag
    Ga ik natuurlijk wel iets aan doen aangezien dit mijn man zijn eerste vaderdag is. Bij het KDV hebben ze alweer iets leuks in elkaar geknutseld. Maar toen ik vorig jaar zwanger was had mijn man wel kleine kadootjes gekocht en dat vond ik toch wel erg lief. Dus ik zou het voor je vriend/man wel doen, ook als je nog geen kindjes hebt.

Lavendel
    Ze zijn wel discreet, maar als ze straks die kannen komen brengen/halen valt er weinig discreet te doen. Die worden meestal wel herkent ;)

Zinaa
    Heb juist het tegenovergestelde. Ik durf juist niet ef te wachten of alles goed gaat want dan heb ik het idee dat ik zit te wachten tot het fout gaat. Dus ik ga gewoon overal vol voor. :D

Michele
    Heb op mijn Hyves uit woede over de taboe op KV een blog geschreven over de borstvoedingsgestapo. Waarschijnlijk dezelfde frustraties.

BV/KV
    Bij mij kwam de produktie niet op gang en is uiteindelijk nooit echt op gang gekomen. Dus vanaf het begin bijvoeding met KV. Legde haar eerst aan de borst aan en als ze klaar was dan kreeg ze alsnog KV. Ga ik dit keer weer doen. Merk het snel genoeg als de produktie dit keer wel goed gaat (maar ga er vanuit van niet, mijn moeder had hetzelfde). Ik ga in ieder geval niet meer in het ziekenhuis aan een kolf hangen, wat een martelwerktuigen zijn dat vergeleken met eentje van Avent of Medela! En ik ga niet meer 8 dagen lang mezelf tot wanhoop drijven om de borstvoeding maar op gang te krijgen.
    Sta nu hopelijk wel wat steviger in mijn schoenen om de combinatie van BV/KV erdoor te drukken.

Devy
    Ik ga zeker wel voor meer uren kraamhulp als ik die kan krijgen. Maar volgens mij krijg ik geen extra uren, maar heb ik geen eigen bijdrage door de aanvullende verzekering.

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Collo, haha das wel een goeie ja er vol voor gaan omdat je anders bang bent dat je zit af te wachten tot het fout gaat. Die houden we erin. :D

Enne borstvoedingsgestapo? :$ Wat een vriendelijk woord.
    Ik zie juist overal kunstvoedingsfabrikanten die je met irritante reclames hun poedertjes door de strot duwen, met de zogenaamde vezelmix X en biohuppeldepup Y.
    Maar goed laten we niet verzanden in een KV/BV discussie ;)

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @Collo003: Gisteren bij de gyn ging echt super! Mijn bloedwaarden zijn goed verhoogd en op de echo zagen we een vruchtzak met dooierzak en vruchtje eraan! En we zagen ook al de hartslag!!
    Hij kon niet niet zeggen hoe ver ik ben... Hij schatte me ruim 5 weken maar nog geen 6.
    Over 2 weken moet ik terugkomen voor een termijnecho om te kijekn hoe ver ik dan ben en daarna wordt ik doorgestuurd naar de vk:) Mag ik daar komen;)

@Vaderdag: Dit is onze 2e zwangerschap maar eerste kindje, dus ga voor vaderdag een mooie buikband kopen (die ligt dan nog wel ff in de kast maar dat maakt niet uit;)) eentje met erop: (naam vader) Did it!
    Vond ik wel een leuke!

Mijn vriend is helemaal los gegaan gisteren op de (aankomende) babykamer! Hij kan heel goed tekenen en er zouden muurschilderingen op de muren komen (van the lion king zijn we overeen gekomen:p En dan alleen de vriendelijke dieren hahaha) Nam ie me gisteren mee naar boven: Stonden er al 2 schetsen op de muur!
    Kreeg ik natuurlijk direct weer de tranen in mijn ogen! ;)

@ Alles regelen --> Dat lijstje waar je het over had ik wel heel handig!
    Wil nu nog niet teveel gaan regelen maar nu eerst lekker genieten, maar het is wel handig om het even op te schrijven:) Ben namelijk echt onwijs vergeetachtig ineens?? Herkent iemand dit??

