februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @De hond Hij is al 13, lichtelijk incontinent heeft last van verschillende aandoeningen en is al meerdere malen herplaatst totdat hij op 6 jarige leeftijd bij ons kwam. Als iemand hem al zou willen is het de vraag of hij de herplaatsing overleeft. Nu ben ik van mening dat Kyra belangrijker is dan de hond hoe zielig ik het ook vind, maar mijn man is daar pertinent op tegen. Heel sneu hoop ik dan ook eigenlijk dat hij snel gaat hemelen. :(

@kz op verzoek Ik zou het wel graag willen, maar ik denk dat ik het op mijn buik kan schrijven. Ik heb waarschijnlijk de ontsluiting tegengehouden doordat ik juist vecht tegen pijn, en ik kan me er niet aan overgeven wat wel heel belangrijk is. Ik zal er eens een balletje over opgooien morgen bij de vk. Wel heel fijn daphne dat jij sowieso die zekerheid hebt. dat zal wel een hoop rust geven.

@Ananas Fijn dat de rechtzaak goed ging.

En voor de rest ben ik het eventjes vergeten... Ik heb mijn laptop muis niet bij me dus het openen van een tweede pagina en scrollen gaat een stuk minder goed.

2. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    @Bevalling. Moet door de bloeddruk sowieso in het ziekenhuis bevallen. Had ik bij de eerste ook. Heb er zo'n 17 uur over gedaan in totaal. De weeen waren even verdwenen toen ik in het ziekenhuis aankwam, daarna rugweeen gehad en toen pas een weeenstorm. Persen ging zonder problemen en ook geen medicatie of pijnbestrijding gehad. Ook verder niet uitgescheurd, dus was een bevalling uit het boekje. Alhoewel ik volgende keer wel iets sneller wil en zonder rugweeen, weet ik dat het het allemaal waard is ;) Het geeft ook een heel machtg gevoel erna, dat je het toch even gedaan hebt :D
    Kan begrijpen dat je voor een Ks kiest als ik het zo hoor. Zeker omdat het bevallen is.

@ hond. Heb hier twee honden 1 van 11 en 1 van 10 en helaas is die van 10 niet te vertrouwen bij mijn zoontje. Hij kan er niet tegen als Roan gaat huilen. We houden ze dus apart. Kunnen bij ons gelukkig naar buiten, maar ja ideaal is het niet. Toch doe je ze ook niet zo nel weg, want met die leeftijd vind je ook niet zo snel een nieuw baasje voor ze.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Antares oef meid wat moeilijk :(. Dikke knuff en veel sterkte!

Debby mooi weer een positieve test!!

Daphne en Estelle waarom wil je graag een ks als ik vragen mag? Aha ik lees het al. Klinkt hetzelfde als mijn bevalling. Heeft jouw dochter na de ks ook nog in de couveuse gelegen? Daar heb ik echt de naarste herinneringen aan overgehouden.
    Ik hoop juist eigenlijk dat ik nu op een normale manier kan bevallen en ons kindje lekker bij me kan hebben en niet weer 2 uur op die stomme recovery moet en dan pas bij de kleine kan. Ik heb echt een hele nare nasmaak aan de bevalling overgehouden.

Ananas fijn een goede rechtszaak!

Devy waarschijnlijk heeft jullie hond dan toch de langste tijd gehad. Niet leuk voor het beestje maar wel beter voor je dochter.

Ik voel me vandaag toch best onzeker. Het komt doordat ik soms niet eens in de gaten heb dat ik zwanger ben. Het voelt gewoon niet zo. Ik hoop echt dat ik het mis heb en gewoon de testen kan geloven maar het is wel moeilijk. Bah eigenlijk is zwanger zijn helemaal niet leuk ;) ;) :D
    Wel een lekkere bbq op het werk gehad :p

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    irritant he die onzekerheid. als ik niks voel denk ik sjit leeft er nog wel iets in mn buik.. en als ik teveel voel ben ik bang dat het fout loopt..waren we maar 3-4 weken verder!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Joehoe..pijn in mijn borsten is terug...ben blij dat ik weer wat voel..en krampjes in buik en darmen al wat hoger..krjig een buikje...Ben niet misselijk, maar daar moet ik denk ik alleen maar blij om zijn! :D

nog 7 dagen en dan de echo..kan niet wachten!!

6. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    @Salcia, kan me voorstellen! Spannend he!

