februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he meiden,

hoe gaat het met jullie? ik zal mezelf zo eens op de lijst plakken haha. hier gister ineens een kleine drupje roze. schrok me kapot. kreeg echt weer een deja vu naar vorig jaar met de mk. toen werd het wat gelig/beige en nu sinds vanochtend alleen wat drupjes vies bruin steeds. heb geen buikpijn en verder heb ik 2 uur geleden een inlegkruisje ingedaan en zijn we even gaan winkelen dus veel gelopen. kwam net thuis, plassen dus ook even kijken maar inlegkruisje was helemaal wit. alleen met afvegen weer een veegje bruin.......hoop zo dat het blijft plakken!

dikke knuffels voor alle mamaatjes in spé.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    * 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - denkt meisje

* 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje

* 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee

* 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje

* 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis

* 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis

* 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis

* 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen

* 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ?

* 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?

* 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ?

* 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen

* 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ?

* 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ?

* 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie

* 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - BV - Thuis -Gependeld: 2x jongen, 1x meisje

* 10 februari 2011 - Babijtje - 30 - 2e kindje - BV - thuis - ?

* 11 februari 2011 - Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, maar waarschijnlijk ziekenhuis - ?? (komt later)

* 12 Februari 2011 - Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ??

* 12 februari 2011 - Ivje- 30 - 2e kindje - BV - zk - ??

* 12 Februari 2011 - Iosola - 25 - 2e kindje - BV - zk - ??

* 13 Februari 2011 - siep81 - 28 - eerste kindje - ????

* 15 Februari 2011 - Minniemouse25 - 25 - eerste kindje - BV - ZK - ????

Afsprakenlijst:
    Juni
    21: Zinaa eerste echo
    21: Ananas89: Termijnecho gyn, daarna doorsturen vk
    22: DaphneenEstelle: Intake vk
    23: Keno: Intake vk
    24: Oumanouar intake VK
    25: Devy: Intake vk
    25: Tutsje: Intake vk
    28: Lovelyme: Intake vk
    30: MG2009: Intake vk + eerste echo
    30: Zinaa: intake vk

Juli
    01: Maryam86: eerste echo
    02: Minniemouse25: eerste echo
    05: Mime28: intake vk
    06: Collo003: intake vk
    06: Ivje: intake vk en 1e echo
    06: Waiting Mommy: VK en eerste echo
    07: Maryam86: intake vk
    12: Mime28 eerste echo

3. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    @minniemouse25: Dat is inderdaad behoorlijk schrikken! Ik heb maandagavond hetzelfde gehad. Het is alleen bij een druppel roze/bruinig gebleven. Daarna had ik toch woensdag heel licht bruin verlies. Nu is alles weer 'schoon'. Ik heb gelijk de vk gebeld en we mogen dinsdagochtend terecht voor een echo om te kijken of er een hartje klopt. Dan nog is de vraag of dit al lukt omdat ik dan 6 weken en 5 dgn zwanger ben. De zwangerschapskwalen zijn wel toegenomen, ben misselijk, borsten branden enorm..

Als je het niet vertrouwd o je maakt je zorgen moet je eff de vk bellen...

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @twitty: heb nog nergens last van....tenminste geen buikpijn. heb wel gevoelige borsten die zachter zijn, honger soms, soms misselijk.

het verlies wat ik heb is niet echt veel en het heeft de kleur van pure chocolade. dus erg oud......

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    waiting mom, hiero dus. hier word ik gek van de misselijkheid. en bang mn bed uit te komen. heb alles al geprobeert, gembercapsules,gemberthee, kamillethee, cola (die helpt beetje) , en in bed net wakker iets eten. maar het helpt allemaal voor geen ene meter. nu ga ik maandag de huisarts bellen, het is bij mij namelijk al zover dat ik totaal slap ben, slecht eruit ga zien, en veel duizelig word. en heb wel 2 kids rondlopen.
    tot de 6wk dacht ik dat het mij met rust liep de misselijkheid. ik was precies 6wk en hopla. daar kwam t. en t laat me niet met rust. de vk zei al tot de 14e week. dus ik mag nog 7wk ziek zijn:)

6. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    hoi meiden!
    hopelijk mag ik mij vanaf eind van de week ook ECHT bij jullie voegen!!!!
    ik zit een paar dagen voor nod en heb nu 2 dagen positief getest, vandaag duidelijk donkerder dan gister!!!!!!!!
    normaal zou ik woensdag ongeveer ongie worden.......
    we zullen zien!!! morgen maar weer eens spieken of het nog een donkerder streepje geeft!!!!!!!

