Het is rustig geweest hier. Regan heeft een onrustige nacht gehad en Reese heeft vannacht een ongelukje gehad. Dus ik heb maar weinig geslapen. Nu moet ik met Rodey naar het ziekenhuis want hij krijgt vandaag buisjes. Ben best wel zenuwachtig, wil mijn manneke niet met pijn zien
Sterkte blondie. Ik doe met je mee qua nacht,v.a 2:15 in de weer geweest,af en toe half u geslapen. Vlgs mij heeft ieast van zn verstopping......thermometer zo maar eens gebruiken. Smartie,nee huilen is niet fijn als je dan s nachts maar aan je rust komt kun je er vaak beter tegen vind ik. J is erg onrustig overdag,hazenslaapjes of soort van huilen. Zit erover te denken een draagzak of doek aan te schaffen.
@T84 welkom en gefeliciteerd! @Baby in de rui,nog geen last hier.Bij de eerste wel gehad,die had zon mooie bos en bijna alles viel toen uit.Jordy heeft klein beetje haar. @Jojo wat sneu zeg voor je kindje,kun je niets aan doen.Hoop dat ie al wat aan de betere hand is. @nog geen menstruatie hier.Ik vloei nog steeds,word er moe van.Denk je dat bijna over is,heb ik weer bloedverlies..Met name als ik veel aan de wandel ben.Van onderen echt gevoelig door al die weken verband te dragen.. @Voeding,hier vanaf begin al om de 4 uur en snachts echt al veel langer.Vorige nacht schrok ik me rot,na 7 uur nog geen jordy..daar slaap ik dan ook nog niet echt lekker op.Het is hier echt trekken om die 6e fles erin te krijgen. @Hier dromen jullie nog zo erg.Had vannacht echt een vreselijke droom.Ik dacht dat ie naast ons lag en hem niet meer kon vinden.Toen ik wakker werd zat ik de kussenslopen vant kussen af te halen,dacht dat ie daar in zat,bah.Was echt heel eng,gelukkig lag ie lekker in zn eigen bedje.Ik zou hem dus echt niet tussen ons in laten slapen.. Met de kleine man gaat het erg goed mee,zo tevreden.Je ziet hem echt genieten als ie aandacht krijgt.En volgens ons lacht ie beetje als we met hem kletsen.Verder heeft ie wat bultjes/pukkeltjes in zn gezicht.Hebben daar meer kindjes last van?
@ Blondie, sterkte! @ mamma1, ja, Linde heeft ook van die bultjes, ze lijkt wel een clearasil-puber! Schijnen hormoonbultjes te zijn, gaat vanzelf weer weg. Begon met een klein beetje en maandag en dinsdag was het echt heel erg, nu alweer wat minder. @ nacht: vannacht heeft ze dus voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen, gezien ik geen oog dicht deed, ze heeft het onzettend goed gedaan en zelf dus ook beter geslapen. Ze kreeg om 21:30 flesje, daarna pas weer om 3:30 en vanmorgen om 7:30, prima.
goeiemorgen! Blondi succes vandaag, kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.. hopelijk is t snel gebeurd! Nacht, hier om 2.30 en half 6, maar half 6 wel last van krampjes dus daarna niet echt heel erg meer geslapen.. Vloeien: t was al een weekje of anderhalf weg, nu gister de nuvaring ingedaan en in de avond begon ik toch wat te vloeien, denk door de hormonen.. t is nu weer heel weinig dus misschien was t onttrekkingsbloed ofzo? ben benieuwd hoe ie bevalt zo in de loop van de weken. Vandaag weinig gepland, morgen eerste grote uitstapje voor aaron, ben benieuwd hoe ie zich houdt in de trein enzo .
Hey ff kleine ego reactie van mij. Jarno = al paar dagen ziek. hoesten snotterig en koorts.. komt nu snachts ook nog. vanacht 23:00 Jarno 2uur Jarno en half 5 Arjen.. Verder ben ik gisteravond naar de HAP geweest heb Astma en werd heel benauwd blijk ik last te hbben van Hyperentilatie klachten.. Stress rondom ziekte van manlief lijkt me meer dwars te zitten dan ik dacht en waarschijnlijk t hele zkh gebueren rond zw schap ofzo.. Dus moet rustig aan doen.. Verder erger ik me enorm aan smoeder.. altijd al gedaan kan echt niet met dr maar nadeel is dat ze zonder aankondiging echt zo 3 of 4 x per week over de vloer komt onder t mom jullie zijn toch thuis want Arie was ook ziek thuis.. Ze belt ook niet! bah! wel een x wat van gezegd word ze boos hoef toch niet te bellen om m`n zoon te zien.. Nouja wij hebben ook een leven.. Elke x wil ze Arjen vast houden die het elke x bij haar op een schreeuwen zet!! mensenkennis.. Was bij Jarno ook al zo. pff zo irri.. Arie had vit D te kort komt ze savonds gelijk met dr pillen handel aan.. dus ik de volgende dag huilen (hormonen) Want als ik nu al wat gehaald had was dat niet goed genoeg geweest! Alleen wat zei haalt is het beste ze vroeg ook niet of ik wat gehaald had ze dringt zich op! Heb het er al met manlief overghad en die zegt steeds ach laat maar nu hebben we ze nog ze zijn op leeftijd.. ruim 80.. brrr weet ff niet wat ik er mee moet elke dag denk ik .. pff zouden ze vandaag weer komen?! Sorry voor m`n ego maar moest het ff kwijt..