Mijn symptonen waren ook ineens weg na de bloeding, de vk zei dat je geestekracht zo sterk kan zijn dat je zelfs je symptonen uit kan schakelen. Dit scheen bij mij het geval te zijn. Nadat we de echo hadden gehad en we een kloppend hartje hadden gezien kwamen de symptonen terug en erger als ooit tevoren;)

Mijn borsten voelen alsof ze aangereden zijn:x Met misselijkheid gaat het overigens nog steeds knudde:)

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier niet veel klachten meer..inderdaad eng soms..zit het allemaal nog wel goed. maar de test van vanochtend ga weer een stuk meer hcg aan..voor alle foto's zie mn album.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Wat een weertje al zeg pff dat beloofd nog wat voor de rest van de dag..

Na mijn bijna-kots-ervaring van eergisteren voelde ik mij gisteren weer super. Vandaag ook tot nu toe, maar kan gerust in een keer omslaan. Zere borsten blijven, maar ik voel ze al bijna niet meer, het went op de een of andere manier ;)

@Niki, je test ziet er goed uit! :)

Fijne dag allemaal!

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen meiden,

pfff hier druk bezig alles weer op de comp te zetten, had m ff ge-reboot.

Wordt een warme dag he, vandaag maar op de goeie uurtjes ff lekker naar t park met de kleine man en op de te hete uurtjes maar ff ons binnen vermaken :).

Hier trouwens ook flink gevoelige borsten sinds een paar dagen, geeft me weer een beetje meer zekerheid :) . pfff ik moet nog 2 weken tot de eerste echo, wou dat t al zover was..

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Wij hebben ook twee hondjes, ze zijn 1 en 2 jaar oud, dus bij de vorige bevallingen, waren ze er nog niet. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Het voordeel is wel dat ze al van pups afaan kleintjes gewent zijn. Hoe er verder mee om te gaan als de baby geboren gaat worden heb ik me nog niet in verdiept, gelukkig heb ik daar nog even de tijd voor :D

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Hebben jullie trouwens s'avonds ook meer last van je borsten en een opgezette buik. Ik heb overdag eigenlijk weinig klachten, maar s'avonds gaat mijn buik helemaal opzetten.
    Misselijkheid heb ik niet, bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad, maar af en toe zou ik ook wel wat meer zwangerschapsverschijnselen willen hebben, dan voel je, je tenminste zwanger.

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Zat vanmorgen ff te prutsen op het forum en toen kwam ik een (oud) berichtje van barbara tegen (zit ook bij ons op het forum) in haar onderschrift stond het volgende:

barbara198
    24 Juni vmk bij 6 weken

Hoop niet dat zij het erg vindt dat ik dit hier post... Schrok er gewoon een beetje van... En wilde dit met jullie delen...dit betekent het volgende vlindertje in de bevallingslijst voor februari 2011... :(

Barbara: Ontzettend veel sterkte toegewenst!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Sandra: bij mij ook vooral s avonds dikkere buik..alsof er heel veel lucht in zit..drukkend gevoel en borsten vooral ook in bed pijnlijk...Ben ook niet misselijk

Wie heeft ook dat het net onder oksel aan zijkant borsten hard aanvoelt en als blauwe plekken als je het aanraakt?

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh jeetje...Barbara heel veel sterkte en heel snel een plakbeeb gewenst!

Wat erg zeg, eerst een goed echo dan dit... Zo zie je maar weer wat voor wonder zwanger zijn is!

Ik mag niet klagen tot dusver gaat alles goed, maar het zet je altijd gelijk met beide beentje weer op de grond...

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    barbara heeel heel heel veel sterkte...

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    #1156 trishka, 25 jun 2010
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
    Bevallinglijst:

