Pffff, ik ben zoooooooooooo moe. Even geen uitgebreide reacties dus. Rnate, mooie stats. Jojo, fijn dat Emeric zich beter voelt. LotteBo, wat is het toch naar soms he. Gelukkig hier vaak veel beter. L heeft vandaag 3e prikjes gehad en moest veel huilen. Nu hnden vol aan. 65 cm en 6100 gram. Netjes he?! O, we hebben nu pampers maat 2. maat 1 past nog perfect, maar durfde geen nieuwe pakken te halen, want hoe lang nog? Maar de 2 ruiken chemisch! Als ze geplast heeft stinkt het echt. En hebben geen plasalarm?
@dani, wat vervelend dat je man zich nog steeds zo slacht voelt. @Iosola, nog gefeliciteerd met Luca. @Debby, hopelijk minder flesjes dan nu. @smartie, zo, dan hebben jullie nog lang gedaan met maat 1. Rust maar lekker uit.
@Jojo, hoor wel vaker dat je lanmg na kan bloeden, maar vind het nogal zeer vervelend. Helemaal omdat je "verwacht" met bv niet ongesteld te worden, dus eigenlijk zou alleen bv ook wel veilig zijn maar omdat ik eigenlijk geen kinderen meer wil een spiraal genomen voor de zekerheid. Wat betreft mijn klachten weet niet, ben wel vermoeid, maar dat ik daardoor van de trap val en smorgens geen controle heb over mn benen enz enz vind ik wel wat "eng", Dae slaapt eigenlijk zo goed als door(met een uitzondering daar) dus krijg mn nachtrust ook wel redelijk. @Debby, oeww shoppen! altijd leuk. Dacht hier ook wel klaar te zijn eerst maar gister ontdekt dat ik nieuwe pyama's, sokken en gewone doodsimpele rompers moet hebben die heb k namelijk niet(de rompers dan he..)Fijn dat je zo'n relaxte manager hebt op het werk! @Blondie, Onze kindjes lopen dus ongeveer gelijk op Leuk he die mannen, hier gister ook half uur over andere dingen gehad dan over Dae al hebben we hier wel een verpleegSTER @Iosola, Nog gefeliciteerd!! Leuke dag gehad dus @Dani, wat vervelend zeg dat je niet weet waar je aan toe bent al die tijd, hoop dat er dan maandag "iets" uitkomt (hopelijk niks ernstigs)zodat je weet waar je aan toe bent.. @Smartie, ff lekker uitrusten dus, pampers luiers vond ik idd ook echt STINKEN!!! heb gewoon die van kruidvat en sinds toen ook geen doorlekkers meer! @All thxx voor de geruststelling denk dat ik me er ook maar gewoon overheen moet zetten, meisje is supervrolijk en doet het verder goed lekker helder bij sterk dus komt goed. Kleine meid wordt echt een "krengetje" Bijten knijpen en krabben!! en maar lachen als je zegt dat het zeer doet pff. Vannacht een baggernacht heeft ze nog noooit gehad! Had dr s'avonds in badje gedaan(aangezien smorgens terwijl ik aan het douchen was de ketel kuren kreeg en ik inneens onder een STEENkoude douche stond met shampoo in mn haar en het water werd niet meer warm dus brrrr) en ze was moe dus half 9 lag ze op bedje, vanaf half 2 werd ze constant wakker pfff dus BEKAF vandaag. Toch maar even op pad geweest naar zus en lekker samen gekookt (roti hmm). Nog even genieten van de "vrije" handen tot haar baby ook geboren wordt hihi..!! @Weekend, nog geen plannen, zie wel wat er komt sinds Dae ben ik niet mee zo van het vooruit plannen haha
@ iosola, klinkt leuk en nog gefeli met Luca! @ Debby, vervelend die nacht! hopen dat het nu beter gaat. Lief van je man trouwens! @ smartie, hier gaat Linde al naar maat 4 als maat 3 op is ( heb er nog 10 ofzo liggen). Maar over dat het stinkt: koop jij toevallig pampers new baby? Want die vind ik ook enorm stinken naar urine, maar pampers baby dry niet! Misschien een idee? @ Rnate, mooie stats hoor! @ Dani, vervelend zeg voor je man! Wat een gekwakkel!
Dag dames evn zwaai vanaf hier.. is al laat dus nog niet echt teruggelezen. More avond onverwachts werke.. hoop overdag anders zondag even bij te lezen zondag ook werke van 9-3 morge van 18-23 uur. goed weekend allen!! knuff
goede morgen. Wat een bagger weer hier zeg en moet zo gaan werken in de regen Gelukkig komt er beter weer aan Veronique: ha, leuk je weer hier gezien te hebben Iosola: nog gefeliciteerd met Luca's verjaardag Dani: heel veel succes met de uitslag. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Debby: wat lief van je man
Hey Lief dat jullie meeleven! We hopen dat er wel iets uitkomt wat het verklaard want iedereen gist in onzekerheid. Ook de artsen weten niet wat t is.. Maar ja hopelijk niks ernstigs uiteraard.. Hier ook pis weer bah! en dat te bedenken dat ze maandag tegen de 30 gr willen hebben toch niet goed voor de mens.. helemaal niet voor de kleintjes en oudjes.. Hier past de kleine ook nog maar net in de wandelwagen bak.. hij tilt z`n hoofd al wel op wil graag kijken.. haha @ Blondi en Hen werkse! @ Debby wat lief van je man!! Doet je goed he die onverwchtse dingen -- Arjen vanmorgen een half potje peer leeggeten gaat goed en hij vind het heerlijk! Wanneer geven jullie een heel potje fruit en of groente? Ritme nu is: - 7:30 180/6 slapen - 10:00 fruit half potje (of zelf gemaakt) - 11:30 180/6 slapen -15:30 fles 180/6 kort slaapje -17:00 groente half potje of zelf gemaakt - 19:30fles 210/7 met rijstebloem naar bed. Ik moet ff verkleed kleren voor mezelf en een collega zien te vinden. Ga nog ff proberen bij de Action hier. Voor donderdag feestje op t werk en moeten verkleed.. maar ook de hele dag werken Mag niet eng hihi die arme kindjes maar t moet ook niet zo warm zijn en belemmerend.. Fijn weekend! vanavond verjaardag en morgen vroeg. Moeten nog bij 2 op kraamvisite pff..
