februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Salcia; Ohw jeetje wat een naar bericht :(
    Geen kans meer dat de embryo nog goed gaat groeien dus?
    Pfff sterkte meid!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    salcia wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte meid :(

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jeetje Salcia, wat een klote nieuws! Hele dikke knuffel meid....

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Kom mezelf ook hier melden! Ben op 9 februari uitgerekend! Denk zelf dat deze Uk nog een Januari kindje wordt;)

@salcia
    Jeeetje, wat erg:(.. Veel sterkte ermee! Hoop voor je dat het misschien toch nog goedkomt..

Verder hoe gaat het met iedereen dan? Last van de warmte?

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat een kl*te nieuws! Ook vanaf hier een dikke knuf!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik weet het niet, 99% kans dat het fout is zei de arts het is gewoon veel te klein. En ik weet exact de bevruchtingsdatum door iui, dus kan ook geen misrekening zijn helaas...

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff jeetje salcia.. wat erg... dikke knuf!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh Salcia wat een triest bericht :(
    Ik denk idd dat je niet moet gaan hopen op een wonder want dan maak je jezelf alleen maar gek.
    Heel veel sterkte de komende tijd!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ga de hitte trotseren, naar de trein en bij mijn ouders mijn mannetje oppikken en voetballen kijken.

Ik denk trouwens als bij mij alles goed gaat deze kleine eerder in maart dan februari geboren gaat worden. Bij Kyano was ik 14 dagen :$ over tijd en werd toen ingeleid.
    En aangezien de gyn ook al dacht dat mijn eisprong iets later is geweest ben ik nu nog geen 6 weken zwanger waarschijnlijk.

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik snap idd dat het niet leuk is om zwangeren te horen klagen als niet-zwangeren. Maar ik ken ook iemand die al heel lang in de mmm zit en die vind alleen haar dingen kut en zielig en de sores van anderen is dan niet meer belangrijk.. maar dat klopt natuurlijk niet. iedereen heeft zn dingen die niet fijn zijn en of dat nou om een niet lukkende kinderwens gaat of om een volle wasmand dat kan allebei..

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

@ Salcia, wat ongelooflijk klote zeg. Sterkte! Ik vind het heel erg verdrietig voor je.

@ DaphneenEstelle, ik heb momenteel nergens trek in, krijg niks weg… heb inmiddels Emesafene gekregen tegen de misselijkheid,maar lijkt nog niet echt aan te slaan. Al werkt de warmte natuurlijk ook niet echt bevorderend…

@ Wupje, wat rot dat je zo overtijd liep! Ik ben bevallen bij 39+5, daar teken ik nu weer voor hoor ;)

@ klagende zwangeren, ik snapte klagende zwangeren nooit zo, je bent zwanger niet ziek vond ik altijd. En in mijn eerste zwangerschap voelde dat idd ook zo, ik ben er echt fluitend doorheen gegaan. Hoe anders is dat nu zeg :$ :x.. ik ben echt een dweil, voel me enorm verrot en hoop dat ik de eerste 3 mnd snel voorbij ben en me beter ga voelen.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Wupje; Ik ben bevallen bij 41+6, ik zou de volgende dag ook ingeleid worden.
    Hoop toch dat deze uk zich eerder aandiend.....2wkn overtijd lopen is echt geen pretje.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou het niet zo erg vinden om overtijd te lopen. Mijn dochter is geboren met 34+4 en ik loop toch liever 2 weken over tijd dan dat ik weer dat hele couveuse gebeuren moet doorstaan.
    ik ga voor 42 weken deze keer!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @debby; Dat zeg je nu...ik bedoel het niet verkeerd hoor maar 2wkn overtijd lopen is echt slopend!
    Ik snap ook best dat 34+4 veel te vroeg is om dan geboren te worden, is ook echt niet wenselijk.
    Dan liever rond de 38-40 wkn bevallen hoor.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Salcia wat ontzettend erg voor jullie :( Heel veel sterkte meid

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mwah ik kan me voorstellen dat het heel erg vervelend is vooral omdat ik het toen al heel erg zat was... maar achteraf denk ik wat zijn nou 2 weken? Toen mijn dochter was geboren kreeg ik reacties van moeders die jaloers waren omdat ze hun kindje ook al wilde zien... nou leuk hoor, een kindje in een couveuse waar je niks over te zeggen hebt, waardoor oa de borstvoeding niet lukt en waardoor ze telkens met infusen geprikt moest worden. Ik mocht mijn kind 3 keer per dag een half uur zien en zag haar voor het eerst pas 4 uur na de geboorte gedurende 20 min. En daarna de volgende dag pas weer.

Dit alles zal ik mij en mijn kindje graag besparen en daar zal ik aan denken als ik straks over tijd loop.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Helemaal mee eens hoor, die situatie wens je ook niemand toe.
    Ik hoop voor je dat jullie ukkie lekker blijft zitten tot zeker de 37wkn!

18. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mooi gezegd Debby! Ik begrijp vrouwen die bij 35 weken zeggen 'van mij mag het wel komen hoor' ook echt niet! Een zwangerschap duurt niet voor niks ca. 40 weken.
    Bij de feb09 mama's heb ik van dichtbij meegemaakt dat een kindje ipv in feb al in december werd geboren bij 29+4 :$. Veels te vroeg dus. Zij hebben echt zoveel meegemaakt met hem, dat wens je echt niemand toe.
    Gelukkig gaat het nu super met hem, tis een heerlijk ventje!

19. Twitty1980

28 mei 2010
    70
    0
    0
    Salcia; Heeeel veel sterkte meis, vanuit hier een hele dikke knuffel toegewenst!:)

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Mijn eerste zoontje was 5 dagen te laat maar zoveel sterker dan mijn tweede zoontje die met 37 weken en 1 dag is geboren die lag met twee weken in het ziekenhuis met een infectie en is het eerste jaar heel ziekelijk geweest, weet niet of het daaraan lag, maar mijn gevoel zegt van wel.
    Dus ik geef ook de voorkeur om het kindje te dragen tot 40 weken, maar ja we hebben het niet voor het kiezen he

Deel Deze Pagina