Ja, ze moet bellen om haar eigen zoon te zien! Jullie hebben ook een leven! Als jullie nu nog 'thuis' woonde, tssss sommigen hebben er echt niks van begrepen. Blondie, veel sterkte vandaag met Rodey. Jij bent wel van de 3 R'en he. Reese, Regan, Rodey. Gister in een keer weer last van mijn bm. Buik gloeit ook weer en het doet zo zeer. Wanneer is dit over? Ervaringen van anderen? Vloeien, ik vloei niet meer, maar heel af en toe (eens in de zo veel dagen) in een keer weer 'spotting'. Stip bruin bloed in inlegkruisje. Mag ik dan nu al weer vrijen en in bad of toch nog niet? Smartieman vraagt het nu al elke avond deze week. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.... Normaal is mijn libido wat hoger dan dat van hem, maar nu.... Voel me nog echt niet sexy met dat overhangende schort. En ik ben gewoon ook heel moe. Hoe is dat bij jullie? Een bad heb ik dan dus weer wel heel erg zin in. Is toch erg, daar kijk ik meer naar uit, dan seks mijn man!!
Rodey heeft het heel goed gedaan. Ben erg trots op hem. Hij heeft het allemaal gelaten ondergaan. Waar de andere kindjes aan het huilen waren of zelfs in paniek raakten. Zat Rodey naderhand relaxed aan zijn ijsje te likken. En nu zijn we thuis en het is net of er niets gebeurd is. Dani: knuffel voor jou Smartie: 4 R en haha (mijn man heet Remco) Je kunt gewoon in bad hoor en als je dat eng vind ga je toch niet zo lang. Ik zat na een week al in bad. Dan deed ik daar groene badedas in (moest ik na de bevalling van Rodey doen omdat de hechtingen watgeirriteerd waren) en dan bleef ik maar 5 minuten zitten. Dus ik zou lekker gaan badderen. En je man nog even laten wachten als je hoofd er nog niet naar staat
Oh, lees net dat je ook last hebt van je baarmoeder. Dan zou ik toch even met de VK bellen want dat hoort volgens mij nu niet meer zo te zijn.
Smartie: ik ben ook zo moe, moe en nog eens moe. Al moet ik zeggen dat het de laatste dagen iets beter lijkt te worden. Ik hoop het want het is geen fijne vermoeidheid zo.
dat herken ik ook wel hoor de moeheid.. maar op zich gaat t van lieverlee minder naar mijn idee, moest natuurlijk ook enorm wennen aan het vaste opstaan. voorheen was dat wisselend tussen 8 en 9... nu staat de wekker zeker op half 7 7 uur. net erna hoe de nacht verloopt, voor t voeden en daarna ga ik beetje rommelen of soms nog eventjes terug in bedje tot uurtje of kwart voor 8. k plan op t moment ook maar niet teveel.. gewoon lekker relax proberen te doen... ondanks je zoveel moet waarschuwen.. pff ben wel blij as meneertje naar school gaat.. nu ben ik ook zo een muts dat ik al gauw iets erg vind, hard gillen, en mekaar treiteren mag natuurlijk niet.. maar muziek van al dat speelgoed, stijgt soms ook boven je hoofd... ga nu mar s tafel dekken, mams komt zo gezellig eten dat zijn ook dungen die k wel geregeld wil doen, gezellig mams laten eten, of even een vriending koffie laten drinken, t enige nadeel is, ze moeten altijd hier heen komen, want met 3 kids ga je niet snel meer weg...en heb ook lang niet altijd een auto.. manlief wilde kijken voor een bakfiets met zo'n huifje.. dus mensen als je er eentje te koop ziet voor niet te veel geld.. houden wij ons aanbevolen... Verder met mirjam gaat t super goed.. ze slaapt rustig af en toe wel huilen, maar soms niet te veel aandacaht daar aan want dan word ze onrustiger... drinken gaat ook prima. En we blijven volop genieten.. t gaat zo hard.. dat is echt jammer!
moe: hier ook echt heel erg moe. Ook veel hoofdpijn, volgens mij gewoon door de vermoeidheid. vloeien: zo irritant denk steeds dat het over is en dan opeens na een dag niets, wat spotting. hier al wel sex gehad omdat ik dus dacht dat het over was.. nacht: hier redelijk. Laat Matthijs nog maar even op onze kamer liggen. als hij 's nachts wat langer slaapt dan gaat hij naar zijn eigen kamer. dani: grr vervelend zeg je sm. zou er toch weer wat van proberen te zeggen anders blijf jij je ergeren..
