februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Hvj: Wat een drama altijd als wasmachines ermee stoppen. Zo irritant! Hopelijk is er snel iemand die je uit de was kan helpen ;) Op de hand wassen is voor meerdere personen en met dit weer, echt geen pretje idd!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Peetjuh, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad gisteren?

@Hvj, wat balen dat je wasmachine kapot is.. Hopelijk kan ie nog gemaakt worden.

Hier echt een dag vandaag dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet. Niet echt misselijk ofzo, maar krijg ook geen eten naar binnen gewerkt. Echt vervelend, hopelijk gaat het snel weer over..

Trouwens sinds gisteren ineens ook geen zere tieten meer! :$ Dat vind ik toch wel jammer want dat was een 'fijn' kwaaltje..

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Peetjuh: Helemaal vergeten je met je verjaardag te feliciteren :D Heb je een leuke verjaardag gehad??

@ Hvj: Oooh...wat een hel, geen wasmachine... Ik ben echt een "wasser" (we zijn met zijn 2en en draai toch echt wel 5-6 wasmachines per week:)) Maar je moeder is inderdaad een idee. Toch jammer dat je buurvrouw niet thuis is...

@ Truus: Wat verwoord je dat toch weer lekker "geen zere tieten meer!" haha. Dat komt vast wel weer terug ben ik bang:p Ik had ook een tijdje minder gevoelige borsten om dat gevoel vervolgens 3x zo erg weer terug te krijgen. Maar snap dat je het jammer vindt dat je het niet meer voelt.

@ Debby: Mag jij ook niet thuis bevallen?? Waarom mag jij niet thuis bevallen?? En dat van die echo's is wel fijn:) zou alleen niet weten wanneer ik ze krijg en wat ze dan precies gaan bekijken hihi (buiten de placenta dan, maar dan zie je je kindje vast ook weer?! Dat heb ik nog nooit meegemaakt dus kan ik zelf niks over denken of zeggen.)

@ Laura: Wat fijn dat je echo iets is vervroegd! Hoef je wat minder lang te wachten:D

T valt me een beetje op dat iedereen zich met dit warme weer wel iets slechter, futlozer, blegh, bah, plak voelt (ben er zelf ook een van:p)

Liefs!!

4. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    Allereerst: Sterkte toegewenst voor de dames waarbij het helaas is misgegaan.

Een of twee dagen niet bijgehouden en jullie zijn alweer bij pagina 152! Gezellig maar veel leeswerk...

@Buikkies: Hmm, vandaag precies negen weken maar er is vrij weinig te zien hier. Ik dacht, omdat dit mijn vierde is, dat je vrij snel wel een buikje zou zien.

@Wasmachine: Geen kapotte wasmachine maar wel een verouderde. Ik heb zitten snuffelen op het internet en ik heb een mooie wasmachine en droger gezien. Ze zijn van Siemens maar kosten echt een vermogen. Even kijken waar ik dat vandaan ga halen, hahaha.

@Warmte: Door de warmte ben ik ook wat suffer. Dat vind ik persoonlijk heel lastig omdat ik normaliter erg actief ben.
    Waarschijnlijk ook wat extra vermoeid omdat wij het op school de laatste weken erg druk hebben gehad.

@Collo: Thanks, ik was ook blij met de goede echo, het blijft een wonderbaarlijk gezicht, zelfs na de vierde...

@Vertellen: Mijn schoonmoeder is er zelf achter gekomen. Tijdens een bruiloft zei mijn schoonzusje dat ik iets niet mocht eten en na de bruiloft heeft ze mijn schoonzusje ondervraagd. Zij heeft niets losgelaten maar mijn schoonmoeder weet wel beter. Zij is altijd blij met meer kleinkinderen, nu de rest nog vertellen...

@ Ruimte: Tja, op zich ruimte genoeg, er moet alleen flink wat verschoven worden. Ik heb vier grote slaapkamers en de jongste twee jongens slapen het liefst op één kamer dus het komt volgens mij wel goed.

@Keuze kinderwagen: Een Quinny Senzz, Bugaboo of Maxi cosy all-in...

Groetjes Oumi

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ananas ik heb een keizersnee gehad bij mijn vorige zwangerschap. Dus dan mag je niet meer thuisbevallen. Ik zou er veel voor over hebben om toch thuis te mogen bevallen maar omdat er een klein risico is dat het litteken scheurt mag het niet.
    Ik heb volgende week een afspraak met de gyn en ga eens overleggen of ik zowieso natuurlijk mag bevallen of dat het weer een keizersnee wordt.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi dames

Ik probeer ook elke dag ff te lezen e.d. maar jullie kletsen zo veel haha lastig om bij te houden en om op iedereen te reageren!

