Februari 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debby82, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Debby wat een bos haar.
    En heeft sam zijn kunsten nog weer vertoond?
    Knap zo'n vakantie, lekker vooruitzicht zeg.

@ Jojo, gaat het beter nu?
    Balen, dan kun je je zo schuldig voelen he?
    Kan ik nu nog met T. om de kleinste dingen dus bereid je maar voor ;)

@ Blondie,knap van Reese, weer een stap gezet en een andere fase.

@ Mcg, hoe voel jij je na je nacht?
    Gaat ie een beetje?

@ Siep, heb ik ook gedaan maar was schreeuwen in bed dus hij ligt in de box........

@ Dani,jij ook al zo'n lekkere nacht.

@ Suzanne, zie mijn post wat terug, wij sliepen allemaal beter maar met bv is het miss. ander verhaal.
    Babyfoon gebruiken?

@ hier, hier toch maar rond 23:30 fles geprobeerd te geven en hij werd om 4:15 wakker.
    Vanavond komt hij zo uit dat hij de laatste om 21:30 krijgt, zo ong. net als gister en ben benieuwd wat hij dan gaat doen want hij verschuift vlgs mij de lange ruk naar laatste eind avond en begin v/d nacht.
    Kijken wat het vanavond brengt haha.

Ben bij de ha geweet en nu heeft hij eczeem, arm kind.
    Krijgen er zalf voor, daar kan hij ook wel onrustig van zijn, kan natuurlijk ontzettend jeuken.
    erder is hij nogal speenverslaafd momenteel maar dat kan hem ook wel weer houvast geven natuurlijk bij o.a. krampjes, T. zoog dan ook als ene wilde op dat ding.

Nou T. is voor het eerst naar de nieuwe gastouder maar die moet ik over een uur alweer ophalen dus van mijn plan om een uurtje te gaan slapen komt niets terecht, dan maar ff lekker op de bank.

Hier nog een foto van T. met zn helmpje

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen!!

@deb, denk dat je het aan mij vroeg, heb idd nog mn zwangerschapsbroeken aan.. t zit vooral op mn buik. Wil geen grotere maat broeken kopen.. zit een beetje in mn hoofd denk ik. En pas BIJNA mn eigen broeken..
    @geluiden tijdens slapen, hier maakt ie ook wel geluidjes, maar niet hard (of ik slaap gewoon vast)
    @suzannes, je kan het proberen, maar denk je niet dat je dan wakker ligt omdat je haar niet hoord??
    @voorkeurshouding, vind t moeilijk om het iedere keer te veranderen hoe ie ligt, hij is ook zo eigenwijs.. zelfs in zn slaap.
    @kolven, heb vanmorgen na de voeding direct gekolft, had zo een 100 cc in totaal uit beide borsten. Is dat veel?

hier verder een goede nacht gehad, gisteren rond half 10 gevoed, toen lekker tv gekeken met man... was half 11 in slaapgevallen tegen hem aan (lekker vind ik dat) zegt ie om 11 uur ga maar slapen. Rond 1 uur Jari gevoed, en toen kwam ie pas om 5 uur.. :$ daarna om 8 uur. Dus een hele goede nacht gehad :D

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Blondie: Bedankt :)
    Wat flink van Reese!!! Proficiat!
    Nu is hij echt een grote jongen!

@McGyver: Is lisa ook zo onrustig? Emeric eet ook erg onrustig en maakt ook veel klakgeluidjes en heb ook pijnlijke tepels dus volgens mij heeft Lisa dan ook spruw.

@Suzannes: Zou toch eens proberen om Linde op haar eigen kamertje te leggen jij hebt je rust ook erg nodig.

@Dani: Wow zoveel tijd dat er tussen je kleine man's voedingen zit, flink zeg!
    Heerlijk hé die mooie dagen! Wij gaan vandaag ook even buiten.

@Siep: Nog genoeg andere kansen om hem wakker in bed te leggen;) Kon ik dit ook maar van Emeric zeggen, die valt alleen op de arm in slaap... Wanneer ik hem wakker in bed leg huilt hij altijd heel erg, uiteindelijk valt hij wel in slaap hoor maar vind ik toch wel triest.

