@Siep: Mijn schoonmoeder zou nooit iets rechtstreeks tegen mij zeggen maar altijd achteraf tegen mijn vriend! Zou veel liever hebben dat ze gewoon klaagt tegen mij, kan ik me toch verdedigen. Waar ik een grondige hekel aan heb; schoonmoeder zit hier dan binnen en inspecteerd alles op netheid! Zie haar de vloer bekijken, de hoeken van de kamer op stofnetten enz... Aaaarggg @Debby: Was nog vergeten reageren op jouw Wij gaan naar centerparcs in Frankrijk "les trois forêts" heet het park, ziet er erg mooi uit! Centerparcs de haan was vroeger van sunparks is net overgenomen, en plopsaland de panne is echt heeeel leuk! Gaan we ook nog eens naartoe Is niet zo heel dicht bij ons, denk op een uurtje rijden, is de kant van de kust.
ja kijk daar heb je t al.. borstvoeding heb ikzelf geen ervaring mee, dan drinken ze per keer wss ook minder..maar hoe gaan jullie dat met de tijd doen dan.. zodat ze wel door slapen.. want jullie werken ook nog gewoon natuurlijk?? ben je dan niet moe?? niet dat ik t erg vond maar toen elize snachts nog kwam.. ik was bekaf joh.
jojo zijn wij 2jr geleden ook geweest plopsaland was idd heel leuk enkeld 3u heen 3u terug voor ons. we waren half 2 thuis en echt kapot..op zo'n avond v mega mindy en vuurwerk.. de kids willen er nog eens heen maar ik wacht nog een jaartje met elize.. zover rijden.
@Michele: Dat is inderdaad wel een hele trip om dan met 3kinderen te gaan doen! Volgens wat ik gehoord heb komt er (of is er?) een plopsapark in Nederland ook. Die Gert Verhulst verdiend nog niet slecht met zijn pratende hond Ivm borstvoeding; Emeric slaapt nu over het algemeen wel door van 9u tot 5u ongeveer maar soms, zoals nu als hij zich niet lekker voelt drinkt hij waarschijnlijk kleinere beetjes overdag en haalt het dan in door 's nachts nog eens te drinken. Normaal regelen ze dit vanzelf en gaan ze dan uiteindelijk ook wel doorslapen hoor (dat hoop ik althans) want werken en een baby die nog enkele keren per nacht wakker word is niet zo fijn
@trishka, laat je ons weten hoe het was bij de ka? @jojo, fijn te horen dat emeric niet meer warmpjes aan voelt! Leuk dat hij zo genoot van de banaan! Wbt id kaarten, zou toch even kijken of het je nog lukt om er een te laten maken. Anders misschien een uitreksel meenemen van de gemeente? @michele, tuurlijk ben ik moe als ik 's nachts wakker moet worden. Moet wel zeggen dat elisa nu redelijk doorslaapt en als ze wakker wordt, ik haar aanleg en gelijk verder slaap. Op een gegeven moment wordt het een soort van ''gewoon''. En kan zijn dat ze van het een op ander moment ineens doorslapen hoor! @siep, heerlijk weekendje voor de boeg! Ik zou er niet aan moeten denken dat ze hier zou slapen. Wij hadden trouwens vorige week een discussie met smoeder. Dat anderen hun kleinkinderen iedere dag zagen en samen met de kinderen en kleinkinderen op vakantie gaan etc etc. Ik heb gezegd dat ik niet zo'n type ben. Gelukkig stond mijn vriend , zijn oom en tante, allemaal aan mijn kant dus denk dat ze het een beetje heeft begrepen dat wij nu een gezinnetje zijn en zij niet een hele tijd zich er in moet vermengen. Heb haar trouwens gisteren gezien en zie haar waarschijnlijk morgen weer, mag ze toch niet klagen he? Het ergste wat ze trouwens zei was dat ze liever in de situatie van mijn ouders had gezeten want die zien de kinderen strakjes twee volle weken! En dat terwijl ze ze alweer een paar maanden niet gezien hebben! Dat valt bij mij verkeerd. Ze snapt niet hoe het voor mij moeder is om de geboorte van elisa, verjaardagen etc te moeten missen. Beetje egoistisch van haar, vind ik. Hetzelfde dat het erop neer komt dat hun meer recht hebben om de kinderen te zien omdat hun een zoon hebben verloren. Sorry maar geloof dat mijn ouders evenveel recht hebben en evenveel van hun kleinkinderen houden. Nu genoeg hier over, want op dit onderwerp kan ik wel doorblijven gaan!! Idkaarten zijn hier iig gemaakt! Nu moet ik nog twee certificaten hebben waar het vader en moederschap op vermeld staat.