Brrrr. koude douche.... Pampers maat 1 stinken niet, en maat 2 wel.... Raar toch. Kruidvat is idd ook fijn.
L is helemaal niet lekker. Ze heeft gister prikjes gehad en is er niet lekker van. wb koorts valt het mee 37.8, maar toch voelt zeker haar voorhoofd heel warm met zweetdruppels. Ook heel de dag aan het huilen en ze wil NIET drinken.... Heeft 300 cc op. Wel plasluiers. Haar ochtend middagslaapje ging heeeel goed: 3 uur geslapen. Maar vanaf 15 uur tot nu wakker en alleen maar steeds huilen. Nu in de lodger draagdoek is ze even stil, maar ja is wel weer warm. Hoop dat ze toch een x gaat slapen.
Wat een stilte hier @Dani: Wat een onzekerheid! Hoop dat jullie snel weten wat er met je man aan de hand is! @Blondie: Inderdaad vreselijk weer, hier ook! Normaal zou het morgen en maandag zo mooi moeten worden, gek weer! @Iosola: Gefeliciteerd aan Luca! Geniet van het feestje morgen! @Debby: Wat lief van je man! Moet ik hier niet verwachten, hij denkt gewoon niet aan zo kleine dingen @All: Voel me wat eenzaam... Mijn vriend is al sinds gisterenochtend weg en komt pas maandagavond terug thuis Is naar een automeeting in Engeland... Gisteren met vriendin gaan shoppen en vandaag tot bij mijn schoonzus geweest maar nu terug thuis en Emeric in bed mis ik mijn mannetje wel... Hij stuurde me deze middag een smsje dat hij de 1ste prijs gewonnen heeft met onze auto Hij was natuurlijk heel fier Voor de geïnteresseerden even een foto'tje spammen van onze auto
@Smartie: Wat zielig voor Lynn! Dikke knuf aan de kleine meid! Hier had Emeric trouwens ook steeds wat temperatuur 37,8 dus niet echt koorts maar voelt ook erg warm aan en zweet verschrikkelijk!
dag dames, hier even een egoberichtje van mij. ik heb last van een meelezerster waardoor ik al mijn nickname heb laten veranderen maar aangezien dit voor mij nog niet voldoende leek (aangezien je je berichten wel behoud en ze mij op deze manier kan opsporen) ga ik jullie verlaten onder mijn oude naam T.O.O.N.T.J.E.8.0. en tevens deze naam. ik neem met een gepaste trots afscheid van al mijn berichten onder mijn oude naam, wat wel jammer is omdat hier toch een stuk van je leven wat belangrijk is (het zwanger worden met alles erop en eraan) verloren gaat, maar aangezien ik hier in de toekomst ook wel wat wil posten maar echt op een anonieme manier (niet iedereen die mij persoonlijk kent hoeft alles te weten) ik kom terug... even voor mijn meeleester: BETRAPT...jammer maar op deze manier kun je me niet meer volgen...HIHIHIHIHIHI...
Wat vervelend van je meelezer! Waar houden mensen zich mee bezig! Echt spijtig! Hoop dat je snel weer onbezorgd kan posten!
jojo wat een mooie auto! normaal doet mijn man dat ook niet zo vaak hoor... maar we hebben nogal troubles de laatste tijd dus denk dat hij wil laten zien dat hij ook zijn best doet! smartie beterschap met je meisje. Hopelijk gaat het snel beter. Meestal zijn ze er met 24 uur vanaf. wheel2go wat naar zeg! tot ziens! meiden die al potjes geven: drinken jullie beebs sinds de potjes minder? Ik zou willen dat Sam iets minder ging drinken maar wil zeker deze maand nog niet aan potjes beginnen. Misschien met 5 maanden als compromis. Het meer drinken/minder flesjes project lukt redelijk. Sam drinkt nu tussen de 180-230ml per flesje en komt om de 4 uur. Dat zijn 5 flesjes per dag. Alleen heel irritant dat hij s nachts ook vaak huilt maar dan wil ie niet perse drinken (soms drinkt ie wel maar soms ook helemaal niet). Maar ik ind het wel slopend... maandag naar het cb zowieso maar ga even overleggen want er moet echt meer ritme komen. Manlief en ik krijgen ook steeds mot doordat we beide doodmoe zijn. Elke dag begint mijn dag tegenwoordig tussen 4 en 5 uur te lopen. Dan wordt sam wakker, die maakt uiteindelijk emma wakker en dan slapen ze geen van beide meer...
@ Debby, wat vervelend zeg. Linde kwam ook vaak 's nachts huilen / jengelen en we liepen wel 100x voor die speen, maar sinds we haar meer laten huilen, word het allemaal steeds minder en veel korter ook. Leert dus zichzelf weer in slaap te krijgen. Wereld van verschil toen! ( naast dat we haar niet meer wakker maken voor late fles, maar deze hebben vervroegd). Maar goed, jullie hebben Emma nog, dus snap dat het dan heel anders is, je wil ook niet dat zij wakker word.