Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nog even 1 foto van vandaag....

2. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meid, wat een mooi plaatje. Gaaf gezichtje ook!! Nee, zij gaat makkelijk passen in de kleertjes van Sim!:)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

sjalleke: wat een schatje!

Drukke mama's: dikke knuf. jullie gaan vast snel je ritme vinden. En vermoeidheid helpt natuurlijk ook niet mee.

nog even ego. hier een super nacht. 21.30 gevoed en toen werd ik om 3 uur wakker! Hoorde Matthijs wat pruttelen dus uit bed geplukt, sliep hij gewoon nog:) Had nog wel langer door kunnen slapen dus. Toen om 7 uur weer gedronken. Nathan was wel vroeg wakker maar die heeft nog tot 7 uur in ons bed gelegen. Was gisteren helemaal op dus had het even nodig;)

fijne dag allemaal. Helaas minder mooi weer.

4. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    #184 mamma1, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    hee dames,hier zijn jullie dus..Iedereen is dus bevallen!Geweldig zeg.En wat een mooie fotos zag ik langs komen,zal hier ook een plaatsen.
    @Thriska wat rot zeg dat je kleine mannetje in ziekenhuis lag,gelukkig gaat het beter en is ie lekker thuis.Hoe gaat het nu?
    @Hen bij mijn eerste was ik ook in en in verdrietig,kon alleen maar huilen en dat was niet alleen de eerste kraamweek..Dit heeft ook een tijd geduurd,dit keer een paar dagen last gehad maar gelukkig niet meer zo intens.Maar meid blijf er over praten,gevoelens moeten wel op den duur minder worden en niet erger..Sterkte hoor,hoop dat je draai snel kunt vinden.
    @Spugen las ik iets over,hier ook spugende baby,maar sinds de johannes broodpitmeel is dit over!
    @Billen stuk,misschien tip andere luier proberen!
    @Hier ik mis ineens toch het hele zwangergebeuren haha,voel me zo kaal.Moet echt weer wennen.Maar onze Jordy is zon schatje,heel tevreden.Moet echt de klok in de gaten houden voor zn flesje,meneer slaapt echt uren door.Maar goed kan nog wel veranderen(niet te hard schreeuwen)Wat kan je toch gelukkig zijn zeg als alles goed is.

Bekijk bijlage 135882

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @de box, bij ons heeft Femke tot 2 jaar en 1maand in de box gezeten, vond ze super!
    Daarna moest ze plaats maken voor Pim en hij heeft tot 1,5 in de box gezeten en toen moest de box uit de woonkamer voor de kerstboom....hij zat er toch haast niet meer in dus hij staat nu nog steeds onder het huis.

Vannacht een heerlijke nacht gehad!! Pim was bij mijn mams gaan slapen dus van hem hadden we geen last. ( erg he..)
    Job heeft om 21.00 gedronken uit de fles want hij was weer wat afgevallen nadat hij eigenlijk alweer gegroeid was, en ik heb hem toen om 2.00 wakker gmaakt voor de voeding, daarna is hij weer lekker gaan slapen tot 7.30!! Ik heb toen weer gekolfd en hij het heerlijk gedronken bij zijn grote zus.
    Ik kolf nu gemiddeld 80 cc.

@Michele, jee nou ik zou dat echt niet gaan betalen!!

@Hen, vind het zo grappig dat onze kindjes allemaal dezelfde leeftijd hebben.

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mama1, wat een schatje!!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @sjalleke, jij ook al zulke mooie fotos van je pracht beeb.

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hen: hier ook al zo'n man die op van die achterlijke tijden moet werken.
    Die van mij was om 3 uur al weg :(
    Sterkte vandaag

Michele: aaargh wat stom van die vrouw van de action....
    Hier ook zo druk, mama mama mama en zo.
    En nu hebben we ook allemaal een virusje te pakken.
    In ieder geval, ik ben weer iets beter maar nu zijn Rodey en Regan ziek.
    Ga zometeen met Regan naar de dokter, ze krijgt amper lucht en ze heeft verhoging.

Sjalleke: leuke foto

Mamma1: ook al zo'n leuke foto

Ik zal ook ff spammen

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @iosola, bij jou was de spatader al weer weg he? Bij mij zit hij er nog, hij is nog behoorlijk opgezwollen.

Hoe zitten jullie met de kilo's? Ik ben nu 7,5 kg kwijt.

10. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Aah kilos hihi,in 1 week tijd 10 kilo kwijt en de 2 e week ook nog ff 5 kilo!Zo makkelijk afvallen is me nog nooit overkomen.Maar ja ik was dan ook net zon opgeblazen ballon(vocht)Kan mn eigen kleding weer aan.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kilos, nou ik zit nog 7 kilo boven mijn startgewicht.
    Ik ga volgende week wat gezonder eten want ik wil eigelijk 30 kilo kwijt. Ik ben mijn overgewicht echt zat...

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

heb alles bijgelezen hihi, had ik wel even tijd voor nodig:p

@ Mooie foto's: Ik zag alléén maar mooie foto's voorbij komen!
    Wat hebben we allemaal plaatjes van kinderen op de wereld gezet zeg.
    Waauw, supermooi om dat allemaal zo te zien!

@ Blondie: Weet niet welke luiers je gebruikt?
    Jaylin kon namelijk niet over pampers luiers. Daar zit zo'n honingraat"velletje" over de stof van de pamper zegmaar.
    Die bleef constant aan haar billen plakken (moest ik lostrekken steeds:() en daar kreeg ze gigarode billen van.
    Misschien nog een tip idd om andere luiers te proberen!

