Jojo: he verdorie die Regan, heeft ze haar keelontsteking ook door gesmst. Dat was niet de bedoeling. Beterschap voor de kleine man. Hen : grappig alle drie de kids. Dat heb ik ook eind september zal ze dan ook eens aan het werk zetten hihi
pff begin zo langzamerhand echt te balen!! telkens lange verhalen hier neertypen druk ik op reageren klapt de boel er weer uit(vanuit mijn kant) vraag me af waarvoor ik nog rekeningen betaal pfff @debby, hmm oke eet al minder en beweeg veel meer dieet heeft hier dus niet zoveel zin zal wel gewoon bij me horen dan @smartie is echt een verschil zeg tussen die 2 fototjes.. @Jojo, awwhh sterkte met de kleine..! @juffie, fijn goed nieuw van Cb dus.! @hen, hmm druk vooruitzicht dus deze dagen handen dus goed vol hihi Is niet meer blijven hangen hebt een hofd als een vergiet, vanmorgen weezen bloedprikken donderdag uitslag ben benieuwd. Hoop niet dat ik met de kleine meid nog moet gaan bloedprikken word helemaal panisch als k dr al aan denk. Vanmorgen ben ik ff halfuurtje weggeweest zonder haar voor het eerst ze heeft zich goed gedragen dus mama was weer eens TE bang haha is dus neit nodig.Wel fijn dat ze de laatste dagen wat minder aan me hangt heb me handen weer wat vrij, ze is nu wel helemaal schor ze heeft door dat ze best lang achtermekaar kan gieren en doet op het moment niks anders(ja en dr mobiel aldoor dr af trekken)klinkt wel heel sneu..
Dae zat net helemaal los had het niet eens door dik in gtst wat is het ook een monster zit ze zelf ook met een verbaast gezicht naar me te kijken...
londen: ja ik wil al heel lang rond kerst en ik loop al maanden te zeuren dat mijn man iets leuks moet organiseren... nou dat heeft ie dus gedaan... donderdag hoor ik of ik vrij krijg! fotos: heb de fotos voor de mam en pap vertellen over jou boekjes en voor mijn fotolijst af. Helemaal bewerkt en op maat gemaakt en besteld. Heerlijk als de kids s middags allebei tegelijk slapen Nu alleen nog aan de fotoboeken werken, dat doe ik morgen denk ik. jojogirl arme emeric... beterschap! smartie wat een mooie foto! Wat wordt je meisje groot! juffie lastige beslissing! Ik vond het ook erg lastig... maar ik denk altijd, als ik stop kan ik niet meer terug... en het kolven is nu echt routine geworden. rnate succes morgen! Wat knap zeg!!! Zo ben weer bij... Gisteren geprobeerd Emma zonder speen te laten slapen. Was geen succes. Na 2 uur slapen ben ik overstag gegaan (ja slecht he...) Ik stel het nu even uit tot we wat uitgeruster zijn want Sam slaapt nog steeds niet door. Borstvoeding (of kolven dan) gaat steeds beter. Ik kolf steeds iets meer daar ben ik wel blij mee. Ik heb een afspraak gemaakt voor een mirena spiraaltje (iemand al bekend ermee?) Ik moet hem alleen tijdens menstruatie laten plaatsen. En ik weet dus nooit wanneer ik ongesteld moet worden. Laatst was ik het om de 3 weken en nu is het al weer 5,5 week geleden. Duidelijk te zeggen dat de pco terug is helaas... Baal dr ook wel een beetje van dat de dokter een medicijn voor wilde schrijven om de baarmoeder te ontspannen (omdat ik dus nooit natuurlijk ben bevallen is het lastiger ofzo) maar dat mag niet ivm borstvoeding. Zal wel pijn doen dan... Zo kids zijn bij oma en