He lieve meiden het is weer gezellig hier. Ik heb blaasontsteking en ben gisteren lekker vroeg onder de wol gegaan met een paracetamol. Mag tijdens zwangerschap. Ik doe het alleen als ik heel erg last heb. Dat heeft me goed gedaan. Vandaag eens even lekker alles schoonmaken hier aan boord. De koelkast heeft een beurtje nodig, maar toen ik zo misselijk was kon ik de geurtjes niet weerstaan die eruit kwamen. Ik ging gelijk kokhalzen... Nog even een vraag: Ik bennog bijna niks aangekomen jullie wel? Ik heb natuurlijk veel overgegeven, misschien dus ook wel wat afgevallen... Fijne dag meiden ik ben er vanavond weer als ik de verleiding kan weer staan om niet weer even op dit gezellige plekje te kijken
misselijk: nee daar is het nog te vroeg voor bij mij, maar had er bij mijn dochter ook geen last van. namen: daar zijn we nog niet mee bezig...
hey luitjes, hier tot nu toe nog een goede ochtend voor mij. ik ga dan ook met jongste zoonlief lekker even naar de markt, en shoppen. hij en ik hebben dr zin in saampjes. dus tot laterxxx
Waitingmommy Ik had bij Luuk (onze 1e) ook al met de 6 weken zwangerschapskleding nodig, en ook nu pas ik mijn eigen broeken al niet meer. En ik had nog wel de hoop het tot de zomervakantie stil te houden op mijn werk. Het streven is nu al het stilhouden tot de 1e echo. Hopelijk gaat dat lukken is nu nog bijna 3 weken. Debby82 Gefeliciteerd met je dochter, maak er een mooie dag van
Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd met zijn zwangershap. Zelf heb ik van de week getest (wel vier keer) en die waren allemaal positief, ik ben nu vier weken en vier dagen zwanger, en zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen Ik heb al twee zoontjes van drie en vijf jaar oud, en nu is ons derde wondertje dus onderweg.
Ik heb mezelf in het lijstje gezet: * 31 januari 2011-michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - denkt meisje * 2 februari 2011 - Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - Ziekenhuis - Ik denk een meisje * 2 februari 2011 - Zinaa -27 - 1e kindje - geen idee * 3 februari 2011 - DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - meisje * 4 februari 2011 - Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis * 4 februari 2011 - Waiting mommy- 28 - 2ekindje - BV- thuis * 4 februari 2011 - Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis * 5 februari 2011 - Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - ziekenhuis - jongen * 5 februari 2011 - Devy - 27 - 2e kindje - BV - ziekenhuis - ? * 6 februari 2011 - Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ? * 7 februari 2011(eerste week van feb) - Ananas - 20 - 1e kindje/2e zw. - BV - zh - ? * 7 februari 2011- Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen * 7 februari 2011- Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ? * 8 februari 2011 - MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 8 Februari 2011- Lovelyme - 22 - 1e kindje - ?? - ?? - Gependeld voor een meissie * 10 Februari 2011 - Tutsje - 28 - 1e kindje - BV - Thuis -Gependeld: 2x jongen, 1x meisje * 10 februari 2011 - Babijtje - 30 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 11 februari 2011 - Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, maar waarschijnlijk ziekenhuis - ?? (komt later) * 12 Februari 2011 - Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ?? * 12 februari 2011 - Ivje- 30 - 2e kindje - BV - zk - ?? * 12 Februari 2011 - Iosola - 25 - 2e kindje - BV - zk - ?? * 13 Februari 2011 - siep81 - 28 - eerste kindje - ???? * 13 Februari 2011 - Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - ZH - ?? * 14 februari 2011 - Dani 84 - 26 - 2e kindje - BV - thuis - ? * 18 februari 2011 - Suzannes - 28- eerste kindje- ?? - ZK * 18 Februari 2011 - Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - ZH - denkt een meisje * 20 Februari 2010 - Sandra - 31 - 3e kindje - KV - Thuis - ? * 21 Februari 2011 - Truus21 - 21 - 1ste kindje - BV - ZK - ?? * 25 Februari 2011 - Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - ZK - ??? Afsprakenlijst: Juni 21: Zinaa eerste echo 21: Ananas89: Termijnecho gyn, daarna doorsturen vk 22: DaphneenEstelle: Intake vk 23: Keno: Intake vk 24: Oumanouar intake VK 25: Devy: Intake vk 25: Tutsje: Intake vk 25: iosola: gyn + eerste echo 28: Lovelyme: Intake vk 29:Waiting Mommy:Vk en eerste echo 30: MG2009: Intake vk + eerste echo 30: Zinaa: intake vk 30: Siep81: intake vk Juli 01: Maryam86: eerste echo 05: Mime28: intake vk 05: Champy: 1e echo (termijnecho) 06: michele25: termijnecho. 06: Collo003: intake vk 06: Ivje: intake vk en 1e echo 06: Dani84: Intake vk 06: Dees85: Intake + 1e echo 07: Maryam86: intake vk 07: Suzannes: intake en 1e echo 08: Debby 82: 1e echo en afspraak gyn 12: Mime28 eerste echo 13: Babijtje: intake vk 15: Truus21: Intake vk + 1ste echo 16: Dani84: 1e echo 16: Babijtje: 1e echo
Hoi Hoi Proficiat met je zwangerschap Sandra! Welkom! @Debby82, proficiat met je dochter! Maak er een leuke dag van samen! Mag ik ook in de lijst? Kweet niet hoe dat werkt.... :S ben 22 Februari uitgeteld, wil BV geven, Moet in zkh bevallen want keizersnee. en 3e kindje. Thnx vast!
