Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Snap je helemaal Debby, slaapgebrek is SLOPEND! We hebben het zwaar gehad met Linde, ik had vaak ook maar max 3 uur slaap! En dan te bedenken dat jij ook nog Emma hebt rondlopen, dat is nog extra zwaar! En dat Sam overdag ook nog wel geregeld huilt ( Linde huilt overdag amper) en ik was ook gesloopt! En dan te bedenken dat het bij jou een tandje meer is, ook omdat de nachten natuurlijk voor jou zijn ivm bv. hier kon mijn man natuurlijk ook de nacht doen.
    Enne, je man maf wel fulltime werken, maar thuis met een baby en een peuterpuber is ook een fulltime job!
    ook geen mogelijkheid dat je 's nachts een flesje geeft met afgekolfde melk / kv, zodat je man die kan geven en jij af en toe even bij kan slapen? Als je wat meer uitgerust bent, zit je ook lekkerder in je vel en kan je ook meer hebben. Succes!

Ik ga ook slapen, vannacht was ineens weer zo beroerd met Linde, hoop echt dat het eenmalig was, we waren net de juiste kant op. En ik ben alleen dit weekend, dus als het bonje is, moet ik eruit.

Slaap lekker!

2. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    oja, inderdaad, wat mcgyver en sjalleke zeggen: werk! Ik moet zeggen dat ik ook veel lekkerder in mijn vel zit sinds ik weer werk, even geen babyzaken aan mijn hoofd!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx voor het meedenken meiden...
    sja werk... aan de ene kant zal ik wel weer blij zijn aan de andere kant geniet ik nu ook wel erg van het even huisvrouw zijn.
    Moet er trouwens bij zeggen dat ondanks dat hij fulltime werkt mijn man heel veel in het huishouden doet. ik kom er echt gewoon niet aan toe met de kids...
    nog 2 maanden en dan moet ik toch weer werken... ga denk ik niet eerder terug...

ja mijn man kan best een afgekolft flesje doen s nachts maar hij kan slechter tegen slaapgebrek/midden in de nacht wakker worden dan ik. Hij wordt daar heel chagerijnig van en hij is ook gewoon heel vaak moe. Hij heeft ook wisseldiensten dus misschien daarom extra. Dus dan heb ik liever dat ik s nacht de voeding doe en dat hij me s ochtends laat liggen en er uit gaat voor emma een keertje... misschien dat ie dat maandag of dinsdag weer een keer kan doen. Hij doet dat wel regelmatig hoor. En de kids slapen 1 keer in de week bij opa en oma dus dat is ook lekker.

Ach ja, ik moet toegeven dat ik ook enorm kribbig op hem ben en niet altijd even aardig dingen zeg. Volgens hem komt dat door dat gedoe met de kids maar soms weet ik het gewoon even niet meer...
    ik mis gewoon ook het gevoel van man en vrouw zijn... maar dat heeft hij wel goed opgepakt want hij heeft nu een weekendje londen in december voor ons 2tjes geregeld en ook nog oppas geregeld...

nou ja mijn vuile was hangt nu wel erg buiten... maakt ook niet... thnx voor het meedenken!

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meis soms moet je gewoon lekker ff luchten toch? moet kunnen hoor, doen wij ook als we t nodig hebben. Ik heb hier ook een man die slecht tegen gebroken nachten kan, die heeft sowieso een wakker wordt humeur dus de nachten komen ook op mij aan..

Hier zitten we nog in de mallemolen met aaron, hopelijk na dinsdag een afspraak voor de lactoseintollerantietest.. en dan maar hopen dat dat helpt en hij beter gaat drinken waardoor ie eindelijk gaat doorslapen.

zwangerschap verloopt goed, af en toe missleijk, krijg een geslachtbepaling voor mn verjaardag ein aug en als t goed is gaan we na donderdag, wanneer ik weer een echo heb gehad, t aan iedereen vertellen. manlief is al aardig bijgetrokken gelukkig... wil m nog niet teveel ermee belasten maar hij is in ieder geval niet meer down en negatief.