@All: Deze nacht was echt super! Gisteren heb ik Emeric een koortswerend middel gegeven en om 23u30 heeft hij zijn laatste voeding gehad daarna heeft hij geslapen tot 4u30:$ Daarna nog geslapen tot 7u30. Denk dat hij dit echt heel erg nodig had!
    Zopas weer even zijn temperatuur genomen en hij had toch alweer 37,6. Vind het echt vreemd dat ze hier temperatuur van maken..

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Rins: Voel me al beetje beter vandaag, bedankt:)
    Heb gisteren nog lekker geknuffeld en mij 100den keren geëxcuseerd niet dat het arme kind dat verstaat maar voel er mij zelf wel beter door:)

Oh wat triest dat je kleintje eczeem heeft! Gelukkig heb je een zalfje, hoop dat het snel helpt! Kan inderdaad erg jeuken!
    Wat een schattige foto:D

@Patje20: Denk wel dat dat een mooie hoeveelheid is dat je gekolfd hebt.
    Fijn van je goede nacht!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Suzannes: Ben ook aan het twijfelen. Klinkt echt als Matthijs namelijk. HIer ook enorm kreunen in zijn slaap. Lig de halve nacht wakker. Weet ook vaak niet of hij nu wakker is of niet:) Dus licht weer aan en dan ligt hij dus gewoon met oogjes dicht.

Dani: wow wat een lekker ritme al. Was bij Jarno niet zo snel al denk ik of wel?

Jojo: niet schuldig voelen hoor. Hij gaat nu vast snel beter!

Rins: lieve foto. Nathan had een helmpje waar zijn oortjes in zaten maar ook zonder riempje bij zijn kin.

Blondie: wow knap hoor.

felicitas doos: gisteren opgehaald. Viel wel wat tegen inderdaad, maar ja is gratis he? De CP bon van 40 % korting gaan we wel gebruiken!

Ga nu snel weer even wat doen.

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ligt Dean al vanaf dat hij 4 dagen oud is op zijn eigen kamer. Gewoon omdat we elkaar wakker houden anders! En blijkbaar slaapt hij in zijn ledikant toch echt het lekkerst, want nu slaapt hij snachts gewoon. Dus ik voel me niet schuldig en dat moet jij ook niet doen als ze gewoon slaapt.

7. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voorkeurshouding, hier net zo'n eigenwijs als patje20. Hij wil altijd naar rechts kijken, hoe leuk het links ook is :(. Al die dingen van bedje andersom opmaken ed al gedaan, maar dat helpt niks. Als hij slaapt draai ik zijn hoofdje wel naar links, maar meestal ligt hij binnen een paar tellen weer op zijn rechteroor.

@suzannes, dat is de reden waarom onze man naar zijn eigen kamertje is gegaan. Je hoort hem evengoed nog wel, (incl gekreun, gesmakt enz), maar de drempel om te gaan kijken is net wat hoger (eerst alleen licht aan, nu uit bed). Ik denk dat iedereen daar beter door slaapt.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    anticonceptie: wil ik nu eigenlijk al mee beginnen en het liefst de pil. je hebt dan cerazete voor als je borstvoeding geeft maar de huisarts zegt dat dat je borstvoeding kan terugdringen..terwijl de vk en internet zegt van niet..pff iemand ervaring mee?

manlief ligt lekker met beeb op zn buik een oogje dicht te doen op de bank..zo schattig!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    niki: cerazette wordt inderdaad aangeraden als je bv geeft. Volgens mij ha kan het inderdaad de bv wel iets verminderen. Ben nog niet begonnen (gisteren opgehaald) dus weet nog niet hoe ik ga reageren. Heb op zich voeding genoeg dus is het niet zo'n probleem als de voeding iets minder wordt.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ voorkeurshouding. Arjen kijkt ook steeds naar rechts, dus we stimuleren veel naar links en leggen em ff en toe gewoon nog op z`n linker zij, gaat prima!