Mispoes, je kunt jezelf gewoon toevoegen. Laatste lijst quoten, quotes weghalen en jezelf ertussen plaatsen. Debby, gefeliciteerd! Sandra, welkom en gefeliciteerd!
@Sandra; Welkom! @Debby:Gefeliciteerd!Je hebt iig heerlijk weer!! @Waiting mommy; Succes met schoonmaken! @Michele: Veel shopplezier!Willen wel weten wat er allemaal mee naar huis is gegaan natuurlijk! @Aankomen: Ik ben dit keer erg voorzichtig, want vorige keer ben ik 28kg aangekomen en dat is er bijna weer af haha! Dus deze keer let ik echt op dat ik niet ga snoepen, bunkeren etc, maar verantwoord ga eten. Ik denk er zelfs aan om naar een dieetiste te gaan, zodat ik zeker weet dat ik wel genoeg binnen krijg, maar niet weer zoveel aankom! Maar tot nu toe niks aangekomen!
Hoi hoi Zo wat word hier veel gekletst!! echt niet normaal als je er of 2 dagen niet bent is het niet aan te lezen haha @ Sandra welkom! @ Debby gefeliciteerd! De ene dag heb ik veel last van kwaaltjes de andere dag valt het mee gelukkig.. Vandaag een redelijk goeie dag heb alleen trek! sowhee haha dus ga ff wat eten! aankomen.. Ik was vorige keer 16 of 18 kilio aangekomen heb nu nog een aardige vetrol.. dus als zwangerschap zichtbraar is lijkt het ook gelijk 4 maand! hahahah vitaminen: ik heb net zwangerschapsvitamines van Centrum gehaald dit is de enige volgens haar waar ook die vis huppeldepup inzit.. anders moet je dat apart slikken.. wel duur! die van de da zelf is 4 euro deze 14! geloof ik bij Jarno heb ik gwoon alleen die van de da geslikt en ook geen vette vis gegeten, maar t schijnt heel goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersens.. Fijne dag!
@nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! @debby, gefeliciteerd met je dochter, maak er een leuke dag van en geniet! @aankomen, was de vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen, dus deze keer ben ik van plan wat minder te snoepen en gezond te eten.... @dani, ik heb die ook van centrum, en ja 14 euro per potje is veel. Maar ik zie er geen omega 3 opstaan, jij wel? volgens mij zit het er toch niet in.... @michele, heerlijk shoppen! Laat je weten wat je aankopen zijn? @waiting mommy, vervelend van je blaasontsteking! Balen zeg! Schoonmaakse! Ik ga vanmiddag de taart voor luca's verjaardag bestellen, en moet kijken voor een nieuwe bril, aangezien luca mijn andere kapot heeft gemaakt. Hoop dat het droog blijft!
@Sandra, welkom en gefeliciteerd! @Mispoes, heel makkelijk, gewoon kopieren en plakken en je eigen gegevens er tussen zetten. Of de lijst quoten kan ook. @Deb, had je in ander topic al gefeliciteerd Aankomen, hoop het niet.. In ieder geval, niet te veel. Heb er net 7-8 kilo af dus dat zal er gegarandeerd wel weer bij komen. Ach het is voor een goed doel Hier zo net het boek van Kluun besteld, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Vind het wel leuk om het met vaderdag te geven. Nou nog hopen dat ik hem kan onderscheppen, voordat ie ziet dat ik wat besteld heb Ach ja, hij mag hem sowieso niet open maken voor zondag!
@Truus: Wat leuk! Mijn man is geen lezer, anders had hij hem ook kunnen verwachten! Hij heeft bij de vorige x wel een dvd gekeken over de zwangerschap, en hij was nog ontroerd ook hahaha, gebeurd niet snel moet ik zeggen!
Wij doen niet veel aan vaderdag, Luuk mag zijn kado geven dat hij op het kdv heeft gemaakt. Vorig jaar op vaderdag was hij bijna papa geworden (was toen 30wk zwanger), dus wij doen het nu rustig aan.
Haha grappig! Nee mijn is ook niet echt een lezer, maar schijnt een erg leuk boek te zijn. Plus dat ik hem zelf eigenlijk ook wel wil lezen
DaphneenEstelle Luuk is gelukkig met hulp van heel veel bedrust nog 8 weken langer blijven zitten, om toen niet meer te willen en met een keizersnede gehaald te moeten worden