Dan zeg ik hier goedemorgen!! Allemaal een hele fijne dag en succes voor alle ziekenhuisdames, ik hoop op mooie berichten!
ik ook pff net een uur aan ctg gelegen kleine was rustig... toen oest ik ander sgaan liggen voelde z hem wle maar kon hartje niet vinden en toen ze hartje vond schoot ie naar 180 pfff... weer schrik... maar de gynacoloog zei ja als jij e marathon loopt is je hartslag ook hoger aarop ze doelde naar de vele bewegingen. Vandaag moet internist komen zeggen ze.. dus daar wachtik ook nog op.. manlief neemt telefoon niet op hoop dat er niks is...
Net bij gyn op controle geweest, baby is net als grote broer wat aan de grote kant. Bij de metingen kwam hij uit tussen de 35 en 35,5 week qua grootte. Over 2 weken weer controle, wel een pilletje gekregen om een keer een nachtje te slapen. Erg welkom, slaap steeds maar een uurtje en ben dan ff wakker en slaap dan weer ff enz. enz.
Goedemorgen!! Buikie is weer redelijk rustig gelukkig, ben er vannacht nog wel een keer of 3 wakker van geworden maar nu gaat het weer. @Pris: Leuk al die kleertjes!! @Supermom: Oh de 20-weken echo al bijna, spannend! @Senna: Ook al bezig aan de tuin? Wordt het mooi? Jij hebt ook een aardig boek geschreven hihi @Lan: Afschuwelijk moet je je voelen. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik blijf maar hopen dat het allemaal toch mee zal vallen. Heel veel sterkte maar weer en ik duim voor je. @lovely: Valt niet mee he een naam vinden? Maar rustig aan, uiteindelijk gaat het jullie lukken, weet ik zeker. @Pris: Zet hem op in het ziekenhuis, ik hoop op een goede ctg @Kibbeling: Mooi dat alles goed gaat met de kleine. Hahaha lijkt me een geestig gezicht de redding van de eendjes. Wel schattig zeg.. @Zomaar: Ook voor jou ga ik weer duimen hoor. Hou vol hou vol. @Meta: Ja is toch wel; zenuwslopend zo die harde buiken ook al is het nog veel te vroeg voor de baby om te komen. En dan ook die menstruatieachtige pijn zo nu en dan. Maar ik kan nog redelijk rustig blijven gelukkig. Dat klinkt als een bijzondere dag vandaag. Leuk lijkt me dat als leraar zon examenstunt en galafeest. Doe wel voorzichtig he? Maar dat weet je wel en verder zou ik zeggen: Geniet ervan! @Lan: Hoop dat die internist nou eindelijk eens komt zeg. @ivje: Ondanks de grootte verder alles goed toch? Fijn dat ze je iets konden geven om te slapen, je zal wel uitgeput zijn met zo weinig slaap. Zo ik ben weer bij . Ik ga me nu klaarmaken voor mijn werk. En dan is het daarna weer lekker weekend joepieeee
goeiemorgen wat heb ik weer slecht geslapen zeg. eerst rond 10 voor 2 wakker. moest naar de wc. (we lagen pas 12 uur op bed) lag ik net weer op bed, begint mn dochter te huilen. dus ik erheen. leg haar weer goed op bed en troost haar even(alweer kwartier voorbij). dus ik weer op bed. 20 minuten later begint ze weer. en ze wou niet meer slapen. ze wou bij ons in bed. dus ik bij haar gebleven tot ze sliep. het was uiteindelijk alweer 3 uur. ging de wekker vanmorgen om half 7 weer. en mn vriend doet elke keer snooze. dus ik zei uiteindelijk ga je nou van bed af. ik heb al weinig geslapen vanacht. dus ik het verhaal verteld. zegt ie had mij dan wakker gemaakt. ik zei ja ik was toch al wakker en jij moet vandaag werken. dat was ook wel weer zo. zo ff de was aanzettten en wachten op die klaar is en ophangen. daarna door naar mn moeder. ff met zn 3en naar prenatal de doos ophalen. boodschapjes doen en ff shoppen. xxxx
Lovely Mail de foto maar hoor! Lan Jeetje meid je krijgt het wel op je bord... Ben benieuwd wat ze straks zeggen, het kan allemaal ontzettend meevallen! Odess Verlof WOEHOE!!! Ik ook nog paar dagen, al heb ik 13 mei pas vrij :x Maarja met alle vrije dagen zijn het nog maar 8 dagen ofzo! Meta Waarvoor is die ruggesteun precies? Tijdens bevalling of gewoon ervoor/na? En wat is wecesinpoeder?? Ja trouwambtenaar lijkt me ontzettend leuk tis alleen een functie voor een paar uur per week. Gemiddeld komt het neer op 2-3 huwelijken/registraties per week met vergoeding voor 3 uur per voltrekking, dus het is echt 'voor ernaast' bedoeld. Maarja ik solliciteer wel en ik zie wel!! Heb je een mooie jurk voor vanavond? Een positie of toevallig 1 die je uit moet rekken omdat t geen positiejurk is? Hester Jemig 2 uur! Pffffff Hou vol!
