Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    deb leuk joh naar london in die tijd! ennnuh, netjes hoor van de kilo's.. ben blij voor je dat t zo lekker loopt!

2. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @debby, leuk londen! Wij gaan misschien het eerste weekend van September (als het nog in ons kostenplaatje past, want twee weken NL, disney en doop kost redelijk wat)

Verder, er is iemand geintereseerd in mijn bugaboo! Jeej!! We hebben nog geen deal hoor maar toch ben ik blij! Zou mooi zijn als ik voordat ik naar NL kom een bee kan aanschaffen!

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Blondie: Jij zag er wel erg fris uit hoor zo net bevallen:) Ik zag er helemaal zo fris niet uit! Was echt doodop!

@Iosola: Ja vind echt dat Elisa op jou lijkt van gezichtje;) Dat is echt een vlotte bevalling! Ik was ook heel erg in mezelf gekeerd moest dit echt helemaal in mijn eentje doen, al vond ik het wel fijn dat mijn vriend gewoon naast me zat.
    Bevalling heeft hier wel 12u geduurd (van eerste wee tot geboorte) al had ik me daar wel aan verwacht voor een eerste kindje.
    Wat goed dat er iemand geïnteresseerd is in je Bugaboo!
    Als je de Bee gekocht hebt laat je dan eens weten hoe hij bevalt?

@LotteBo: Had deze gevonden op www.2dehands.be een Belgische zoekertjessite, was toevallig dat ik hierop viel.

@Debby: Naar Londen! Leuk! Heb dit nog gedaan met school, dagje heen en terug, vond het echt heel leuk maar beetje te kort.
    Ik wou altijd eens naar Barcelona gaan, mischien binnen paar jaartjes als Emeric wat groter is:)
    Foto's; moet ik ook dringend eens aan beginnen denk dat ik al ongeveer 200 foto's heb van Emeric van de geboorte tot nu:)
    Hebben een heel mooi album van Anne Geddes en nog een babyboek ook dus nu nog eens foto's printen, zou er beter werk van maken nu ik nog thuis ben;)

@Juffie: Denk dat zolang Matthys er geen last van ondervind het niet zoveel kwaad kan.
    Zal vast wel komen door de kv, is toch een verandering voor de darmpjes.
    Vind dat trouwens best gek dat sommige baby's zo weinig poepen, hier met gemak nog 4-5 poepluiers op een dag;)

@All: Wat ik dacht dat een groeispurtje zou kunnen zijn zal eerder het begin zijn van ziek worden vrees ik...
    Emeric heeft al hele dag rond de 38,3°c is snotterig, niest vaak en hoest af en toe...
    Toch maar even de kinderarts gebeld en mag morgenochtend gaan.
    Hij is ook best hangerig, wilt niet in zijn park of relax enkel bij mij op de arm of in zijn bedje.
    Nachten gaan overigens wel goed, meestal rond 22u nog laatste voeding en dan wakker rond 5u.
    Dit weekend trouwens heel weekend alleen met kleine man, mijn vriend gaat een heel weekend naar Engeland naar een automeeting...
    Heeft dit vorig jaar ook gedaan maar nu vind ik het toch wel wat vervelend om zo alleen te blijven...
    Ga kleine man nu nog even in bed gaan stoppen, tot vanavond nog eens meiden!

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames,

weer even berichie van mij;)
    vanmiddag wenmiddag op de kleuterschool met zoon geweest;).. hij genoot volop.. ben benieuwd of t zo blijft.. nog 2 maandjes dan mag hij!!

Verder hier rustig.. voedingschema nog steeds op 4 voedingen (met af en toe beetje fruit tussedoor;)) heerlijk om dr zo te zien smullen:D..

donderdag avond even de stad in terrasje pikken met schoonzus en nog wat dinge kopen;)..en uiteraard nog zoeken voor cadeautjes voor de 2e van ons..

Morge avond weer werken...collega is bevallen 7 wk te vroeg..ging glukkig wel goed!..
    verder weinig nieuws..
    ga zo maar s wat taartspullen bestellen..kan weer heerlijk taarte maken;).

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

hee meiden! Hoe gaat het met iedereen?
    Jojo, beterschap met Emeric.
    Iosola, hoop dat je hem idd verkoopt.
    Debby, Londen is zo mooi. Zelf ben ik 5,5 jaar terug geweest in hetzelfde weekend. Smartieman en ik waren toen nog niet zo lang verliefd. Wat was het leuk! Net voor de kerst alles zo mooi!

6. smartie1980

Hier, Lynn weer veel aan het spugen gister en vandaag. Je kunt altijd goed aan haar zien als ze last heeft, dan maakt ze bolle wangen.

Zo is ze gewoon:

7. smartie1980

8. smartie1980

Fotos van net na de bevalling, nee, ik zag er echt niet fris uit!

9. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @smartie, wat een lieverd is lynn! Zielig voor dr dat ze weer zo'n last heeft van het spugen. Hoe gaat het met je mama nu aze weer thuis is?

@blondie, jij zag er zeker fris uit!

@jojo, hoe gaat het met emeric? Verhoging al wat gezakt?

KOm later op de dag weer even terug ladies.

10. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Isola, is je koelkast weer gemaakt?
    Hen, fijn dat je zoon het leuk vond. Was dat je zoon die de laatste tijd wat moeilijk is thuis? Misschien is ie wel toe aan een nieuwe uitdaging.
    MvG, hoe is het nu met Lisa?
    Juffie, heeft Matthijs al weer gepoept?
    Smartie, hier ook bolle wangen als baby last heeft van R.
    Moet zeggen dat L wel heeeeeele bolle wangen heeft bij last. Baby heeft het wel, maar bij L is het echt een heel groot verschil zeg.
    Lijkt bijna een ander kindje. Zijn de fotos wel beide recent of is ze dikker geworden? Dat dat ook extra aantelt zeg maar.;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Smartie: wat een verschil zeg inderdaad.