@Misselijk: ONTZETTEND!! Echt niet normaal! Sinds vorige week donderdag... Ik vindt niks lekker meer en als ik iets eet begin in ontzettend te boeren en krijg ik het zuur... Voor de rest loop ik heel de dag door echt onwijze boeren te laten (kan gelukkig als ik alleen thuis ben;) ) En ben constant misselijk, maar heb gelukkig nog niet echt over hoeven geven :)

Groot gelijk van je BV/KV combinatie! Ik zal proberen om BV te geven, maar je weet natuurlijk nooit of dat gaat lukken!

@MvM: Dat vindt ik idd wel een nadeel dat mensen die flessen gewoon herkennen... Kan MvM ook niks aan doen, maar hier in de stad wordt zo ontzettend geroddeld! En ik woon nog redelijk in het centrum ook... Zelf maakt het mij niet zoveel uit en heb ik ook zoiets van: Als het fout gaat vertellen we het onze naasten ook, dus waarom nu niet? Maar mijn vriend is daar nogal panisch in... Ik zal het er morgen met hem over hebben (vanavond pas om half 12 thuis, dus dan slaap ik al ;) )

Hebben jullie ook zo onwijze last van vermoeidheid?
    Ik heb dit echt nog nooit zo gehad! 's nachts slaap ik echt ontzettend veel en overdag ben ik echt rond half 2 weer kapot... Eigenlijk moet ik dan gaan liggen... Maarja, daar heb ik niet altijd de mogelijkheid toe...

Liefs Ananas89

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Keno, leuk dat je het al vertelt aan je familie. Vind je het nu niet moeilijk dat je ver van je familie zit?

@ Dapheneenestelle, leuk dat jullie vrienden zo reageerden! Verder nog niet aan familie vertelt?

@ Mangoo, ik kreeg informatie van de praktijk toegestuurd, daarin staat wat en wanneer je alles moet regelen. Volgens mij proberen ze eerst uitwendig, als ze dan niet goed kunnen zien wordt het inwendig.

@ Twitty, hoe is het??

@ MG2009, heel herkenbaar! Ik heb zelf gister ook nog ff getest, maar bleef posi. Fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt!

@ Collo, nou dan ga ik er maar vanuit dat ze discreet zijn. Hoop alleen nieuwe dat de net bevallenburen de vrouw zullen herkennen.

@ Ananas, mooi van je echo! Ben je nu ook beetje gerustgesteld?

@ All, heb vandaag denk ik mijn dagje niet ofzo. Gisteravond kreeg ik heel erg last van buikpijn, gelukkig goed geslapen. Vandaag overdag last van rug, merk dat ik weingig zin heb in eten.
    Al helemaal niet in tussendoortjes, vanmorgen appel geprobeerd te eten maar dat ging echt met moeite.
    Mijn ouders komen vrijdagavond langs, nu twijfelt manlief of het niet te vroeg is. En ik heb nu ook de neiging om te wachten tot na de echo. Waarom weet ik niet. Maar ineens mijn gevoel.
    Heb ook zin om MvM af te bellen, die komt morgenavond...ik heb er gewoon geen zin in.
    Horen dit soort buien er soms ook bij?!

9. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid

Ik heb het ook al twee keer gehad. Maar het is normaal hoor, als het verder niet doorzet. Ik heb het steeds een keer met afvegen en dan weer een paar dagen niet. Kan ook komen als je en dag hebt gehad met veel beweging. Je schrikt wel he? Maar als het niet erg pijn doet enje hebt geen helder bloed dan is het loos alarm, daar hou ik me aan vast. Dan schrik ik niet zo.

10. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    He lieve meiden

Niet bij te houden joh dat geklets.
    Ik hou ook niet bij wie wat zegt hoor. Maar steeds even een krabbeltje is ook goed toch....

Ik begin meer misselijk en duizelig te worden bij inspanning. Bracht vanmorgen twee vuilniszakken weg en ik kreeg even een vlek voor de ogen. Vorige zwangerschap had ik dat ook door te lage bloeddruk. Ik ga denk ik een bloeddruk meter aanschaffen ook ivm onze werksituatie.....

Ik heb 6 juli de eerste afspraak bij de vk en een echo. Leuk vooruitzicht. Ik probeer ons geheimpje lekker lang te bewaren als het lukt met de kwaaltjes....

