Mjammie, dat klinkt wel erg verleidelijk! Helaas moet ik echt rekening houden met mijn gewicht omdat ik al te zwaar ben en dan ook nog zwanger..Maar..eens in de zoveel tijd mag ik van mezelf even 'los' gaan, dus dan wordt het of bonbons of een lekkere reep chocolade
MG: Hier hetzelfde als daar bij jou: bonbons....gehaktballen....kip....de gedachte dat ik straks zelf eten moet koken.... pff....kan ik niet aan denken... Had me van te voren nooit voor kunnen stellen dat ik me ZO beroerd zou gaan voelen... Heb geen trek, heb maar 1 broodje gegeten (met moeite) en verder alleen water en wat limo gedronken. Maarja, het hoort erbij, en eigenlijk als ik goed nadenk: ben ik alleen maar ontzettend blij ermee!!! @ Kleding: heb net maar een wijd tuniekje en een los vest gekocht... We gaan zaterdag voetbal kijken bij vrienden (hele vriendengroep komt daar) en eigenlijk mag niemand nog iets weten Mijn vriend kwam gister naar me toe gelopen (ik had een los jurkje aan) en toen zei hij: kan je voortaan niet wat wijders aantrekken?! Ik kan het nu echt zien zei hij! Ik was zowaar verontwaardigd! Ik zei: sorry maar dit is het wijdste wat ik heb, en als de kleine zin heeft om zichzelf nu al aan iedereen te laten zien dan is dat zo Dan maar wat eerder vertellen Want wat eerder ook is is gezegd (weet eigenlijk niet meer zo goed door wie): Als het goed voelt, voelt het gewoon goed en is het ook goed. Dus dan vertellen we het maar wat eerder
Hee Michele, Omdat ik niet wist hoe ver ik was was ik eerst op zp op 7 feb gezet. Vorige week maandag met echo zei de gyn dat ik rond de 6 weken zat (net wel, net niet). Heb dus volgende week maandag mijn termijnecho en dan zou ik net wel, net niet 8 weken zijn Heb gister mijn banner gemaakt en vandaar dat ik em voor het gemak op 7 weken heb gezet omdat ik dan volgende week 8 weken zou zijn, volgende week pas ik hem zo nodig weer aan Zoo hele uitleg Maar zou wel grappig zijn als ik ook de 31e zou zijn uitgerekend!! Liefs
Ja ik kon eerst ook niks binnen houden maar vandaag gaat het weer prima. De lekkerste dingen stonden me tegen....ik hoop voor jou dat het maar tijdelijk is
Ik ken dat heb nu wat kant en klaar in huis voor de liefhebbers als ik misselijk ben. Ik hou het dan bij een broodje...
Ik ben vergeten wie het ook al weer vroeg (ik geloof Iosola), maar hier geen tips met afbouwen. Als het aan Kyra lag zou ze zichzelf vastnieten aan mijn borsten. Ik leg wel uit dat ik het gewoon niet zo vaak meer wil en dan tellen we voor iedere borst tot 10 en dan is het zogenaamd op, maar vaak wil ze 10 minuten later weer. het gaat haar niet zozeer om een echte voeding maar het is meer 'droogvoeden'. Qua hoeveelheid denk ik dat ze maximaal 100/150cc binnenkrijgt per 24 uur. Gelukkig hier niet zo misselijk of echt zere borsten, maar wel een opgezwollen buik, erg moe en last van mijn darmen (maar of dat nu door de zwangerschap of Crohn komt geen idee).
ok, ff kijken waar we waren gebleven... @debby, dit is de eerste x dat ik me bij een groep heb aangemeld, de vorige keer is het er niet van gekomen... @kleren, Luca is geboren in Juni en deze frummel zal voor feb. zijn, dus kwa seizoenen denk ik dat ik niet zoveel aan de bewaarde kleertjes heb. Zou het deze x trouwens ook weer een jongen moeten zijn.... @ misselijk, volgens mij mag ik van geluk spreken dat ik mergens last van heb, als ik jullie zo hoor! Lijkt me erg vervelend. Ben bij de eerste ook niet misselijk geweest en weet niet of het nu nog komt... Tot die tijd klap ik in mijn handjes @ Ananas89, zo te horen een snel groeiend buikje bij jouw! Leuk! @ koken, vanavond lekker pizza bestellen! Mmmh heb er zin in!
