Februari 2012 mama's !!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LieveKylian, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Tje wat zijn jullie er al weer voeg bij! Leuk van dat lijstje wat gemaakt is. En Hanna, hoe werd er gereageerd door de papa? Wat een leuk idee zeg!

LK, blijft inderdaad verslavend dat testen.Wel fijn om te zien dat ze steeds donkerder worden. Ik heb gewoon de CB testen met waar zwanger gewoon in beeld verschijnt. Heerlijk om dat woordje te zien staan. Ik heb er ook nog een liggen voor vandaag of morgen. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik zo rap na de mk al weer zwanger was. Daarvoor was t trouwens ook snel raak. In dec 2010 de nuvaring er uit gehaald, en in jan 2011 al zwanger :)...

Hier ook nog steeds geen kwaaltjes, al verlang ik er op dit moment wel echt naar, even te bevestiging en daarna mogen ze als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Jullie hebben allemaal al kindjes zo te lezen. Ervaren jullie elke zwangerschap dan weer anders??

2. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    yesss mn banner doet het ook.... Gister kwam die maar niet tevoorschijn maar blijkbaar heeft ie er zin in nu!

ps, het lijken nu nog wel heeeeel veeeeel daagjes te gaan:$

3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ja klopt. Ik kom uit Zuid en jij?

En Hanna waar werk in Rotterdam.
    Wat grappig al drie dames die in of in de buurt van rotterdam wonen.

Ik maak me wat zorgen weer .. pffff. Voel wat steekjes onderin. Heb voor mijn oudste 2 miskramen had en dat komt gelijk weer naar boven ..

4. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ik kom ook van zuid... beverwaard... tegen Ridderkerk aan!

ik heb ook steekjes en krampjes, maar volgens mij is dat gewoon een teken dat de boel zijn werk aan't doen is en je baarmoeder uit aan het rekken is...

kom jij trouwens uit 1984?... zo ja, dan ben je vlot, dat 3 al op komst is...

ik kom uit 1985...

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #45 hanna1974, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    Mijn man was heel erg verbaasd.
    Zo snel zwanger, dat hadden we echt niet verwacht :D

Die krampjes heb ik ook zo nu en dan hoor, Dommel. Er is nu van alles gaande daar binnen..... Wel een beetje onrustig word ik er soms van.
    maar ik ga er maar vanuit dat alles goed gaat.

Ik ben trouwens uit 1974, wat later moeder geworden van S.vinthe en nu op mijn 36e zwanger van nr 2 :)

Esmeralda, voor S.vinthe heb ik ook een miskraam gehad en daardoor ben ik niet meer onbevangen zwanger moet ik zeggen. Al gaat het nu wel iets beter dan de vorige keer gelukkig.
    Maar ik snap je heel goed!
    Ik werk op een school vlakbij de Groene Zoom.

Anne, wat heerlijk dat je zo snel na de MK weer zwanger bent hoor.
    Qua ervaren van de zwangerschap.... pfffff, ik weet wat me te wachten staat/kan staan.... Da's in mijn geval geen positief gevoel.. :(
    Ik was niet echt een blije zwangere en had echt gedacht dat ik dit NOOIT meer zou doen Hahahaha :D
    Maar S.vinthe is zo leuk, dus ach dan ga je wel nadenken he.

6. Esmeralda1984

Dommel
    Beverwaard ken ik wel heb daar familie wonen. je komt er met tram 23 toch? Ennuh ja ben van 1984. Was 24 toen ik mijn oudste kreeg en net 26 toen ik mijn 2 de kreeg hihi. Deze baby heeft zich heel onverwachts aangekondigd. Zat niet echt in de planning maar dat geeft niet. Deze is voor mij net zo welkom en zal net zoveel liefde krijgen als mijn jongens

Hanna
    haha was gister nog op de groene zoom dat is vlak bij mij.

Ik woon in zuidwijk.. vlakblij slinge kennen jullie dat?

