wij gaan in de stad voetbal kijken, al ben ik wel doodop (ondanks dat ik de hele dag heb liggen slapen) niki wat eng meid... hopelijk wordt je morgen gerustgesteld!
Logisch meid, dat je bang bent.. Ik heb het ook al 2 keer gehad, rood/roze gekleurde afscheiding. Hoop voor je dat het snel stopt en dat je morgen een mooie echo hebt!
meiden, morgenvroeg hopen wij te vertrekken naar frankrijk. Even 3 weekjes weg, heb er aan de ene kant zin in. Maar aan de andere kant zie ik er tegen op. Eerst die lange autoreis, en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Blijf mij niet altijd even lekker voelen, ik weet dat het erbij hoort, maar het liefst ben ik dan in mijn eigen huissie. Maargoed, als ik eenmaal op de camping ben zal het vast goed gaan. Voor degene die ook nog weg gaan, fijne vakantie en geniet ervan. Zorg allemaal goed voor jezelf, en als ik begin aug terugkom hoop ik hier allemaal goed nieuws te lezen!
"Breek even in" Hoi Debby, gaat al weer snel he je zwangerschap. Super. Zeg eh, als jij de keuze maakt voor een combinatietest, dan moet je dat gewoon doen. Handiger is het om het niet aan 'ieder' persoon toe te laten. Mensen begrijpen dat gewoon niet. Mensen snappen dat niet. Ik heb een vruchtwaterpunctie laten doen, snappen ook sommige mensen niet en kan je een discussie verwachten. Niet aangaan. Het is jou keuze KLAAR. Fijne zwangerschap. Oja, en las nog van iemand, die roze verlies heeft. Heel heel vervelend en ik hoop dat er niets aan de hand is. Heel eng. Zelf heb ik t/m de 15 weken bruinverlies gehad. Niet aldoor, maar het maakte het allemaal wel eng zeg maar. Sterkte en hoop dat alles goed blijkt te zijn als de echo is. "Breek weer uit"
@ Nikki oh meid wat schrikken. Ze zeggen altijd geen helderood verlies dat het goed zit.. hoop voor je dat je morgen een goede echo hebt!! Sterkte met het wachten. @ Mensen die inbreken.. waarom?? nou ja zal wel aan mij liggen... @Hormonen jeee heb er last van vandaag.. kortaf jankerig... verschrikkelijk! En manlief heeft er klein beetje begrip voor haha nou ja gelukkig maar.. mag wel op z`n schouder uithuilen haha Heb ook wel krampen vandaag maar denk dat t m`n darmen zijn. Morgen maar eens laxo halen.. Hier ook lekker op de bank voetbal kijken met voetjes in een bakkie water haha en dan vroeg naar bed.. hopelijk! ondanks de hitte.. heb zo`n voorgevoel dat spanje gaat winnen.. Oh ja waar ik nog een beetje meezit.. Je mag niet naar de sauna ivm de hitte maar deze hitte dan? is toch ook niet echt goed?? @lavendel goede vakantie! @ italie heerlijk moest je veel aanpassen dat je dr ging wonen? en je man is italiaans?? Nou meiden fijne avond! Liefss
Heee Meiden!! Pfff....Wat een gele kaarten... Niet normaal... Echt jammer dat we verloren hebben hoor!! Maarja, niks aan te doen.. Ik heb alweer bijna anderhalve dag niet gelezen, zal proberen op iedereen zo goed mogelijk te reageren. @ Niki: eng zeg dat roze verlies!! Maar wel fijn dat je dan morgen je echo hebt!! Maar kan me goed voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt. En morgen duurt nu alsnog heel erg lang. @ Lavendel: Hele fijne vakantie gewenst!! @ Weer: Wat een storm vannacht! Zootje onweer, flitswerk, en ontzettende hoosbuien. Zeg ik ineens tijdens het onheil tegen mijn vriend: heb ik eigenlijk het dak van de auto wel dicht gedaan??!! Waarop hij naar buiten is gerend om erachter te komen dat die gelukkig wel dicht zat! Anders had ik echt een probleem gehad... haha Nu is het alleen weer ontzettend benauwd. Dat lijkt me ook niet echt gezond inderdaad Maarja, kan alleen maar blij wezen dat wij nu niet hoogzwanger zijn! Vanmorgen heerlijk uit mogen slapen tot 10 uur Was echt fijn even! Volgens mij heb ik nu iedereen en alles gehad, hoop ik tenminste! Weer hard gewerkt vandaag Fijne avond verder! En lekker slapen!! Liefs Ananas
Nog een paar uurtjes en dan de echo! Ik ben nu wel heel erg zenuwachtig, maar gelukkig hoef ik nog maar eventjes geduld te hebben. @Niki Ik hoop dat het niets is, en jij ook succes met je echo. @Lavendel Veel plezier! @Ananas Dat zou nogal een waterballet geworden zijn als het dak van de auto er niet op had gezeten! Gelukkig was hij wel dicht. En ik ben inderdaad blij dat ik nu niet hoogzwanger ben. Toen ik van Kyra beviel was het net een hete dag met 30 graden, dat was niet echt heel fijn. Laat staan met deze hitte.
