februari 2012 29-01-12 LieveKylian, 2e kindje, th/zh, bv 01-02-12 Dommel, 2e kindje, zh, bv 01-02-12 Hanna1974, 2e kindje, zh, fv 01-02-12 Anne1234, 1e kindje 01-02-12 Inkerbell,2e kindje, th,fv 02-02-12 Esmeralda, 3e kindje, th/zh, fv Afspraken Dommel 1e echo vk Dommel intake vk Hallo meiden Ik heb mij ook toegevoegd. Vandaag positief getest en Zwanger. Ik kon er ook niet omheen omdat ik dus zo misselijk ben. Ik ben inkerbell en zwanger van ons 2e kindje..... lijkt me leuk om weer ervaringen te gaan delen
Dommel Verslavend he dat testen. Die laatste is wel een hele mooie test hoor. Ik ga dalijk ook nog even 2 testen halen, dan test ik zaterdag en zondag nog. Heb me 2 dagen in kunnen houden om niet te testen haha. Ik ken die angst ook. Ook al is het bij 2 keer achter elkaar goed gegaan. Ik probeer er niet zoveel aan te denken hoop dat het jou ook lukt. Ik gister al gelijk Davitamon Mama Compleet gekocht. Ik voel steeds een soort van ongie gevoel en dat maakt mioj wel weer wat bang.. maar ja. Komt wel goed denk ik
Gefeliciteerd nieuwe februari mama's! Ik ben dit jaar in februari bevallen! Ik wens jullie allemaal een fijne en onbezorgde zwangerschap.
Ha Dames van het zwangere leven! Wat gezellig dat jullie zo actief zijn op dit forum. Het kan soms een ware steun en toeverlaat zijn in deze tijden he... Ik heb nog een zwangerschapskwaal, ik ben zo vergeetachtig als ik weet niet wat... Zo kan ik bijvoorbeeld jullie berichtjes lezen en tegen de tijd dat ik wat ga posten al weer vergeten zijn wie wat zei. Daarom ben ik ook heel slecht in de persoonlijke berichtjes terug, dat is niet bedoeld als egoisme in ieder geval! Ook vergeet ik continue mijn sleutels. Dat is iets iets wat in mijn niet zwangere leven niet echt gebeurd. Moet ik maar even een systeem voor verzinnen. Inkerbell, jij ook gefeliciteerd met de aankomende Waterman (als het goed is). En LK, ook al van die steeds duidelijkere foto's... Haha jullie zijn echt test verslaafd . ik geloof t nu wel. Overduidelijk voel ik de zwangerschap, dus ik vertrouw er maar op dat het goed is en goed gaat (al kan die eerste echo me niet snel genoeg gaan). Toen ik eenmaal wist dat ik een miskraam zou krijgen bij mn vorige zwangerschap heb ik voor ieder wissewasje een nieuwe echo gehad (de miskraam kwam niet op gang). En als je dan wel zwanger bent van hopelijk een gezond vruchtje, dan moet je maar wachten en wachten.... (al weet ik ook wel dat er niet veel valt te zien de eerste weken, maar ik ben zozozozozoz nieuwsgierig!). En Esmeralda, ongie gevoelens? Dat lijkt me vervelend, maar toch ook wel weer fijn dat je in ieder geval iets voelt??? En er zijn hier dus nog wel wat meer tweeling-fans? Mijn vorige zwangerschap was ook een tweeling, het lijkt mij ook erg leuk als het er twee zijn, ook gezien mijn leeftijd (al moeten we dan wel rap op zoek naar een nieuwe herberg). Gelukkig Hanna ben jij ook al een jaartje ouder (al moet ik zeggen dat ik altijd in de 20 word geschat en ik me ook helemaal niet oud voel). Een vriendin van mij is 40 en laatst in dr eentje moeder geworden. Zij woont in nigeria (is nederlandse) en is (bewust) zwanger geworden van een nigeriaan. Maar ze wil de opvoeding etc in dr eentje doen. Ze was in NL voor de bevalling en de eerste maanden er na. ik dacht toch wel: petje af dat je dit in je eentje doet. Dat je nooit even lekker in je eentje weg kan of dan altijd een actie moet ondernemen om een oppas te regelen. Ik ben alweer een veel te lang stuk aan het schrijven. Tot de volgende keer!!!
meiden bedankt voor de felicitaties..... Mijn vorige zwangerschap hebben we tot de 20 weken echo in spanning gezeten of wij niet ene tweeling zouden krijgen. mijn waarden waren te hoog voor 1 en ik groeide gigantisch qua buikomvang..... We zullen dit keer afwachten of het 1 of 2 is idd....