De laatste 2 zwangerschappen zijn voor mij goed gegaan maar toch blijft die angst he.. Als ik maar iets voel denk ohhh het gaat weer mis.

hanna was jou zwangerschap zo niet leuk dan?

Anna
    Erg fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworde na je mk. Ik hoop dat deze beeb lekker bij je blijf zitten

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Esmeralda, ja ik ken Zuidwijk wel en de Slinge ook.
    soms parkeren we daar en gaan dan met de metro door naar de binnenstad :)

Korte samenvatting van mijn zwangerschap:
    Eerste 8 weken super moe (maar goed dat kan he?)
    Eerste 22 weken alleen maar misselijk geweest
    Van week 22 tot week 30 ging het goed
    Na week 30 last van bekken en heb nog in een rolstoel gezeten.

Best dapper he datik nu weer zwanger ben ;)

8. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Jeetje hanna, dat klinkt best heftig zeg, rolstoel??? Dat vind ik inderdaad wel dapper. Maar je weet natuurlijk ook wat t waard is geweest. Althans, ik neem aan dat dat plaatje op de afbeelding je dochtertje is? Daar wil je nog wel een van toch???:)

9. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    En Esmeralda en Dommel, wat leuk dat jullie jonge moeders zijn. En dat Esmeralda, al voor de derde keer! Ik had vroeger ook de wens om drie kinderen te krijgen, maar dat zit er nu niet meer in. Ik ben al een oude rot, 38, maar met de vruchtbaarheid nog niets mis :)

10. Esmeralda1984

Hanna
    Jeet wat een zwangerschap. Rescpect voor je hoor. Hoop wel voor je dat je nu kan genieten van een zorgloze zwangerschap

Anna
    Een oude rot ben je niet he. Wordt dit je eerste kindje?
    Mijn wens is zelf 4 kinderen maar dat gaat hem niet worden denk ik haha. denk dat ik het hierna ook wel genoeg vind hoor.

11. Esmeralda1984

februari 2012
    29-01-12 LieveKylian, 2e kindje, th/zh, bv
    01-02-12 Dommel, 2e kindje, zh, bv
    01-02-12 Hanna1974, 2e kindje, zh, fv
    01-02-12 Anne1234, 1e kindje
    02-02-12 Esmeralda, 3e kindje, th/zh, fv

Afspraken
    Dommel 1e echo vk
    Dommel intake vk

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hé meiden, wat hebben jullie gezelig geklets daar in en om het Rottedamse.
    Hier in Gelderland is de pijp leeg en doen de darmen iritant, zit verstopt, sorry voor detail.
    Was er de hele dag lichtelijk misselijk van, maar wel veel zin in eten,
    had zonder problemen een dubbele lunch en diner naar binnen kunnen werken, voor mijn gevoel...

Reageer nu ook even niet persoonlijk, duik mijn bedje in met een goed boek! Fijne avond, liefs Lieve

p.s. het beloofde fototje, alle drie ingedroogd;

13. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    esmeralda: uh... hoe je er met de tram komt zou ik niet weten... (heb een auto en doe schandalig weinig met het openbaar vervoer...):)
    leuk hoor ook een jonge moeder, zal wel effe pittig worden denk als de middelste ruim een jaar is en de nieuwe baby komt... maar wel erg leuk!!! hier ben ik bang dat het de laatste zal worden, als het aan mij ligt zou ik er nog wel 10 willen, maar mijn vriend heeft al 2 kinderen, dus dit wordt voor hem de 4e... vind hij wel genoeg...

ik hoop gewoon dat ik stiekem zwanger ben van een tweeling, dan heb ik er stiekem toch 3... (ooit heb ik een miskraam gehad met 2 vruchtjes en mijn dochter was ook een tweeling, dus 3 keer is scheepsrecht in r'dam...:D

hanna: hopen dat dit een hele andere zwangerschap mag zijn en je heel erg kan genieten... :)

anne: wordt dit jou eerste kindje?... o, ik zie het al, ja dus! geniet er van....:)

LK: wat vervelend van je darmen... lijnzaad olie werkt erg goed... mooie testen hoor...