reno is morgen ook niet thuis. Hele dag voor mezelf, wat zal ik eens gaan doen? In ieder geval emma dr speelgoed uitzoeken want ze heeft echt veel te veel. Misschien nog een beetje shoppen. Heb net ook wat online geshopt voor Sam. Hij heeft best weinig en dat vind ik eigelijk best erg. Vooral omdat Emma echt reuzeveel heeft... maar ik heb het niet zo erg met jongenskleding. Maar goed heb nu Sams eerste vingino gekocht en nog 3 broekjes van just small dus dan heeft ie al weer wat... o en mijn man heeft zijn eerste ajax shirtje besteld hahaha... nooit koopt ie kleding, en nu besteld ie zoiets
ik weet trouwens niet of er vingino fans zijn hier maar hier zijn er 3 jongens broekjes in maat 68 voor 22 euro per stuk (met code supersale50) Vingino Tomasso - Zyzou kinderkleding
@debby, heb een koperspiraal maar denk dat het zetten wel te vergelijken is, ik was ook pas na de "ongesteldheidsperiode" naar het zkh om spiraal te zetten was ook DOODSBENAUWD, maar viel reuze mee!! voelt even als een heftige kramp is wel te doen.. ze zetten een elastiekje om de baarmoedermond en daarna pas het spiraal en wanneer ze dat doen moet je even flink kuchen of lachen zodat het minder is ofzo.. enige vervelende vond ik de inwendige echo die van te voren en achteraf gemaakt zijn..Ben nou eenmaal nogal "nauw" daarzo
rnate o dan valt het mee. Heb weleens een inwendige echo gehad en dat vond ik niks aan. Ik ben niet zo nauw
Iosola, thanks! Mijn moeder is langzaam aan het herstellen. Ze is thuis wat meer op haar gemak. Het zal nog wel even gaan duren, maar ze gaat vooruit. LotteBo, er zit een paar dagen tussen de fotos. Juffie, wat zijn Matthijs stats nu? Jojo, hoe is het met Emeric? Geef hem maar een lekkere aai over zijn bol van mij. Hen, pfff wel zwaar zeg. Misschein dat naar school gaan hem straks wel goed doet, die vaste structuur enzo. Rnate, dat is irritant. Ik was vaak tekst kwijt, dus nu steeds in kladblok. Wat knap van Dae!! Debby, ik heb van mijn 20-ste tot 25-ste een koperspiraal gehad. Meen dat dit de mirena was, maar weet niet meer zeker de naam. Het plaatsen gebeurde toen door de gynaecoloog. Ik vond het toen erg pijnlijk (idd tijdens menstruatie). Ik heb er later ook echte (lichte) weeen van gehad. Maar het schijnt voor vrouwen die al eens bevallen zijn veel minder pijnlijk te zijn. De bmm is dan niet meer zo dicht en gaat dan veel makkelijker (heb ik gehoord). De echo vond ik niks an, dat voel ik nauwelijks, maar door de bmm deed wel zeer. Idd kuchen. Hier heeft L vandaag een bruinebonen-met-appeltjes-hapje op. Ze vond het heerlijk! Verder vandaag heel goed doorgewerkt! Ik kon echt heerlijk doordoen! Erg opgeschoten, hoewel ik nog steeds een klein beetje achterloop. Een week weg, tja, dan blijft het werk wel liggen. Dat voelt zo lekker he, als je een goede werkdag hebt. Morgen vrij en dan kan ik hopelijk thuis flink doordoen. Door het hele gedoe met mijn moeder is het huis hier wel een puinhoop geworden. Moet behoorlijk wat strijk wegwerken en zo'n beetje iedere kamer moet gestofd, gezogen, gedweild. De wc en badkamer moeten gesopt. De post meot gedaan.... Hmmm, volgens mij krijg ik dat niet in 1 dag af... Hopelijk is L morgen net zo lief als vandaag!
