februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    hey meiden!

Allemaal een fijn weekend gehad?

@collo, een meisje! Wat leuk!

@niki, hoe gaat het nu? Ben je al langs de vk geweest?

@borsten, hier nog geen grotere BH nodig, mijn borsten zijn wel erg gevoelig en het doet af en toe ook echt pijn als ik luca voed :x

@weer, hoorde van mijn mama dat het zo slecht weer in NL is! Hier is het (helaas) nog steeds warm. Ook is er weer een opmars aan muggen en zitten we allemaal onder de muggenbeten!!!:x

Verder gaat alles goed hier, af en toe wat last van mijn buik maar niets om over te klagen!

Tot snel!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aah bah, dat is schrikken zeg! Fijn dat het met de beeb in ieder geval goed is en dat het met jou op de schrik na ook goed is!

En wat betreft je psych, ik zou de afspraak wel laten staan. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat het nu beter met je gaat en dat je weer lekker in je vel zit, maar misschien is dat volgende week weer anders of in de loop van je zwangerschap.

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Iosola: Ik vind het niet erg om te horen dat het bij jullie warm is, wij gaan vrijdag rijden richting Italië/kroatië!!

@Hvj; jeeh, een auto ongeluk is niet niks! En ik zou het gesprek gewoon doorlaten gaan, is toch voor jezelf ook fijn dat iemand van buiten je in de gaten houdt?

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hvj: Oei wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met jullie! Ik zou ook inderdaad gewoon de afspraak laten doorgaan, moest je er dan toch nog last van krijgen sta je toch al een beetje onder controle maar hopelijk gaat het gewoon verder zoals nu;)

Nog steeds niks van Niki gehoord? Blijf nog eventjes meelezen hopelijk horen we snel of alles ok is.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik lees het bericht van niki nu pas... ik schrik ervan... ik ga zo uit eten met mijn mannetje maar ik kom daarna nog wel even kijken of het goed gaat...

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Debby: Nog eens bedankt voor de info en geniet van je etentje!;)

Heb zopas nog eens de angelsound geprobeert had nochtans gezegt dat ik hem niet meer ging uithalen maar ben nu toch al bijna 16weken zwanger en nu moet het toch wel makkelijker zijn om de beeb te horen.
    Hoorde dan ook direct een hele mooie stevige hartslag:D
    Denk dat ons baby'tje druk in de weer was want was alsof het zich constant verplaatste.
    Ben nu wel weer heel erg blij dat ik de baby gehoord heb!
    Ga toch wel proberen van hem max. 1x per week te gebruiken tot dat ik het kleintje goed voel bewegen.

7. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Niki: Wat schrikken zeg! Schrok zelf ook wel van je berichtje te lezen... Hoe is het nu? Vk nog langs geweest?

@ HVJ: Een auto-ongeluk, das niet niks zeg! Gelukkig gaat met jullie alles goed, op de schrik na! En ook ik zou de afspraak bij de psych gewoon laten staan. Kan hij/zij iig even met je praten. En je wellicht nog even goed in de gaten houden.

@ Jojogirl: Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord met de angelsound!

@ Hier: Baby was vandaag behoorlijk druk. Constant aan het bewegen en schoppen! Verder een zware dag op school gehad, dus ban kapot. Zal vanavond nog ff spieken voor nieuws van niki!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ Niki en? al nieuws? hoe gaat het met je?

@ HVJ jee een auto ongeluk.. gelukkig alles goed met je beebje.. ook met jou? geen klachten?

@ Ananas voel jij je kindje dan al zo goed?

heb t idee dat ik jarno veel eerder voelde .. ?
    vandaag eens gebeld of ik niet een x extra langs kon komen.. vond ze niet nodig.. duizeligheid was heel normaal en als ik t aan voelde komen gewoon met hoofd tussen knieen zodat ik niet flauw val :( en zeurende buikpijn nou dat kan wel eens blaasontsteking zijn dus breng morgen vd zekerheid maar ff urine weg..
    Denk het haast niet maar goed..
    wou gewoon ff zekerheid of alles goed is met de beeb en me bloeddruk.. :( maar nee..