nou, hier voor het eerst mijn hoormoontje meegemaakt.... ik ben op het moment helemaal gek van coca cola... drink ik normaal nooit... nou wou mijn vriend het laatste beetje uit de koelkast opdrinken... ik kon wel janken!!! (terwijl er nog meer flessen in de kast staan) uiteindelijk heeft mijn vriend het maar aan mij gegeven, maar snapte mijn probleem niet helemaal...:D

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    LieveKylian: Mooie testjes meis, geniet lekker van je boek!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwangerschap, haha, ja dat is niet echt mijn ding, maar goed we gaan in de herhaling en je weet het nooit he?
    Al voel ik helaas de misselijk soms wel weer opkomen...
    Meer meiden daar al last van??
    En die rolstoel, ach daar hebben we wel gezellig mee gereden hoor. Ben ook nog gaan winkelen enzo ermee toen :D

Anna, ik ben 36, dus ook niet meer de jongste moeder.

Als deze zwangerschap goed gaat is dit de laatste die ik doe.
    Twee kindjes lijkt me echt precies goed voor ons.

Lieve, mooie rij testen hoor :D

Dommel, stiekem hopend op een tweeling...
    Wij hebben het er l wel over gehad hoe we de indeling zouden maken als dit er 2 zouden zijn ....
    Ik heb zelf een tweelingzus en bij mijn man in de familie komt het ook voor.
    We zullen zien he?
    Maar ik hoop er op 1 hoor :)

16. Esmeralda1984

LieveKylian
    Mooie testen !! Geniet lekker van je boek.

Dommel
    Wie weet is het nu weer een 2ling. 3 keer is scheepsrecht idd.
    Het zal idd wel druk worden maar dat komt uiteraard wel goed.

Hebben jullie trouwens een voorgevoel wat het word?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk een meisje en dan wordt het een jongetje.
    Bij S.vinthe wist ik ZEKER dat het een jongetje zou worden..... :D:D
    Niet dus!!

En jij?

18. Esmeralda1984

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik een jongen, dat was het ook. Bij mijn 2de zwangerschap dacht ik ook een jongen, en het was ook weer een jongen.
    Bij deze denk ik een meid.. maar nog nog niet helemaal zeker

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier wist ik ook zeker dat ik een jongen zou krijgen, maar kreeg toch echt een meid...

nu ga ik uit van een meid (wat ik erg leuk zou vinden 2 meiden) en als het een jongen is, is het erg leuk voor mijn vriend... (hij heeft al 3 meiden)

hier veel borrelen en steekjes in mijn buik... verder dus een coca- cola verslaving:D:D:D

ga morgen nog is testen en dan zondag mijn laatste test... dan ga ik er mee stoppen... (al vind ik het erg verslavend, als je bijna zeker weet dat er een 2e streepje komt...)

nou meiden, ga proberen te slapen... (na al die cola :p)

20. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=154205&stc=1&d=1306477422

goede morgen meiden,

hier nog een testje er tegen aan gegooid....

nou mag ik zondag voor de laatste keer testen van mijzelf en dan maar op mijn lichaam vertrouwen en wachten op de eerste echo...

ik merk dat ik veel meer angst heb voor de risico's dan bij mijn dochtertje...

toen was ik zwanger en ging er helemaal vanuit dan ik dan ook een gezond kind op de wereld zou zetten en was niet echt bezig met wat mis kon gaan...

merk dat ik het nu steeds meer een wonder vind om een kind te mogen dragen en dat het, vooral in die eerste weken, zo kwetsbaar is en er nog zoveel mis kan kan....:)

maar goed, ik voel ook nog zo weinig, zeg wel, niks....:(

maar aan de andere kant, mijn test is weer donkerder...

nou meiden, een fijne dag allemaal... ik heb een hele lange dienst vandaag... eerst vergaderen en vannacht mijn slaapdienst... morgen pas weer klaar om 14.00! (gehandicaptenzorg)

Deel Deze Pagina