@ Juffie nee bij Jarno zat er niet zo snel een ritme in!
    Wel lekker hoor! Doos ophalen is toch rond de 3 maand pas?

@ Suzannes ik zou em gewoon op z`n eigen kamertje leggen hoor! je moet zelf ook aan je rust toe komen en hij word er echt niet minder van, t is echt je eigen gevoel..

@ jojo ja heerlijk dit weer mag van mij wel zo blijven! ;)
    fijn idd zo`n ritme! kun je veel meer doen ook! alleen zijn de tijden niet elke dag t zelfde helaas!

@ Patje das netjes hoor 100 cc!

@ Rins haha hier ook en speenverslaafde bij krampjes..slapen snachts niet dan spuugt ie em uit of heeft ie em niet nodig..
    Ach was sneu exceem! kan idd erg jeuken.. hopelijk heeft ie er niet al te veel last van!

@ Hier.. Nou Arjen heeft weer gepoept :D Jarno ligt in bed.. rust in de keet!!:D

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

bagger, maarja gewoon doorgaan....
    hopend op een betere avond/nacht en vroeg na bed...

arm ventje exzeem, hopelijk helpt de zalf.

hoe is het bij de nieuwe go gegaan?

wwat een vrolijke foto met zn helmpje..

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

lisa is niet onrustig, maar hapt soms niet met der mondje open genoeg...,
    klakgeluidjes maakt ze sinds paar dagen ook, en tepels zijn soms wat branderig.

maja pfff zie geen kans om alleen met de kids naar de ha te gaan...
    wie weet morgen ff bellen en anders manlief ff thuis blijven...

lisa had vannacht ook goede nacht, 23, 3 en 7.30, alleen was broerlief aan het spoken niet normaal, w.s. toch last van de waterpokken, al merk ik er overdag niks van

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    juffie: ok..dan zal t idd misschien wel waar zijn. ik heb ook genoeg voeding dus wie weet valt het heel erg mee.bespreek het morgen even met de vk en dan maak ik een keuze want wil voorlopig echt nog niet zwanger worden en een condoom maanden lang wil ik ook niet en een spiraal al helemaal niet.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

felicitas doos; die komen ze toch altijd aan huis brengen?
    en de prenatal doos kun je toch ophalen?

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier lichte voorkeur, ze ligt t liefst op de re-oor.
    dus we houden het in de gaten en leggen haar vaak andersom enz...

bij bram was dat destijds ook voldoende...hopelijk nu ook

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    patje20: 100 ml direct na een voeding is echt wel veel!

spruw: hoe merk je dat? Sam drinkt ook wel eens onrustig en moet dan huilen en soms zijn mijn tepels wat wit (maar ja vooral na een voeding...)
    en gevoelig zijn ze ook vaak, soort schaafwond gevoel?

niki ik heb de cerazette en mijn bv is naar mijn mening niet teruggedrongen.

Hier was vannacht ok. 23:00 uur, 02:30 en 06:00 uur. Maar die voeding van 2:30 duurde wel een uur...

Vandaag voor het eerst de phil and teds echt gebruikt om te winkelen. Moest wel even puzzelen hoe dat allemaal werkte maar is best een fijne wagen. Al haalt hij het nooit bij mijn bugabootje...
    Kreeg wel rare reacties. Bij de fotowinkel zei die man: heb je hem in de groentela gelegd? En iemand stond achter me bij het pinnen en die riep ineens.... ooo daar ligt nog een babytje onder! (heel hard...) rare mensen ;)

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha hier ook soms van die reaties, maar hij is wel erg fijn, beter dan duowagen naast of voor elkaar vindt ik...

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    debby: spruw zijn witte puntjes op de tong van de baby die je met een gaasje NIET weg kan vegen..melk 'aanslag' kun je wel wegvegen van de tong.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

spruw hoeft niet altijd zichtbaar te zijn met witte puntjes...(wordt er gezzegd)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg hij is zeker beter dan voor of naast elkaar!

Deel Deze Pagina