@Smartie: Met Emeric gaat het iets beter denk ik, snotterd nog heel erg maar koorts lijkt te zakken, bedankt Hier ook al 2 dagen in de weer met het huishouden! Gisteren alles beneden gestofzuigd, gedweild, afgestofd, was gedraaid, was gevouwen, was weggelegd, vaatwas, en zo kan ik nog wel even doorgaan Hoewel Emeric gisteren heel erg hangerig was heeft hij toch wel flink geslapen dus tijdens die momenten kan ik dan lekker door doen. Morgen nog maar boven eens stofzuigen en kleertjes die te klein geworden zijn wegleggen... Lijkt echt geen einde aan te komen en net als je denkt dat je klaar bent begint het hele boeltje gewoon opnieuw Wat goed dat je moeder goed herstelt! Lynn haar groentehapjes gaan goed hé? @Rnate: Wow Dae is echt snel dan! Nu al zitten! Hier een mannetje dat erg gefrustreerd is omdat hij niet van rug naar buik kan rollen! Ohja deze middag heeft hij de eerste keer van buik naar rug gedraaid @Debby: Wat een leuke jeans! Ken het merk niet maar ze lijken echt leuke kleertjes te hebben! Morgen is het koopjesavond in mijn favoriete kinderwinkel waar ik alle kleertje van p'tit filou haal dus nog maar even snel langsgaan Heb geen ervaring met spiraal, kan je niet verder helpen. @Blondie: Och ik vergeef het Regan wel hoor dat ze per ongeluk haar keelontsteking ook heeft meegestuurd, compenseert de goede nachten Al heeft hij afgelopen nacht wel liggen spoken doordat hij zich niet lekker voelde.. @All: Zijn jullie trouwens al allemaal eens ongesteld geweest sinds de bevalling??? Ik nog steeds niet... Heb wel eens paar dagen wat bruinverlies gehad maar nooit helder bloedverlies... Is dat normaal? Ga nu naar bed, hoop dat Emeric nu wat beter slaapt
heb niet alles bijgelezen, maar Jojo, knuffel voor Emeric Hier alles goed, slapen van Linde gaat gelukkig beter, al is ze wel standaard om 5:00 wakker. Pff, dan is het echt geen slapen meer tot de fles van 7:00, maar goed, dit is al luxe in vergelijking met de nachten die we hebben gehad. Verder krijgt ze sinds een weekje een papfles voor naar bed gaan, gaat goed. En verder is het een heeeeel vrolijk meisje, ze lacht en kraait de hele dag door, vooral de spiegel vind ze geweldig. En ze heeft haar tenen ontdekt: van de week had ze gewoon haar tenen in haar mond!! haha! Wel heeft ze nu af en toe een knalrode wang, misschien een tandje? En ik zit alweer in mijn 2e werkweek, vind het heerlijk om aan het werk te zijn! zit echt meteen veel lekkerder in mijn vel. Vrijdag nog lekker een avondje Amsterdam onveilig gemaakt met een vriendin, lekker als vanouds Hier alles goed met iedereen en de kleintjes? Linde rolt trouwens nog steeds niet, bizar zeg, een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 weken en hij rolt al van de buik naar rug!! Linde wil wel erg graag staan en dat kan ze al goed!! Als je haar op je schoot laat staan, plant ze heel stevig haar voetjes in je benen en je hoeft haar nog maar heel lichtjes vast te houden onder oksels en leuk dat ze het vind!
