Hey dames Zo weer heel veel bijgelzen eens kijken wat ik nog weet @ Horren, hier overal in huis. Ideaal! @ Rnate vervelend zeg dat de woningbouw er niks aan doet.. is er ook een Rnate man? @ Iosola wat een nare droom jakkie, afgelopen nacht wel goed geslapen? ik had zulk soort dromen wel tijdens de zw schap niet leuk! Ah zielig die prikjes.. iets van anti muggen spray? @ Patje20 ik loop dus nu bij dieettiste en moet meer brood eten, maar deed er pasta op e.d. dat zijn de vette varianten. ze zegt je kunt beter een boterham extra nemen en de "goede" soorten zoet nemen zoals vruchtenhagel, anijs hagel, gest muisjes, appelstroop enz.. @ mcg gek he hoe snel je iets vergeet hier ook hoor 20:00 is niet te vroeg. @ LotteBo leuk zo`n verassingspakketje @ Pluutje hahaha moest wel ff lachen om je reactie over je leeftijd -- Buurman.. dit was een kennis van de buurman en een kennis van mijn man.. ze waren om 22:00 nog niet klaar! We gingen naar bed en ze gooiden stenen uit het nieuwe doucheraam naar beneden in de kruiwagen.. Manlief werd zo giftig ie dook half t raam uit en schreeuwde of t nu afgelopen was of ze t gek vonden dat onze kids rechtop in bed zaten.. en of ze wel helemaal wijs waren.. zegt de buurvrouw zo oer dom.. maar ik ben bijna klaar Dus manlief pisnijdig dan ga je morgen maar verder!!! ben je helemaal.. Manlief weer in bed. hoor je haar giebelen ( is al ruim 40 ) tja ik zit ook wel eens rechtop in bed dat heb je als je kinderen hebt..) dus hij stuift op.. haha ik zeg liggen laat maar! de volgende dag (gisteravond) komt de buurman bij mn man (ik was nog niet thuis) Dat de buurvrouw best geschrokken was van manliefs reactie haha zrgt ie was ook de bedoeling.. overleg dit dan ff.. hij bood wel zn excuus aan die buurman.. sta er van te kijken.. maar die buurvrouw durft hier niet te komen ofzo.. t is altijd de buurman.. Zullen wel denken zeikerds.. nou heb ik geen boodschap aan. mijn kinderen gaan voor! Verder gister zomerfeest op t werk gehad. veel kindjes verkleed. en leuke spelletjes gedaan. was erg gezellig. De oudste mocht ook meedoen die was als kok / bakkertje, t heeft toch wel inpact gehad want hij sliep tot half 9 vanmorgen terwijl hij altijd voor 7 uur wakker is fijne dag! ff fotootje
@LotteBo: Ja was er maar een 2de prijs ook Och vind het allang fijn dat we zo ver geraakt zijn, al had ik stiekem wel mijn mannetje willen zien pronken als baby van de maand @Rnate: Wow Dae was inderdaad heel snel dan met rollen! Hoop dat je je snel beter voelt met de extra vitamines! @Dani: Vind de reactie van jouw man helemaal niet overdreven, vind het erg dat mensen geen rekening meer kunnen houden met hun buren! Zou toch ook behoorlijk uit mijn vel gesprongen zijn hoor! Wat een super lieve foto trouwens @Patje20: Ik ben voor de zwangerschap 10kg kwijt geraakt door enkel snoep/koekjes en frisdrank achterwege te laten en enkel water te drinken en als tussendoortje rauwkost of fruit. Het is even aanpassen maar heel goed te doen hoor, verder at ik gewoon wat ik altijd at maar in mindere mate, compenseerde het dan met extra groenten of fruit. In de weekends gunde ik mezelf wel iets meer hoor anders hou je het niet vol. Drink nu trouwens nog steeds enkel water snoep nu alleen nog veel te veel dus ga proberen om dat ook achterwege te laten Succes alvast hé! @Iosola: Arme Elisa en Luca! Hier nog geen 1 muggebeet terwijl ik anders echt altijd helemaal vol sta! Heb ooit eens gehoord dat je zo geen spul mag gebruiken in de babykamer om in het stopcontact te stoppen, zou dit kloppen? Dat is trouwens echt een goede nacht! Slaapt Elisa over het algemeen door of komt ze ook nog voor een voeding 's nachts? @All: Helaas heeft Emeric deze nacht niet doorgeslapen, werd om 3u wakker voor een voeding, daarna om 6u30 en toen nog wat bij mama in bed geslapen tot 9u. Hij is behoorlijk gefrustreerd! Wilt echt rollen maar lukt hem niet, zijn arm zit steeds in de weg. Ligt dan helemaal op zijn zij en maakt zich dan behoorlijk boos Moet nu nog een beetje poetsen, heb geen zin maar helaas komen de kaboutertjes dit hier niet doen zou nochtans erg handig zijn
patje dat is best weinig hoor wat je op een dag eet. Neem lekker nog een banaan of een appel extra of een paar rijstwafels... vul eens in wat je eet op een dag op www.caloriechecker.nl dan kan je zien waar het venijn in zit. Ik probeer rond de 1400-1600 kcal minimaal uit te komen maar soms zit ik er wel iets onder of boven. Met borstvoeding gebruik je ongeveer 2500 kcal per dag. Dus als je rond de 2000 kcal per dag zal gaan zitten zou je ongeveer een pondje per week afvallen. Nou in een half jaar is dat toch 13 kilo! en let op wat je drinkt! ik vind frisdrank/vruchtensap echt zonde van mijn calorieen dus ik drink light frisdrank, water of thee! dani lieve foto maar wat een asociaal zeg die buurman!
jojogirl sam slaapt ook nog steeds niet echt door. Vannacht om 4 uur wilde hij de borst en om 6 uur. Maar zolang het de borst is vind ik het niet heel erg. Daarna tot 9 uur aan mijn borst gehangen haha... af en toe een slokje en dan weer slapen... Ik merk dat ik steeds meer de borst ga geven, vind het toch makkelijker dan kolven. Soms dan ben ik bezig en dan wil sam eten en dan moet ik ook nog kolven en daar heb ik dan geen zin in en dan geef ik hem maar live. Maar goed het gaat ook gewoon goed hoor met borst en fles combineren dus waarom ook niet. Alleen komt sam na een borstvoeding al na 2 uur en na een flesvoeding pas na 4 uur... maar ach... Ik had gisteren discussie met mijn man. Hij is de nachten en de avonden (die zijn er soms, soms slaapt hij gewoon de hele avond) echt zat. Hij denkt ook dat als ik stop met borstvoeding dat het dan beter gaat. Persoonlijk denk ik dat ook wel, maar ik ga echt nog niet stoppen. Nu heeft hij nooit wat gehad met borstvoeding dus sja... maar hij laat de keus nu gelukkig wel aan mij.
Hoi hoi Debby pas wel op met light te veel light is ook niet goed want hier zitten weer bep. zoetstoffen in die slecht kunnen zijn bij te veel.. @ Patje neem een extra boterham dit vult en zet je schildklier aant werk zodat je lichaam harder gaat werken. Raadpleeg anders eens een dieetiste hoe je t best kunt afvallen tijdens de BV. Succes @ Foto dank voor de reacties @ Siep zo waar woon je staan er nog huizen te koop?! T is hier drama maar aan een kant. Links niks aan de hand maar rechts. pff Honden die snachts blaffen en dus die buren.. katten die in de tuin schijten.. ze zitten zomer`s ook wel tot een uur of 4 buiten precies onder ons slpkamer raam, en ook stem niet dempen hoor! gewoon heel hard lachen enz. vorige x was ik dus zwanger van Arjen en Jarno was om 7:00 wakker snachts een x opgebeld.. mag t iets zachter want wij moeten er morgen om 7 uur uit t was donderdag avond! toen gingen ze naar binnen maar nog wel ff een harde opmerking wat een zeik buren.. najaa :x nu heb ik ook oppaskindje en de kids in bed en weer zagen en schuren... hebben ze de hele dag tijd voor maar nee de aannemer komt precies NU! bah bah @ Debby lastige situatie met je man.. BV is gewoon heel goed en als t goed loopt wil je niet graag stoppen toch? wel fijn dat hij de keus bij jou laat.. Misschien is hij jaloers? dat hij niet kan voeden?? (ik roep maar wat hoor) omdat je zegt dat ie nooit wat gehad heeft met BV.. @ jojo ja soms word je er gek van maar goed.. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Nou hoop dat Jar snel gaat slapen anders word het vanavond zo laat haha
Ze doen niks aan de scheuren omdat het "maar" haarscheurtjes zijn, en omdat deze woning vorig jaar helemaal uitgefikt is en helemaal opnieuw opgebouwt is alleen de buiten muren zijn blijven staan. De scheuren zitten van plafond tot grond en van links naar rechts, ik zie ze en irriteer me dr aan:x.Bovendien gaat dit over 4 jaar plat en moet ik het er maar mee doen. @Iosola, awhh prikjes, hoe is het gegaan?? Ja ik geef nog bv ja in combi met bijvoeding. @lottebo, ben bang dat ik dan als argumant krijg dat het er over 4 jaar af gaat, maargoed 4 jaar kan lang duren als je je irriteert. @Dani, ja hoor hihi is hier wel een Man(netje) is huisWat een rare buren zeg, dat doe je toch ook niet meer zo laat jullie hebben jullie nog behoorlijk netjes gehouden haha. Leuke foto zeg, Big smile @Jojo, Jep hoop ook dat de vitamnies snel aanslaan dit is echt geen doen bah. Vervelend he inneens zo'n nacht ertussen kan je behoorlijk kapot van zijn..Wel lekker aan de sop hihi heb k hier net gedaan. @Debby,Lastig dat je man niet volledig achter je staat, maar elukkig dat ie de keus wel aan jou zelf overlaat inderdaad! sddzdscdffgt6vrcfcrc dc btr5f4fcvg545reeereecdrgbfv, zo madam Prinses heeft gesproken, heb oorlog als ze even mag meppen haha. Zo grapig sinds gister heeft ze wat nieuws, als ik kuch doet ze me na Klinkt vet grappig dus ik doe nu steeds *kuch Kuch* en ze doet me vrolijk na Zo nu ga k douchen huis is weer spik en span en dan naar het centrum Daelesia krijgt oorbelletjes vandaag
@dani, er staan er toevallig 2 te koop en ik zag dat het niet eens zo heel ver bij jullie vandaan is. verder net een naar bericht gehad, dus even geen verdere reacties. Gaat over een kennis, dus niet heel dichtbij, maar ben er wel even naar van.
Siep, succes met je nare bericht... Dea, mooi oorbelletje! Succe met prikken. Zeg maar tegen mama dat ze mooie voor je uit moet zoeken. Rnate, vind je het niet spannend? Debby, ben blij voor je dat je man het nu accepteert. Ach hij zal er wel nooit achter gaan staan. Hoe lang wilde jij ook al weer voeden? 6 maanden toch?
dani nee hij is niet jaloers hoor... hij kan gewoon niet tegen slapenloze nachten... smartie ik wil minimaal 6 maanden voeden. Dan ga ik het opnieuw bekijken...
Smartie, haha ja best wel maar ze is in goede handen kennis van me werkt er en daar hebben ze mijn lippiercing toen ook geprikt dus ben bekend hihi. Neem dr speelgoed poederdoos mee en dan moet het wel goed komen
Hey @ Siep dan ben ik benieuwd waar jij woont ri deventer of zwolle Sterkte met het nare bericht.. @ Rnate haha durfde het al bijna niet te vragen omdat je het er nooit over had hihi Succes met de oorbelletjes.. vind het persoonlijk wel zielig voor die ukkies t doet toch pijn?? haha ja ikwil geen bonje met de buren maar soms kost het me moeite hoor om in te houden.. kids slapen ik ga ff wat doen .. puf zucht steun @ geen zin
Oja man is zeker aanwezig en HOE hebbe ?? nee geintje haha heb het idd niet vaak over hem wel nieuwtje dat ie gister zn heftruck certificaat heeft gehaalt Bonje met de buren wil je idd niet. Zo heb ik met mijn 36 week nog moeten verhuizen(niet mijn schuld trouwens..) wbt oorbellen, zal idd wel wat zeer doen maargoed dat doet het over een jaar ook en nu vergeet ze het wel weer (denk ik) Mijn vriend is antilliaan dus is het "normaal" dat het gebeurt
gefeliciteerd met je man's heftruckbewijs rnate!!! oorbellen prikken o dat vond ik toen zo eng met mijn dochter. Er zijn eel tegenstanders van maar persoonlijk vind ik 1) het is gewoon mooi 2) beter nu dan merken ze er minder van 3) ieder meisje wil uiteindelijk toch oorbellen... mijn man heeft haar toen vastgehouden en ze heeft amper gehuild. Ze was 4 maanden toen en man man wat kreeg ik een reacties toen... alsof ik persoonlijk mijn dochter aan het mishandelen was... maar daar trek ik me lekker toch niks van aan
@dani, geen d'ter en geen zwolle... wel wat verder dan dat. Tegen de Duitse grens... Dacht eigenlijk dat het wat dichter bij was, heb wel eens in Wijhe moeten volleyballen.