Spannend ook dit keer dan Inkerbell. Heb net nog even een test gedaan. Ze blijven bij mij wel licht zeg die streepjes
Dit was mijn test vandaag. Ga volgende week een indicator test van CB halen.... is wel leuk voor het album haha
Hoi meiden, Dommel, mooie test hoor van vandaag. Mooi rijtje zo Jeetje wat een lange werk"dag". Succes! Inkerbell, leuk dat je ook mee komt schrijven. Ook al last van misselijkheid.... Mooie test hoor. Van harte gefeliciteerd!! Anne, hmm, lastig van je sleutels.... Toen ik zwanger was van mijn dochter ben ik een keer met 2 verschillende schoenen naar mijn werk gegaan Dus,er staat je nog wat te wachten
@ Inkelbell. Welkom! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap. Geniet ervan. Hoop dat je misselijkheid snel afneemt. Wie weet kwam het van de spanning in plaats van de zwangerschap... Reageers straks even op de rest, ga nu eerst mijn beste vriendinnetje bellen, duim dat ze niet naar nieuwtjes vraagt...
Nou meiden.. ik ga de gok maar wagen, ik kom me hier even aanmelden! Totaal onverwachts en ongepland blijk ik zwanger maar nadat we van de eerste schrik bijgekomen zijn vinden we het eigenlijk alleen maar errug leuk! Even kort over mijzelf.. Ik heet Pamela, ben 22 jaar jong en woon samen met mn vriend en ons zoontje in Noord Holland Vorig jaar juli ben ik bevallen van de kleine Brayden en sindsdien door de bv geen pil of zoiets maar braaf aan de condooms. Ik zat deze maand op mn mens. te wachten omdat ik dan aan de nuvaring zou gaan beginnen omdat ik net helemaal gestopt ben met de BV. Maarrr toen ik ineens een dag superduizelig werd (kon niet normaal zitten, liggen niks! ) maakte mn moeder de grap, ben je zwanger?! Toen hebben we t testje gedaan eigenlijk meer om te bevestigen dat ik niet zwanger was want dat kon toch niet!?.. maar daar verscheen ineens een heeeeel vaag streepje.. voor de zekerheid de dag erna toch verder getest en das maar goed ook blijkt Door mijn ME zouden we wachten tot de kleine man 3 was voor de weer over baby's krijgen zouden praten maar dat is dus even veranderd! Verrassing Hier mn testrijtje.. Bekijk bijlage 154414
En hier mn CB testje.. deze is van 25-05-2011 Bekijk bijlage 154416 Als alles goed mag gaan wil ik graag in het ziekenhuis bevallen, en ik ga zeker weer voor de borstvoeding! En het is natuurlijk ons tweede kindje dus dat zal ik even in het rijtje gaan zetten! Ik DENK dat ik 2 feb. uitgerekend ben.. maar dat weet ik dus totaal niet zeker. Wel toevallig, mijn moeder was toendertijd op 2 feb. van mij uitgerekend!
februari 2012 29-01-12 LieveKylian, 2e kindje, th/zh, bv 01-02-12 Dommel, 2e kindje, zh, bv 01-02-12 Hanna1974, 2e kindje, zh, fv 01-02-12 Anne1234, 1e kindje 01-02-12 Inkerbell,2e kindje, th,fv 02-02-12 Esmeralda, 3e kindje, th/zh, fv 02-02-12 PamPapilio, 2e kindje, zh, bv Afspraken Dommel 1e echo vk Dommel intake vk Ik sta erbij hoor!
Pampapilio, wat een verrassing voor jullie! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen.
Pampalio gefeliciteerd. Heel bijzonder voor jullie idd..... Kwaaltjes; Misselijkheid is voor mij echt nieuw. Mijn 1e zwangerschap nergens last van en heb me nog nooit zo goed en vol energie gevoeld. Liep de dag voor de bevalling nog 5km met de hond terwijl ik echt topzwaar was. Daarom dacht ik eerst ook dat ik last had van de griep totdat een vriendin zei, het ligt er wel heel dik op zeg.....