Liefss

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    niki, hoe is t nu met je?

voor de rest hou ik t vandaag heel ff kort, ben bekaf! vandaag eerste dag weer naar studie, was gezellig maar ook best vermoeiend. Ga lekker ff bank crashen met manlief!

10. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Niki meis weet je al iets? Hoop zo dat het allemaal goed is met je kleine uk

HVj jeetje zeker schrikken zeg.

Borsten: Die van mij waren al groot maar zijn nu idd net meloenen en ze zitten in de weg :(

Onzekerheid: blijft bij mij nog erg aanwezig. Hartje kan ik gelukkig als ik wil elke dag horen, maar het wordt echt tijd dat ik de 20w echo heb gehad dan kan ik weer een beetje rustig zijn

Buikpijn: Ook veel last van hoor. echt soort weeachtig is het soms maar dit trekt wel altijd snel weer weg

Nou ik kom zo nog wel even kijken of er al wat van niki bekend is

fijne avond

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Nog niks van Niki? Hopelijk is alles goed!

Dani: Ik heb de baby ook nog niet voelen bewegen, ofwel herken ik het gewoon niet.
    Wel vervelend dat je niet nog eens extra op controle kon komen!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@All, dank je dames. Met mij gaat het ietjes beter.

@Niki, laat wat van je horen meid we zijn bezorgd om je. Hopelijk is het niks ergs.

13. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Dani, ja, volgens mij wel. Tenminste kunnen mijn darmen écht niet zijn die zo "hard" schoppen en bewegen(van links naar rechts naar midden beneden enz.). Kan ook goed voelen waar de beeb ligt als ik plat op mijn rug lig.
    Ik moet wel erbij zeggen: In het begin herkende ik de bewegingen en gevoelens helemaal niet. Maar op een gegeven moment herkende ik de schopjes heel goed, en dan ga je ook de bewegingen voelen omdat de schopjes niet precies op hetzelfde plekje zitten. Zo ervaar ik het tenminste;)

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Niki, where are you girl! Hoop dat alles goed is met jou en de beeb!!

15. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

nikki@ hopelijk alles goed.

Heb net wat terug gelezen, maar pff veel om overal op te reageren.

wij zijn sinds vandaag terug van vakantie,, en wat ben ik weer blij om in ons kikker landje te zijn,, wat was het eten slecht zeg....maar wel heerlijk zonntje en strand gehad...

overmorgen naar de vk.. spannend om weer het hardje te horen.

slaap lekker meiden.
    achja..

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    lief van jullie meiden! mocht gelukkig meteen naar de Vk toe..en de beeb was vollop aan het bewegen. heb bij de huisarts nog urine ingeleverd maar deze was schoon. de bloeding met wat grote stolsels is dus nergens vanaf te leiden. wel irritant.maargoed als het maar met de kleine goed gaat. ze nam gelukkig ook even de tijd om de kleine nog even goed te laten zien..ben wel wat meer gerustgesteld nu maar het was wel schrikken. heb nu niet echt meer nieuw bloed geloof ik..

17. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Gelukkig maar dat alles goed is met jullie beeb

Slaap lekker

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Niki, fijn dat het goed gaat met de baby en kan me zeker voorstellen dat het schrikken was. Hou het in de gaten, maar hoop dat het eenmalig was.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niki gelukkig gaat het goed met je beebje! Ik kan me voorstellen dat het heel erg schrikken was!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @dani wat vervelend dat je niet een keer extra op controle mocht komen... bloeddruk kan je ook meten bij de assistente van de huisarts als je wilt...

@bewegingen. Ik weet nu zeker dat ik de beeb voel bewegen. Niet heel hard en niet heel vaak maar het zijn echt die bewegingen. Ik voel het wel bijna alleen maar links dus het zal me niks verbazen als de placenta rechts ergens ligt...

Zo 15 weken alweer vandaag. Tijd vliegt! Nog 1 weekje en dan weten we het geslacht... ik vind dit echt de spannendste echo tot nu toe...

Deel Deze Pagina