ja was ook alweer wat gerustgesteld in een ander topic en nu hier ook ff, thanks meid! T is ook net 2,5 maand geleden dat ik bevallen ben dus is ergens ook logisch dat t nog wat gevoelig is allemaal, is ook al oets minder aan t worden, gewoon de rest van de avond ff rustig aan doen, moet t goedkomen . Hoe voel je je nu verder, alweer over de 8 weken.. zin de weken een beetje snel voor je gegaan of kruipen ze voorbij ?
@ Thriska, fijn dat je gerustgesteld bent! En nu niet zoveel piekeren meer he! Tja, ik voel mij redelijk. Weet dat er vele zwanger zijn die zich rotberoerd voelen, heb last van de warmte, voel mij hele dag door misselijk, nergens zin in, ook helemaal niet in eten. Morgen echo, en begin daar nu erg zenuwachtig over te worden. Ben ook benieuwd hoe ver ik precies ben. Volgens VK zou ik nu op 10 weken en dag zitten, maar ik denk tussen 7 en 8 weken.
thriska, ik zag de fotos in je album. Wat een mooie fotos van eliza. Hoeveel weken was je zwanger van haar toen ze werd geboren?
ik ga morgen ochtend naar een bruidswinkel. Ik hoop dat er een jurk tussen de 2009 collectie zit..zijn ook jurken van 3000e maar nu dus de helft. en anders lukt het nog wel..daar geloof ik wel in. en het gemeentehuis ed is al geregeld en de locatie is het huis van mn ouders.heel veel grond! dus dat komt allemaal wel goed.
ok niki nou ik hoop dat ze je maat hebben! Lijkt me trouwens wel lastig met passen nu, aangezien je in september toch wel een buikje al zal hebben... 3000 euro is wel erg veel voor een bruidsjurk zeg... Die van mij was 1600 euro geloof ik. Als je niks vind moet je hier maar eens kijken Trouwjurk bruidsjurk tot 840€ Anastasi Bruidsmode Ik heb daar echt veel goede dingen over gehoord. (zelf had ik mijn jurk niet bij haar).
Hoi hoi allemaal Omdat ik gisterochtend weer een beetje bloedverlies had, echt minimaal en was gelijk weer weg, heb ik vanmorgen de de VK gebeld. Ik mocht gelijk komen voor een echo, kreeg wel een waarschuwing dat het kon zijn dat we het hartje nog zien kloppen, ben nu 6 weken en 1 dag en het kan goed zijn dat het vruchtje een paar dagen minder oud is en het hartje dus nog niet klopt. Nou dat was dus ook het geval een mooi vruchtje tezien, ook van goede grote maar geen hartactie pfff. Nu is het dus afwachten, maar ik ben flink in de stres eigenlijk. Nou mocht ik volgende week terug komen voor een echo, maar dan zitten wij drie weken in Oostenrijk. dus dat betekend dat ik vier weken in onzekerheid zit. Ga nu wel proberen om nog een echo te krijgen aan het eind van de week, en anders gaan we maar een paar dagen later op vakantie. Pfff was het maar alvast volgende week, heb liever gewoon zekerheid ook als het niet goed zit.
daar zitten inderdaad mooie jurken tussen! Maar ik geloof dat als je bij haar komt met plaatjes van wat je ongeveer wilt (dus niet exact) dat ze alles kan maken... maar goed hopelijk vind je morgen je droomjurk gewoon bij die zaak!
sandra 6 weken is echt wel normaal hoor dat er nog geen hartje klopt. Die gaat tussen de 6 en 7 weken kloppen dus sja... kan je niet vrijdag een afspraak maken voor een echo?
voorbeeldje van wat ik mooi vind. ook van jesus peiro. kan een buikje in en mn haren wil ik ook strak..soort grace kelly rol..
