Oooh maak ik eindelijk een buikfoto is het bestand toch wel te groot om hier te plaatsen zeker! Mischien lukt het als ik de link geef? Even proberen! Buikje vandaag met bijna 13weken.
Ik voel de kleine sinds vandaag ook goed. Idd kleine schopjes en plopjes. Gister op de echo was al goed te zien dat de kleine al een stuk minder ruimte had. Vond wel jammer dat hij/zij met de billen richting scherm lag dus heb hem/haar niet goed kunnen zien
Marjolein: 2 september weten we het Zou dat het beentje niet kunnen zijn? Hoop dat men buikfoto lukt!
Aha denk dat het eindelijk gelukt is! Is toch fijner als de foto er zo opkomt Mijn buikje dus met 13weken
@ Collo: Thanks voor je berichtje Fijn om te weten dat het met jou poezen en amy goed gaat! @ Jojogirl: Mooie buikfoto en erg mooie echo
jojogirl: Wauw mooie echo en mooie buikfoto! T piemeltje verdwijnt pas met 14 weken als t een meisje is, dus helaas is daar nu nog niks van te zeggen, je kan t wel al aan de stand zien van iets wat de nub heet, bij t echo en onderzoeken gedeelte van dit forum is een topic die voorspellingen doen aan de hand van de nub . Ow onofficieel ben ik trouwens vooruit gezet met 2 of 3 dagen, kleine was nu 5,2 cm! Maar we hebben m maar op 27 feb laten staan, vonden t wel leuk dat t mn moeders verjaardag is wanneer ik ben uitgerekend . Mn echo van vandaag ook ff showen :
ananas mooi buikje hoor, bij t andere topic .. de meesten beginne al echt een zwangerbuikkie te krijgen he.. ik ook hoor, ben zoooooooooo blij dat ik niet meer wijde kleding aanhoef om t te verbergen, zal van de week eens kijken voor weer een nieuwe buikfoto!
meiden wat is er weer veel gekletst!! @jojogirl, ik zag net langskomen dat je ook pco heb, ik ook! mag ik vragen hoe je zwanger bent geworden? oftewel met meds oid?? dan je vraag over geslachtsbepaling, ben dr met manlief nog niet over uit over het wel of niet weten. @trishka, wat een goed nieuws! fijn dat alles goed was! @truus, ga nu zeker van de week ff langs want vandaag was het weer erger... @debby, woon in emmeloord... in de polder... niet zo groot, zou het dan ook al zo snel moeten?? @niki, ben je wel geprikt op ijzer?? of misschien is je bloeddruk te laag?? ik heb dat ook wel, zelfde als jojogirl, moet echt ff bijkomen als k uit bed kom. @ananas, kan het geen kwaad als ze je hebt gekrabt? ik bedoel ivm toxoplasme? wel vervelend dat ze zo deed. gelukkig die van mij niet gedaan. als ik iemand vergete ben... heb last van zwangerschapsdementie, sorry.. niet bewust voor gekozen. verders hier wel oke, eindelijk 12 weken. voel me best goed, heb halve avonddiensten deze week en dat valt toch wel vies tegen. morgen weer eens een kijkje nemen bij de kleine dinsdag het hartje gehoord, en morgen weer gluren, pas om 16.15 hoor maar toch. Ff vraagje over geslachtsbepaling, doen jullie dat bij een pretecho buro oid? en moet daar nu al een afspraak voor gemaakt worden?? gut wat voel ik me nu een beetje een muts...
ok ananas, doe rustig aan met je wonden, ze kunnen goed jeuken en zeer blijven doen. wat een mooie buikfoto's weer. echt zo gaaf!!! en fijn dat het allemaal zo goed gaat hier. en wat een mooie echo's!! nog ff en dan mn 20wk echo. langzamerhand wel aan toe. gisteren 3 buikbanden besteld krijg ze wss morgen. zo leuk!!
patje: ik heb al heel lang geleden een afspraak gemaakt bij DR. papa van het echocentrum amsterdam. dat is een hele bekende arts die ook alle bekende nederlanders doet. en die doet geslachtsbepaling met 15 weken!
Wat leuk om weer over goede echo's te lezen. Zeker als er al een voorgeschiedenis aan vast zit. @baby voelen Ik voel het voornamelijk als ik op mijn buik druk. dat vindt Flupke niet leuk dus dan gaat hij/zij tegenspartelen en dat voel ik dan. @geslachtsbepaling Ik hoop het te zien bij de 20 weken echo (of als de gyn eerder nog een echo wil doen). Kyra lag dwars en we hebben het pas bij 28 weken kunnen zien, ze deed haar beentjes gewoon niet eerder open zodat we een kijkje konden wagen. Dus ik hoop dat Flupke wat minder preuts is!
@jojogirl: Mooi buikje hoor en de echo zegt idd niets kan idd het beentje zijn @ananas: Wat vervelend zeg dat je kat je heeft gekrabt. Heb je nog contact gezocht met de dokter? @Thriska: Hele mooie echo zeg en wat ligt de klein lief met zijn/haar beentje over elkaar. @Niki hopelijk voel je je snel beter meid. Het is echt een drukke periode voor je. Maar pas wel een beetje op jezelf. @Devy: Leuk dat je ook de kleine voelt. Is toch echt een prettig gevoel. Ik had vanmorgen het idee dat ik het hartje voelde kloppen van de kleine. Kreeg hele snelle tikkjes tegen mijn onderbuik @geslachtsbepaling: Wij zijn er nog niet over uit. Mijn vriend wilt het heel graag weten maar ik weet het nog niet. Aan de ene kant kan ik echt niet wachten en aan de andere kant wil ik ook de verrassing eens voel bij de geboorte. Voor degene die al een kindje hebben, wisten jullie toen ook van de voren wat het werdt? Wij wel. En gaan jullie het ook hier op de forum vertellen? Ego: Vandaag ben ik lekker alleen thuis. Kleine heb ik net bij het kdv gebracht dus ga even het huis goed schrobben vandaag. Zondag allemaal visite nog voor mijn verjaardag dus moet het wel netjes zijn
Wij hebben nooit een geheim van Kyra's geslacht gemaakt. Zelfs de cassiere mocht het bij wijze van spreken weten. Voor ons ligt de verrassing niet zozeer in of het een jongen of een meisje is maar meer bij dingen zoals het uiterlijk (ga ik dit keer wél mijn bruine ogen doorgeven of wordt het weer blauw) en het karaktertje van het kindje. Dit keer mag weer iedereen het weten en zodra ik het weet zal ik het ook zeker hier posten.
geslachtsbepaling: ik zelf zie het nut er niet van in om het niet van te voren te weten. Maar dat moet ieder voor zich weten. Ik vind het gewoon leuk om te weten, dan kan ik ook gericht gaan shoppen. En sja, waarom zou ik het geheim houden? Voor ons is het het belangrijkste, voor andere mensen een leuke wetenswaardigheid. Ik vind het leuk om met mensen te delen. Het enige wat we leuk vonden om als verrassing te houden was de naam.