Wat lief dat je nog een update post. Dat is nog eens een mooie foto! Ik hoop dat je nog vele mooie 'foto's' zult krijgen, eerst van de echo's van een plakbaby in je buik en daarna over een week of 36 van boven op je buik. Ik duim voor je!
Minniemouse: Wat een superfoto's Echt het is jullie inderdaad zoooo gegund!! Hoop echt op een mooie plakbeeb hoor
Goedemorgen meiden Gefeliciteerd voor diegene die weten wat het geslacht is. Hier nog 2,5 weken gedult hebben pff Aankomen: vanmorgen stond ik op de weegschaal en was 1 kilo afgevallen . Moet zeggen dat ik het erg druk heb gehad met de kleine uk. Gister heb ik een stukje gerend omdat het hard ging regelen, en je raad het al. Bloed Nu weet ik waarom ik me rustig moet houden. Gelukkig de angelsound in huis en geluisterd. en ik hoorde nog een mooi hartslagje kloppen. Borsten: Hebben jullie ook nog zo last van jullie borsten. Hier kan mijn vriend echt niet aan mn borsten zitten want dan gil ik het uit. Vandaag lekker rustig dagje. Het is toch rot weer dus blijf lekker slobberen vandaag heerlijk. Nou ik ga mijn zoon even wat aandacht geven. fijne dag nog
hallo meiden hier weer even een update uit het zuiden des lands alles gaat lekker zn gangetje hier afgelopen week hebben we na lang overleg besloten om het verzoek van mn "schoonouders" te accepteren en bij hun in te trekken we krijgen daar dan de hele eerste verdieping en hebben dus toch ons eigen plekje daar we hebben namelijk al eens rondgekeken maar het is voor ons gewoonweg niet te doen om een appartement te krijgen dat groot genoeg is en ook nog te betalen is voor n student en een startend ondernemer en zo kunnen we dus mooi sparen sparen en nog eens sparen om uiteindelijk ons eigen huisje te kunnen veroorloven de kinderkamer is nu ook uitgezocht, en zodra we "verhuizen" wordt deze ook aangeschaft @ geslacht: wat leuk, al een jongen en een meisje, gefeliciteerd kan nu echt niet meer wachten tot onze 20 weken echo (gelukkig zit er nog een controle bij de vk tussen en kunnen we dan nog gauw even spieken bij onze uk (krijgen iedere keer een echo, en ohh dat vind ik toch zoo vervelend )) @ overgeven: ook hier nog geregeld vriendjes met het toillet hoor, en ook ik vind dat dit wel eens over mag zijn nu @ borsten: sommige dagen zijn ze idd nog "lekker" gevoelig, wel komt er ook al af en toe vocht uit, is dit normaal al zo vroeg @ gewicht: ik ben nog steeds niet aangekomen eigenlijk, maar 400 gram tot nu toe. wel is er al langzaam een buikje aan het ontstaan door de beeb (was van mezelf al iets flinker geworden voor de zwangerschap en dat buikje is nu gelijk aant trekken vanaf beneden, echt grappig om zo te zien eigenlijk) @ beeb: zo heeeel af en toe meen ik dat ik iets voel, maarja geen idee of het nou echt door de beeb komt, of dat ik het me verbeeld... kan in ieder geval niet wachten totdat ik het zeker weten voel nouu ik ga nu eens lekker het eten voorbereiden en koken, en dan lekker smullen, en genieten van een heerlijk rustige zondag avond liefsss nathalie ps: is het erg dat ik er helemaal niet mee bezig ben dat ik donderdag jarig ben? terwijl ik afgelopen jaren al 2 maanden van te voren bezig was met alles plannen
Hey @nat ja t is normaal dat je nu al wat vocht of melk verliest. stopt een paar weken voor de bevalling weer.. Fijn dat je dan toch bij je schoonouders in kan.. succes! @ Marjolein hier ook mega last van borsten.. denk elke keer worden ze nu nog groter??? Bah wat naar bloed.. ik had het ook vorige week had hard geperst op de wc.. vk ook langs geweest en een mooi hartje gehoord. blijf alleen wel buikpijn houden onderin. Wil morgen toch eens bellen voor extra afspraak want zit me niet helemaal lekker.. er zit ook gewoon 8 weken tussen laatste afspraak en 20wk echo.. fijne avond!
dani bij mij zat er laatst ook 7 weken tussen 2 afspraken. Gelukkig had ik toen nog wel een echo tussendoor. Maar vond het wel lang... borsten: hier met vlagen er last van. Vind ze wel weer opgeblazen...
Minniemouse: gefeliciteerd met je zwangerschap Truus: gefeliciteerd met je mannetje en nog gefeliciteerd met jullie jubileum Collo: gefeliciteerd met je meisje Hier gaat alles goed, ik heb ook nog steeds niet echt een buikje. En qua gewicht zit er ook pas 1 kg aan. (gelukkig want de vorige keren was dat echt heel anders) Mijn borsten blijven inderdaad ook extra gevoelig en pijnlijk deze ronde.
Borsten; ze blijven gevoelig en ze lijken wel weer nog groter. Ze zijn al anderhalve cup groter dan ze waren. buikje; ik vind hem zelf enorm en mensen die mij goed kennen zien het wel. Anderen zeggen dat er nog niks te zien is. Ligt ook wel aan wat ik draag. Op mijn werk nog steeds wat wijdere shirts, want de kinderen in mijn klas weten nog niet dat ik zwanger ben. gewicht; ik ben benieuwd of ik ben aangekomen. De weegschaal thuis is niet goed. Daarop ben ik 2 kg afgevallen, maar dat geloof ik dus niet... Woensdag bij de vk word ik weer gewogen.
sinds vanacht heb ik ineens bloedverlies.lijkt echt op een ongesteldheid zeg maar.best veel dus en had een hele grote stolsel erbij..ben best bang nu. heb de vk gebeld die belt zo terug hoe en wat nu verder....gisteravond heb ik nog wel het hartje duidelijk gehoord op de dopler van een vriendin van me die vk is...
