Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij is ook nog eens heel handig in het huishouden: dol op stofzuigen en duikt minstens 4 keer per dag onder de bank en de kasten op zoek naar muisjes!
    Je zou hem nu eens moeten horen op de babyfone: amper 3 turven hoog en zaagt bomen als een volwassen kerel.

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    nou doen die smileys het weer niet............

4. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    #364 Pluutje, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    Michele, was jij nou ook niet diegene waarbij de baarmoeder niet goed 'kromp'/daalde na de bevalling en daarvoor medicatie kreeg? Of vergis ik mij nou met Marjolein?
    Ik heb zelf geen buikklachten en weet ook niet wat normaal is. Maar zou ik nu weer helderrood bloedverlies krijgen, dan zou ik dat denk ik even navragen bij de vk. Je kan nog op controle komen tot 6 weken na bevalling.

5. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    23:00uur in bed... ik ga het redden vandaag! Iedereen een hele lekkere rustige nacht toegewenst met maximaal 1 voeding, geen krampjes en een hele boel mooie dromen!

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey ja ik was diegene waarbij het niet goed kromp. het is nagekeken tot 8dg na de bevalling. daarna niet meer. maar ga volgende week even een afspraak maken bij de vk dan is madam 6wk oud.

ben geen bloed meer verloren maar vond het wel een raar iets.

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Hier een redelijk goeie nacht gehad. Job kwam uit zichzelf weer rond 1.30, aan de borst gelegd maar hij dronk weer niet genoeg dus toen ik hem weglegde was ie gelijk weer onrustig dus toen nog 50cc uit het flesje gegeven en daarna is ie weer heerlijk in slaap gevallen, dus vanaf 3 uur slaapt ie nu al....Ik zit nu aan de kolf want ik moet weer een voorraadje maken omdat meneertje vannacht de halve voorraad heeft opgemaakt.:)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

hier ook een goede nacht. 21.00-2.00 en 6.00. Gisteravond was Matthijs heel onrustig. Alleen maar huilen. Om 9 uur toen flesje geprobeerd maar ook maar 60 gedronken. Wel volgehouden tot 2 uur dus was blijkbaar even genoeg..
    Vandaag weer een dagje alleen met de 2 mannen. Manlief moet weer werken. Zo ongezellig in het weekend maar ja;)
    Vandaag maar weer lekker wandelen en naar de speeltuin:)

9. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad, 23.00, 03.00 & 07.00. Nu ligt elisa naast me naar het plafond te kijken :D, ach ze is er gelukkig mee...
    De mannen slapen nog dus ga denk ik zo even wisdm kijken, lekker zonder dat ze me kunnen storen.

Vandaag weer verder met inpakken, probeer elke dag dus een paar dozen in te pakken. Vanavond naar mijn schoonouders. Ze wouden hier komen maar aangezien mijn schoonmoeder dan al 's middags voor de deur staat en tot laat 's avonds blijft leek het me beter dat wij gaan. Dan hebben we het iig zelf in de hand. Ze was trouwens gisteren wel weer aan het klagen dat ze de kinderen al een hele week niet had gezien. Daar kan ik zo slecht tegen vooral omdat mijn ouders elisa nog niet eens 1x hebben gezien. Mijn ouders komen waarschijnlijk in april maar ook dat is maar af te vragen aangezien mijn vader nu waarschijnlijk een slijmbeursontsteking heeft.

ok nu stop ik met mijn ego verhaal.

@michele, goed dat je even een afspraak maaktt met de vk!

@juffie, matthijs maakt ook goede nachten zeg!

@pluutje, ook ik heb hier een ventje die gek is op de stofzuiger! We moeten er soms zelfs om vechten!

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @spugen, elisa heeft al een tijdje niet meer gespuugd. Het schijnt dus te helpen; rechtop voeden, veel laten boeren etc

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goedemorgen, hier ook geslapen vannacht, heerlijk
    lisa viel om 21 bij manlief in slap op zijn buik en maakte mij om half 2 wakker om te voeden. Had hij hele tijd met haar tv gekeken. Hij durfde har niet in bef te leggen bang dat ze wakker werd. Zo had ik al 4 uur slaap te pakken. Daarna kwam ze om 4.15 en nu 7.45 , dus ik heb een goede nacht gehad. Mede Dankzij manlief...

Heerlijk vandaag niks op de planning.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een bofkonten allemaal vannacht...
    hier ook redelijk... om 22.30, 02.30 05.30 en 07.30
    Die van 05.30 mag nog wel wat opschuiven van mij...

o ja voor iedereen:
    vanaf maandag is het babyvoordeel bij de wibra. Heel goedkoop. Kijk maar op www.wibra.nl

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goeiemorgen<

Heeeerlijk geslapen vannacht.
    Ik heb een logee (ook onze weekendoppas af en toe voor de kids) en zij bood aan de late en nacht voeding te doen.
    Ik heb dus watjes in mijn oren gedaan en heb goed geslapen.
    (zonder watjes doe ik nog geen oog dicht want hoor alles)

Patje: heel veel succes met het aanpakken van Pim's slaapprobleem.
    En geniet van de wandeling vandaag

Michele: ik zou toch eens even met je Vk overleggen over dat bloed verlies.
    Misschien hebben zij een verklaring daarvoor

Iosola: dan is het inderdaad niet leuk om te horen dat je souder klagen dat ze elisa te weinig zien.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lekker meiden allemaal goede nachten!

