De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hallo nou heb weer een nieuw topicje geopend stelletje kletskonten!!! :D:D:D:D

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahah wilde net zeggen wel de 13 maken he :D maar ik ben er althans in gedachten dan moet nog even volhouden niet de verleiding te krijgen hier weer 24-7 mee te kletsen :p:D kussiesss

3. Funnyfant

EGO EGO EGO EGO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Was deze dag maar VOORBIJ!!!! :(:(:(
    :x:x:x:x:x

Nou hebben mn ouders er ineens op de valreep 8 liedjes van gemaakt:$:$:$ :$En daar mag ML nog "eventjes" (hij werkt tot 17:00) voor 20:00 alle foto's, muziek en teksten bijzoeken en beamertoestanden voor maken:$:$:x:x:x:x

Zijn ze HELEMAAL van de POT gerukt?????????????????????????????:$:$:$:x:x:x:x:x:x

Waarom zijn er toch zulke IDIOTEN in deze wereld en waarom ben ik familie van ze??? :p:p:p:p

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou, wat een drukte hier zeg...

5. Funnyfant

Welkom Jadore en hopelijk wel snel weer eventjes gezellig meekletsen!! :D:D:D:D

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha Finny echt irritant is dat he...ik word soms ook helemaal gek van alle eisen in zijn familie terwijl we nu zelf eerst klaar willen zijn maar ML kan tegen 1 iemand NEEE zeggen en dat is tegen mij verder kan hij alleen maar JA hoor met een :D erbij GRRRRRRRRRRRRRRRRR succes lieverd!!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

:) denk wel heeeel erg veel aan jullie hoor :D maar ik moet gewoon nog even lieverds het is gewoon voor mijn eigen bestwil, ben zo gestresst anders dat ik nog zo'n hoop moet doen en je weet maar nooit wat voor "iets" ...je weet wel...er ineens tussen kan komen en dan wil ik me natuurlijk daar helemaal op kunnen focussen :(;)

8. Funnyfant

Ja natuuuuuuuurlijk snap ik het, maar heel egoïstisch: Ik mis je zo:):D:p;)

En ML kan ook maar tegen 2 personen nee zeggen: Tegen mij en Finn:(:x

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Gevonden!!!!

@ff, jeetje, kan me wel voor stellen dat het je ff de keel uit komt zeg.

@jadore, mis je ook ;););)

@nemo, waar ben je dan??

***** zo even weer fysio-en de bekkenbanden worden weer los gemaakt, en vanavond naar de verlos, dus ik zeg laat het weekend dan maar komen*****

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

even snel bijgelezen, maar zo druk geen tijd even om te reageren, vanmorgen onverwacht visite dus heel de dag druk in de weer:)

Hier gaat het goed, net een mooie tankini gekocht voor in de zomer:D

Vanavond ben ik er niet, knuffels

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieverds, vanavond ben ik er niet... ff een avondje bankhangen met manlief!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhhh wat een liefyyyyssss!!!! Ik jullie ook heel erg hoor! Het is ook echt totaal geen onwil!

Genieten jullie nog maar lekker van mijn afwezigheid, want straks klets ik jullie weer de oren/ogen van je kop :D hahahahahha

@Finn, grrrr onze mannen moeten misschien even naar een cursus vader en man :p hahahaha

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Haha, toen ik mn bericht schreef stond er nog maar één bericht van finn. Ben bij mn zusje. Ff bericht via mobiel. Net in speeltuin geweest, straks eten. ML was gister avondje thuis.
    X

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Zo, ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden!

Balen dat je man nu weer aan het werk wordt gezet Finn!!!:x
    Veel plezier op de bruiloft morgen! Het gaat in ieder geval prachtig weer worden!!
    Begreep ik nou goed dat je de ziektewet in moet? Zoveel last van je bekken? Kan er over meepraten helaas...;)

Jadore, snap heel goed dat je minder aanwezig bent maar mis je wel!! (moet ik zeggen, ben zelf ook nogal druk en weinig mee aan het kletsen;))

Madelief, balen dat de cursus niet door kan gaan. Het lijkt me juist leuk om contacten te krijgen met meiden uit de buurt.

Wolfje, fijne bank-hang avond met je man!

Hier een rustige dag vandaag. Lekker met ML een broodje gaan eten. Hij is daarna naar kantoor gegaan en ik heb nog even wat kleertjes voor onze kleine meid gekocht. En nog een t-shirt voor O. Toen nog bij de paarden geweest en met de hond gewandeld. En nu doen mijn heupen nogal zeer..
    Gaan zo wel lekker eten, een hele berg gamba's met sla en stokbrood! Yummie!

15. Funnyfant

Jippie!! De harde buiken slaan ook hier weer toe! Lang leve stress ;):p Maar t steekt wel... Even in de gaten houden dan maar.:)

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    *** even een verslagje;;; alles goed bij de verloskundige, baby groeit goed, en hartslag klonk weer reuze mooi.
    verder bloeddruk was 110/60 dus alles gaat goed, einde bericht***

@all, meiden fijne avond en vast goed weekend

17. Funnyfant

MOOI zo Maible!!! :D:D:D:D Lekker verder genieten!!!!!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Meis: ohh, heerlijk!!! Dan kan je weekend niet meer stuk he! En dan zo'n mooi weer in aantocht! Lekker van genieten he!!!

@ Finn: join the club, doen wiens buik het hardste wordt??:D
    Veel plezier morgen he op de bruiloft!!!
    (Waar trouwen ze?)

Kreeg vandaag weer de vraag: 'weet je zeker dat het er maar 1 is??'
    Pfffff.......hoe gaat moeders zich moddervet voelen....;)

Morgen hopelijk weer een vruchtbare klusdag op zolder, plafond moet nog af, verder schiet het al behoorlijk op en kan er al bijna geschilderd worden, ohhhhh schiet op, schiet op, schiet op, ik wil gaan inrichten!!

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, fijn dat alles goed is!! Geniet er van meid!

Merel, bijna schilderen, schiet lekker op daar!! Nog even geduld en dan kan je gaan inrichten!!

Finn, doe je rustig aan? Vanavond voetjes omhoog hoor!

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo de hele dag aan het rennen geweest,dus nu ff lekker zp !!

meis wat een goed nieuws !!!! lekker he ff spieken in je buik :D

FF een hele fijne dag morgen !!!! wel foto van finn's complete outfit showen he ;)

merel, fijn dat het al opschiet, lekker inrichten straks !! enne die opmerking was niet zo bedoeld van mij hoor :)

Mlief, balen het niet doorgaat :(

jadore, we missen je wel hoor meid, maar alles af is ook wel een gerustgesteld gevoel.

rest, zwaai zwaai, sorry als ik je vergeten ben :)

Deel Deze Pagina