mooi hoor! Inderdaad een klein buikje zal geen probleem zijn met zo een jurk. Heb je trouwens al een kapster geregeld? Deze schijnen goed te zijn maar wel duur: Officiële website BEAUTYPARTNER® Nederland - Home ajaj... ik zou helemaal zenuwachtig worden om binnen 10 weken een bruiloft te regelen. Jij hebt de komende weken in ieder geval afleiding van je zwangerschap
pfff sandra, vervelend meid.. hoop dat je aan t eind van de week nog kan.. heb je de situatie uitgelegd daar? kan me niet voorstellen dat ze je zolang in onzekerheid laten zitten hoor, hoop echt dat t je lukt! Debby, ik ben 16 april jl van *Eliza bevallen, ik was toen 17 weken zwanger.. in de week van t weten naar de bevalling heb ik nog vaak even naar dr hartje en dr trappelen geluisterd met de angelsound, zo mooi maar ook zo moeilijk om te weten dat t een week erna niet meer kon.. Heb nu mn ongerustheid alweer een beetje van me af kunnne zetten hoor, moet er gewoon op letten dat ik niet teveel op 1 dag plan . Toch maar weer de voetjes op een laag pitje zetten, ook al zullen mn klantjes t jammer vinden 8) .
wat erg voor je meid... kan me voor stellen dat het nu extra moeilijk voor je is. Ik vind het prachtig om te zien hoe mooi "af" een kindje al na 17 weken is. Alleen nog erg klein. Ik vind die foto dat jij haar vast hebt echt heel mooi.
*inbraak jan mama* Trishka hoe voel je je meid!!! Lekker rustig aan doen he,.................... *uitbraak jan mama*
Goofychick: kusssssss je bent en blijft een lieverd! Debby, ja zit nu ook ff met traantjes hoor, zag dat Pally had gereageerd op die foto.. Eliza zal altijd diep in mn hart zitten.. ik hoop dat ze over dit nieuwe wondertje waakt.. Een wondertje net zo gewenst als zij was. Hopelijk kan ik eind volgende week een mooi nieuw album aanmaken met een mooie echo van dit wondertje. Bleh emo koe ben ik af en toe ook .
thriska het is logisch dat je je zo veelt en ik weet zeker dat ze over jullie en het nieuwe wondertje waakt!
@Sandra: ohw wat kan ik me je onzekerheid voorstellen.. Ik zat vorig jaar in dezefde situatie en moest ook telkens weer een paar dagen/week wachten tot er weer een echo gemaakt zou worden. Ik was alleen wel de 7 weken voorbij volgens mijn eigen telling maar omdat ik een korte cyclus heb wilde de echoscopiste toch nog afwachten Gelukkig heeft mijn eigen VK toen de knoop doorghakt en me doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar is toen door echo's en hcg bepaling een MA vastgesteld waarna ik een curretage heb gehad. In ieder geval heel veel sterkte de komende onzekere dagen..
@Lijst, sorry voor het ongemak maar dacht dat Debby de laatste update vandaar. @Alle ongeruste zwangeren, een dikke knuff en hoop dat jullie gauw gerustgesteld worden.
Hey dames, Ik heb vandaag een echo gehad en alles was goed! Hebben het hartje zien kloppen, helaas nog niet gehoord, dat doen ze pas in een later stadium van de zwangerschap, maar al met al een hele mooie echo gehad . Mag na mijn vakantie weer komen omdat ze het termijn nog niet precies konden bepalen omdat ik iets minder ver ben dan gedacht (ong. 7w en 5d ipv 8w en 3d), maar dat kan bij een volgende echo al wat meer bijgetrokken zijn ivm groei enzo.
zeker een leuke afleiding.. ik heb heel veel al geregeld..dus er kan niet zoveel mis gaan..alleen de pastoor moet nog worden gevraagd maar hij weet het al wel. en de catering ben ik mee bezig maar dat zijn er ook genoeg. de muziek,aankleding,bloemen,gemeentehuis,fotograaf is al geregeld. ik ben ook echt zo een regeltante dus dat gaat wel goedkomen..