jojogirl er zit een plopsa indoor in coevorden. Maar ik vond dat erg klein en de entree erg duur. bv s nachts. . Het is heel natuurlijk dat kindjes s nachts nog komen. Als je het heel erg zou bekijken hoe het is overdrinken fleskindjes zich eigelijk waardoor ze langer niet komen. Maar goed ik probeer s avonds ook een grote fles met rijstebloem te geen alleen helpt dat nog niet erg. vanavond laat ik hem gewoon weer zelf komen want vannacht waren we om 2 uur, 3 uur en 6 uur wakker. maar goed je went er aan ofzo. als ik weer ga werken kijk ik eens hoe ik me voel
Hey Och och die smoeders toch @ Iosola pff tuurlijk heeft jou moeder evenveel recht! oeoeoeh lastig he.. kan er soms zo boos om worden zulke dingen. Hier ook achter mn rug om tegen manlief.. en dan heb ik Arjen net inde box gelegd oid voor de rust, ben ik ff de kamer uit dan kom ik terug en zit hij op schoot bij smoeder.. pff kan ik ook niet tegen hoor.. ze zijn nu ook begin 80 maar toch.. @ kids slapen nog heerlijk Kijk nu een dvd van de beste zngers van nl, wat een strot die glennis grace he.. zo ( the dont play our love song anymore) zo`n heelijk mee blèr lied haha maar de kids slapen dus houd me in hahaah en net al tranen bij kon ik maar even bij je zijn van thomas berge.. snotter snotter @ Michele hier ook idd 19:30 laatste flesje.. de meeste kids die hier snachts komen is met BV Zitten jullie ook op 4 flesjes? @ jojo och jee op stof controleren.. das pas vervelend.. hoe doet ze dat traks als Emeric loopt en zand mee naar binnen neemt?? haha succes ermee!! xxx
Oh ja mama`s met meerdere kids stikken jullie ook zo vant speelgoed en hebben jullie ook een speciale "speelhoek" in de kamer?? haha ben dr wel benieuwd na, hier een speelhoek en de rest netjes opgestapeld in bakken
dani ik wordt gestoord van al het speelgoed. Ik heb hier zo een kast met van die bakken van ikea. Maar ik heb meer dan de helft naar boven gedaan vorig weekend. Dan wissel ik af. Te veel speelgoed zorgt er ook voor dat emma te veel afgeleid wordt... verder mag ze met 1 ding tegelijk spelen anders word ik gek.
ik ben dus niet de enige met een nachtbraker..ik geef ook bv. sinds een paar dagen geef ik een fles met rijstebloem in de afgekolfde melk.maar dat helpt ook nog niet veel. ze sliep dus weken lang van 23.00 tot ongeveer 07.00 dat was heerlijk dus nu echt weer wennen sinds 3 weken elke nacht dat gespook. weet ook niet zo goed of ik t moet laten zo en t vanzelf weer goed komt of wat anders.
Ben ik het niet mee eens, als Linde niet meer wil, gaat echt haar mondje op slot. Dus die overdrinkt zich echt niet. Hier op het CB zeggen ze ook dat dat niet kan... Schoonmoeders, wat een verhalen zeg! Zullen we er maar schoonLOEDERS van maken? @ Michelle, iedereen doet het op zijn eigen manier! en je bent ervaren genoeg toch? Zelf ben ik ook niet zo panisch met suikers hoor, maar zelf wil het wel zoveel mogelijk vermijden, ook wel, omdat ikzelf niet de allerslankste ben en aanleg heb om dik te worden ( dus Linde misschien ook), maar moet me echt nog gaan verdiepen in wat ik wel niet wil/mag geven. sowieso wel gezonde tussendoortjes tzt. Denk dat ik daar de guldenmiddenweg in zoek. Alles met mate. Als ik kijk naar mijn schoonzus hoe PANISCH die is met alles met haar E-stoffen enzo en 1 korrel suiker, pff, zo wil ik niet worden. Zo, ben net thuis, ben gaar! Gisteren om 10:00 begonnen tot vandaag 14:00, pff. Morgen vrijgezellenfeest, moest nog even een cadeautje halen in de stad, dus zit eindelijk sinds 10 minuten op mijn gat.
suzannes o dan zal het cb wel gelijk hebben maar waarom drinken bv kindjes uit de borst dan meestal minder dan uit de fles? Ik heb het gelezen op bv.com maar ja das ook niet zo objectief natuurlijk... en ach al zou het zo zijn volgens mij is het helemaal niet erg... niki wat wil je anders doen dan? Ik denk dat je er niet zo veel aan kan doen helaas mijn man is ook van de oplossingen zoeken (niet dat er nou iets concreets uit komt want dan zou ik het ook proberen) maar ik heb het maar gewoon geaccepteerd. Wat moet je anders?
zo ik heb mijn 4 nieuwe voedingsbehas binnen. Ze zitten goed dus ik heb de maat goed ingeschat... wel erg hoor 85e... nu pas besef ik hoe erg mijn borsten zijn gegroeid door de borstvoeding...
Tsja, geen idee! Maar drinken bv kindjes minder dan? Ik dacht dat ze evenveel dronken, maar vaak wat sneller komen, omdat het lichter verteerbaar is... maar geen idee verder Ik vind Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding echt een kutsite, sorry. Zal vast genoeg nuttige info opstaan, maar vind het ook een erg veroordelende site jegens kunstvoeding.
Welke heb je gekocht als ik vragen mag? Ik heb vorige week mijn voedingsbh's van marlies dekkers gekregen zit ook erg goed! Toch voedingsbh aangeschaft trouwens? Jij droeg toch gewone bh's hé als ik me niet vergis? Hier ook wat grotere borsten maar niet heel erg heb nu 85D
jojogirl ik droeg van die zwangerschapsbehas die je makkelijk opzij kan duwen. Maar ik vond het nu een beetje te weinig steun geven ofzo, het zat zo raar de laatste tijd. Ik heb gewoon goedkope via www.hema.nl besteld. Marlies Dekkers vind ik wel mooi maar zoveel heb ik er niet voor over...
Heb er ook 2 van Hema maar vind dat deze toch ook wat weinig steun geven. Dan heb ik 1 van Anita, die is ook erg leuk! Die van Marlies Dekkers heb ik in een uitverkoop 41euro incl verzendkosten betaald dus valt goed mee hé @Iosola: Pff... Jouw smoeder is ook best erg! Mijn smoeder is trouwens ook echt verschrikkelijk ze moet ons echt elke week zien! Als we een weekje niet geweest zijn en mijn vriend belt zegt ze zo "oh jullie leven nog" moest ik er niet meer geweest zijn had ze vast wel een kaartje gehad hoor @Dani: schoonLoeders ja zo kan je ze wel noemen