Hahaha, hier ook zo'n sportieveling! Klokt rondentijden in de box, je staat er versteld van. Mama is dan meer van de sprintjes op korte afstand ivm het draaien van buik naar rug. En ook hier worden de buikspieren goed getraind: pootjes strak los van de ondergrond en met zo'n serieus verbeten koppetje. Moet ik echt eens een foto van maken. Ik geloof niet dat Pluutje jr. dit ooit heeft gedaan.
@Jojo on the run: wel stoer! ik heb een tijdje hard gelopen samen met een collega(s). Na een half jaartje minstens twee keer in de week trainen konden we uiteindelijk 45 minuten aan een stuk rennen. Geen flauw idee hoe ver we kwamen, ik geloof niet dat we maar in de buurt kwamen van de 10km. We gingen voor de afterparty, het apres-gebeuren Ergens zou ik wel weer willen beginnen, het deed nl wel wat met de buikspieren. Alleen toen ik tijdens vakantie een stukje moest rennen, had ik het idee dat heel het bekken uit elkaar zou donderen, dat voelde absoluut niet goed. Maar dat er iets moet gebeuren moge' duidelijk zijn, de weegschaal hier geeft ruim 25 kilo meer aan als die van jou. Debby: petje af en diepe buiging. 8 kilo kwijt!
ja ik vind het echt een hele leuke serie! Ik moet zeggen dat ik het redelijk goed bijhoud nu. Alleen moet ik papa af en toe achter zijn broek aan zitten om ook een paar zinnetjes in te vullen (hij moet een paar dingetjes invullen). Voordeel van dit boek vind ik dat je na het begin nog maar ongeveer eens per jaar het hoeft in te vullen. Ik vind het vooral leuk voor mezelf en misschien vinden emma en sam het ook leuk later. Nu kan ik leuke spraakverwarrinkjes invullen en vanaf 3 jaar als ze zelf al dingen kunnen beantwoorden dan "moeten" ze zelf ook al een paar vraagjes beantwoorden zoals wat wil je later worden enzo... echt ik vind het nu al heerlijk om dingen terug te lezen maar ik kan me voorstellen dat als ik 50 ben er echt helemaal van geniet.
Lijkt me een leuke serie! Hoeveel mamas zijn wel begonnen met bv en gestopt? Hier vingertje omhoog. Koud badje, binnenkort maar eens gewoon proberen dan. Maar in een buitenzwembad met uk zal nog niet gaan toch? Hier zit Lbb lekker met een ritselboekje te meppen en zwaaien! Als ik het zo zie, dan denk ik niet dat ik haar ooit een echte papieren versie geef haha. Lbb heeft net gespuugd: zó mijn decollete in! Zal nog eens een keer een sexy shirtje aantrekken zeg. Ziet er nu niet zo fraai meer uit.... Sjalleke gezellig zeg. Ben benieuwd naar verhalen. Heb vrije dag, moet eigenlijk huis poetsen, maar heb HE-LE-MAAL geen zin. Zal toch moeten, want de rest van de week werken, en dit weekend weg. We gaan bbq-en bij 'ome jan' en die heeft een camper. Dus we blijven met het hele spul in zijn camper slapen. Ik heb beloofd voor een rauwkostsalade te zorgen, ZELF GEMAAKT. Waarom beloof ik dit soort dingen? Wie heeft een lekker idee? Het mag geen waldorf zijn en geen sla, tomaat, komkommer, want hier zorgt schoonmama al voor. O ik heb wel een tupperware quickchef geval, dus snijden is no problemo. Als je op receptensites kijkt, kijk je je verloren. Zo veel keus en alles is lekker natuurlijk (uhuh).
