Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Met dit warme weer blote voeten. Ik heb wel schoentjes, maar moet zeggen, vaak alleen sokken. Schoenen onder een dekentje (bijv wandelwagen) is ook niet handig he.

2. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Pluutje wat balen zeg! Hoe ga je het nu doen?

3. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Tja, maar dan gaat het nooit gebeuren. Neem aan dat ie nog wel zo'n 25 jaar blijft werken? Dan is Emeric al lang het huis uit. Er zullen toch wel momenten zijn dat ie dat kan doen?

4. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Patje, hier weten we nog geeneens of we een tweede willen.

5. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

O, het mogen jullie duidelijk zijn, kan niet slapen. Grrrr.
    het is stil hier in huis, mijn man slaapt en LotteBo-baby slaapt.
    Maar ik niet. Heb het warm, en kan mijn draai niet vinden. Heb ik eigenlijk nooit zo vaak last van.

Dus ben maar begonnen met opruimen op mijn mans werkkamer.
    Er ligt nog een stapel post, maar om die nu om 4.30 uur te gaan doen? Nee, lijkt me beter van niet.
    Morgen gewoon werken, dus misschien beter als ik er zo toch maar weer terug in kruip.

6. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Smartie, die gaat wel heel rap...

En proficiat met je man.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

zo ik moest toch veel bijlezen:)
    Wat rollen er al veel kindjes zeg. Knap hoor. Matthijs rolt nog niet.Alleen naar zijn zij. Van buik of rug heeeel af en toe. Nathan rolde al wel met 4 mnd. Maar merk nu al verschil in karakter. Nathan wilde constant dingen die hij niet kon dus vaak gefrustreerd en huilen. Matthijs is veel rustiger. Vind het wel prima op zijn rug. Schijft wel door de box trouwens.

bv: gisteren nog maar 3 voedingen gekolfd. Dus echt aan het afbouwen. De nacht van dinsdag op woensdag nog een keer zelf gegeven omdat Matthijs wakker was door de warmte en niet meer kon geven. Verder slaapt Matthijs nu door. Denk dat als hij volledig kv drinkt we ook wel snel op 4 flessen zitten.

Sokjes/ schoentjes: heb wel geen meisje maar Matthijs heeft wel schoentjes maar die vind ik maar onhandig. Sokjes heeft hij ook vaak niet aan. Behalve als het wat frisser is. Matthijs heeft het meestal toch al warm dus dan juist wel lekker blote voetjes.

8. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen!

@smartie, nog gefeliciteerd met je man! Jouw vriendin laat ner geen gras over groeien zeg!Wow!

@patje20, denk dat je gewoon even moet kijken, denk dat hij toch wel een poosje in het water kan zitten hoor! Heerlijk vooruitzicht trouwens!Gebruikte jij trouwens de pil?

@lottebo, toch nog in slaap gekomen?

@sokjes/schoenen, hier blote voetjes of sokjes.

@cerazette, worden jullie ongesteld met deze pil? Ik dus niet, vind het wel lekker hoor!

@jojo, denk eerlijk gezegd dat onze mannen niet echt gaan veranderen. De mijne doet wat af en toe, nadat ik helemaal uit mijn dak ben gegaan maar na een paar dagen sluipt het er weer bij in. En idd als we wat dichterbij woonde hadden we samen kunnen lopen! Brengen jullie emeric naar je moeder als jullie gaan?

@dani, heb je nog wat tegen je buurman gezegd? Vind het echt asociaal zeg!

@pluutje, helaas heb je ook hier van die asociale mensen! Moet ik zeggen dat NL wel problemen heeft die je hier (nog) niet hebt. maar toch, overal is het wel wat. Word er idd verdrietig van als je er bij stilstaat.

Hier trouwens vreselijk gedroomd! Mijn vader was overleden, en ik heb de scheidingspapieren getekend! Werd helemaal naar wakker!

9. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Even weer reactie van deze kant!
    Met Jordy gaat heel erg goed mee,flinke jongen van 7500 gram en 68 cm!Hij past bijna niet meer in de bak van kinderwagen.Wel jammer..Hij heeft gister zn eerste fruithapje gehad,hij vond het nog niet zon succes.Trok echt zo zuur gezicht.Onze andere zoon heeft deze week buisjes in zn oren gekregen,viel erg mee.Die kan opeens goed horen,onvoorstelbaar.Nu valt pas op wat ie allemaal niet mee kreeg.
    Ik zag super fotos voor bij komen zeg..
    @Rollen wat snel al hier alleen nog op de zij,hij blijft met zn arm steken .
    @Patje nog gecondoleerd..
    @Debbie wat goed zeg -8 kilo,pff ik wil ook zo graag wat kwijt.valt me nog niet mee.Hoe doe je dat?
    @Warmte het is gelukkig weer lekker afgekoeld,heerlijk.Moet zeggen dat Jordy er weinig last van heeft gehad.Hij lag alleen in een rompertje.
    @Kindje erbij.We hebben er al over gehad of we nog een keer willen proberen.We willen toch nog heel graag een derde!ben hier heel blij mee,maar direct nog niet hoor.Als Jordy rond 1,5 2 jaar is.Eerst nog ff lekker genieten zo.
    @Iosola bah wat een nare droom zeg..Snel vergeten maar.

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smartie, ah, ik snap hem... succes.
    En nog gefeliciteerd met Smartieman.

@dani, fijn zo'n buurman...

@jojo, en is het gelukt emeric door te laten slapen?

@patje, hier ook zo'n man die het alweer heeft over nr 2. Het lijkt mij wel fijn om eerst weer eens aan het werk te zijn en te ervaren hoe dat is.

@lottebo, nog een beetje geslapen?

@sokjes / schoentjes, ik heb geen eens schoentjes :D

@iosola, bah, ik heb af en toe ook van die dromen die zo levendig zijn dat ik er de hele dag nog naar van ben. (of dat ik iemand niet meer normaal kan aankijken, omdat ik 's nachts ruzie met hem heb gemaakt ;))

@mama1, zo jordy is een flinke jongen! Fijn hoor!

@asociale buren, toch even een tegengeluid, wij wonen in een hele fijne straat met lieve meelevende buren. Als iemand iets heeft staan er altijd mensen klaar, bij speciale gebeurtenissen wordt je huis versierd en als je met rust gelaten wil worden, wordt je met rust gelaten. Het kan echt..;)

@hier, twee dagen home alone. Nou ja, met ons mannetje, maar die zegt nog niet zo heel veel terug.

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Iosola: Vrees inderdaad ook dat onze mannen nooit gaan veranderen. Wat jij nu verteld is hier net hetzelfde, soms is het mij gewoon te veel en dan maak ik mij heel kwaad en dan gaat het goed voor een dag of max. 2 dagen maar daarna hervalt hij in zijn oude gewoontes... Jammer maar denk dat ik hem zo maar moet slijten;)
    Wij doen Emeric meestal een uurtje naar mijn moeder als we gaan lopen maar heb er al over nagedacht om hem mee te nemen, hebben zo'n fietskar waar je een wandelwagen van kan maken en mischien kan hij dan gewoon lekker mee gaan lopen.
    Ivm Cerazette; moest eigenlijk al lang gestart zijn met deze pil maar vergeet ze steeds te gaan halen:)
    Ben nog geen 1x ongesteld geweest, vind het ook wel prima zo.
    Wat een nare droom heb jij gehad! Heb ik ook heel vaak, lijkt dan zo echt, word soms gewoon huilend wakker..

@Siep: Ja! Het is gelukt! Emeric gisteren om 21u30 laatste voeding gegeven en naar bed gebracht en werd pas om 5u wakker! Daarna nog lekker bij mama geslapen tot 8u opnieuw voeding gegeven en al drinkend opnieuw in slaap gevallen tot 9u45! lekker geslapen dus;)
    Veel succes met je dagen alleen; is niet leuk hé!

@LotteBo: Nog wat kunnen slapen? Vervelend hé als je zo ligt te woelen! En hoe meer je tegen jezelf zegt dat je nu echt moet gaan slapen hoe slechter je terug in slaap raakt!

@Smartie: Gefeliciteerd nog aan Smartieman!

@Mamma1: Wat een flinke jongen word Jordy! Fijn voor je oudste zoon dat hij ineens weer alles duidelijk kan horen wat moet dat vervelend zijn als je niet goed hoort.