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    LotteBo: RPM is fietsen tot je een ons weegt ;)
    En XCO is Extreme Core training (dus buikspieren)
    Google er maar eens op

Pluutje: succes met je afvalrace.... Je kunt het!
    (kon je foto helaas niet zien :( )

Jojo: hoe ist gegaan met 2 kids

Siep: ik kon jouw foto ook niet zien

Suzannes: succes met het uitstrijkje (valt reuze mee hoor)
    Ik had toen mazzel toen ik die brief kreeg was ik net weer zwanger hihi

Debby: ik weet hoe je je voelt.
    Het is helemaal niet niks om full time thuis te zijn. En zeker niet met een drammerige peuterpuber er bij.
    Dat maakt het extra zwaar.
    Als enige tip heb ik: probeer zo veel mogelijk rust te pakken want die heb je hard nodig.

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, lucht lekker je hart hoor! Die gebroken nachten zijn slopend! Ik ben ook nog thuis en ben af en toe best jaloers op mijn man die "lekker" mag werken en volwassenen spreekt. En dan heb ik het echt niet zo zwaar hoor, met 1 kind en een schoonmaakster :). Voor mij is het meer dat je de hele dag in je hoofd bezig bent met je kind en niemand spreekt. Voor mij is het voldoende als manlief af en toe laat blijken dat hij het snapt, maar jij zit ook nog met gebroken nachten en een peuter.
    (en natuurlijk vind je jouw kinderen de liefste en ben je blij dat je bij ze kan zijn, maar het is best zwaar af en toe. Dus af en toe iets leuks doen is hard nodig)
    Trouwens , ik geniet absoluut NIET van het huisvrouw zijn! Wel van het moeder zijn, maar ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om fulltime huisvrouw te zijn, wat heb ik een bloedhekel aan stofzuigen en schoonmaken.

@uitstrijkje, oh, ik moet ook dit jaar :(. Nog even verdringen dat ik volgende week 30 word.

@trishka, fijn dat je man bijdraait. Veel plezier met vertellen!

@blondie, hoe is het met jou?

@Rnate, hoe ging de nacht?

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Debby: Ik herken echt heel erg goed je gevoel! Wat jij omschrijft in je relatie zou de onze wel eens kunnen zijn...
    Vind het echt jammer want lijkt wel alsof wij steeds vaker naast elkaar gaan lopen.
    Het enige verschil is dat jij er nog een peuterpuber bij hebt en een man die je niet steunt bij de bv en ik een man die helemaaaaal niks doet in het huishouden of met de verzorging van Emeric...
    Ik ontken niet dat het zwaar is maar ik ontken wel dat ik me soms echt erger aan het vele gehuil van Emeric.
    Moet zeggen dat hij al erg verbeterd is maar in het begin (tot afgelopen maand) huilde E. echt voortdurend!
    Moest hem altijd maar vasthouden, wou niet in de wieg, bedje of het park!
    En dan zoals je zegt het slaapgebrek er nog eens bij...
    Het is soms ook allemaal eens te veel en ok jouw mannetje kan niet tegen de gebroken nachten maar voor jou word het toch ook wel eens even te veel hé!
    Hier trouwens ook een vriend die dan met argument komt dat hij fulltime gaat werken en laat uitschijnen dat ik tijdens de dag helemaal niks doe...
    Denk dat de samenloop van omstandigheden er gewoon voor zorgt dat je elkaar op een andere (slechte) manier gaat bekijken...
    Kan ook niet zeggen dat ik hem niet graag zie want toen hij in Engeland zat heb ik hem echt enorm gemist maar hij was 1 dag thuis en het oude liedje begon weer....
    Moet ook wel bekennen dat ik ook heel kribbig ben en ook vaak snak naar hem maar is toch ook wel wat normaal vind ik is echt de vermoeidheid denk ik.
    Ivm ritme; ik probeer een vast ritme te hebben maar lukt niet altijd, wel altijd op dezelfde manier Emeric in bed gaan stoppen (aan de borst, kusje, knuffel, slaapzakje aan, muziekje aan) maar nooit op hetzelfde uur.
    Sterkte meid met de situatie!

@Blondie: Viel heel goed mee, baby van mijn vriendin is echt een heel rustig kind, je hoort haar enkel wanneer ze honger heeft vergat soms dat ze hier ook was;)

@Trishka: Spannend zeg een geslachtsbepaling! Fijn dat je man zich er wat overheen gezet heeft!