zo dames, ik ben weer uitgewerkt.. zondag weer... die collega dat kindje 7 wk te vroeg woog nog geen 2 kilo.. pff nog geen 4 pond.. dat is echt mini zeg. verder gaat t wel goed, uiteraard nog in ziekenhuis met zuurstof enz.. heftig allemaal zeg. maar wonderlijk dat met zoveel weke te vroeg toch alles goed kan zijn! ga zo maar mn bedje op zoeken spreek jullie morge vast nog wel trust en knuff allen
@jojo, hoe is het met Emeric? Al weer beter? @juffie, lekker hoor, dat Matthijs zo goed groeit. @Rnate, knap zag van Dae! @debby, leuk hoor, naar Londen. En goed bezig met die foto's. Ben niet bekend met spiraaltjes. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel / weinig kleren jij weinig vindt vindt voor Sam. Hier past alles nog in 1 la van de commode. @smartie, wat fijn dat het beter gaat met je moeder. Succes met al je klussen in huis. @ suzannes, hier ook een mannetje dat al heel snel van buik naar rug rolde (met een paar weken). Volgens mij was dat uit pure nijd, omdat hij niet op zijn buik wilde liggen. Toen de buikligging beter ging is hij er weer mee gestopt. Nu doet hij het pas sinds een paar weken weer. Ik denk dat ieder kind zich in zijn eigen tempo en volgorde ontwikkeld. Ons mannetje wil bv helemaal niet staan. @hen, oh... dat is echt een kleintje. Wonderlijk he, hoe het vaak toch goed komt met zulke ukjes, terwijl die van ons al zo mini vonden. @hier, pffff... ik moet vandaag aan de studie, maar ik heb zo geen zin. Volgende week een presentatie, dus ik zal wel moeten. Nu even moed verzamelen.
@ Hen, gelukkig dat het goed gaat met het kindje. heftig zeg. @ Siep, succes met de studie! Gisteren ging ik 8:00 de deur uit en was om 23:00 thuis. Linde sliep toen natuurlijk al. heb haar vanmorgen een half uurtje gezien, daarna is ze naar opa en oma gegaan met mijn man. ik moet zo om 12:00 werken tot morgen 12:00 en dan haal ik Linde morgen om 17:15 op bij gastouder. Zie haar dus morgenavond pas weer, dus van dinsdagochtend tot donderdag eind van de middag maar een half uurtje Linde gezien! weinig! Maar goed, daarna heb ik lekker weekend.
@Suzannes: Dat is inderdaad weinig dat je Linde ziet maar dat word dan dubbel genieten dit weekend Hier trouwens ook nog een jongetje dat nog steeds niet rolt, gisteren wel de eerste keer van buik naar rug maar weet niet of dit bewust was of toch toeval. Wel staat hij ook erg stevig op zijn beentjes en wilt ook niks anders doen dan staan. Maak me voorlopig nog geen zorgen want hij lijkt wel te willen rollen maar is dan gefrustreerd omdat het niet lukt, ligt dan helemaal op zijn zij gekruld @Siep: Emeric is nog steeds niet beter, nog steeds snipverkouden en pijnlijk keeltje echt zielig, kan er moeilijk door drinken of slapen... @Hen: Dat is inderdaad een kleine baby! Mijn schoonzus haar 2de zoontje was 6weken te vroeg en hij woog 1kg880 en was 44cm echt mini! Maar hij was erg ziek bij de geboorte, heeft een open buikje gehad, darmpjes zaten uit zijn buikje.. Zijn leventje heeft echt heel lang aan een zijden draadje gehangen! Gelukkig is hij nu echt helemaal gezond, wel nog steeds een klein kereltje maar voor de rest heeft hij niks meer! @All: Emeric heeft echt een vreselijke nacht gehad! Hebben echt elk uur van de nacht gezien! Uiteindelijk heb ik hem om 2u maar gevoed en toen heeft hij geslapen tot 5u moest er wel af en toe nog uit voor zijn speentje... Uiteinelijk heb ik hem bij ons in bed genomen zodat ik toch zelf ook wat kon slapen! Hoop dat hij snel wat beter is en weer zijn nachten gaat doorslapen, we hadden nu eindelijk goede nachten!