Bah wat naar dat jullie al zo misselijk zijn meiden! Veel kleine beetje eten en smorgens voor t opstaan ff een crackertje in bed schijnt te helpen maar of dat ook echt zo is.. weet ik niet meer eigenlijk Hier eigenlijk weinig kwaaltjes.. ben niet meer zo duizelig geweest en mn borsten (tepels) doen eigenlijk ook niet echt pijn, zeker niet zoals bij de eerste! daardoor wist ik dat ik wel zwanger moest zijn.. als mn vriend ernaar wees kreeg ie uit reflex een stoot van me hihi Volgens mij was ik bij mn vorige zwangerschap ook later pas misselijk, bij een week of 5 a 6 begon t volgens mij.. dus ben benieuwd.. Heb wel erge last van mn darmen :S T lijkt me tot nu toe wel een heel andere zwangerschap al! heel apart
Oh en heb nu de hele dag door trek.. vooral lekkere trek en trek in aardappelen.. Gebakken, frites, purree.. maakt me eigenlijk weinig uit.. hahahah
@ Pampapilio. Van harte gefeliciteerd met deze spontane zwangerschap. Tjeetje wat moeten jullie hebben wennen Heel bijzonder. Hoe voel jij je? Heb je tijdens de zwangerschap van Brayden veel hinder gehad van je ME. Wat goed dat je 10 maanden borstvoeding hebt gegeven! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap, geniet ervan! Je testjes zien er prachtig uit. Grappig dat je moeder ook op twee februari was uitgerekend, straks beval je op je verjaardag, hi hi @ Hanna. Oh wat moet jij je zwanger hebben gevoelt toen je twee verschillende schoenen ontdekte. Of werd je er ook nog door een ander op gewezen? Heftig. Zo erg bekken dat je in de rolstoel moest. Hoop voor je dat je deze zwangerschap voorspoediger doorloopt. Ze zeggen wel eens dat als je de eerste symptomen herkent en goed en actief op reageert dat t niet zo ver hoeft te komen, toch? @ Esmeralda. Maar worden je streepjes wel donkerder ondanks dat ze licht blijven? Stom hé. Dat we nu zo snel aan het twijfelen slaan. Gewoon positief en vooral ontspannen blijven. Laatst gelezen dat de stress heel slecht is in de eerste 12 weken Bedankt voor de reminder. Ik moet inderdaad nodig weer folium slikken en heb nog zwangerschap vitamines over van Zoon. Zit nog niet helemaal in mijn systeem @ Inkelbell. Spannend tot 20 weken nog geen zekerheid over 1 of 2. Maar is ooit bekend geworden waarom je waardes afweken? Ook ik was snel giga dik, mijn moeder was op de helft jarig en papa aan het einde. Familie vond mij aan het einde weinig dikker als op de helft, hi hi Heb je stiekem wel de wens voor een tweeling? Bijzonder hé dat iedere zwangerschap zo anders kan verlopen. Duim voor je dat je wederom de dag voor de bevalling 5 kilometer met de hond mag lopen. @ Anne. Hier ook vergeetachtig voor mijn gevoel meer dan bij Zoon. Toen geen hinder van gehad. Vandaag op het werk liep ik in het magazijn, wat kwam ik hier doen? En koffie voor collega in gedaan, bij wie ik steeds vergeet dat hij ook melk moet, dus ga ik even halen. 10 minuten later, ik al lang terug op mijn plek. Zegt hij; lekker hoor die koffie met melk! Oeps ja, ik ging melk voor je halen Wellicht een tip om dingen op dezelfde / vaste / logische plek neer te leggen. Dit typend schiet met te binnen dat ik vorige week vrijdag in het ouderlijk huis van mijn man, een half uur naar mijn sleutels op zoek ben geweest. Tijdens het inpakken van de spullen had ik ze in de hand, ze achteraf, bedacht op een logische plek neer te leggen. Heb werkelijk drie keer alles in en uit gepakt. Hele huis doorgespiegeld. Tot ik het opgaf en ze bovenop de paraplustandaard ontdekte omdat ik daar mijn hand op liet leunen om de laatste tas terug te zetten Mag ik vragen hoe je wist dat je een miskraam zou krijgen maar hij niet op gang kwam? Bedoel je dat je wist dat je vruchtje(s) overleden was, waren, maar dat je lichaam het