@All: Bedankt voor alle tips, ik denk dat ik vanaf morgen elke dag 1 afgekolfd flesje ga geven, hoop dat het toeval was...
    Nacht ging hier trouwens wel redelijk, alleen zat ik zelf maar om 00u in bed en word altijd standaard om 3u wakker om te gaan plassen..
    Emeric werd wakker om 4u45 en wou toen echt eten, daarna nog geslapen tot 7u30
    Hebben deze middag verjaardagsfeestje van mijn broertje, hij word 17! Hebben geluk met het weer want is buiten bij mijn moeder haar vriend bbq, die heeft daar trouwens een super grote zwemvijver dus met een beetje geluk kunnen we nog zwemmen;)

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    @Suzannes, haha de bak was snel leeg dus de kroepoek smaakte ook niet meer zo:p. Heb geen ervaring met uitstrijkje wel met spiraal zetten en viel eigenlijk wel mee. Ik doe liever nog een paar keer die eendenbek dan telkens mijn wond openscheuren met naar de wc gaan:)

@Debby, Ja hoor no worries haha. Was eigenlijk allang nodig maar een grapje over je krijgt een kale kop is nogal slecht bij haar gevallen.
    Vermoeid zijn wekt idd wat irritatie op over vanalles,moeilijk wbt advies want het is overal toch anders.Denk dat je gewoon moe doen wat jou het beste lijkt en waar jij en de kleine jullie het beste bij voelen.Gewoon eens een keer lekker uitblazen hier kan best toch iedereen heeft wel eens wat;) geeft niks lucht vast op!.
    @Trishka, goed te lezen dat het goed verloopt.Fijn dat het allemaal wat rustiger is spannend dus volgende week het nieuws vertellen.
    @Siep, HEERLIJK tot 7 uur doorgeslapen dus ben weer bijgekmen:D.
    @Jojo,Fijne verjaardag, lekker bbq hmm. Hier is het helemaal grijs buiten en koud bah. Ook een wat beter nacht gehad, fijn.!

Ik heb een huilertje hier dus ga dr snel vandoor.!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Debby mijn man maakt ook wel eens een opmerking dat ik lekker de hele dag nika doe.. hallo, dan krijgt ie de volle laag hoor. 2 x kids + huishouden is niet niks doen..
    Lastig he.. hier ook wel eens mot hoor.. ;) m`n moeder zei altijd als je ruzie hebt is het 9 van de 10 x over de kids.. nou t klopt hier wel :) over de opvoeding of het corrigeren.. we liggen niet echt op 1 lijn merk ik steeds vaker. manlief werkt 5 dagen en ik 2. ik werk met kinderen en na een lange dag eigen kids nog eens thuis ben ik ook wel eens prikkelig hoor.. niks geks aan dacht ik zo.. maar wel lekkr dat je ff uit je "normale" gang van zaken kunt zijn.

Kun je niet t laatste flesje afkolven en er rijstebloem doorheen doen?
    en tja.. blijven praten he.. Succes
    Hier gewoon een heel makkelijk kind. Arjen komt wel eens voor een speentje en Jarno voor een slokje water of hij heeft gedroomd, maar over t algemeen goeie nachten..

Bv vreet net al mcg zegt wel aan je. Ik heb bij de 1e bv gegeven en de 2e nou ja eigenlijk niet.. na een week wikken en wegen dus gestopt. als ik dit naast elkaar leg, ben ik bij t laatste bij Arjen veel sneller opgeknap ik was veel sneller op de been..
    Bv put je zelf ook wel uit.
    Bij Jarno heb ik t 9 mnd gegeven, toen ik stopte knapte ik gewoon op zat veel lekkerder in m`n vel.
    Zeg niet dat je moet stoppen maar denk idd wel aan jezelf!! en je relatie! het moet er niet onder lijden.. Succes!

@ Juffie lukt het afbouwen een beetje?

@ Triska leuk een geslachtsbep. fijn dat je man er rustiger onder is.
    Succes met Aaron. Hopelijk gaat het snel beter.

@ Blondi spierpijn over??