@Niki, spannend, hoe laat mag je vandaag? @ Devy, zie dat jij ook een echo hebt vandaag. Hoop dat jullie allebei over een paar uur terugkomen met goed nieuws. @ Lavendel, Fijne vakantie! Al ben je waarschijnlijk al onderweg.
hee meiden..na gister wat zeurderige buikpijn en streepje lichtroze helemaal niks meer! gewoon heldere afscheiding..beetje dik en draderig is het hier sinds ik zwanger ben. sorry voor details. om 9.10 moet ik er zijn heeeel fijn dus zo vroeg.ben zo benieuwd. heb nog steeds alle klachten dus hoop dat het allemaal goed zit.
@ Devy en niki: Succes en veel plezier met jullie echo's vandaag! Ik ben erg benieuwd! Laten jullie weten hoe het is gegaan?? @ Mime, truus en peetjuh: Jullie natuurlijk ook heel veel succes en plezier toegewenst met jullie echo's!! @ Devy: Jeetje....ja dat was echt mooi verkeerd geweest als het dak nog open had gestaan Dan was ik goed de pineut geweest!! want deze auto hebben we pas 5 weken
@ Niki: Wat fijn dat je roze afscheiding weer over is!! Nu maar voor je echo straks! En heerlijk vroeg!! Wat fijn!
Meiden, veel succes en plezier met de echo's van vandaag! Ik nog onverminderd misselijk, gisteravond toen we terugkwamen van het voetbal kijken bij vrienden, weer over mn nek gegaan.
@mime, truus, peetjuh, niki & devy, succes met jullie echo's, spannend!!! En niki, ben blij voor je dat je roze afscheiding weer weg is! @voetbal, erg jammer van gisteren, maar tweede plaats is ook niet slecht!!! @lavendel, fijne vakantie, geniet ervan!!! @italie, aanpassen? Best wel. De levenstijl is hier gewoon anders. Het hele dagritme is anders. Je lunched hier om 13.00 uur en eet 's avonds pas om 20.00. De winkels zijn bv ook allemaal tot 19.30 open... Zo zijn er nog tal van kleine dingentjes.. En mijn vriend is italiaans vandaar dat ik hier vertoef. Liefs...
Jippee!!! Onze beeb heeft een mooi snel kloppend hartje! volgende week dinsdag weer een echo bij de gyn gezien onze geschiedenis maar alles was ok!
Dankjewel Iosola en Ananas dankjulliewel Wij gaan pas vanmiddag, maar ik ben wel heel blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren Devy, Truus en Peetjuh jullie heel veel succes en plezier vandaag en Niki je bent al geweest en je hebt een mooi kloppend hartje, wat goed gefeliciteerd
Yay een goede echo! hartje zien kloppen, ribbetjes gezien, mooie friemelarmpjes en beentjes. Helemaal compleet. Ik ben een dag vooruit gezet, en dat geeft deze burger ook weer moed. ben zo blij dat ik het zelfs niet erg had gevonden als Nederland van Duitsland had verloren!