Zo! Ben weer thuis. Heb nog niet bijgelezen. Ruim twee uur lang CTG gehad in allerlei mogelijke houdingen: hoefde nog net niet op de kop te gaan staan Echo tussendoor gehad. CTG was eerst bijna 2 uur lang niet zo goed maar het laatste kwartiertje was het dan toch verbeterd, gelukkig. Nu weekend lekker thuis en maandag weer terug. En dan donderdag weer en daarna maandag weer. Ben blij dat ze de baby zo goed in de gaten houden Maar ben nu wel kapot, dus ga ff royal wedding kijken en dan beetje slapen. Jullie fijne dag!
@Lan Heel veel sterkte!! Hopelijk is er niks mis met het hoofdje en hartje! @Lovely Oh das balen, dat jullie weer beginnen te twijvelen... @Priscilla Nou idd veel overeenkomsten hihi :d Hopelijk was de ctg goed! En shopse!! @Kibbeling Fijn dat alles goed was bij de vk! Ah das lief zeg om die kleine eendjes te helpen! En tja de dierenambulance heb je tegenwoordig ook niet veel meer aan.. @Zomaar Je vriendin ook al opgenomen? Jeetje het zit jullie niet mee! Hopelijk hou je nog ff vol tot de kleine man er is! @Meta Oh super , zal het dan gelijk ff vragen als ik voor het bed moet bellen, wel fijn dat je de kleine nog steeds zo veel voelt, alleen wel jammer dat het af en toe toch zo'n pijn moet doen Alvast veel plezier vanavond!! @Zomaar Fijn dat de kleine weer gegroeid is!! Dat is ook lekker verwarrend van die artsen...hopelijk blijft ie nog ff zitten! @Hester Jeetje al 2 uur aan het ctg! Balen dat het niet zo mooi is... @sweetbel Dus druk druk druk vandaag, alvast gefeliciteerd voormorgen,en lekker genieten van het BBQ'en!
middag meiden @ meta ja lekker wel hoor heb zelf ook een hoop gekocht nog.maar krijg ook heel veel ach kan ik er mee door heveel plezier vandaag op school. @ zomaar schiet lekker op met wel naar huis niet naar huis @ hester pff 2 uur alwoow sterkte @ hier nou kan me lol op ctg was niet goed moest draaien toen weer wel goed.alleen ze maakte zich wel druk om de harde buiken ik moet er van uit gaan als de bevalling moeilijk ga dat ik keizersnee krijg.omdat ze bang zijn dat ons kindje het moeilijk krijgt en hij moet wel de couveuse in als geboren wordt omdat het een klein mannetje is ik huilde gewoon en heb toch me moeder gebeld.de gyn kwam binnen en had opgehangen ze konden nu nog niks doen ik moest afwachten wanneer het erger werd en dan moet ik gelijk bellen.de laatste ctg zag er goed uit toen ik gedraaid lag op me zei ik mocht me niet druk maken.moest wel het huishouden links laten liggen en aan me eigen gaan denken.nu kom me moeder as week poetsen en ga vragen of ze elke week wil komen.ik mag wel de wc uit doen en met me hondjes lopen omdat ik dat graag doe.was me dagje wel. en als klap op de vuurpijl auto afgekeurd pff lekker dan en we willen de stad nog in dus hoop dat die optijd klaar is want dan kan ik ff meer nachtkleding aan gaan schaffen.