@ uistrijkje ik zou t ook verzetten zo kort na de bevalling ;)
    ach ik word morgen pas 27 ;)

--
    Hier gaat lekker.. gister samen uit etn geweest, heerlijk! bij de Mexicaan.
    daarna een ijsje bij Talamini en daar gaat m`n lijn :p

Arjen (vr)eet fruit, hij vind het heerlijk. Hij poept sinds hij fruit krijgt echt veel beter. geen lactulose meer nodig net uit zich zelf gepoept zonder moeite, Hij drinkt nu ook diksap haha hij vind het lekkerder als rooibosthee ;) veel zoeter natuurlijk..
    over 2 wk CB zit zo lang tussen hier.. bah.
    1e x omdat ie in zkh lag.
    2e x ging wel goed.
    en nu de 3e keer pas ofzo ging met manlief mee en nu kan ik pas 3 wk later terecht.. en inloop is op do en dan werk ik ..
    ach nou ja ik trek m`n eigen lijn wel. zo te zien groeit hij goed..

Juffie jij morgen nog feest??
    of ook t weekend erna.? ( of had je dat al geschreven ) drong pas later tot me door dat we gelijk jarig zijn hahahaa

10. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Hai meiden!

Even snel leven van mijn kant!
    Hier alles ok, gisterenavond uiteten geweest en de kinderen meegenomen. Elisa heeft de hele tijd geslapen en luca is superbraaf geweest. We zaten wel buiten op het terras dus misschien vandaar. En een heleboel kinderen om ons heen, merk dat hier de kinderen vaker worden meegenomen dan in NL. Zal vast aan de cultuur liggen.

@dani, alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! GA je nog wat speciaals doen?

@trishka, fijn dat het goed gaat!

@uitstrijkje, hier alweer een paar jaar geleden. Hier is het heel normaal om ongeveer elke 1.5 jaar een uitstrijkje te laten maken, Ongeacht je leeftijd. Mijn eerste keer was toen ik 24 was, nu ga ik waarschijnlijk weer na de zomer voor eentje. Idd is die eendenbek niet geweldig maar is gelukkig maar voor even.

@bv, hier totaal niet het gevoel dat het aan mij vreet. Mijn vriend staat ook achter mij misschien dat dat ook helpt. Vind het vooral heel makkelijk, tiet eruit floepen en eten maar!

@blondie, toe maar, sportief hoor! Zou ik eens moeten doen...

@jojo, gefeliciteerd met je broertje!! Lekker trouwens bbq!!

Ik ga even snel het huis opruimen, strakjes gaan we een stukje over de boulevard wandelen en een ijsje eten. En zou ook heel graag een maxi dress willen kopen die ik gisteren zag, is afgeprijsd naar 28 euro! NIet veel toch?

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @uitstrijkje: ook hier weer aan de beurt dit jaar, alleen ga ik dinsdag naar de big four O :$
    pluutje> helaas voor jou maar het was toch echt publiek geheim :D en mij haal je nooit meer in dus dat scheelt weer ;)

Verder hier alles zijn gangetje, zal zo even zoeken of ik nog een leuke spamfoto van de meiden heb...

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#4692 Dani84, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2011
    Februari 2011 mama`s