@All: Emeric snottert nu nog steeds! Had gisteren ook weer 38°, wat denken jullie moet ik opnieuw de kinderarts bellen?
    Is verder niet echt lastig enkel bij het drinken omdat zijn neusje echt helemaal toe zit en hij dus steeds moet loslaten om eens goed adem te halen...
    Spoel zijn neusje al verschillende keren per dag met fysiologisch water maar haalt niks uit...

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen meiden,

@mcg, hier een jongensmama, maar ik geef jari soms sokjes aan, en soms heeft ie zn nikes aan :p maar laat hem ook als het warm is zonder sokjes.. zelf houd ik ook niet zo van sokken.
    @pluutje, had er gister overheen gelezen, maar wat balen zeg dat ze geen diepvries bv wil.. toch blijven proberen ofzo?
    @jojo wat een gedoe zeg met je man! Kan je niet een keer de boel laten liggen voor hem, en zeggen nou is het jou beurt?
    @lottebo, heb je nog kunnen slapen? Wil wel een 2e hoor maar voorlopig nog niet.
    @rollen, hier ook nog niet hoor, soms met een beetje hulp wil het wel. En gister vertelde mn man dat ie wel was gerold van rug naar buik.. maar zal toeval geweest zijn denk ik.
    @iosola, slik de pil ja, gewoon de cerazette. Maar moet er wel bij zeggen dat ik een weekje niet heb geslikt omdat ik niets meer had en steeds vergat om nieuwe te halen. Dus maandag weer begonnen en dinsdag gelijk wat bloedverlies. Is al de 2e x zelfs. Wat een nare droom had je! Jakkes.
    @siep, ja lijkt me ook verstandig voor jullie om eerst het ritme te vinden qua werk. Wil er zelf ook nog niet aan denken hoor. Pas als jari een jaar of ouder is.
    @kindje erbij, zit ff in 2strijd. Over jari hebben we ook een hele tijd (4 jr) gedaan met zh in zh uit. Uiteindelijk is het wel spontaan gelukt na bijna 20 kilo te zijn afgevallen maar wil voor een 2e echt niet weer het hele traject doorlopen want het kan ook spontaan..
    Als ik nu ga afvallen dat weet ik dat ik zo zwanger ben, dat gebeurde met jari ook. Maar afvallen in deze grote mate lijkt me niet goed met bv. Heb ook een maagbandje die nu half vol is. Wat denken jullie, zal ik weer starten als jari een jaar is met goed afvallen of nu al starten en dan moeten stoppen met bv (liever niet)

13. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @jojo, even de ka bellen kan geen kwaad toch? Daar zijn ze voor en jij bent van je twijfel af.

@siep, lekker rustig zou ik zeggen! Twee dagen alleen met je mannetje!

@mamma1, zow die van jouw groeit ook goed zeg!

@patje, mhh moeilijk, hoeveel kilo zou je nu kwijt moeten? En misschien kan je net als debby al een beetje beginnen tijdens de bv, om daarna na de bv alleennog de laatste kilootjes eraf te werken.
    Wat ik begreep is dat jij met de cerazette dus ook niet ongesteld wordt? Alleen als je ermee stopt?

Ik heb hier trouwens een hele berg was om te strjken! Wacht ermee tot luca slaapt..

14. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    hoi!
    Jeetje, wat veel geschreven, moet nog even bijlezen, maar straks werken.

We hebben gisteren bruiloft gehad, was erg leuk. Linde sliep bij opa en oma. En ik heb vanmorgen uitgeslapen tot 10:30, heeerlijk, dat was lang geleden!

Alleen mis ik Linde wel, want ik heb zo slaapdienst, dus zie haar morgenmiddag weer. En ze was gisterochtend al bij opa en oma.
    Dus gisterochtend voor het laatst gezien en nu morgenmiddag pas weer :( Maar goed, is niet anders!

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Suzannes: Nog even en dan kan je weer lekker knuffelen met je kleine meid! Hoe gaan de nachten nu trouwens bij jullie?

Ga nog effe foto'tjes spammen;)
    Emeric met zijn gepersonaliseerde speentje!

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Emeric tv aan het kijken.

Wacht even mama ik kijk tv:D

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid