Jojo, wat fijn dat ie wat heeft doorgeslapen. Siep, ga lekker dingen doen je anders niet doet! LotteBo nog een beetje geslapen?
Hier, pffffffff wat ben ik moe. Zo op het eind van het schooljaar is het altijd erg druk. Maar, ben bijna bij. Hoeft niet zo super veel meer, en dan vakantie!
leuke foto's jojo! smartie: nog even vohouden dus! lekker hoor bijna vakantie. Ik moet nog 3 weken werken. schiet ook lekker op. Pff hier een jongetje wat niet wil slapen vandaag. Ken ik helemaal niet van hem. Maar 2 x 3 kwartier geslapen ofzo.. zijn er nog sprongetjes rond deze tijd
(vanavond lees ik ff bij, maar heb ff tips nodig...) lisa wil flessen van 210 plus 7, die drinkt ze leeg, als ik niet werk heeft ze gewoon 4 flessen, maar als ik werk krijgt ze de 1e fles erg vroeg en kom ik dus niet uit dan wil de 5 flessen, maar 5 keer 210 plus 7 mag niet das te veel.... iemand tips? 1e fles kan ik niet me wachten..ze wil als ze wakker is ook eten, en langer tussen flessen redt ze niet...4,5 max...
Over het warme weer, dit droeg Lynn laatst. Het jurkje is maat 62, niet heel erg lang voor haar dus. Maar het luierbroekje is ook maat 62 en veeeeeeeels te groot. Dit is het jurkje:
Hai, Wat ik doe als hij ineens heel vroeg komt is de 1ste fles 210, dan de 3 flessen overdag 180 en de laatste ook 210. Even droog opgeteld: 540+240= 960 Dus kom je aardig uit dan.
Zoiets had ik ook willen voorstellen. Jojo, leuke fotos. smartie, dat luierbroekje i wel echt te groot. Smal kontje. Iosola, nare droom zeg. Hier, pas weer in slaap gevallen rond 5.30 uur, dus niet lang geslapen. Ben ook echt heel moe nu.
smartie is dat luierbroekje van de zeeman? Ik heb die in het wit voor emma. Dat is maat 68 terwijl ze 86/92 draagt... bizarre maten dus mcg kan je niet 180+6 geven op dagen dat je werkt? jojo super lief lachje!
patje waarom niet een gulden middenweg? Nu beginnen met rustig afvallen en dan hoef je als hij een jaar is niet zo veel meer? Ik geef ook borstvoeding, eet iets minder dan normaal en gewoon gezonde dingen en ik val mega snel af. (terwijl ik echt niet streng doe ofzo hoor) ben nu bijna 9 kilo kwijt in nog geen 2 maanden... Trouwens ik las ergens dat afvallen met borstvoeding niet erg is voor de borstvoeding, je lichaam geef eerste prioriteit aan de borstvoeding, alleen je zal zelf iets meer last hebben van dingen, daarom eet ik ook gewoon gezond en normale hoeveelheden zodat ik geen honger heb. Ik snoep gewoon niet meer.
Zojuist pakketje opgehaald bij de buren. Krijgen we een kraamkadootje van oom en tante van mijn man. Ze waren van plan langs te komen, maar is er nog niet van gekomen, dus kadootje alvast per post. Leuke verrassing! Erg schattig spijkerbroekje, shirtje en nog een blouse en een vestje. Erg verwend dus. En erg leuk!
@lottebo, leuke verrassing! @smartie, ik vind dat er erg veel verschil zit in de maten bij verschillende merken. Dat boxkleed van Nijntje hebben wij trouwens ook (en volgens mij zag ik hem laatst ook op foto's van suzannes langskomen) @mcg, 20.00 is toch niet zo vroeg voor een laatste fles? Dat doen we hier ook al een paar weken.
lisa heeft sinds ze de fles heeft, deze altijd tussen 22 en 24 uur gehad... omdat ik haar smorgens om 10 uur nog wakker moest maken.... dus dan is 20 uur voor mn gevoel wel vroeg... stom eigenlijk.... heb zoontje van 2, maar hoe snel je sommige dingen vergeet....
Veel gekletst zeg! Deze dagen nogal druk gehad hele huis over de kop, scheuren in de muur maar woningbouw vind het neit nodig er iets aan te doen grrrrr.!! Heb wel wat teruggelezen maar beetje veel om te reageren Smartie fijn dat het weer goed gaat! Beeb ziet er ook weer lekker vrolijk uit, leuk setje heb ik ook hihi, broekjes zijn idd veeeeeeelste groot qua maat haha. @rollen, Beeb rolde hier al behoorlijk vroeg van buik naar rug, dacht aldoor dat het toeval was dus aldoor weer op de buik maar ze draaide zich net zo hard weer om was met 2 maand al, ze maakt er nu aldoor een lolletje van om over mijn hele bed te rollen van rug naar buik en zo verder. @schoentjes/sokjes, Thuis ligt ze eigenlijk alstijd gewoon met dr benen en voeten bloot naar buiten wel sokjes, en laatste tijd ook vaak schoentjes(heb 14 paar) Ohjee ben nu alweer alles vergeten, op advies van de dokter moet ik aan de vitaminepillen, morgen dus ff halen, omdat mijn ijzer en foliumzuur te laag zijn en b12 ook aan de lage kant maar kan nog net.Zal proberen weer even "actief" mee te gaan, Dae houdt het de laatste dagen om 9 uur eigenlijk wel al voor gezien dus verveel me hahaha..
je (en iosola) heb helemaal gelijk denk dat ik nu gewoon ga beginnen met gezond eten en vooral niet snoepen... dat is mn grootste probleem.. maar wat eet je dan zoal op een dag?? ik 6 boterhammen en zo een tussendoortje (ontbijtkoek, liga oid ) 2x en dan avondeten... tussendoor ook een snoeppie of iets anders lekkers maar merk dat ik vooral op het werk niet voldoende heb aan dat brood en tussendoorgevallen... maar meer eten lijkt me ook zo veel weer.. heb echt rond einde dienst stevige trek... dus iedere tip is welkom
goedemorgen! Hier een goede gehad! Van 22.00 tot 07.00. Lekker hoor! Om 09.30 moeten we voor de 2e prikjes @patje20, wat doe je op je brood? Misschien moet je iets zoeken waardoor je wat langer verzadigd ben? Ik eet niet veel maar voor mij wel weer genoeg. 's morgens als ontbijt een koekje of boterham (brood uit NL is wel bijna weer op ) 's middags een bord pasta, tussendoortje (meestal fruit), 's avonds vlees/vis met groente en soms ook aardappel (anders eet ik wat extra groente om me een meer verzadigd gevoel te geven). Als toetje yoghurt. @rnate, zow die van jouw was er dus lekker vroeg bij! Gaf jij nou ook nog bv? En niet normaal zeg dat de woningbouw daar niets aan wilt doen, zijn ze dat niet verplicht? @lottebo, lekker verwend dus? Lief van ze om het alvast op te sturen! Elisa zit trouwens onder de muggenbeten! Arme meid. Luca trouwens ook hoor. Ga vandaag maar gelijk wat halen! Hier is het trouwens nog steeds warm maar sinds gisteren is er een koel briesje bijgekomen dus het is nu uittehouden. Ga douchen en me klaarmaken!
ik ben uit de rouwkost! Heb een boodschappen lijstje gemaakt, hopelijk lukt het ook.. Jojo, jammer dat er geen 2e prijs is he. Rnate, kan je niet een boze brief sturen naar hoger?