niet afstootte? Was je al lang zwanger toen het mis is gegaan? Ach met creativiteit kun je veel oplossen in je huidige herberg. Soms weet ik ook niet hoe we het hier moeten doen straks, maar denk dan maar dat mijn opas en omas het ook redden met zijn 10en en 13en in één huis Ik ben trouwens 33 jaar jong, middenmoot hier volgens mij @ Dommel. Mooie serie testen. Wat is die van vandaag donker, ben jaloers, hi hi. Ik mag morgen voor het laatst testen Tjemig, wat een werkdag. Dan ben je vast totaal gesloopt morgen middag. Wanneer mag je dan weer werken? Een cola verslaving. Grappig! Ze zeggen toch dat je testen meer knallen als het er twee zijn De jouwe knallen wel giga dus wat dat betreft Ook hier is drie keer scheepsrecht! Tnx. Voor de lijnzaadolie tip. Die heb ik bij Zoon ook gebruikt, werkte perfect. Morgen maar eens shoppen. @ All. Willen jullie het geslacht weten voor de bevalling? En wist je het bij de eerste? Grappig dat bij enkele het klopte en bij andere juist weer niet. Ik had geen idee. Hoopte een jongen. Voor deze zwangerschap hoopte ik ook een jongen. Maar nu vind ik een meisje ook wel leuk. Bij Zoon wisten we het niet tijdens zwangerschap. Nu wil ik het misschien wel weten, heeft ook wel weer wat Wie had het hier over mijn verhaal word lang Sorry. Ben alleen thuis en heb vandaag wel energie. Dus misbruik jullie. Vriendinnetje nam niet op. Ik wil het zo graag nog even voor ons tweeen houden. Helemaal op mijn werk. Maar vandaag vraagt mijn collega. Jeetje, wat zien je ogen eruit. Wat is er met je. Heb je goed geslapen of juist niet Twee jaar terug, vroeg hij op de man of ben je zwanger? Nu maar geantwoord, verschrikkelijk vreemd gedroomd Ook waar, maar kon er toch niet uit komen vanochtend, de hele week al last van. Gisteren anders dan gezegd op de bank voor de film blijven hangen. Dus niet op tijd gaan slapen Verder vandaag gelukkig geen misselijk achtig gevoel en ook niet non stop kunnen eten. Wel een beetje ongi achtige rug krampen. Hoort er allemaal bij, maak ik mezelf dan wijs Nu stop ik echt. Goed weekend, groeten Lieve
@LieveKylian: Thanks! en ja het was/is zeker even wennen! maar daardoor niet minder leuk en ja had tijdens mn zwangerschap een stuk minder last van mn ME! heerlijk voelde ik me! heb denk ik 9 maanden lang alleen maar gelachen ondanks misselijkheid en blaasontstekingen en superveel vocht vasthouden.. ik vond alles evenleuk puur alleen omdat t door dat ukje in mn buik kwam hihi Na mn bevalling alleen helaas een zware terugklap met zeer heftige Bekkeninstabiliteit. kwam zomaar ineens 3 dagen na mn bevalling opzetten, zo erg dat ik een bed moest laten komen in t weekend met spoed omdat ik niet meer normaal kon zitten liggen of staan! met flinke lading paracetemol de dagen doorgekomen en ben eigenlijk net klaar met mn fysio.. dus denk dat ik haar maar s ga bellen over een weekje of wat dat ik dr zo gemist heb dat ik terugkom! hahaha Wij wisten vanaf 16 weken zwangerschap dat t een jongen werd. Ik dacht altijd dat ik een dochter zou krijgen en dat dacht mn vriend ook.. dus eigenlijk dacht iedereen dat en gingen we er een beetje vanuit tot we dat piemeltje in beeld zagen! hihihi was even shock en daarna suf shoppen aan blauw natuurlijk Nu wil ik het weer rond diezelfde tijd weten, weer hetzelfde echobureau. namelijk DR PAPA! zon geweldige man en zon mooie echo! alles was te zien.. kon letterlijk zn vingerkootjes tellen :O Stiekem zou ik het wel erg leuk vinden als het een meisje zou zijn omdat ik echt wel een roze-fan ben en er toch iets in me altijd wel een dochter zou willen hebben.. maaaarr met een jongetje erbij is natuurlijk ook gewoon groots feest! dan gaan we lekker voor t extra veel jongensspeelgoed en nog een blauwe kamer!