Meiden dikke kus

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, ik heb eindelijk iets gevonden tegen misselijkheid.
    het zijn gembercapsules, en worden gebruikt tegen misselijkheid in de zw. heb ze bij da gekocht. eentje op en die hielp.. hopelijk blijven ze helpen;)

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    idd collo, ik vind het hier heel mooi dat haast iedereen hier voor bv kiest, respect. maar er zijn ook mensen die er niet voor kiezen. ieder hun eigen reden. maar als je geen borstvoeding geeft dan moet je altijd zo'n uitleg geven en vragen mensen met zulke ogen :$waarom doe je dat dan niet...:$

evenals overal flesvoeding onder de 6mnd niet word gepromoot met reclames of dergelijk. let er maar eens op. je zult nergens in een folder of op tv flesvoeding tegenkomen onder de 6mnd.
    het is maar vanzelfspreken dat iemand bv kan geven. of hoogstens het geeft.

13. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Twitty, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met je is? Ik hoop goed!!!

Ik lijk trouwens zojuist misselijk te worden van thee?! :( Ben bij zoontjelief nooit misselijk geweest, dus zou een nieuwe ervaring zijn, haha...

Duizeligheid is idd ook een kwaaltje wat ik heel erg had de vorige keer en nu voel ik het soms ook al. Had vorige keer een lage bloeddruk de hele zwangerschap, dus dat verwacht ik nu ook wel weer eigenlijk.

Voor de mama's die ook al een kindje hebben, hoe doen jullie dat met het tillen van je kind? Mijn zoontje loopt gelukkig al wel, maar toch til ik hem nog regelmatig (de trap op, het fietszitje in etc). Hij weegt zo'n 13 kilo (ja idd groot kind ;)), dus vraag me soms wel af of dat niet een beetje teveel van het goede is. Maar ja, heb weinig keus, haha

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Lavendel82: Jaaa, ik kan nu veel beter genieten! Alle zorgen die ik nog had vielen in 1 keer van mijn schouders toen ik die echo zag! Ik heb daar liggen huilen! Echt gewoon van geluk! En toen ook ineens: Daar was de roze wolk! :D

Over het vertellen bij jullie: Jullie moeten doen waar je je goed bij voelt! Als jullie nu beide zoiets hebben van: we wachten nog even, dan moet je dat doen! Je voelt zelf je lichaam het beste aan, en als het je even niet lekker zit omdat je eerst de echo af wil wachten snap ik dat best! Ik heb nu zelf zoiets van: Ik wil het wel aan al onze ouders vertellen (mijn moeder is de enige die het weet). Maar mijn vriend wil wachten tot de volgende echo, die is over 2 weken, is een termijnecho, ik ben dan vermoedelijk rond de 8 weken. Hij is namelijk gisteren niet meegeweest en heeft dus ook die echo niet gezien...

@ Michelle25: Gembercapsules?? Brrr...Ik begin al te rillen bij het idee...gember, de gedachte daaraan alleen al:p Maar wel super dat het werkt natuurlijk!

@Duizelig: Daar heb ik ook sinds vandaag last van... Als ik lang heb gezeten of wat trappen op ben gelopen dan wordt ik wat licht en draaierig in mijn hoofd...

@Hier: Ik was vandaag weer echt ontzettend misselijk, tot vanmiddag rond half 3, toen nog weer 2 broodjes gegeten en daarna is het wel wat beter geworden, maar blijf het "drukkende" gevoel op de bovenkant van mijn maag houden dat het misselijke gevoel zegmaar nét weg is.

@Vraagje: Hebben jullie ook zo last van jullie huid? Ik heb in mijn gezicht echt een ontzettend vette huid, ook zit mijn gezicht onder de puistjes om over mijn rug maar niet te spreken...Die is echt erg...
    En dat terwijl ik voorheen, toen ik nog aan de pil was helemaal geen last had van puistjes!
    Is dit iets wat bij de zwangerschap hoort? Met alle hormonen van dien?

Liefs!!

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ananas, idd gember is goor, maar gelukkig zijn dit capsules, die je dus uit elkaar kunt trekken. maar gewoon zo door kunt slikken dus je proeft dr niks van. maar het helpt wel. en ben sinds inname niet meer misselijk en ook geen maagkramp. het geval alsof ie 10 keer omdraait en weer terug in een uur tijd.

nog eens tegen ananas, ik denk dat je een meisje krijgt:)

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    uhm mg, ik til zo weinig mogelijk. ik zit wel met mn werk met kinderen. ook daarin probeer ik zo weinig mogelijk te tillen.
    maar ik kan het niet altijd voorkomen, en dan doe ik het ook gewoon. ik houd in mn achterhoofd dat je ook mag sporten. dus dan is tillen ook niet een heel erg probleem. mijn lichaam geeft zelf aan wanneer t niet lukt. of wanneer t wel lukt.

17. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Michelle25: hahaha okee dan! Hoe denk je dat zo? Je bent de eerste die zoiets tegen me zegt;) Ben wel erg benieuwd :D
    Ik heb namelijk zelf echt geen enkel idee:D

Liefs Ananas!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dat is mijn gevoel... dus hou bij of t uitkomt:)..

19. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier tot nu toe weinig klachten, alleen vandaag heel erg moe, maar ik heb sowieso af en toe van die dagen er tussen zitten, dus of het met de zwangerschap te maken heeft weet ik niet :)

Misselijk ben ik ook (nog?) niet, alleen als ik een nuchtere maag heb, maar zodra ik iets heb gegeten is het prima, maar dat van de gembercapsule's ga ik in ieder geval onthouden! voor het geval dat ;)

Ik heb nu wel echt enorm last van mijn darmen, zit nu al aan de extra vezels, vocht etc. hoop dat het straks dan weer wat beter gaat.

Ik heb trouwens gelezen dat als je naar voren draagt je vaak moet plassen, en als je naar achteren draagt veel aandrang krijgt, maar vanaf hoeveel weken zwangerschap ga je dit merken? :)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    MG
    Ja, daar heb je gelijk in en ik wil echt geen discussie beginnen over wat beter is (ik doe het nl beide) maar ik bedoel vooral de kv voor het eerste half jaar. Daar mag dus wettelijk gezien geen reclame over gemaakt worden. Zelfs fabrikanten mogen geen info over de KV voor het eerste half jaar op hun website zetten. Dus je mag wel KV geven, het is nogthans niet illegaal, maar hoe en wat zoek je zelf maar uit.

Tillen
    Tja, heb weinig keus. Amy loopt nog niet (wat, ze zit nog niet eens), dus zal haar wel moeten tillen. Zal even een paar trucjes moeten verzinnen tegen het einde.

Michele
    Heb het eigenlijk net andersom gehad. Wilde in eerste instantie voor BV gaan, maar iedereen keer me juist aan van Waarom zou je dat doen? KV is toch veel makkelijker??? Euh. Toen moest ik mezelf gaan verdedigen, was weer net andersom. Maar het maakt mij echt niet uit hoor. het heeft beide zijn voor en nadelen en kindjes worden in beide gevallen echt wel groot!
    Maar toen het uiteindelijk niet lukte met de BV begon ik me te irriteren omdat er dus nauwelijks info te vinden is over KV. Mijn kraamtijd was afgelopen, dus die kon ik ook niks meer vragen.

Ananas
    Wat lief van je vriend zeg! Hier moet eerst nog een hele dakkapel worden gezet, dus kan voorlopig nog even niks in het kamertje. Die moeheid herken ik hoor. ben soms echt ineens zo slap als een vaatdoek...
    Hier trouwens ook veel last van puitjes.

Misselijkheid
    Helemaal geen last van. Vorige keer ook maar beperkt gehad. Komt misschien nog.

Hormonen
    Ging net even op zolder kijken naar het kamertje waar de kleine straks komt te liggen en zag een album wat we met ons trouwen hebben gehad met allerlei knipsels en schrijfsels van vrienden en familie. Bij al die gelukwensen hield ik het al niet droog, vooral niet bij een vreselijk zoetsappig stukje van mijn zus. Toen kwam ik een envelop tegen van mijn moeder. Die had ik helemaal nog niet open gemaakt. Zaten er allerlei briefjes van mezelf aan mijn moeder en allerlei dingetjes uit mijn jeugd in, inclusief een geboortekaartje van mezelf...hahahaha weer brullen dus. Komt natuurlijk net mijn man thuis. Nee schat er is niks, ben gewoon weer zwanger... Zo slecht voor mijn image dit...

Deel Deze Pagina