@ misgegaan dames ontzettend veel sterkte!

@ Warmte (michele) hier ook moe opstaan en moe naar bed weet echt niet waar ik blijven moet met t warme weer. vanacht 20 gr en morgen 37 :$ jasses...

@ Buik.. pff behoorlijk opgezet en al aardig zichtbaar.. :) darmen maar ook echt buik krijg een aantal kleding stukken echt niet meer dicht zo ff shoppen op wehkamp voor jurkjes hihi

@ Peetjuh gefeliciteerd met je verjaardag ik ben zondag jarig!! Word ik 26 had ik gelijk paar weken terug al stiekem op de lijst gezet haha

dames fijne avond!
    Liefss

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Eerst even lekker ego doen :D
    We hebben vandaag de afspraak bij de gyn gehad en hij heeft al een echo gemaakt :)! Hij dacht n.a.v de testdatum dat ik 6 weken zwanger zou zijn maar waarschijnlijk net iets minder. Er was een mooi vruchtzakje en dooierzakje (heet dat zo?) te zien en de gyn zei zeker te weten dat hij iets van hartactiviteit zag maar natuurlijk nog niet op de snelheid zoals het moet zijn.
    Over 2 weken mogen we terugkomen voor nog een echo en dan moet er duidelijke hartactiviteit te zien zijn. In elk geval ben ik zeker zwanger en zit de zwangerschap op de juiste plaats. De rest is afwachten 8)

Peetjuh gefeliciteerd met je verjaardag!

Ananas jee ik kan me voorstellen dat je al die info even op je in moet laten werken. Maar ik vind het wel heel goed dat ze jou zo goed in de gaten gaan houden. Een hartafwijking is niet niks. En in het ziekenhuis bevallen heeft ook wel wat speciaals ;)

Laura knuff meid en ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is!

Nina eigenlijk is zwanger zijn helemaal niet leuk hè
    Ik begrijp je wel hoor ;)

Debby een kennis van mij is wel op een natuurlijke manier van haar tweede bevallen ondanks de ks bij haar eerste kindje. Dus het kan wel!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wupje gefeliciteerd met je goede echo!

Ja, je kan wel normaal bevallen, maar je kan niet ingeleid worden en volgens mij moest er minimaal een jaar tussen de ks en de nieuwe zwangerschap zitten. Bij mij zit er officieel vanaf mijn laatste menstruatie 11 maanden en 1 dag tussen.
    Ik weet eigelijk ook niet zo goed of ik natuurlijk wil bevallen of niet. Aan de ene kant wil ik dat ook een keer meemaken. En ik wil ook wel eens direct naar huis enzo. Aan de andere kant is een keizersnee ook wel lekker makkelijk. Geen pijn van weeen enzo, niet uitscheuren, niks.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

:)

Nou van mij mag het gerust terug komen hoor! Vond het helemaal geen vervelend kwaaltje om te hebben ;)

@Debby, een vriendin van mij heeft bij haar eerste ook een ks gehad. Ze moest toen inderdaad bij haar 2de ook in het ziekenhuis bevallen, maar is toen wel gewoon op een natuurlijke manier bevallen!

@Wupje, wat fijn een goeie echo, gefeliciteerd!! :)

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    peetjuh: gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Hier net thuis na een dag van 14 uur werken. Het is bijna niet meer te doen om de kinderen nog iets te leren met die warmte. Maar goed, morgen watergevecht en dan nog 1 week tot de vakantie....

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ben zelf ook in het ZH bevallen op medische indicatie en ik kan het echt alleen maar aanraden aan iedereen. Ga bij deze bevalling weer voor het zh. Als alles goed gaat ben je zo weer thuis en als het niet goed gaat weet je zeker dat alle zorg voldoende in de buurt is.

Wasmachine
    Laatst nog een nieuwe gehaald, een Samsung. Super tevreden mee en niet zo duur (bij de Megapool besteld)

Oumi
    Ja, sommige dingen wennen nooit he? Een wondertje te zien leven in je buik zal daar wel bij horen denk ik.

Echo
    Vandaag de vk gebeld ivm mijn ongerustheid en pessimisme. Als je terug leest ben ik in dit topic de eerste zoveel pagins's echt super positief en nu heb ik mezelf aangepraat dat het niet goed zit en krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. Ik heb van haar toestemming en codes gekregen om alvast een afspraak te maken voor een echo. Volgende week dinsdag heb ik intake VK en woensdag eerste echo.

