Thanx meiden voor jullie lieve woorden, doet me goed! Ik wacht het wel gewoon af en mocht het erger worden trek ik gewoon aan de bel. @Trishka; lekker hoor dat je zo nog fftjes je bed in mocht @Debby; 6 uur, lekker vroeg. Jurre vond half 7 mooie tijd. Nou daar was ik het wel mee eens .
goedemorgen meiden! ik zit lekker in de tuin aan de kwark met aardbeien en een foliumzuur pil hihi...zo even wat rommel naar de loods brengen en dan komen er vrienden uit amsterdam en gaan we lekker varen op de maas...
Hailey welkom meid! meiden die nog niet op de lijst staan, kijk ff welke info we er allemaal op hebben staan, als je t doorgeeft kan ik je op de lijst zetten, je mag t natuurlijk ook gewoon zelf doen .
@Hailey, welkom en gefeliciteerd! @Babijtje, wat vervelend dat je steeds bruinverlies hebt.. Jammer dat je gisteren niet even mocht komen voor een echo o.i.d. Hopelijk houd het snel op en anders gewoon weer aan de bel trekken hoor! @Trishka, en is het nog gelukt, het terug in bed kruipen? Pff dat word straks nog wat voor ons. Wij zijn allebei vreselijke uitslapers.. Word straks wat als de kleine er is
@ alle nieuwe feb. mama's: WELKOM! En gefeliciteerd! @ babijtje: bruinverlies, wat vervelend! Kan me voorstellen dat je daar wat onzeker door wordt! Hoop dat het snel over is en anders idd gewoon je vk bellen! Hier spelen de zwangerschapshormonen op: had zwangerschapstestjes en 2 dagen voor NOD testte is positief. Was een redelijk licht streepjes, dus dag erna nog 1 en nog 1 en nog 1. Vandaag nog maar eens gedaan en 'he dat streepje is nog steeds niet donkerder geworden!', 'hoe kan dat nou?!' Verpakking er nog maar eens bij, en wat blijkt: lees de test aldoor verkeerdom af, hahaha! Ik zag de controlestreep aan voor de teststreep en andersom. Blijkt nu dat ik vanaf mijn NOD al gewoon even donkere strepen had, en nu een veel donkerdere als de controlestreep. Stom he?! (Ik ga vaak van die stomme, onhandige dingen denken/doen/vergeten als ik zwanger ben: wat hebben we gelachen die 1e zwangerschap Ik was bijv. constant de afstandsbediening kwijt: zat ik erop, lag ie gewoon naast me etc. en zoeken.)
@Babijtje hopelijk de 16 een mooie duidelijke echo zodat je weet dat het goed zit, maar als je ongerust bent zou ik vragen of je eerder kan, je bent nu ook al ver genoeg om wat te zien toch. Ik mag volgende week maandag, ik wil ook niet eerder want mijn man is in het buitenland en ik wil hem er toch wel heel graag bij hebben
wij hebben donderdag de echo al... ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Nog maar 4 dagen... Gelukkig hebben we de afspraak al om 08.30 uur anders zou ik gek worden!
dat begint ook op te schieten ik mag morgen..om 8.20.. ben ook zo benieuwd hopelijk is er al duidelijk iets te zien.. heb zelf namelijk het idee dat ik een week minder ver ben dan dat de huisarts zei.. dus we zullen zien morgen.. ben zo benieuwd.. andere zwangeren gefeliciteerd.
Ik mag a.s. dinsdag voor de echo, ben echt reuze benieuwd hoever ik ben en hoe gaat met onze 2e frummel.
Hey meiden! Onze kleine man meldde zich vanochtend om 7 uur was wel vroeg maar gelukkig de nacht wel doorgeslapen. Hij lijkt nu minder last van de oren te hebben. Nog 1,5 week en dan de operatie voor de buisjes. Vanmorgen lekker een stukje gefietst en op een terasje wat gedronken, heerlijk zo'n zondag Thriska wow jij hebt nog steeds veel energie dan om lekker te klussen! Lekker toch als jullie er allebei zin in hebben Nog lekker geslapen vanochtend? Babijtje ik heb rond mijn nod ook bruinverlies gehad, 3 dagen lang, en dacht steeds dat ik ongi zou worden maar gebeurde dus niet. Het hoeft niet erg te zijn. Hailey welkom! Nina ha ha goede actie van jou!
Hallo (aanstaande)mamma's! Jeetje ik moet me echt weer bijlezen op t forum! @ Pally.. Sorry om te horen echt naar.. Succes Ik heb vorige week wat rood bloed verloren. Weinig, en ook niet lang maar je zit wel even te kijken.. Verder ben ik MOE... echt heel erg.. Zal ook wel door het weer komen.. hoop ik.. Maar het is niet leuk meer. Kan mijn ogen niet open houden. En helaas is het ook allemaal drukker geworden ipv rustiger want mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis met een zeer hoge bloeddrukken en wss meerdere tia's Heen en weer rijden en de boel op de rit houden van de een op de andere dag is ook uitputtend.
Hee meiden, ik kan jullie nog niet echt bijhouden hoor, maar blijf lekker lezen en hoop jullie zo een beetje te leren kennen. Las wel dat er een aantal meiden zijn bij wie het fout is gegaan: Dikke knuffel meiden! @opstaan: hier was het vanochtend 05.45... hebben m nog even laten jengelen en om half 7 is manlief er maar uit gegaan. Ik heb nog lekker even mogen uitslapen! @sexen (ik vind klussen echt een vreselijk woord hahah) nope, was vorige zwangerschap ook al zo, heb gewoon echt geen zin. Komt wel weer, maar vorige keer was het ook de eerste weken echt helemaal niets haha! Zo ga nu weer even verder bijlezen haha!
Goedenavond meiden, Ik kom hier ook eens even kijken ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben en ik kan het nog steeds niet echt geloven Heb ook niet super veel kwaaltjes dus dat werkt ook niet echt mee Ik ben 22-02-2011 uitgerekend van ons eerste kindje. Afgelopen april naar de HA geweest omdat we na 2 jaar nog niet zwanger waren daarna nog 1 keer ongesteld geweest en toen ZWANGER Ik ga proberen mee te schrijven maar volgens mij wordt er super veel gekletst hier.
Ik kan het ook amper bijlezen en durg voor mezlf nog niettoe te geven dat ik zwanger ben... Eerst maar een goede echo en dan kom ik wel actief in actie Maar dat wordt in ieder geval na de 21e, dan heb ik intake bij de Vk
Cassida hè gatsie dat is geen leuk berichtje . Hopelijk was het bloedverlies niks ernstigs en wat naar voor je smoeder. Knuff voor jou en veel sterkte! Lana ha ha hier is de sexdrive ook nog niet echt terug maar ik wil wel nog even lekker genieten voordat ukkie 2 komt want dan zal het wel even helemaal tot het nulpunt dalen Zustertje welkom! Jouw verhaal lijkt op dat van mij. Ook wij raakten zwanger net voordat de medische molen zou starten. Vandaag een heerlijk buitendagje gehad. Vanochtend flinke fietstocht en vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten en Kyano heeft zich geamuseerd met zijn waterbak Nu even met hubbie op de bank een filmpje kijken.