19-01-11: Dani84(37+1) - Arjen Robert - 2810 gram en 44 cm(7340 gram, 65 cm (25-5-11)
    19-01-11: Ananas(37+6) - Jaylin - 3310 gram - 50 cm
    19-01-11: Collo(37+4) - lizzy - 3695 gram - 49cm
    22-01-11: Rins80(38+3) - Joep - 3280 gram- 48 cm
    28-01-11: DaphneenEstelle(38+4) - Nadine Valerie - 4215 gram
    29-01-11: Siep81 (37+6) - Roan - 3040 gram - 50 cm
    01-02-11: Marjolein25 (39+3) - Maartje - 3195 gram
    02-02-11: Michele25(40+2) - Elize Maria Apolonia - 3760 gram
    03-02-11: Nathenhuug (38w) - Liam - 3070 gram - 48 cm
    06-02-11: Tassie221 (39.2) - Sven - 4220 gram - 55cm
    06-02-11: Ray (38+5) - Aurelia Bali - 3317 gram - 48 cm
    07-02-11: Chrizzy (39+0) - Ties - 2950 gram - 47 cm
    08-02-11: PerfectDay (40+2) - Riad - 3640 gram - 52 cm
    09-02-11: Pluutje (40+3) - Simran - 4052 gram - 53 cm
    11-02-11: DeesDees (39+1) - Luca - 3410 gram
    11-02-11: Lavendel82 (40+2) - Sara
    12-02-11: Debby82 (38+4) - Sam - 4320gram - 51 cm
    13-02-11: Blondie3 (39+2) - Regan Elisabeth - 3075 gram - 47 cm
    14-02-11: Smartie1980 (41+0) - Lynn - 3710 gram - 50 cm (schatting, omdat ze bij stuit de beentjes niet strekken)
    14-02-11: Juul (40+1) - Sepp Binck - 3580 gram - 49 cm
    17-02-11: Wow(?)-Lily Rose-? gram-? cm
    18-02-11: Jojo (40+0) - Emeric - 3720 gram - 54 cm
    19-02-11: Iosola (41+0) - Elisa- 3030 gram - 50 cm
    19-02-11: Mamma1 (40+5) - Jordy - 3500 gram - 54 cm
    19-02-11: Kirrebir(41+1)-Benjamin-?gram-?cm
    20-02-11: Trishka (39+0) - Aaron - ? gram - ? cm
    21-02-11: Juffie84 (40+1) - Matthijs Daniel -3380 gram - 51cm
    22-02-11: Mcgyver (39+0) - Lisa - 3200gram - 48cm
    23-02-11: Champy(40+2)- Dean-4390gram-? cm
    23-02-11: Veronique2005(41+0)-Milan-3250gram-48cm
    23-02-11: Suzannes(40+6)-Linde-3930gram-52cm
    23-02-11: Hen30sep(39+6)-Mirjam-3720gram-49cm
    25-02-11: Truus21(40+5)-Sem-4165gram-? cm
    28-02-11: Patje20(40+4)-Jari Nathan-3200gram-51cm
    03-03-11: Patje(41+6)-Job Adrianus Petrus-4410gram-?cm
    07-03-11: Niki86-Liv
    07-03-11: Sjalleke: Kira Marenka -3100 gram

Afspraken CB:

Juli:
    11; Arjen en Dani

(ff naar voren gehaald wel leuk om bij te houden wat ze nu wegen en erachter te zetten? hebben we bij de dec mama`s ook.. ;) 2 beheren de lijst en passen die aan e.d de rest pbt de gegevens die aangepast moeten worden ;)

Misschien kunnen degene die niet meer meeschrijven eruit?
    wat vinden jullie?

XX

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo dames,

daar ben ik ook weer..

sorry maar heb een paar dagen erg druk gehad, verjaardagen en veel weg nogmaals sorry.
    en om alles nu terug te leze n heb k weinig puf voor:p.. is ok zo veel.. jullie kletsen wat af joh.. haha..

Hoe is het met iedereen?

Blondie@ jij weer beetje aan t op knappen?
    Triska@ hoe is t met jou? je man kan t een plekje geven van de zwangerschap?

Hier@ weer wat rustiger na drukke dagen, nichtej, schoonzus en zwager jarig gister nog dagje wezen shoppen met vriendin, al wat cadeautjes gehaald voor ons meisje.. hoopt de13e 2jr te worden...

de kleine@ gaat super goed, wil alleen niet heel veel drinken op t moment, kwijlt enorm, en is erg vrolijk wel. met drinken drinkt ze gulzig tot ze wat binne heb daarna bijten..auwiiee.. mar goed, dan stop ik gewoon, meestal wil ze wel de andere kant nog beetje, want zonder veel moeite krijgt ze toch wat extra's..en 4 uur later (of langer meld ze zich).. vanmorge uitgeslape tot 9.00!! wel heerlijk.

nou vrouw van de hulplijn heeft nog gebeld vrijdag.. ze heeft overlegt met cb, omdat ik de 11e weer moet vor consult, zullen we nog eens naar ons zoontje kijken en kunnen we de beste oplosing zoeken, niet leuk zo heen en weer gesleept te worden...ze willen t beste, maar of t beste is om zo lang te laten verschuiven weet ik niet.. hij was niet "goed genoeg voor integrale vroeghulp"omdat je dan taal achterstand ontwikkelingsachterstand of iets dergelijks meot hebben. wel vreemd. maar goed dan mar afwachten nog 8 dagen dan zien we wel.