Ik heb weer even bijgelezen, het gaat wel hard... @minimouse, wat naar, ik ben er echt even stil van. @michelle25, wat fijn dat de zetpillen helpen. @mvm, ik heb me van het weekend aangemeld en kreeg gisteravond al bezoek. Mag vanaf nu dus in een potje plassen @ vertellen aan familie, ik vind het ook spannend. Wij gaan het dit weekend vertellen, omdat het anders wel erg laat wordt (pas na onze vakantie). Het is helaas dit weekend ook precies een jaar geleden dat mijn schoonvader is overleden. Het wordt dus een emotioneel heftig weekend. Maar goed, mijn schoonmoeder hoopt er al jaren op dat ze oma wordt, dus ze zal evengoed wel blij zijn. Ergens een heleboel blz. terug las ik ook nog wat over wie wel en wie niet vertellen. Wij vertellen het aan de mensen van wie we ook willen dat ze het weten als het misgaat. Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld. Dat moest tussen 8.30 en 12 en dan zit ik dus altijd op mijn werk. HANDIG Maar goed, ik heb 30 juni een intake, dan krijg ik de verwijzing voor de echo
* 31 januari 2011-michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen * 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - BV - Thuis -Gependeld: 2x jongen, 1x meisje * 10 februari 2011 - Babijtje - 30 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 11 februari 2011 - Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, maar waarschijnlijk ziekenhuis - ?? (komt later) * 12 Februari 2011 - Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ?? * 12 februari 2011 - Ivje- 30 - 2e kindje - BV - zk - ?? * 12 Februari 2011 - Iosola - 25 - 2e kindje - BV - zk - ?? * 13 Februari 2011 - siep81 - 28 - eerste kindje - ???? * 13 Februari 2011 - Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - ZH - ?? * 14 februari 2011 - Dani 84 - 26 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 17 februari 2011 - Suzannes - 28- eerste kindje- ?? - ZK * 18 Februari 2011 - Dees85 - 25 - 2e kindjes - KV - ZH - denk een meisje * 21 Februari 2011 - Truus21 - 21 - 1ste kindje - BV - ZK - ?? * 25 Februari 2011 - Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - ZK - ??? Afsprakenlijst: Juni 21: Zinaa eerste echo 21: Ananas89: Termijnecho gyn, daarna doorsturen vk 22: DaphneenEstelle: Intake vk 23: Keno: Intake vk 24: Oumanouar intake VK 25: Devy: Intake vk 25: Tutsje: Intake vk 25: iosola: gyn + eerste echo 28: Lovelyme: Intake vk 29:Waiting Mommy:Vk en eerste echo 30: MG2009: Intake vk + eerste echo 30: Zinaa: intake vk 30: Siep81: intake vk Juli 01: Maryam86: eerste echo 05: Mime28: intake vk 05: Champy: 1e echo (termijnecho) 06: michele25: termijnecho. 06: Collo003: intake vk 06: Ivje: intake vk en 1e echo 06: Dani84: Intake vk 07: Maryam86: intake vk 07: Suzannes: intake en 1e echo 08: Debby 82: 1e echo en afspraak gyn 12: Mime28 eerste echo 16: Dani84: 1e echo vk
@Iosola: Ja dat vond ik ook al! Maar daar had ik het met mijn moeder over: Zij droeg echt exact hetzelfde, alle zwangerschappen. Met 2-2.5 maand kon zij het al niet meer voor zich houden en met een dikke 5 maand dacht iedereen dat ze al uitgerekend was, dus ik ben erg benieuwd Ze is ook alle keren getest op zwangerschapsdiabetes omdat ze ontzettend veel vruchtwater had... Maarja, we zien het wel! Vind het wel leuk eigenlijk Nog een flink stuk groeien en dan lekker showen straks
Dag dames, Jeeeeetje wat gaan jullie snel, ik was blijven steken bij pagina 59 of zo en nu zitten we op 66? Vandaag de eerste dag dat ik me een beetje misselijk voelde, niet een overgeef-misselijkheid <--sorry voor de onsmakelijke bewoording... Het was meer een algeheel niet lekker gevoel in mijn lichaam. Het was ook een erg drukke dag, invaluren, vergaderingen, zoontje op de fiets met tegenwind naar turnen brengen en de dag is nog niet eens voorbij. Ik heb niet goed gegeten, dat speelt natuurlijk wel mee. Straks verplicht koken omdat de kids ook een voedzaam maaltje nodig hebben, pffff. Best een opgave hoor als je je niet lekker voelt. Heb wat kleertjes gehaald, kleine maatjes en voor beide sekses te dragen. Verder nog niets, heb nog wel alles nodig maar het komt allemaal wel. Groetjes en volgende keer reageer ik wat meer op de dingen die jullie geschreven hebben. Oumi
Vandaag nog steeds regelmatig bruine afscheiding. Contact gehad met de vk, zolang het bruin bleef hoefde ik me geen zorgen te maken. Als het rood werd moest ik terug bellen. Op 6 juli in ieder geval een echo.
@ ivje, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een paar dagen bruine afscheiding en toen zei mijn gyn. hetzelfde als jouw vk.
Hai ladies, Liep ik eerst nog vol trots te zeggen dat ik nog geen klachten had, ik kom daar inmiddels op terug. En ik heb het nog wel afgeklopt lol. Ik ben namelijk kots kots kots misselijk. Gister al lekker alles eruit gegooid en vandaag op werk hele dag er tegenaan gehangen. Verschrikkelijk zeg. Ook geen idee wat ik moet gaan eten want ik heb echt nergens zin in. Arme ik Zo maar eitje bakken voor op brood. Als ik daaraan denk krijg ik geen kokhalsneigingen dus dat moet het dan maar worden.
Zinaa, fijn he (NOT!).. maar ja, we moeten er maar ff doorheen. Eet ze! Ik net met moeite een kop tomatensoep en 2 boterhammen (droog erin gedoopt) opgekregen.
Pff sterkte met de misselijkheid meiden, hier is ie ook wel aanwezig, maar niet zo erg als jullie omschrijven. Heb gelukkig *klopt af* (nog) geen intieme relatie met de wc pot. Nou wij net naar mijn ouders om het te vertellen, staan we daar met de chocoladebollen, zijn ze niet thuis grrr..