o en over light... jullie hebben gelijk hoor! ik drink misschien 2 glaasjes sinas light en de rest gewoon water of thee... ik wil ook even mijn mannetje spammen...
@Debby: Lieve foto! Wat een leuk broekje! Ivm de borstvoeding, gelukkig laat je man je er nu wel zelf over beslissen maar is natuurlijk niet zo fijn als hij niet achter jou staat. Gebroken nachten kan je bij flesvoeding ook hebben hoor hoef je niet speciaal de bv voor te laten. Mijn moeder werd toen mijn broertje nog een baby was ook voortdurend aangepraat om te starten met flesjes omdat mijn broer 's nachts bijna nooit sliep (huilbaby), uiteindelijk overgeschakeld op flesjes en drama begon toen nog veel erger helaas kan je dan niet meer terug... Doen waar je je zelf het beste bij voelt! Heerlijk toch dat Sam nu zowel aan de borst als uit de fles drinkt, vind het zo leuk voor je! @Rnate: Gefeliciteerd aan je man! Sterkte aan Dae met het prikken van de oorbelletjes Vind het ook best zielig maar moest ik een meid hebben zou ik toch ook willen dat ze oorbelletjes heeft, op zich doet het ook niet zoveel pijn hé 2x een prik en ze zijn er vanaf. Heb zelf ook mijn oorbelletjes gekregen van mijn oma toen ik nog een baby was. @Siep: Sterkte met je nare bericht! @all: Net pasfoto's laten maken van de kleine man voor op zijn kids ID, rij ik speciaal helemaal rond kom ik aan in het gemeentehuis met de pasfoto's is het gemeentehuis gesloten:x Al de moeite voor niks! Kan ik nu evengoed maandag nog eens terug keren! Ging poetsen maar is niet gelukt! Enkel de was gedaan en gevouwen, denk dat ik morgen nog maar eens een poging doe
even snel van mijn kant, geen prikjes gehaald vandaag! was 20 min. te laat en heb een half uur moeten wachten om te horen te krijgen dat de mevr. met afspraak om 10.30 voor ging. netjes voor haar natuurlijk maar wat minder voor mij. of ik nog eens min. 'n half uur wou wachten? nou nee, ga nu dinsdag weer terug. had ook luca bij me en dan is een uur wachten echt lang! eigen schuld natuurlijk wel. Nu thuis aan het wegsoppen in de warmte! Het is in huis nu 28,5 graden! Gatver! Net nagels gelakt en nu alweer een klein wit randje van mijn eigen nagel te zien, flut nagellak dus!! @debby, lieve foto!! Ben het met jojo eens, doen wat het beste voelt, en nu het zo goed gaat met de combinatie borst fles zou ik persoonlijk nog even doorgaan. @rnate, succes met oorbelletjes prikken!! @siep,altijd vervelend, nare berichten. Ga proberen de was op te hangen meiden.. Enigste voordeel dat die dus lekker snel droogt!
Zo, vanmiddag Linde eindelijk gezien sinds woensdagochtend! Heerlijk! Nu weekendje alleen met haar, mijn man is in Duitsland aan het werk dit weekend bij het huis van zijn broer. @ oorbelletjes, haha, de meest verhitte discussies hier op ZP gaan vaak over oorbelletjes. Tsja, ik vind dat iedereen moet doen wat ie wil, ik vind het persoonlijk helemaal niets bij een babytje/klein kind, maar goed, iedereen heeft daar zo zijn ideeen over. Gelukkig maar Zo, net bestelling van kleertjes.com binnen, nice! Alleen vallen sommige dingen best groot! Ik verbaas me trouwens ook over de verschillen in groottes per merk! Linde heeft kleding van maat 62,68 en 74! En vaak heeft ze onder een stuk kleiner dan boven! Das weleens vervelend als je een setje ziet hangen waar je de maten boven/onder niet mag wisselen.