Beterschap voor je kindjes zeg! En succes met Regan bij de dokter!
    Hoop dat ze weer een beetje snel fit is.

@ Sjalleke: Wat een mooi bevallingsverhaal. En wat een plaatje van een dochter hebben jullie!

@ Kraamzorg uitzwaaien: Hier wel met tranen hoor:p
    Dat was de eerste dag dat ik last had van kraamtranen haha, dag 10.
    Was niet eens zo onzeker ofzo dat we weer alleen waren, vond het ook wel fijn om alles weer lekker op eigen manier te doen.
    Maar het was een superaardige kraam en het was idd een afsluiting van een bepaalde periode.
    Zij had ons na de hele ziekenhuisperiode toch nog een heel fijne kraamtijd gegeven. Dat vond ik denk ik het meest emotioneel eraan.

@ Kilo's: Zit nog steeds een kilo of 3 onder mijn startgewicht.

@ Nacht: Het "vaste" ritme 22-5-8 aangehouden.
    Dat doet echt goed! Hoop dat de meiden met slechte/onrustige nachten snel betere nachten kunnen draaien!

@ Flesje: Gisteren weer goed aan het oefenen geweest en heb het idee dat ze em begint door te krijgen!
    Gisteren 50 cc in 20 minuten weg! Recordhoeveelheid in een recordtijd!
    En ze was nu niet aan het kauwen op de speen maar probeerde echt te zuigen. Het ging haar nog goed af! Nog iets verder leren en we zijn er!
    Kan ik ook een keer met een gerust hart eens een middag ofzo weg en dan manlief met beebje en een flesje achterlaten:)

@ Cerazette: Thanks meiden voor de reacties!
    Was van plan om gisteren te beginnen, maar na het lezen van de bijsluiter kwam ik erachter dat dat niet kon...
    Moet op de eerste dag van de menstruatie beginnen. 2e t/m 5e dag mag ook, en ja, ik zat gisteren al op dag 7....
    Dus we wachten nog even een periode af:p

@ Ik zal ook ff spammen!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama en blondie super lieve fotos!

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
  15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Waauw Debby, wat knap van je! 30 kilo!
    Als ik er alleen al aan denk om op m'n eten te moeten gaan letten dan komen alle lekkere dingen in mijn hoofd :) (zoals ik nu ook graag wat gezonder wil gaan eten, zelfs dat lukt me gewoon niet, ik blijf snoepen tot ik erbij neerval)
    Ik kan dat volgens mij gewoon écht niet!

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    wat een lieve baby's!!!!

Hier niet zo'n geweldige nacht gehad. Hopen dat het vanacht beter wordt zodat ik een paar uurtjes kan bijtanken.

@patje, bij mij was de spatader gelijk verdwenen na de bevalling. Kwam dus echt alleen door de druk die elisa uitoefende. Laten we hopen dat de jouwe ook snel mag verdwijnen.

@kilo's, hier een weegschaal die kapot is maar ik kan in mijn kleren van voor de zwangerschap dus vind dat het belangrijkste.

Ga ons nu klaarmaken want we moeten naar de kinderarts. Ben benieuwd hoeveel elisa nu weegt. En ook luca krijgt zijn controle dus...

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    En weer mooie foto's van onze kanjers!!

@pampers, een beetje vaseline aan de billetjes doen helpt ook!

Job is weer heel iets aangekomen gelukkig, we blijven vandaag nog maar even kolven zodat we zeker weten dat hij genoeg binnenkrijgt.

Ik moet nu nog 7 kg als ik op mijn oude gewicht wil uitkomen.

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Regan mocht mee naar huis maar moet haar in de gaten houden.
    Vind het zo moeilijk, ze knort aan een stuk door.
    Morgen moeten we weer terug voor controle.

Ananas: andere luiers heb ik inderdaad geprobeerd, maar hier lijkt het juist erger te worden van kruidvat luiers en minder van pampers.
    Lief lachebekje zeg :)

Kilo's: totaal aangekomen: 11
    En nu eraf: 6
    Dus nog 5 te gaan
    Maar kan gelukkig wel in mijn oude kleren :D

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Kilo`s ik was ongeveer 7 a 8 kilo aangekomen en het was er ook al heel snel af op 3 kilo na.. hier blijf ik ook op hangen.. zijn zelfs een paar pondjes bijgekomen ;) Kan m`n eigen kleding al 3 a 4 weken aan gelukkig!

Zal zo ook ff een foto plaatsen ;)
    Mooie en schattige foto`s heb ik gezien! Wat een mooie wondertjes hebben wij toch :D
    knap gemaakt :p

Hier een lekkere nacht. 22:00 - 3:00 - 8:00
    150/5 bieden we aan, Arjen laat zo`n 10 - 25 cc er nog wel van staan.. 120 gaat elke keer schoon op, dus net te weinig..

Hij is overdag wel erg onrustig.. ff slapen en dan heel hard huilen.. weer ff slapen enz.. hij trekt dat z`n beentjes op en laat er regelmatig een paar vliegen!! ;)
    Dus --> krampjes.. moet nu toch wel beter gaan worden dacht ik zo..
    Morgen nog een x naar t CB inloop half uurtje..

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Gaaaap..

Deel Deze Pagina