*31-01-11: Michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis - meisje?
    *02-02-11: Twitty1980 - 29 - 2e kindje - BV/KV - zk - meisje?
    *02-02-11: Zinaa - 27 - 1e kindje - ? - ?
    *03-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk, ks - meisje?
    *03-02-11: Ananas - 20 - 1e kindje - BV - zh - ?
    *04-02-11: Oumanouar - 32 - 4e kindje - BV - thuis
    *04-02-11: Waiting mommy - 28 - 2ekindje - BV- thuis
    *04-02-11: Maryam86 - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    *04-02-11: Mommy89 - 20 - 1ste kindje - BV - ZK - ?
    *05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV & KV - Zh - jongen?
    *05-02-11: Devy - 27 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *06-02-11: Lavendel - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?
    *06-02-11: Dinkie - 28 - 1e en 2e kindje - BV - zh - ??beide;)??
    *07-02-11: Peetjuh23 - 26 - 2e kindje - BV - zk -jongen?
    *07-02-11: Mime28 - 29 - 1ste kindje - BV - ? - ?
    *07-02-11: Juul- 29 - 1ste kindje - BV - zk - ?
    *08-02-11: MG2009 - 28 - 2e kindje - BV - thuis - ?
    *08-02-11: Lovelyme - 22 - 1e kindje - ? - ? - pendel meisje?
    *10-02-11: Tutsje - 28 - 1e kindje - BV - thuis - pendel: 2x j, 1x m
    *10-02-11: Babijtje - 30 - 2e kindje - BV - thuis - ?
    *11-02-11: Keno - 34 - 3e kindje - KV - hoop thuis, waarschijnlijk zk -?
    *12-02-11: Mangoo - 26 - 1e kindje - BV - Thuis - ?
    *12-02-11: Ivje- 30 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *12-02-11: Iosola - 25 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *13-02-11: siep81 - 28 - 1e kindje - ? - ?
    *13-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk - ?
    *14-02-11: Dani 84 - 26 - 2e kindje - BV - thuis - ?
    *14-02-11: Thistje - 30 - 2e kndje - BV - zk - ?
    *14-02-11: Barbara- 25- 1e kindje- vlindertje...
    *16-02-11: Salcia - 39 - 1e kindje - BV/KV - zk - pendel jongetje
    *16-02-11: nathenhug - 22 - 1 e kindje - KV - ? - ?
    *17-02-11: Hen30sep - 22 - 3e kindje
    *18-02-11: Suzannes - 28- 1e kindje- ? - zk
    *18-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk - meisje?
    *18-02-11: Cassida - 21 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *20-02-11: Sandra - 31 - 3e kindje - KV - Thuis - ?
    *20-02-11: Lelle - 27 - 1e kindje - BV - thuis - ?
    *21-02-11: Truus21 - 21 - 1e kindje - BV - zk - ?
    *21-02-11: Mama1983valerie - 26 - 2e kindje - KV - zk - ?
    *22-02-11: Mispoes - 27 - 3e kindje - BV - zk, keizersnee - ?
    *22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk - ?
    *23-02-11: Kadootje - 28 -2e kindje- BV- zk- ? komt later!
    *25-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk - ?
    *25-02-11: Trishka - 27 - 2e kindje/3e zw - BV - thuis - meisje?
    *25-02-11: Wupje - 32 - 2 e kindje - ws BV - zk - ?
    *25-02-11: Siri- 38 - 2e kindje - vlindertje....
    *28-02-11: Niki86- 23 - 1e kindje - BV - ZK

Afsprakenlijst:

Juni:

25: Devy: Intake vk
    25: Tutsje: Intake vk
    25: iosola: gyn + eerste echo
    28: Lovelyme: Intake vk
    28: Maryam86: eerste echo
    28: Juul: Intake vk
    29: Waiting Mommy:Vk en eerste echo
    30: MG2009: Intake vk + eerste echo
    30: Zinaa: intake vk
    30: Siep81: intake vk

Juli:

02: Salcia: eerste echo
    05: Mime28: intake vk
    05: Champy: 1e echo (termijnecho)
    05: Hen30sep: termijnecho
    06: michele25: termijnecho.
    06: Collo003: intake vk
    06: Ivje: intake vk en 1e echo
    06: Dani84: Intake vk
    06: Dees85: Intake + 1e echo
    07: Maryam86: intake vk
    07: Suzannes: intake en 1e echo
    07: Thistje: 1e echo en afspraak gyn
    08: Debby 82: 1e echo en afspraak gyn
    08: Cassida: intake verloskundige
    09: Trishka: 1e echo
    12: Mime28 eerste echo
    12: Niki86: 1e echo gyn
    13: Babijtje: intake vk
    13: Lelle: intake vk
    13: Laura81: intake vk
    14: DaphneenEstelle: 1ste echo en bloedprikken
    15: Truus21: Intake vk + 1ste echo
    15: Dani84: 1e echo
    16: Babijtje: 1e echo
    19: Cassida: 1e echo
    20: DaphneenEstelle: 2e afspraak vk
    22: Mama1983valerie: intake en 1e echo
    28: Lelle: 1e echo

Augustus:

4: Laura81: 1e echo

45 zwangeren, 2 vlinders...

meisjes, jongens, 1 tweeling

Barbara op vlinder gezet.. nogmaals een hele dikke knuf meid...