Hey dames ff een korte reactie van mij Ik probeer wel mee te lezen maar ben gewoon heel druk op moment. Met de kids en vriendschappen onderhouden, werk enz.. Manlief is zat door de scan geweest krijgt maandag de uitslag en dan moet ik net naar CB es vragen of ik andere tijd kan oid.. baal er zo van want wil wel mee.. Uitgerekend vanacht krijgt hij weer ontzettend last van z`n zij. Jarno had bloedgeprikt maar dat was goed.. Arjen gaat prima maar heeft al 2 weken onts oogjes.. verder wel vrolijk.. maar snachts af en toe onrustig.. Hier ook bruine bonen met appeltjes proberen.. gaat nu een uur na dat ie de fles opheeft en geen kramp meer dus vrijdag met fruit beginnen.. Las iets over mirena.. hier ook gehad plaatsen niks van gevoeld maar hij zat verkeerd! dus mijn tip doe de 1e tijd tot de controle veilig!!! Ben nu aan de pil heb geen nieuwe laten plaatsen... brrr @ all fijne dag en sorry dat ik niet reageer op u allen vanaf nu probeer ik t wel weer hoor! Liefs
Lieve meiden, het echt op alles reageren heb ik opgegeven want 4 dagen werken, een drukke kleuter en een poepie van een baby die steeds meer aandacht gaat vragen is gewoon heel druk.. Probeer mee te lezen, te reageren waar dat lukt maar weet dat ik met iedereen meeleef want lees tijdens het kolven op het werk Verder komen vrijdag de dochters van mijn broer naar Nederland vanuit Curacao, dus daar moet even alle aandacht die ik over heb naartoe
Jojo, fijn dat het iets beter gaat met Emeric. Dat snotteren kan wel effe duren hoor. L hier ook al een anderhalve week aan het snotteren. Ik ben al 2x ongesteld geweest. 1x met 6 weken en 1x met 17 weken. Jij geeft bv dus kan nog even duren. Suzannes, klinkt idd als een tandje. Voel je al iets? Fijn dat werken zo goed voelt! En tjonge, je zult Linde wel missen! Straks helemaal doodknuffelen! Siep al wat gestudeerd? Ik weet nog de 1e werkdag. Kon me er niet toe zetten!! Gelukkig is dat meestal alleen het begin. Dani, waarvoor heeft je man een scan gehad. Heb ik ergens overheen gelezen?? Hier: vanmorgen lekker de badkamer uitgebreid gesopt. Daarbij meteen ook alle kranen met antikal gepoetst. Ook alle binnenkanten van de kast en laadjes. Daarna de slaapkamer gestofd. gezogen en gedweild. Lynn lag ondertussen lekker op het grote bed te spelen. En L's kamertje ook opgeruimd. Alle te kleine kleertjes gaan nu naar zolder.... Wat een schattige kleine kleertjes.... vaatwasser uitgeruimd, keuken weer netjes. Was aangezet. Zo meteen was afhalen, andere ophangen, strijken. Morgen weer naar werk, en dan weet ik tenminste dat ik in een fris huis weer thuiskom.
Nou, ik heb in ieder geval een begin gemaakt met de studie. De planning is klaar en een vervelend telefoontje is gepleegd (was trouwens niet vervelend, zag er alleen tegenop). Morgen weer een stukje. @smartie, jij bent lekker bezig! @sjalleke, ik snap dat je het druk hebt. @suzannes, dat is inderdaad heel weinig Linde. @jojo, geef Emeric maar een dikke knuffel. @hier, even advies nodig van de ervaren mama's. Ons mannetje is al een paar dagen huilerig. Slapen gaat goed (gelukkig), maar als hij wakker is jengelt hij veel. Hij zit ook telkens met vanalles in zijn mond, kwijlt heel veel, heeft veel poepluiers (niet echt diaree, gewoon wat vaker dan normaal) en we dachten gisteren een witte bobbel op de plek van zijn voortanden te zien. Kunnen dit al tandjes zien, of zie ik wat over het hoofd? En als het tandjes zijn hoe lang duurt het dan ongeveer?