vind het gek , me weer aanmelden bij een lijst om samen af te tellen......
    ik heb al een zoontje en toen heb ik dat ook gedaan, met de maart mama's 2008.....
    het lijkt nog zo vers en toch ook al zo lang geleden!!!

ik houd jullie vast in de gaten!!! alvast gefeliciteerd voor alle a.s mama's
    liefs Kadootje

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Devy?iosola
    Ik heb precies hetzelfde hoor. Tot de 26-28 weken blijft het toch spannend vind ik. Blijf positief en ga ervan uit dat alle sgoed is, maar stiekem kruipen er wel van die gedachten rond. Juist omdat alles tot nu toe is goed gegaan denk ik dat het eens mis moet gaan (als je jezelf vergelijkt met een hoop anderen)

Kadootje
    Ja, grappig he? Ik klets ook nog steeds mee in de december 2009 mama's en nu zit ik alweer hier. Maar het is zo leuk met al die meiden die net zo ver zijn. Ook fijn na de geboorte trouwens, heb er echt heel veel aan gehad. Had je al in een ander topic gezien, maar welkom hier en van harte!

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij de eerste heb ik nooit bij een groep mama's gezeten, ik heb mij eind augustus geregistreerd en midden september was Kyra er al. Ik had toen geen idee van al die groepen.

@Kadootje Ik hoop dat het snel officieel is!

@Minimouse Ik hoop dat het bloedverlies snel ophoudt. Het is oud bloed en erg weinig, dus dat is al een hele geruststelling. Maar toch heb je het liever niet!

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hai! Ik kom me bij jullie melden, heb vanmorgen postief getest! En dat zou betekenen dat ik 13 februari uitgerekend ben!

Alleen heb ik van de week ook getest , maar toen was het negatief, dus ik denk dat ik mijn ei later heb gehad en dan zou de datum niet helemaal kloppen, maar dat gaan we na de 1ste echo wel weten!

Ik zal mezelf een klein beetje voorstellen, Ik ben 23 jaar, woon samen en ben al moeder van een prachtig zoontje die donderdag 2 is geworden!

Alle dames hier nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedemorgen ben ik ook weer eens :D

Pfoeh, weet niet meer wie wat allemaal heeft geschreven dus ik reageer maar even in het algemeen ;)

Voor de mensen die niet alles bij kunnen houden, geeft niks, laat het je niet weerhouden om hier een berichtje te plaatsen ;) tenzij je gewoon niet wilt natuurlijk :) ik heb ook geen tijd om altijd persoonlijk bij iedereen bij langs te gaan :)

Over bloedverlies: Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje heel erg veel bloedverlies gehad (en oa helder rood) het voordeel daarvan is dat ik al eerder een echo had :D maar het nadeel is natuurlijk dat je verwacht dat het fout zit en daarvan uit gaat tot je een hartje ziet kloppen op de echo ;)

Over misselijkheid, hier ben ik ook licht misselijk, het gevoel van kokhalzen een beetje zeg maar. Dit krijg ik vooral als ik even niet heb gegeten. Ik kan jullie vsm granules tegen ochtendongemakken aanraden, moet het zelf ook even weer kopen maar het gaat goed tot nu toe bij mij ;)

Verder voel ik mij eigenlijk goed, wel moe soms maar dat valt tot nu toe mee vergeleken met mijn vorige zwangerschap ;) maar het kan nog komen he :D

Ook moet ik er nog erg aan wennen dat ik weer zwanger ben, niet het gevoel of zo, dat zal ook pas komen bij een echo en als ik het kindje voel trappen. Verder constant een licht gevoel in mijn onderbuik, en ik kan heel goed voelen dat het daar dus druk bezig is.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ow ja, ik had nog een test over :D
    Hij knalde er vanaf vanmorgen :D

12. MG2009

MG2009 Niet meer actief

VSM granules ga ik ook maar eens kopen dan... ben echt de hele dag wat misselijkachtig. Bij mijn zoontje had ik dit niet. Volgens de bakerpraatjes krijg je een meisje als je misselijk bent, dus we zullen zien.

Ik heb nog steeds heel veel contact met de feb09 mama's.

Nieuwe mama's welkom!

13. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden

Gelukkig voel ik me redelijk vandaag. Als ik maar over de dag kleine beetjes eet.

Vanochtend even schrik mijn man en ik hadden gemeenschaap gehad en ik verloor wat bloed. Het is nu weer opgehouden. Ik ben dan wel bezorgd....maar ja nog even wachten tot de echo....

Ik zit te twijfelen wanneer ik het de fam ga vertellen. We hebben de 26e een gezellige dag met z'n allen en wij zien onze familie niet vaak door ons werk dus dan is er gelegeheid, maar het is wel wat vroeg ze moeten dan ook nog zolang wachten he....

Nou ja ik denk er nog even over na...