mg grens voor borstvoeding verleggen... ach toen ik ft ging kolven wilde ik perse 3 maanden volmaken en zit nu al bijna op 5 maanden. Nu is mijn grnes 6 maanden maar ik heb ook al geinformeerd op mijn werk hoe het gaat als ik langer wil. Ik zie het wel. Ik heb nu nog geen behoefte om te stoppen. kleertjes: in het begin droeg emma veel knalroze. Ik vind zowieso dat felle kleuren haar leuker staan dan fletse kleuren. Lichtroze staat haar bijvoorbeeld niet zo. Ik heb nog steeds fuchsia of rode dingen die ik heel leuk vind maar wit vind ik voor de zomer ook super. Voor sam heb ik nu vaak felblauw of rood dat ik leuk vind staan. iosola gefeliciteerd met je schoonmoeder. Wat goed dat je weer op je streven bent zeg! O wat zou ik graag 58 kilo wegen... sjalleke pfoe 4 kinderen, begint het al te kriebelen draaien: wat vlug allemaal. Emma kon pas met 8 maanden van rug naar buik rollen en die liep toch met 13 maanden. Ik maak me dus niet druk dat sam nog niet terug kan rollen.
@debby, ik moet wel nog wat strakker worden hoor! Gaat trouwens goed bij jouw he? 8 Kilo al! Zijn er dingen die je echt laat staan? Dan bedoel ik niet snoep ofzo maar eerder pasta? Ik probeer (is niet al te gemakkelijk wonende in italie) 's avonds geen pasta meer te eten. Ik eet het natuurlijk wel tussen de middag. 's avonds ga ik voor vlees/vis met wat groente en aardappelen en als toetje voor yoghurt (soms ook ijs hoor). Zou trouwens nooit op sla kunnen leven daarvoor vind ik eten te lekker. @lottebo, ik rijg dus strakjes bezoek en het is een grote rotzooi hier, tis goed hoor, geen zin om op te ruimen, nu eerst lekker msnen met mijn mama!
... heb mij over mijn schaamte heen gezet en heb een paar nieuwe kleren gekocht... kan ik morgen eens een andere 'tent' opzetten Hier kriebelt het nog wel een beetje, maar meneer Pluutje en ik hebben in een wijs en goed overleg besloten dat we het (ook gezien onze aardse leeftijden) het bij deze twee spruiten gaan laten. Ik moet eerlijk bekennen, weet ook niet goed wat er nu zo hard kriebelt: nog een kindje of nog een keertje zwanger... ...hmmm, mischien de nichtjes van Sjalleke maar eens lenen...
durfde het van de week niet te zeggen, maar als ik je verhalen soms lees denk ik meid ga lekker over op de fles, dat geeft jullie allen zoveel meer rust! en 4,5 mnd bv is toch helemaal top! maar je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!
ja hoor ik ben er nog, werk alleen best veel momenteel en dat is idd best pittig met 2 kids... ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg als verpleegkundige... met bram gaat het sinds de laatste week echt super! hij zit nu erg goed in zijn vel...zo fijn! lief dat je dat onthouden hebt! en ik las jij live aan de borst weer, knap hoor! (of vergis ik me nu?)
ik wacht met smart op deze bestelling...oeps iets te veel uitgegeven ondanks de kortingen.....ach...gebeurt hier zelden dus dat scheelt!
meidenmamas, wat hebben julie beebs aan hun voetjes? alleen nog maar sokjes? slofjes? of al leren slofjes en schoentjes??? mits ze geeen blote voeten hebben...
@McGyver: Sim draagt naast d'r blote pootjes eigenlijk alleen sokjes (en die schopt en trekt ze nu steeds uit, dus maar even opzoek naar roze Sock ons). Schoentjes of ze nu van stof zijn of niet vind ik zo'n gepriegel. Heb hier hele leuke staan... maar behalve voor dat ene fotomoment zal ze ze niet veel dragen. Top, net mijn dochter gehaald van het KDV: mevrouw blieft geen ontdooide mm Maakte een hele hoop misbaar op het KDV met het volume van een luchtalarm, dat ik haar maar ben gaan halen. Nu ligt ze heel knorrig en narrig in d'r wipper met een blik van 'ik had je gisteren al gewaarschuwd dat ik dat goedje niet moet, en toch geef je het mee...' Maar even aan de relatie werken