februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chrizzy pas vanaf een week of 26 moet je je kindje elke dag voelen dus ik zou me niet al te druk maken! Heel veel meiden voelen het met deze termijn nog niet!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Chrizzy, ik zou het wel doen. Ik bedoel die neef zien jullie toch 1x in de 2 á 3jr en jullie gaan een letter veranderen. Alhoewel ik al die moeite niet zou doen, je kiest gwn de naam die je mooi vindt voor je kind.

@Hier, nu ook nog eens diarree (sorry dames) erbij blegghh.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ veronique jee wat een paniek kan het me heel goed voorstellen!! hoop dat de echo helemaal super is en dat jullie t hartje zien kloppen!!en daarna ook horen!!
    Laat je even weten hoe het is gegaan??

@ Jojogirl. och meid wat heftig allemaal.. moeilijke periode. heel veel sterkte

@ Hvj beterschap t lijkt op een griepje (virusje) ?

@ Crizzy als jullie die naam echt heel mooi vinden zou ik t gewoon doen ook omdat je een letter veranderd! je spreekt ze toch nooit!
    Nee idd wat debby zegt pas rond wk 25/26 elke dag.. ik maak me stiekem ook wel eens zorgen hoor! ;)

@ Ananas..Gister lagen we in bed voelde ik ineens heel hard een plopje.. dus duidelijk dat de uk er wel zit..
    ach misschien maak ik me ook teveel zorgen overal over.

@ego hoorde dat als je en 2+je eiwit in je urine hebt je dan pas doorgestuurd word en dan afscheiding e.d. ook eiwit kan bevatten. breng morgen nogmaals m`n urine weg en laat deze nogmaals checken wie weet zit er dan niks in en zijn de kwaaltjes idd gwoon zw schap kwaaltjes..
    moet ook niet echt gaan googlen je leest de rare dingen!

Liefs

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nog geen nieuws over veronique... wordt er een beetje zenuwachtig van...

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    *minnie breekt even in om te zeggen dat ze aan veronique denkt!!!*

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws van Veronique... ik word er ook zenuwachtig van. Ik moet zo ook naar de vk. Hoop dat ik voor die tijd al heb gehoord dat alles goed was bij Veronique, want ik word nu zenuwachtig voor mijn eigen afspraak.

@Dani, dat googlen is inderdaad verraderlijk. Ik heb ook de neiging om elk klachtje op te zoeken, maar vaak word ik er alleen maar onrustig van. Ik probeer nu dus maar gewoon op de vk te vertrouwen en alle andere adviezen links te laten liggen. Maar dat is wel makkelijke praat van iemand die geen serieuze klachten of nare ervaringen heeft.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hopelijk is veronique gewoon aan het genieten van haar beebje...
    ik zie wel dat ze online is... hopelijk is alles gewoon goed...

8. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Hallo dames.

Ik kom net terug.

En de ego was prachtig voor dat ik het hardje zach.. zach ik de beeb al bewegen... de tranen liepen over me wagen.
    de echo vrouw zei ook,normaal als dan mensen moeten komen is het niet goed.... ooh was in de 7de hemel dat alles goed was.
    de baby was vruchwater aan het drinken en buikje en blaasje zat goed vol.... ben zo blij..
    de baby lach in stuit mischien dat ze daarom geen hardje kon horen,

Dankje dames voor jullie lieve berichtjes..

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oooo veronique wat geweldig meid!!!! ben zo blij voor jullie dat het allemaal goed is met de kleine!!!!

*minnie trekt een fles jip en janneke champagne open en geeft iedereen een glas champi*

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    *en nu breek ik weer uit*

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    veronique wat een goed nieuws! Pfoe... eerlijk gezegd had ik slecht nieuws verwacht... dus dit is wel een opluchting!
    Geniet ervan meid!

12. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Veronique gelukkig maar meis. Jeetje wat moet dat schrikken voor je zijn geweest zeg. Ben echt blij dat het allemaal goed is.

Jojogirl: Jeetje wat erg meis. Heel veel sterkte en het geeft helemaal niet dat je je hart lucht daarvoor zijn we hier

Ik heb niet zoveel tijd meer om te schrijven want mijn pauze zit er bijna op. Maar ik voel de kleine de heledag al lekker kriebelen. Echt een raar gevoel. net of er een slang heen en weer aan het gaan is. Kleine is behoorlijk druk naar mijn idee wel heerlijk gevoel hoor. Hier de laatste tijd erg moe, en veel hoofdpijn. verder begint mijn rug ookal vervelend te doen dus het werkt allemaal niet mee. Nog 2 weken voordat ik weer een echo krijg duurt nog zo lang

Nou meiden het is weer werk tijd

Liefs

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Veronique, super dat het goed gaat met je kleine. Geniet er verder van!

@Dani, denk het ook want ook het niezen is begonnen hier.

14. Chrizzy

Chrizzy Lid

16 apr 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een opluchting!
    Geweldig Veronique!!!

Liefs...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    marjolein als je een grote placenta hebt is de kans toch ook groter dat je een groot kind krijgt?
    Gaan ze daar nog wat mee doen?

16. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Gelukkig Veronique!!!!Ik kwam geregeld langs om te kijken of er nieuws was en gelukkig super nieuws.Wat zal die uur lang geduurd hebben voor je.

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh gelukkig goed nieuws veronique!

18. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Geen flauw idee. Ik weet niet precies of hij erg groot is maar hij ligt wel voor het geboortekanaal. En als die niet verschuift wordt het zoiezo een keizersnede. Moet nog even gedult hebben voordat ik meer weet helaas. Tijdens de 20w echo gaan ze de placenta bekijken

19. sacha1

sacha1 Lid

15 aug 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik me even voorstellen, ik ben hier sinds kort nieuw op het forum, ik heb al een dochter dit is dus de tweede voor mij.
    ik ben ook een februari mama, precies 15 februari 2011.
    ik zie dat er een hele boel meiden hier ook in februari zijn uitgeteld

20. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @veronique, Wat een fijn nieuws! Geniet er van.

@Sascha, welkom!

Deel Deze Pagina