Leuk detail: ik ben ook gependeld door Astridigi in ook voorspelling mei 2010 (jongen). Lijkt goed uit te komen deze maand voor haar!!
0 Re: februari 2011 mama's 31 januari 2011 - michele25 - 25jaar - 3e kindje - BV/KV - bevalling thuis. 1 februari 2011 - Eltime - ? - 3e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 jaar- 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 jaar - 4e kindje - BV - liefst thuis - 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 jaar- 2ekindje - BV-thuis februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis 5 februari 2011 - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ik denk een jongetje Zow, even het rijtje geplakt met Maryam86 op een apart rijtje, ze stond achter waiting mommy en dan leek het net alsof ze niet in het rijtje zat. Voor de dames die nog wachten, hou vol en succes! Groetjes Oumi
Oops toch een foutje gemaakt, even gecorrigeerd en opnieuw geplakt. 31 januari 2011 - michele25 - 25jaar - 3e kindje - BV/KV - bevalling thuis. 1 februari 2011 - Eltime - ? - 3e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 jaar- 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 jaar - 4e kindje - BV - liefst thuis - ? 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 jaar- 2ekindje - BV-thuis februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis 5 februari 2011 - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ik denk een jongetje Ik hoop dat het zo klopt. Groetjes Oumi
Ik heb gister weer een test gedaan omdat ik steeds las over indroogstreepjes (wist niet eens dat dit ook nog kon). Ik heb de 2 testen gedaan van Etos huismerk en er kwam steeds een lichte streep. Toch bleef ik onzeker. Gisteravond weer een test gedaan (je zou het toch zeker willen weten, dit keer van Clear Blue. Het was binnen een minuut duidelijk; Zwanger dan zwanger kan niet. Een dikke vette kruis. Ik heb nog steeds een sluimerige hoofdpijn, brandende borsten (ben soms bang dat ze vuur gaan spuwen zo zeer), vlagen van misselijkheid begint nu meer te komen (hopelijk blijft het bij vlagen) en nog steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik, hier heb ik voornamelijk last van als ik hard loop of te lang sta. We hebben het gister aan de kleine man (=12 jaar) verteld, omdat ik niks verborgen kan houden voor hem. Enige wat hij zei, wat leuk, ik hoop dat het een broertje wordt. Helaas lieverd, mama denkt toch dat het een meisje wordt. Zullen we wedden? *Grin*. Hoe vergaat het bij jullie?
31 januari 2011 - michele25 - 25jaar - 3e kindje - BV/KV - bevalling thuis. 1 februari 2011 - Eltime - ? - 3e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 jaar- 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje 2 februari 2011 - Zinaa -27 jaar - 1e kindje - geen idee 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 jaar - 4e kindje - BV - liefst thuis - 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 jaar- 2ekindje - BV-thuis februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis 5 februari 2011 - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ik denk een jongetje
Ik ben geloof ik tot nu toe de enige die in verwachting is van een eerste kindje. Komt goed uit, ik ben wat onzeker en praat graag met 'ervaringsdeskundigen' haha.
31 januari 2011 - michele25 - 25jaar - 3e kindje - BV/KV - bevalling thuis. 1 februari 2011 - Eltime - ? - 3e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 jaar- 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje 2 februari 2011 - Zinaa -27 jaar - 1e kindje - geen idee 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 jaar - 4e kindje - BV - liefst thuis - 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 jaar- 2ekindje - BV-thuis 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis 5 februari 2011 - Collo003 - 32 jaar - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ik denk een jongetje @ Zinaa, dit is ook mijn 1e kindje Ik weet ook nog helemaal niet wat ik kan verwachten en hoe het gaat lopen, maar volgens mij is sowieso iedere zwangerschap verschillend en ik denk dat als je in verwachting bent van een 2e je ook met zo'n gevoel van onwetendheid kan zitten Ik vind het zelf op dit moment echt heel erg spannend, het is nog zo pril allemaal, kan gewoon niet geloven dat ik zwanger ben! Manlief trouwens ook niet die vond het erg moeilijk om op die vage lijntjes te vertrouwen, vanmorgen dus een digitale van CB gedaan, en die zei heel duidelijk "zwanger" geen twijfel meer mogelijk dus Hoe voelen jullie je? Ik begin nu iets gevoeligere borsten te krijgen, misselijk ben ik niet, maar af en toe zo'n golfje door mijn maag heen als ik bv ga tandenpoetsen of als ik te lang niets heb gegeten (nuchtere maag).