Lottebo: ga gelukkig gisteren weer gepoept. Echt anders dan de bv poep veel dikker. Maar hij is het weer kwijt;)

straks naar het cb. Ben benieuwd wat Matthijs nu weegt en hoe lang hij is. Verder de 3e prikken. Bah. Ook even overleggen over voeding. Matthijs drinkt uit de fles veel beter dan uit de borst. Drinkt nu uit de fles 200 ml en komt dan om de 4 uur ongeveer. Denk dat ik nog maar even ga kolven een tijdje en misschien wel wat afbouwen. De eerste voeding geef ik nog wel zelf hoef ik geen flesje te maken wel zo makkelijk. Ben oook wel een beetje klaar met het bv geven eigenlijk. Al vind ik het op andere momenten weer erg fijn en makkelijk. Hmm lastig;)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Smartie: dat is echt een verschil die 2 foto's. Kun je echt duidelijk zien.

Juffie: succes bij het CB

Jojo: hoe is het nu met Emeric.
    Succes dit weekend.

13. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Juffie, succes met de prikken!

14. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @All: Emeric is nog steeds ziekjes... Heeft heel slecht geslapen vanacht, hoest nu veel meer, neusje zit helemaal dicht en niest de hele tijd, echt zielig!
    Temperatuur was deze ochtend 37,7 dus is al best hoog voor de ochtend vind ik.
    Mogen om 11u20 naar de kinderarts.

@Blondie: Is Regan nu helemaal genezen?

@Smartie: Wat een verschil! Is echt precies een ander kindje! Zielig voor haar! Wel een heel mooi meisje hoor!

@Juffie: Succes met de prikken en met de beslissing ivm de bv. Heeft inderdaad alletwee zijn voor -en nadelen. Hoop dat je eruit raakt.

@Hen: Fijn dat het goed ging op school! En je collega 7wk te vroeg:$ Wat weegt het baby'tje en hoe groot is het? Moet wel schrikken zijn!

Ga me nu even gaan klaarmaken en dan naar de kinderarts, tot deze middag!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jojo: arme emeric! Beterschap

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Net terug van de kinderarts.
    Emeric heeft een verkoudheid en een lichte keelontsteking.
    Waren er gelukkig op tijd bij dus normaal zou het met de hulp van druppeltjes opgelost moeten zijn, moest het verslechten moet hij antibiotica krijgen.
    Ligt nu in zijn bedje, arme mannetje is helemaal uitgeteld!
    Dronk de afgelopen dagen wat onrustig dus dat heeft te zien met zijn pijnlijke keeltje.
    Hoop dat hij zich nu snel wat beter voelt!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jojo: hopenlijk knap Emeric nu snel op.

Net bij het CB geweest. Alles prima. Hij groeit precies volgens het gemiddelde lijntje wat betreft lengte en gewicht. Gewoon lekker zo doorgaan dus.

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Ja dat is hij;).. ja wie weet ik hoop t en hoop dat dit goed voor m is.
    hij soms nog niet te houden hoor, echt beter doet t niet.
    vandaag ook veel waarschuwen en straffen t helpt niets. bedje kapot gemaakt behang wer gescheurd van stoel gevallen (na zeggen niet te moete staan op stoel) dikke lip overgehouden 2 tand afdrukke erin bloede as een rund, nog geen half uur later bloedneus en een gat in zn neus zat te vervelen met een opblaaspomp..tja k doe t voor zijn best wil, maar niets gaat er in, vind zo sneu ook voor m steeds maar weer pijn enz.

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Heb er verder nog niet veel van gehoord, moet vanavond werken dus denk dat k dan meer weet. idd schrikken en ze had bijna geen buikje, dus zal wel heel klein zijn t ging tot nog toe behoorlijk goed, kreeg wel zuurstof als ondersteuning zeg maar.

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Super dat alles weer goed was.. idd lekker zo doorgaan;)..

Jojo.. hopelijk knapt emeric idd snel op. t is niks he als die kleintjes ziek zijn..

Hier@ heeft mirjam ook beetje last van zeer keeltje.. hoest geregeld.
    Vanavond weer werken van half 8 tot 10. dus moet precies passen half 7 voeden en half 11 weer thuis dus kan evt weer voede.. mar ach as ze dan maar wil:p.. (en anders morge weer effe extra fruithapje ofzo;)
    Al paar weekjes aan t oefenen om om te draaien, maar ze kreeg dr armpje niet aan de kant, maar nu lag ze vanmorge toch op dr buik:Dknappe meid:D..ze kan omrollen.. nu nog terug:p..

K kan pas 11 juli weer naar bureau.. laks cb hier. dan is ze bijna 5 mnd gwoon maand overgeslage echt triest alles is vol zeggen ze dan.
    mag dan voor alle drie de kids:p dus zal k ze is een lekker druk middagje geven.. wete ze ok weer wat werke is:D..hhaha

donderdag avond heerlijk met schoonzusje naar stad, even shoppe saampies, terrasje pikke als t lekker weer is, vrijdag dagje naar vriendin (de kraamverzorgster).. verder vrij rustige week. zondag dagdienst van 7 tot 3 (incl 2 keer kolven uiteraard;) we zullen wel zien hoe t loopt.

Deel Deze Pagina