Fijne zondag nog meiden..

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bij ons manneke vertelde ik het na 6 weken al, maar deze keer wacht ik echt tot 12 weken tegenover iedereen!Behalve mijn man dan he?!hihi die weet het al wel natuurlijk...En hier!

15. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @Iosola: De kinderen die ik lesgeef zijn tussen de twaalf en zeventien jaar oud. De leerling in kwestie is veertien jaar oud.
    Ze zit al zo'n anderhalf jaar te vragen wanneer er weer een kindje komt...

@Collo: Ik moet inderdaad een beetje letten op mijn hand op mijn buik. Ik heb nog geen buikje, het duurde bij de andere drie ook vrij lang voordat het zichtbaar was. Ik wil het echt pas na de zomervakantie vertellen. Als ik niet meedoe aan Ramadan dan zullen ze dat op school ook wel merken. Een paar dagen mag je sowieso niet meedoen maar als je de hele maand niet vast dan merken ze het wel.

@Champy: welkom en gefeliciteerd.

@Waiting mom: Wanneer vertel je wat je baan is? Je houdt de spanning er wel in hoor.
    Ik heb ergens eens gelezen dat een beetje bloedverlies na ... geen punt van ongerustheid is. Bij twijfel altijd even VK bellen.

@MG2009: Vervelend die misselijkheid, ik heb bij mijn vorige zwangerschappen geen misselijkheid gehad en ik heb allemaal jongens, dus een bakerpraatje??? Hahahaha, je weet het nooit natuurlijk. Mijn moeder was ook niet misselijk en ik heb weleens gehoord dat het iets is wat toch wel van moeder op moeder overgaat.

@Daphneenestelle: Ik heb sinds de derde zwangerschap last van mijn rug, ik ben toen met een paar weken zwangerschap van de trap gevallen. Sindsdien is mijn rug nooit meer goed geweest. Nu met deze zwangerschap merk ik het ook. Vooral in de ochtend en aan het eind van de dag.Even doorbijten maar.

@Kadootje: Een lichte positieve test is gewoon een goede test hoor, gefeliciteerd! Ik had vier dag voor NOD getest en zag een heel licht streepje. Ik had de foto op het forum geplaatst en iedereen zei het;"een licht streepje is gewoon een streepje."

@Minimouse: Ik heb eerder iets gelezen over bruin verlies hier, toen bleek het ook niet erg te zijn, dus hopelijk is er niets aan de hand.

@Alle dames: Jeetje, de berichten gaan inderdaad erg snel. Soms vergeet ik wie wat gezegd heeft en ik heb niet altijd tijd om terug te lezen.

Groetjes Oumi

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nah, ik ben bij nu alle 3 de zwangerschappen misselijk geweest, en heb al 2 boys. dus verw8 nu ook weer een jongen. dus bakerpraatje over dat met een jongen je niet misselijk zou zijn, geloof ik niet in. helaas;) dus had gehoopt dat t uit zou komen. dan kreeg ik ook eens een dochter:D

17. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Bakerpraatje is dat je bij een meisje misselijker bent dan bij een jongen. Dus misschien zou je er bij een meid nóg erger aan toe zijn, Michele?

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nou laten we t hopen, want misselijk ''er'' ben ik dus wel..;)

19. MG2009

MG2009 Niet meer actief

hihi, vast een meid :D

20. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    bedankt voor de felicitatie's allemaal !!!

wat vervelend voor de meiden die erg misselijk zijn.....vooral als het zo erg is dat je je bed haast niet uit kunt, of niks binnen houd....sterkte meisjes!!!!!

ik heb respect voor de meiden die echt alles bijhouden en op iedereen reageren!! RESPECT!!! ik red dat echt niet......hoop niet dat dat erg is.....vind het wel leuk om op een rustig moment even mee te praten en ervaringen uit te wisselen.....

heb vanmoregn ook nog getest.....hij word echt donkerder elke dag!!!!!!! voel ook vanalles, heel bekend allemaal.......

maar mennnnn, wat spannend allemaal weer zeg....
    ik heb het vandaag wat moeilijker wat betreft of het goed zal gaan.....vorige keer heb ik een vrmkr rond 5 wk gehad en daarna was ik zwanger van onze zoon.....dat gevoel bekroop me zo straks ineens......ik zat in de tuin en had wat steken/getrek in mijn buik......en had het gevoel dat ik iets voelde "lopen".......
    hebben jullie dat ook??????? soms denk ik ineens, oh nee.......nu is het mis........maar aan de andere kant weet ik ook nog dat at er bij hoort........alleen weet ik niet meer zo goed hoe dat voelde...........kan iemand me geruststellen????????

Deel Deze Pagina