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties!
    Morgenochtend zal ik wederom het ziekenhuis bellen om te vertellen dat ik wél deelneem aan het onderzoek, vindt ik eigenlijk wel fijn:) En vk (heb nog contact met haar gehad, nu zit het allemaal nog vers in het geheugen:p) vond het ook een goed idee om eraan deel te nemen.
    @ Debby: oooh, vandaar:) En nu idd maar goed nadenken wat je wil: natuurlijk of ks. Snap eigenlijk beide keuzes wel!! Dus best een moeilijke beslissing...
    @Collo: Dat is ook zo:) en daarom is ziekenhuis ook wel fijn (dat waren ook de beweegredenen zelf al hoor om naar het zk te gaan, maar nu moet ik wel hihi). Wat fijn dat je eerder mag voor je echo! lijkt me een geruststelling! En het is natuurlijk geen pessimisme wat je jezelf hebt aangepraat! Ik bedoel, iedereen die bruin/rood of anders vloeit maakt zich druk en zorgen, daar is niks aanpraten bij. En je maakt je er gewoon zorgen om, niks mis mee, juist heel menselijk! Maar echt super dat je woensdag voor je echo mag :D

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nog 11 uurtjes en dan de eerste echo...ben zo benieuwd en ook wel weer nerveus..zal alles goed zijn? Heb zon zeurende buik, met name als ik hele druk dag heb gehad..en warmte werkt ook niet mee, duizelig en moeier...

HVJ: irritant geen wasmachine, mijn droger begaf het gisteren, en heb niet echt een tuin om was op te hangen, hele huis hing nu vol over deuren etc met natte was..bah

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    van reispilletjes wordt je alleen wel suffig en moe...en dat ben ik iig genoeg..haha

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    zou best kunnen dat het erger wordt.

ik heb hier niet veel klachten..in mn buik voel ik niet veel alleen als ik heel druk ben geweest. ben wel iets sneller moe s'avonds en soms een keer een misselijkheids vlaag maar niet vaak. heb dus eigenlijk niet veel te klagen! maar soms denk je wel; zou het allemaal goed zitten.. mijn nicht waar ik al jaaaren oppas..ze heeft drie mannetjes..die heeft het doorgelult aan onze nagelstyliste...grrr..geloof je toch gewoon niet.terwijl ze wist dat ze het geheim moest houden. waarschijnlijk weer de hele stad het nu al bijna...

16. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ik zou eigenlijk alleen even lezen maar....: Niki!! Dat meen je niet... Dat is echt een flauwe streek :( Had je ook niet verwacht natuurlijk...

@ Daphne: haha, maakt toch helemaal niet uit! Dat idee heb ik ook steeds bij mezelf :) Dat ik echt zo'n zeur wordt met dit weer, en klachten, maar t hoort erbij:)

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    niki wat een rotstreek zeg.. ze heeft dr mond gewoon te houden!!!

hier: warmpjes, houd wat vocht vast in mn enkels,
    en vann8 lopen vloeken, moest 4x plassen. en sliep al zo laat door die warmte, uur of 12. en half 8 dr weer uit. ben blij dus als t weer wat minder word.

ik heb de afg dagen last van wat harde buiken gehad. dat klinkt bij mij niet goed in de oren, dus maar even rustiger aandoen. ook voel ik me savonds nee een zeekoe mijn buik groeit ook al heel erg hard. al met al met dit hete weer is het even balen.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    salcia hoe was je echo?

niet mogen klagen omdat het bij een ander niet lukt: vind ik onzin. Zo leuk zijn die eerste 3 maanden niet. En natuurlijk weet je waar je het voor doet maar als je ook al niet meer mag klagen? Ik vind het altijd heel rot voor mensen waarbij het niet lukt maar ik kan toch niet op mijn tenen gaan lopen omdat het bij mij wel lukt?

@niki wat een rotstreek!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Siep oh leuk een watergevecht! Welke leeftijdscategorie geef jij les?

Niki bah wat lullig dat je nicht jouw zwangerschap verklapt heeft :x

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat meiden waarbij het zwanger worden niet lukt een hekel hebben een 'klagende zwangeren' maar ik weet bijna zeker dat als ze eenmaal zwanger zijn ze ook vast wel gaan klagen ;)

Vannacht moest ik trouwens opstaan om Kyano wat water te geven maar blijkbaar had hij ook een enorme spuitluier :$ Grr ik werd echt misselijk bij het verschonen.....vannacht mag hubbie eruit ;)

Gaan jullie voetbal kijken vandaag? Ik waarschijnlijk bij mijn ouders met mijn zoontje. Manlief weet niet zeker hoe laat hij klaar is, was druk op zijn werk.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden...ik ga jullie verlaten...echo was niet goed..embryo was maar 3 mm, had 9-10 mm moeten zijn. Moet nu wachten op miskraam en anders curritage. Voel me heel erg kut.

Deel Deze Pagina