Ohh ja klopt Maryam, ik zie het. Ik vind het ook enorm spannend. Ik ben best lang bezig geweest om zwanger te raken en was eigenlijk al min of meer gewend aan een negatieve test. Ik ben nog steeds een beetje in shock en in denial om niet teleurgesteld te raken. Mijn kerel gaat ook zo een digitale CB halen om opnieuw te testen, maar voorlopig is hij nog in diepe slaap haha. Ik voel me goed. Heb wel gevoelige borsten, maar ben niet moe of misselijk tot op heden. Heb wel echt pijn in mijn buik, linksonder mijn navel. Ik was een beetje bang voor die pijn maar heb me net laten geruststellen dat mijn vriendin dat ook had in de eerste maanden van de zwangerschap. Schijnt je groeiende baarmoeder te zijn (of banden).
Hoi Zinaa, welkom! Wat een spannende tijd he, en zo zie je maar weer, wonderen bestaan echt. Ik heb al meer dan twee weken last van mijn onderbuik (drukkend gevoel), hier heb ik voornamelijk last van als ik loop of lang sta. Natuurlijk geeft het een erg onzeker gevoel, maar laten we eerlijk zijn, als je wel wat voelt is het niet goed en als je niks voelt is het ook niet goed. Het is gewoon nooit goed voor ons vrouwen, die rottige onzekerheid Elke zwangerschap is weer anders en het is elke keer weer onzekerheid. Zegt echt helemaal niks hoor Enige wat ik je kan adviseren is naar je lichaam en je gevoel te luisteren en hierop ook vertrouwen. Maar dat is mooi makkelijk gezegd als je het zo graag wilt en misschien al wel meerdere mk's hebt gehad en al zo lang bezig bent. Ze zijn al zover in de tijd en zo slim met apparatuur en uitvindingen, waarom niet gewoon 24u per dag een camera vanuit je baarmoeder zodat je zelf kunt kijken of het er zit. Maar ja, dan komt er van slapen ook niks meer terecht...
Collo, is ook zo! Krijg in elk geval over twee weken al een echo, ben dan op een dag na 7 weken. Niet dat dat al heel veel zegt, want hadden we de vorige keer ook met bijna 9 weken. Het heeft er flink ingehakt inderdaad. Maar goed, we kunnen in ieder geval weer zwanger worden, dat is al heel wat! Zinaa, welkom!
* 31 januari 2011 - michele25 - 25 - 3e kindje - BV/KV - thuis * 1 februari 2011 - Eltime - 29 - 3e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 4 februari 2011 - Oumanouar- 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV-thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - ik denk een jongetje
Hoi Dames, Leuk dat de lijst wat langer aan het worden is. Ik zie dat er meerdere dames op 4 februari 2011 uitgerekend zijn. Gezellig maar geen van mijn kinderen zijn op de uitgerekende datum geboren, waarschijnlijk deze keer ook niet... Ik heb helemaal niks meer bewaard dus ik zou alles weer opnieuw moeten aanschaffen. Ik heb al wel een mooie kinderwagen gezien, een Quinny Senzz... groetjes Oumi <--speciaal voor Collo
He meiden de lijst wordt al maar langer, leuk he. Ik ben nu 4 februari uitgeteld. Van mijn zoon ook op de 4e. Toeval he?! Maar ja we wachten even na de eerste echo met de definitieve datum he. Jullie voelen dus ook weinig zware klachten gelukkig.. Ik heb er rommelende darmen en in de ochtend moet ik gelijk wat eten. Ik ben op de uitgerekende datum bevallen de vorige keer. Dus ik weet niet wat wachten is.... Meiden gezellig zo dat kletsen. Hou vooral ons op de hoogte van alles wat jullie wel enniet voelen zo voelen we ons wat bevestigd als we even onzeker zijn Ik ga even X factor finale kijken
Ha dames Vandaag maar even gelijk wat winkels afgegaan om iets te kopen voor de nieuwe kleine. Het is een heel lief Noppies shirtje geworden. En even weer een zwangerschapsdagboek aangeschaft. Vind het leuk om af en toe nog door die van Amy te bladeren. Kreeg vandaag wel even het besef dat we ongeveer een jaar geleden in dezelfde situatie zaten. Het is zo vreselijk snel gegaan! Nu alweer een tweede. hoop maar dat mijn lichaam het een beetje trekt. Afgelopen keer met Hellp-syndroom in het zh komen te liggen en in week 36 ingeleid...dus.... Oh, trouwens vandaag ook de digitale CB gedaan en nu is het definitief hoor, kei-zwanger! Ben heel benieuwd hoe lang we dit nieuws voor ons kunnen houden. Bij de vorige zwangerschap wist nu iedereen het al... ben niet zo goed in geheimpjes bewaren.