Meid heel herkenbaar, gelukkig heeft mijn smoeder het nu wel door, na geloof ik 6 keer aangeven . Blijft moeilijk want je kan er zelf zo weinig mee he, hoop dat ze t op een gegeven moment toch door krijgt dat ze beter ff kan bellen, knuf!
smartie, zo een last hoor je idd niet meer te hebben van je bm.. ff bellen naar de vk? Hier al de hele dag een onrustige aaron, drinkt wel beter hoor maar last van gas en dus last van buikkrampjes zucht... heb de babyfoon maar ff uitgedaan, kan zo weinig voor m doen en hij moet toch echt nu gaan slapen, straks maar ff luisteren of ie al in slaap is gevallen.
Thriska, bij Lynn werkt het om wel te gaan kijken. Bij beginnende krampjes stop ik de speen er in en aai over haar buikje. Vaak is dat genoeg. (wel 5x achter elkaar). Als het eenmaal echt zo is, valt ze moeilijk te troosten. Proberen wel alles, warme hand op buikje, fietsen met beentjes, op de buik leggen, op onze arm leggen. Soms wil een warm badje wel helpen. Pijn aan bm, ik heb wel een ks gehad, dat moet toch herstellen. Volgende week controle bij gyn. Is met name als ik te ver gewandeld heb, heb ik het idee. Maar omdat ik nog niet mag autorijden, toch vaak met de wandelwagen hier naar de stad.
juffie: ik ben met 3 weken begonnen met de cerazette omdat in de bijsluiter staat dat als je tussen de 21 en 28 dagen begint dat het dan direct veilig is. Ik vloeide toen nog wel. mamma1: jag wat een vreselijke droom... dani jeetje wat een raar mens... maar is ze 80??? smartie: ik vloei ook vrijwel niet meer, maar ik wil ook nog even geen sex. Na de bevalling wel 2 keer gehad en toen wilde ik het ook heel graag maar het deed best wel pijn (stom heb een ks gehad). Nu denk ik ook door die pil niet meer zoveel zin, ik ben daar gevoelig voor... vraagje aan bv mamas: als je niet voed omdat je weg gaat bijv. Dan moet je dan toch kolven of kan je ook een keertje overslaan? Ik wil mijn man een keer een nachtvoeding laten doen. Hier naar het cb geweest. Alles was ok maar wij hebben dus toch ook spruw... bleg. Ik had het kunnen weten want ik ben zowieso gevoelig voor allerlei schimmels op mijn huid. Nou ja dat branderige gevoel is dus niet normaal en dat is ook wel fijn. Ik kan vanmiddag een receptje ophalen.
@deb, heeft sam ook syptomen van de spruw? of alleen jij? ik twijfel hier namelijk.... waarom moet je kolven als je man snachts flesje geeft, hoeft niet, mits je boobs op knappen staan, dan wil je wel kolven...
@ Dani, snap je irritatie aan je smoeder helemaal! En inderdaad, ze belt maar van tevoren! Heeeeel vervelend! ik irriteer me momenteel ook scheel aan mijn smoeder. Begon al dat ze mijn dochter ''arm kind'' noemde, omdat ik flesvoeding geef ( GRRR!), maar ze wil ook heel erg haar mening doodrukken, dit MOET zo, dat MOET zo. Zondag pakte ik Linde op, probeert ze haar zomaar zonder vraag uit mijn armen te pakken, pardon? Opzouten zeg, dat vraag je maar eerst! En toen we weggingen, kregen we een preek dat we moesten oppassen dat we de autodeur niet te hard dicht moesten slaan ivm kleinte trommelvliesjes. Ik kon het niet laten om de deur even met een flinke klap dicht te slaan ( kleine sliep heerlijk door). Is normaal een prima mens, maar nu zooooooooooo bemoeierig! Bah! @ Debby, vervelend zeg, die spruw, sterkte! @ Trishka, spannend Aaron eerste grote trip. Succes! @ sex: ik denk serieus dat het de komende 10 jaar niet meer is weggelegd ( oke, overdreven, maar toch). Ik was zo enorm gescheurd, heel veel rupturen en vooral ook heel erg diep ( huisarts schrok er ook van en die heeft al veeeeeel bevallingen gedaan en verslagen gelezen). Het geneest wel aardig, maar ik moet er voorlopig echt nog niet aan denken en kan me nu niet voorstellen dat het pijnloos zal zijn, maar goed, we zullen tzt zien...