Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jaa ik kan lachen ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nog een..

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

en nog eentje lekker in de wagen..
    nou zal ik stoppen :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

5. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfffff... de kleine man weigerde de laatste tijd overdag in zijn eigen bedje te slapen, dus net heb ik hem er in gelegd met het vaste idee; dan maar even huilen. Computer aangezet en me voor genomen pas na 10 min. te gaan kijken. Hoor ik 3 snikken en daarna was hij stil. Blijkbaar heeft meneer een 6de zintuig en voelde hij al aan dat langer huilen geen zin had (ik ga zo eens heel hard denken dat ik hem vannacht laat huilen, wie weet helpt het ;))
    Ben trouwens niet zo'n voorstander van laten huilen, maar nu was hij heel moe en wilde maar niet slapen.(ik vraag me wel af of ik het had volgehouden om hem 10 min. te laten huilen).

@foto's, wat een leuke foto's zag ik voorbij komen!

@dani, Arjen heeft dus nog steeds last van krampjes, hier is het vrijwel voorbij. Heel af en toe nog een keer, maar veel minder heftig dan de eerste weken. Sinds we de fles van dr Brown gebruiken is het minder geworden. Ik weet niet of het een placebo effect is, maar het is wel fijn.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Siep ik heb vanaf t begin al de dr brown fles..
    hebben al andere voeding..
    en nog steeds krampjes.. ja t is ook een stukje moeilijk poepen.. zal t morgen eens overleggn..

Soms is het huilen ook een stukje verwerken. Als ze huilen en er is eigenlijk niks.. dus geen vieze luier, krampjes of wat dan ook en ze zijn enorm moe.. dan kan t zijn dat ze t gewoon ff nodig hebben om in slaapt te huilen..

Hier laat ik em soms ook wel ff.. als ikbezig ben dan denk ik ja je moet toch ff wachten..vind het wel lastig hoor ;)

7. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij ligt nu al ruim een uur te slapen, af en toe heel even gejammer. Ik weet gewoon niet wat ik met mijn tijd moet doen :D. Ga maar even was opvouwen denk ik...

@dani, wat vervelend van die krampen. Ik voelde me zo machteloos. En ja, ik denk dat hij soms ook even moet huilen. Dat laat hij vandaag wel zien.

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wat ontzettend lief van je!! Echt zo lief!
    Vannacht heb ik heerlijk kunnen slapen. Ik was gisterenmiddag zo wanhopig toen ze weer bleef jengelen. Ik heb mn buuf gebeld. Zij is ook een echte vriendin. Ze zag ook dat Z. heel onrustig was en bleef. Ze bood aan om een nachtje op te passen. Dus ze heeft vannacht bij de buren gelogeerd. Ik voelde me heel schuldig dat ik mn dochtertje daar achter liet, maar het was zooo heerlijk om een keer door te kunnen slapen. Vanmorgen had zij een afspraak bij de kinderfysio voor haar zoontje van 1. Die was na de geboorte ook erg onrustig en ze herkende heel veel bij mijn dochter. Dus ik ben meegeweest naar de kinderfysio. Hij voelde dat er een knikje zat in haar nekwerveltje. Dit komt waarschijnlijk door de vacuumbevalling. En omdat kindjes pas rond 4 tot 6 weken pijn gaan ervaren merkten we dat pas sinds een week. Hij heeft haar gemasseerd en we hebben tips gekregen hoe haar vast te houden als ze onrustig is. Ook mag ze vaak in de maxi-cosi en draagdoek omdat dat een erg goede houding is voor haar nekje.
    Volgende week moet ik terug komen dus ik ben benieuwd of het helpt. Hier in de omgeving hoor je bijna alleen maar goede verhalen over deze fysio... dus ik ben onwijs benieuwd!

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dani: leuke foto's :)

Ik heb een rampennacht gehad.
    Regan sliep wel redelijk ondanks haar gerochel, die kwam 2x
    Rodey 3x en
    Reese 1x
    En natuurlijk niet allemaal tegelijk ;)

Liedjepiedje: dat is positief dus. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@liedje lief van je buuf! en niet schuldig voelen! jij uitgerust dan kun je beter voor jee kleintje zorgen, hopelijk werkt de fysio! wat fijn!

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ja, we hopen het ook! Dank jullie wel!
    Ik heb weer even bij gelezen! Wat een mooie kindjes zag ik voorbij komen!

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    kilo's: vanmorgen even gewogen. zit 8 kilo boven mn start gewicht.

baarmoeder zit nu al 6 vingers onder mn navel!!

heb enorme stuwing vandaag pff..maar borstvoeding gaat geweldig!

manlief vandaag weer even gaan werken voor eerst sinds de bevalling maar daarintegen heeft ie vanaf maandag 2 weken vrij genomen! Gister was ik wel een beetje angstig en emo eronder met het idee dat ie weg ging vandaag maar heb echt een goede dag!

Hier ook nog even een spam van mijn popje!

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Niki: aaaaaah liefff :)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@niki wat een schatje, en een mooi pakje ook aan!

15. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Hoi meiden

ik heb jullie gevonden.
    Heb nog niets bijgelezen maar dat ga ik binnenkort even doen :)

Hier gaat alles goed, gister naar het cb geweest en maartje doet het geweldig. ze weegt nu al weer 4085 dus groeit lekker goed.
    Onze zoon Sebastiaan vind het ook nog steeds geweldig en ben daar helemaal blij om :)

Met mij gaat het nog wel minder goed. heb nog steeds ongi gevoel in mijn onderbuik en het vloeien is nog steeds aanwezig. volgende week controlle afspraak bij de gyn dus ga dat wel even aangegeven. Vloeien jullie ook nog steeds? Maartje is aanstaande di 6 weken dus ik neem aan dat het toch wel eens moet gaan stoppen?

Nou ze begint weer te piepen dus ik ga haar even pakken

tot snel

16. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
  17. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve foto's allemaal zeg!!!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier een mega rare nachtgehad sinds 5wk haha. elize had half 9 gegeten. en half 12 geprobeer dr wakker te maken met 2e een half uur aan de stuk maar kregen haar niet meer wakker voor dr fles. zwaar in coma. dus maar weer in bedje gelegd. madam sliep dus tot half 6 gewoon door. van half 9 af. schrok met kapot. dus eigenlijk de 1e nacht zonder nachtvoeding. is wel fijn als je dan wakker word.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als we dan toch bezig zijn. Kan ik niet achter blijven natuurlijk:D

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    michelle: wow lekker zeg een hele nacht doorgeslapen!

Deel Deze Pagina