Niki: Wat naar zeg.. Hopelijk kan de vk snel langskomen en kan ze je geruststellen! Laat snel iets weten! Borsten: Hier beginnen ze zooo te groeien! Mijn ventje vind dit helemaal geweldig, ik vind dit net iets minder Vroeg me wel af vanaf wanneer je een zwangerschapsbh kan aanschaffen want mijn normale bh's worden nu wel een beetje te klein. Ze zijn nu wel terug gevoelig ook, maar is normaal als je ziet in wat tempo ze groeien Buikje: Wanneer ik mijn zwangerschapsbroek aan heb zie je heel erg goed dat er een beebje groeit in mijn buik, in mijn normale broeken (de paar waar ik nog in kan) zie je het nog iets minder. Heb wel enkele truitjes gekocht waar voetjes opstaan of andere aanwijzingen dat ik zwanger ben want mensen staren nu heel erg en weten niet of ik gewoon heel erg aangekomen ben of zwanger Gewicht: De laatste keer bij de gyn was ik 1kg aangekomen, ben eens benieuwd hoeveel het nu gaat zijn. Heb me thuis al enkele keren gewogen maar vertrouw onze weegschaal niet echt. Minniemouse: Gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan! Is echt een duidelijke test! Marjolein: Vervelend zeg dat je zo snel bloed! Doe het dan inderdaad maar rustig aan! Ego: Nog 3 daagjes en dan mogen we naar de gyn!!! Wat vind ik het spannend deze keer! Ben blij dat we al om 9u15 mogen gaan, hoeven we geen hele dag te wachten! Verder een super druk weekend gehad, vandaar dat ik nog niet deftig heb kunnen reageren. Ga het vandaag net iets rustiger aan doen, had nochtans graag mijn huis gepoetst maar het water is de hele dag afgesloten! Ze zijn aan het werken in de straat dus hebben helemaal niks van water, heel erg vervelend! Heb trouwens een zalfje gekregen van de apotheek op basis van kruiden voor de aambeien, hoop dat het snel beter is! Voorlopig voel ik nog geen verschil en gebruik het nu toch al 2dagen, heeft waarschijnlijk veel tijd nodig om te genezen. Ga dan even tot bij men moeder rijden dan kunnen we ons daar douchen en koken want zonder water is dit heel erg moeilijk Tot vanmiddag nog eens!
jojogirl ik draag al een hele tijd zwangerschapsbehas. Die zitten veel lekkerder en die beugel knelt dan niet zo!
debby; oh ja? dan ga ik ook maar eventjes shoppen voor een goede zwangerschapsbh, er waren vriendinnen die me dit afraden omdat je borsten nog veel meer gaan groeien dan nu en dan kan je de bh die je nu draagt ook alweer niet meer aan zeiden ze. Ga het er toch op wagen hoor want is nu een hele klus om alles deftig in mijn bh te krijgen
Dus je koopt ze best gewoon een klein beetje groter zodat je ze langer kan dragen? Ga straks al eens even gaan kijken denk ik. Bedankt alvast Niki: Nog geen nieuws?
ze moeten wel goed zitten. Ik zou gewoon advies in de winkel vragen. Ik heb gewoon mijn normale maat gekocht en 1tje van een maat groter. Maar op het einde paste ik ze allebei goed.
Hoi dames, Ben ik ook weer. Hopelijk gaat alles goed met jullie en de baby's? @Niki, en al wat gehoord van je vk? @Zwangerschapskleiding/bh's, nog niet nodig hier maar koop zelf altijd een maatje groter. @Gewicht, nooit gewogen bij de gyn maar hou het zelf thuis bij en tot nu toe nog steeds niks aangekomen. Ook de afgevallen kilo's van de eerste weken zijn nog steeds niet bijgekomen, heb er geen probleem mee. @Buik, tjah heb nog het een en het ander over van de 1e dus al zeker wat te zien hier. @Minniemouse, gefeliciteerd met je zwangerschap meid geniet ervan! @Weekend, was wel leuk op de auto-ongeluk na die ik vrijdag heb gehad. Met de baby gaat gelukkig alles goed, ik heb nog wel een beetje de schrik en de auto is totaal los (fout van de ander). @Hier, over een weekje afspraak bij de psycholoog staan. Twijfel heel erg of ik hem niet moet afzeggen want voel me hartstikke goed in mijn vel weer. Wat zouden jullie doen?
hvj ik zou gewoon naar die psycholoog gaan. Dan kan je aangeven dat het goed met je gaat, maar vaak willen ze je toch nog even onder controle houden.
Zat al te denken de eerste keer aankijken hoe dat gaat. Waarom willen ze je vaak onder controle houden? Kan het zijn dat je daar met ups en downs last van hebt dus een tijdje goed voelt en na een paar weken weer slecht?
ja ik denk het want ik moest echt nog heel lang na de bevalling bij de psych blijven. Je hebt ook een verhoogde kans op een postnatale depressie.
Op die fiets. Nou ben benieuwd hoe zo een gesprek aan toe gaat en wat ik moet vertellen nu het goed gaat. Thnx Deb!