februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Breek in

Bericht van minniemouse25.
    Het is vandaag heleaas mis gegaan :( Ze heeft een echo gehad en hier was niks op te zien.

breek uit

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hoi meiden

Jeetje wat is het hier druk aan het worden. Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden.

Ik gebruik ook vitamine D (in een multi voor zwangeren)

Ik voel ook vaak vanalles onder in mijn buik, soms maak ik me er een beetje zorgen om, maar het begint een beetje te wennen en ik denk maar dat het er bij hoort.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Oh jeetje wat naar :(

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.

Oh wat jammer :( .... Sterkte Minniemouse25!

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wat erg voor Minniemouse, heel veel sterkte gewenst!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat naar.. :( Sterkte minniemouse25!

@Vitaminen, ik slik Vitaal Zwanger van Kruidvat. Zit ook alles in wat je nodig hebt en is lekker goedkoop! 3 of 4 euro voor 3 maanden!

Ik lust ook geen vis.. Misschien ook maar eens visoliecapsules halen.

7. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Sterkte voor Minniemouse!! Wat een naar bericht!

Ik slik nu Compleet Mama Plus ( met visolie) van Davitamon. Wel prijzig 16 euro voor 60 capsules, maar ach, is voor goed doel! Wilde eerst die van Etos,maar die heb ik hier niet in de buurt, dus die neem ik de volgende x wel!

8. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    @Minniemouse, heel veel sterkte meis

9. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Zie dat Minniemouse 15 februari was uitgerekend, had ze nu dan al een echo? Das toch wel heel vroeg of waren er signalen dat er iets fout ging?

10. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    Nou meiden, ik heb morgenochtend een echo om te kijken of er een hartje klopt. Nu maar hopen dat het lukt. Volgens de vk is het kiele kiele omdat ik morgen 6 weken en 5 dagen zwanger ben dan is het eigenlijk nog te vroeg maar het zou wel kunnen.
    Ben heel benieuwd of er uberhaut een teken van leven te zien is in mijn buik.

Is toch wel enorm spannend, juist omdat ik vorige week maandagavond ineens een druppel bloed met bruin verloor. Daarna alleen bruinverlies gehad wat zich resulteerde in bruin tot zwart. Woensdagavond is het weer opgehouden. Maar de schrik zit er behoorlijk in. Het kan alle kanten op. Daar ik wel meer last heb gekregen van zwangerschapsverschijnselen (misselijkheid, moeheid is enorm toegenomen) dan zit er een behoorlijke kans in dat het wel goed is, maar zeker weten doe je het nooit.

Ik ben wel enorm blij dat we morgen al bij de VK terecht kunnen, zul je net zien, is er geen hartklopje te zien omdat het te vroeg is, mag je weer een week in de stress zitten;)

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zo wat word hier idd veel gekletst en wat veel zwangeren!

@ Minimouse sterkte he bah wat naar! Wel idd een hele vroege echo? valt er dan al wat te zien?

het valt me op dat meerdere hier hele vroege echos hebben normaal is dat toch tussen de 8 en 10 weken? bij ons wel nl..

@ vitaminen Bij Jarno heb ik multivitamine van vsm geslikt. Nu slik ik alleen nog Foliumzuur. Moet ook nodig wat halen.Heb hier wel een proefverpakking van Centrum liggen.
    Vis eet ik zelden en bij de 1e nooit visolie oid gebruikt.. is er niet minder van geworden hahaha!

Liefss

12. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    @Dani84: Ik zou eigenlijk pas een echo krijgen op 29 Juni. Dan zou ik 8 weken en 5 dgn zwanger zijn. Maar omdat het 'issue' vorige week is voorgevallen, mogen we morgen terecht om te kijken of alles goed is.

Nu moet ik zeggen dat 13 jaar geleden, met de zwangerschap van mijn zoon, ik alleen een echo kreeg toen ik 12 weken zwanger was en dat was dan ook de enige echo voor de rest van de zwangerschap. Tegenwoordig kan er veel meer. Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat je standaard een 20 weken echo krijgt en dat je met ongeveer 6 a 7 weken al een hartklopje kan zien op de echo. Maar deze vroege echo's krijg je alleen op medische indicatie.;)

13. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    @vroege echo: Ik heb mijn eerste echo ook vroeg, namelijk de 24e en dan ben ik 7 weken maar ik ga vier weken op vakantie en daarna was het te druk en ook weer aan de late kant.