Gaan jullie nog op vkaantie? waarheen?
    kga even paar pagina's nog lezen;)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Ben vanmorgen toch zo geschrokken. Had matthijs even op Nathans bed gelegd (1persoonsbed) Matthijs rolt nog niet dus kon wel even dacht ik. Had alleen geen rekening gehouden met grote broer Nathan. Moest even wat pakken en opeens hoor ik Matthijs huilen. Lag hij dus op de grond:$ Nathan wilde Matthijs bij mij brengen en had hem dus laten vallen:( Ik helemaal overstuur natuurlijk, Nathan huilen en natuurlijk was mijn man er net niet op dat moment. Gelukkig merk ik niets aan Matthijs, hij is vrolijk en speelt, drinkt en slaapt als normaal maar man wat ben ik geschrokken.

Zal zo even bijlezen.

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Trishka@ k lees al dat je man t al aardig een plekje heeft kunne geven.. gelukkig.. leuk geslachtsbepaling.. en binnekort vertellen aan de rest.. gelukkig loopt je zwangerschap goed;).. probeer er lekker van te genieten

Debby@
    Hier ook een hoor, die soms zo iets heb van help.. straks de vlag uit als de oudste naar school gaat, beetje meer structuur enz kan geen kwaad hier, en door moeheid en slaapgebrek ben k ook niet altijd de liefste, maar mannen kunnen soms ook nog wel s tegen werke haha..

zoas hier gister zou ik cadeautjes gaan kopen voor onze 2e komt je thuis, moet je eerst over berg zooi heen, kijk je in de kamer, lijkt een bom ontploft. vanmorge even naar de kerk geweest en kom je thuis, lopen de oudste met spulle te sjouwe wat niet kan, liggen mij spulle door de kamer, in de gang is t net zo een zooi as gistr, dan denk ik kunne manne nu echt neits uit zichzelf opruime.. als je vraag zegt ie klakkeloos ja mar ondertusse niet doen...manne denke soms idd dat vrouwe t makkelijk hebbe.. nou niet echt hoor.. huishouden, kids, omliggende contacten bijhouden enz..zelfs 1x stofzuigen is hier nog teveel gevraagd. nou hoef mn man niet echt iets te doen van mij, maar als ik dan dagje relax moet shoppe wil k nie in een zooi thuis komen en uiteindelijk nog aan de gang gaan dan had k liever thuis gebleve;) Zou soms ok fijner zijn als hij zulke dinge mer in zag.. ach de ene man heeft t wel de ander niet.. niemand is perfect he;)...Maare gewoon lekker hier prate hor.. lucht toch beetje op..meestal zijn er meer mense die er last van hebbe hoor;)..

iedereen nog fijne zondag!!

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Zoo.. dat is idd schrikken.. ja de kleintjes bedoelen t vaak goed, maar t kan meestal niet he;).. hopelijk is dr niks verder aan de hand..

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh meis wat schrikken hier ben ik ook bang voor hoor! Ze bedoelen het zo goed.. maar ojee.. gelukkig merk je niks aan Matthijs.. wel in de gaten houden hoor!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: ja houd hem goed in de gaten hoor. Maar merk helemaal niets gelukkig! Vier trouwens helemaal geen verjaardag. Had helemaal geen zin in huis vol visite enz.. Morgen wel een vriendin om de koffie en mijn schoonouders maar dat was het.

Mcg: hoelang duurde het voordat jij de bv helemaal afgebouwd had? Kolf nu nog 2 x. Vanavond maar proberen wat minder te kolven en dan kijken hoe het morgenochtend is? Toch wel weer even lastig. Wil geen borstontsteking natuurlijk.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja Matthijs rolt nu echt bewust van buik naar rug. Als ik hem op zijn buik leg rolt hij meteen weer om, haha.

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Gelukkig beperkt LmS het optillen tot het grote bed..

Deel Deze Pagina