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Barbara heel erg veel sterkte meid! Ik hoop dat het je snel gegund is om een voorspoedige zwangerschap mee te maken.

Hier net de intake gehad. Vorige keer beluisterde ze het hartje maar dat wordt nu ivm de straling afgeraden. Jammer want ik hoopte er wel op, maar het is voor het goede doel. Nu even de echo inplannen, en eventueel gelijk die voor de combinatietest. gelukkig heeft ze me wel over 3 weken weer ingepland omdat ik een stresskippetje ben. Ik heb ook aangegeven dat ik liever een kz heb dan een vaginale bevalling, dus binnenkort ook eventjes naar de gyn om het erover te hebben.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Barbara bah wat slecht nieuws! Sterkte en een dikke knuffel!

@ Combinatie test hier niet! laat het toch niet weghalen tis echt een wonder en zo welkom of t gezond is of niet! tuurlijk hopen we dat het super gezond is, maar zo niet.. dan had het zo moeten zijn..

@ Sandra savonds moet ik de knoop van m`n broek / rokje open doen.. anders knapt ie eraf! hahaha echt niet normaal..
    Overdag gaat t redelijk vandaag een jurkje aan nou je ziet echt al een buikje hoor! Moet echt wijdere kleding gaan dragen!

@ Ananas fijn dat de rechtzaak toch goed ging!

@ Daphne fijn gevoel he om te weten dat je nu gewoon je kindje in haden krijgt zonder al die doodsangsten!

@ bevalling Ik ben bij Jarno thuis begonnen ging eigenlijk heel goed tegen 14:00 lekker in bad tot 7 cm vliezen gebroken toen werd het heftig tijdens het persen bleek Jarno vast te zitten met z`n handje net als superman haha naar voren dus halsoverkop met ambu naar ziekenhuis proberen persweeen op te houden wat natuurlijk niet lukt.. in t ziekenhuis 2x persen en een flinke knip en hij was er!
    Mocht gelijk na t plassen weer naar huis. 21:45 geboren tegen 1:30 waren we thuis! Wil nu wel weer thuis bevallen proberen dan als alles goed gaat.. vind het wel spannend hoor!

@ echo ik wil ook! haha we moeten nog ff geduld hebben 15 juli pas! Staat in de lijst 16 zag ik .. ach die ene dag ;)

Fijne dag!
    liefs

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heb de datum voor je gewijzigd ;) .

ik mag 9 juli, pfff nog 2 weken... scheelt dat manlief na volegdne week maandag thuis is dus dan gaat de tijd ook wat sneller als t goed is :) .

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo meiden!

Ik heb vandaag mijn mamadagje dus lekker thuis :) Vanochtend had zoonlief een ochtendhumeur maar tijdens ons fietstochtje werd hij weer lekker vrolijk en hebben we veel lol gehad. Nu ligt hij lekker te slapen.
    Misschien zet ik zo meteen het badje op, hier is het niet echt tropisch warm. Wel lekker maar een beetje bewolkt.

Twitty heb jij bij deze zwangerschap een tussentijdse bloeding gehad? Waarschijnlijk heb ik dat gemist omdat ik toen nog niet mee schreef. Lijkt me wel heel moeilijk. Gelukkig daarna een goede echo!

Sandra mijn buik is ’s avonds idd ook wat opgezet. Het schijnt dat je een hond van te voren al een beetje moet voorbereiden op de komst van een baby. Maar hoe precies weet ik niet. Ik heb alleen 2 katten ;)

Daphne en estelle ja idd die nasleep van een ks is niet prettig, maar goed we zijn er op voorbereid deze keer! BV kwam bij mij ook pas goed op gang toen ik eenmaal thuis was en de kraamzorg me goed kon helpen.

Devy jammer dat jullie geen hartje konden luisteren. Maar niet teveel stressen hè ;)

Barbara jeetje wat een triest nieuws :( Veel sterkte!

Wij moeten trouwens donderdag naar de gyn en dan zal ik horen hoe het verder gaat. Of ik gewoon over kan naar de vk of dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf. Ik hoop in elk geval dat hij ook even wil spieken in mijn buik :)

Deel Deze Pagina