@Minimouse: Sterkte!

@Berichten: De berichten gaan inderdaad erg snel, soms heb ik het wat rustiger en kan ik er dieper op in gaan, andere dagen, dan heb ik het enorm druk en dan wordt het echt niets. Sorry alvast.

@klachten: buiten moeheid en af en toe wat rugpijn geen echte klachten te melden.

Groetjes Oumi

14. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ligt ook aan de voorgeschiedenis denk ik. En het verschilt per vk.
    Ik heb de voige keer een echo met 8,3 wk gekregen ivm onregelmatige cyclus. Dit keer was dit niet helemaal aan de orde en zou ik een eerste echo rond 11 weken krijgen. Maar heb heel brutaal gevraagd om een eerdere echo, heb verteld dat ik dat de vorige keer wel erg prettig vond. Vandaar dat ik er nu ook eentje rond 8 wk krijg.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Minniemouse, sterkte meid!!

@ DaphneenEstelle, ik kom net terug van Etos...kan gewoon niets vinden aan vitaminepillen voor zwangere vrouwen!

@ Truus, ok morgen dan maar naar de kruidvat;)

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    minnie had eigenlijk 2 juli de eerste echo maar omdat ze het niet vertrouwde vanmorgen heeft ze gebeld en kon ze vandaag meteen terecht voor een vervroegde echo.

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    @ Twitty wat fijn dat je morgen terrecht kunt, ik hoop voor je dat je een kloppend hartje gaat zien zo dat je een beetje kunt gaan ontspannen

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Minimouse Heel erg veel sterkte meis!

@Twitty Ik duim voor je.

@Vitamines Ik mag geen vitaminencomplexen waar ijzer in zit dus ik slik braaf foliumzuur en misschien haal ik een potje vitamine D en B. Verder eet ik gevarieerd en vrij gezond dus dat komt wel goed.

19. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Heej meiden!!

Ik schat de "due date" op 18 Februari :D:D

ZO GELUKKIG !!

Allemaal nog van harte gefeliciteerd!!!

Minimouse.. Sterkte meid..

20. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ minnimouse: Wat erg voor je meis! En echt rot dat je dit nu mee moet maken :( Heel, heel, heel veel sterkte voor jullie toegewenst!

@ Nicky: fijn dat je ons allemaal op de hoogte houdt:) Had minnimouse bloed verloren vanmorgen/vannacht waardoor ze het niet vertrouwde?? Of was het de vrouwlijke intuitie?? (die is erg goed bij zwangere vrouwen!!)

@ Vroege echo: Omdat er geen menstruatie op gang kwam na mijn miskraam en HcG verhoogd was-->1e echo, niks te zien. Week later: Echo met vruchtje en kloppend hartje (waarschijnlijk dik 5 weken) volgende week maandag: termijn echo (dan waarschijnlijk rond 8 weken) om te bepalen hoe lang ik eigenlijk zwanger ben. Ben doorgestuurd naar de gyn. Dus heb een medische indicatie inderdaad :) Hierna gewoon naar de vk hoor! En dan krijg ik alleen de 20 weken denk ik nog :p

@ vitamines: Slik alleen foliumzuur(door arts voorgeschreven dus meer dan dat je bij de drogist kan krijgen...) ...wist echt niet dat die andere ook allemaal moesten, heb er ook niks over gehoord van mijn vk of gyn ofzo... Hmm...misschien toch nog wat halen...

Nog een vraagje: ik slik ook cranberry capsules omdat ik snel en vaak blaasontsteking heb... Er staat niets op de verpakking over gebruik tijdens de zwangerschap... Weten jullie hier heel misschien wat van? Mag je deze wel gebruiken of niet??

@ kleding: denk dat ik maar eens ga kijken voor een broek met losse band ofzo :) Of nog wat leuke jurkjes;) Hoef ik ook geen broek aan :p

Liefs!!

Ps. Hebben jullie ook zo last van duizeligheid?? Ik echt onwijs. Zodra ik een stukje ga lopen wordt ik zomaar duizelig, terwijl ik echt genoeg eet en drink... Zelfs een banaan ofzo helpt er niet tegen...

Deel Deze Pagina