Matthijs is zo verkouden, zielig hoor. helemaal overstuur tijdens het drinken. neusspray al gegeven en net dikke klodder groen snot met wat boed:(

15. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Nou ik doe niet mee met de guide nacht.
    J.kwam precies om de 4u.hij liet er afgelopen nachten vaak 1x 5 of soms 6 u tussen.
    Wat een uur extra slaap verschil kan maken zeg.
    Ik slaap na de voedingen ook niet zo makkelijk meer in......ach ja.
    Man vandaag thuis,jongens gaan zo onder de douche en daarna ff lekker naar buiten.

Einde klaagzang,lucht op ;) verder gaat t goed en lekker hier :)

Moeten trouwens zijn hoofde in gaten houden,achterhoofd is wat plat.
    Tijn. Heeft ook een helmpje gehad,wel mooi geworden maar zit niet op nog zo'n circus té wachten ;)

Zo einde ego,ik ga er wat uitkleden.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rins: tijn ook helm gehad dus..Nathans hoofd is ook mooi rond geworden door helm maar inderdaad 1 kind is wel genoeg

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen meiden,
    hebben een goede nacht gehad, 21.15 00.30 03.30 en 08.15 mag dus totaal niet klagen.. alleen had meneertje om 00.30 zo een spuitluier dat we hem snel in bad hebben gedaan, alles zat onder!!

@niki, zoveel bloed verloren, hebben ze je geen ijzertabletten gegeven? Ik heb ze wel gehad..
    @floradix, kan je dat bij de kruidvat ofzo kopen??
    @flesje, man heeft van de week ook een flesje afgekolfte melk gegeven.. maar merk niet aan Jari dat ie zich vergist ofzo..

gisteren zijn we naar mn opa in amsterdam geweest, hij vond het helemaal geweldig, daarna nog bij mn ouders geweest. blijven eten en daarna weggegaan. We waren er heel bang voor dat ie vannacht zou gaan spoken maar hij heb het super gedaan!! Vandaag redelijk rustig dagje, vanmiddag komt er nog wat bezoek. Morgen word wel druk, smiddags en savonds bezoek.. pff en heb nou nog niet iedereen gehad... van mij hoeft niet iedereen te komen hoor maar goed, ze komen dus wel allemaal. Heb dr niet zoveel zin in, iedere keer dat gedoe en de troep :S

18. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Hallo Dames

Ik heb eindelijk ook weer eens wat tijd gevonden om weer mee tekletsen.
    Milan doet de nachten ook goed.. Gistren om 23.30 om 3.00 en toen om 9 uur.. lekker was dat hebben goed kunnen slapen.

Milan heeft wel veel last van snotjes in de neus,, vervelend voor hem..
    Voor de rest gaat alles wel goed.

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ook hier een goede nacht: 22 uur, 00.30 uur, 4.30 uur en toen rond 7.30 uur weer..
    Mama voelt zich "topfit"

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    t is op en af hier..

tijd te kort, kinderen die niet luisteren.. 3x waarschuwen is op de stoel. komen na 5 min eraf en gaan met dezelfde gang verder. de oudste kan zich ook niet vermaken 5 min, kleuren, 5 min met de kraan, 5 min duplo.. enz.. en ik steeds tussendoor zeggen ga even spelen, daar word je erg moedeloos van en als k niet blijf wachte tot ie ga spelen, gaat ie zn zusje treiteren in de box.. heb t idee op moment alleen ervoor te staan. t is wel beter as begin van de week, mar meestal halverwege de dag krijg k een inzinking. en wil k rust, gaan ze zeuren om voor te lezen, om mee te spelen.. k heb daar geen zin in. af en toe best..maar k wil ook even mn eigen dinge doen..en even rustig zitten of iets

negatieve aandacht probeer ik vaak te negeren, net als steeds roepen mama en verder niets.. maar t is zooo moeilijk je dan rustig te houden.

smorgens sta ik op van hoe ga ik t vandaag doen..dan meestal na een uur heb ik veel zin in de dag.. als mn werkzaamheden dan gedaan zijn tussendoor en k weer rustig heb dan voel k me weer zo nutteloos.
    soms denk ik dan wel... is dit nu mijn leven, wil ik dit elke dag weer... dan praat ik met iemand en zakt t weer.. heb ook geen zin heel de dag met de kids te spelen of te praten..
    T gaat op en af.. en met momenten denk je dan t gaat nooit over...Ben blij dat k dinsdag even naar de huisarts kan.. misschien dat hij nog tips heeft.. vind t ook erg lastig als de kindere gillen..dan blijf je waarschuwen maar ze blijven bezig, tot je uit woede een klap geef.. maar dat kan toch ook niet de bedoeling zijn, om zulke straf te geven? iemand tips over hoe bijv mn zoontje zich langer als 5 min ergens mee kan vermaken? zou hij verkeerd speelgoed hebben? en wat als hij niet luistert? zn kamer op maar ja dan kan ik hem om t kwartier boven brengen,en als ie dan boven is gaat ie gillen en bonken op de ramen, speelgoed door kmaer gooien behang scheuren noem maar op...

word helemaal nog wat as mn dochtertje straks uit de box gaat.. komt er helemaal nergens meer iets van terecht.
    kom op en nu weer positief denken!!! pfff... soms...:x:(

Deel Deze Pagina