@Odess En hoe bevalt het om verlof te hebben? @Lan Dat is ook schrikken dat ze het hartje niet kunnen vinden en dan ineens naar 180 schiet! Hopelijk komt de internist snel langs! En heb je je mannetje al bereikt? @ivje dus de beeb loopt zo'n 2 weken voor op groei! Fijn dat je een pilletje heb gehad om ff door te kunnen slapen! @Momeera Ja ik wil de tuin een beetje klaar hebben voor juni Overal liggen nou nog tegels enz..het is gewoon een rommeltje.. maar het schiet gelukkig al aardig op! Dan hoeven we alleen nog wat beplanting en sierstenen voor om de vijver te halen En werkse! @Lovely Jij ook al slecht geslapen, hier haast elk uur gezien op de klok...gelukkig werd ik wel wakker van de wekker, meestal als ik zo slecht slaap, dan hoor ik hem niet meer... Oh leuk de blije doos ophalen @Hester Fijn dat de ctg toch op het laatste goed bleek te zijn, en ik zie het al helemaal voor me als je op je kop moest staan hihi En nu lekker weekend vieren!! @Priscilla Dat is toch minder nieuws! dus waarschijnlijk toch een keizersnee..WEl fijn dat de ctg er later toch een stuk beter uitzag! @hier Gisteren UWV gebeld, vanwege hoe het nou gaat emt zwangerschapsuitkering, krijg nu papieren thuisgestuurd, en moet ik invullen, en dan gaat mijn officiele verlof 6 mei in .. dus 4 weekjes van te voren
Sweet, jippie ook verlof! Geniet er van Hester, jeetje meis. Wat zegt het, heeft beeb het dan niet meer zo naar zijn zin? Pris, wat een tegenvaller! Dikke knuf meis en nu echt kalm aan doen he!! Wat een ctg dames hier trouwens zeg... Ik heb mn buik maar weer op de foto gezet, kijken of het nu met verlof veel harder gaat
Zo nog maar ff een spelletje op hyves En daarna maar in de tuin bezig en een wasje draaien... Tot later!!
Ja, dat lijkt erop! Maar hopelijk kan hij nog lekker even blijven zitten, want ik vind het nog veel te vroeg voor hem om naar buiten te komen. Mooie buik! En idd, tijdens je verlof gaat het ineens harder met de groei volgens mij Senna: ook mooi!
wat een mooie buiken allemaal hoor... Ja heb mijn man bereikt.. hij had 1 telefoon niet mee van werk en adnere uitstaan . Ik boos potje dikkie stel nu dat ik je nodig had!! en nu is telefoon leeg dus kan ik hem nog neit bereieken.. Binnen nu en eeen uur moet internist zijn geweest! ben benieuwd haha... tis neit eerlijk iedereen gaat shoppen en ik lig hier iedereen nu voor mij kadootje kopen en opsturen hahah
dames ik heb vooruitzicht nu. ze rekken tot 36 week dus nog 12 dagen. en alst nog ff wat langer kan iets langer. dus kan een beetje aftellen ga vanaaf weer lekker na huis tot morgenvroeg @ lan dan moeten ze ook voor mij kado's kopen hahaha
Zomaar, maar gaan ze dan inleiden of...? Spannend hoor! Lan, dikke knuffel! Fijn dat je je man hebt kunnen bereiken. Hester, komt het door verminderde werking van de placenta dan? Of weten ze dat niet? Senna, zo jij hebt ook al een beste buik Mom, fijn dat het rustiger is geworden vannacht, werkse!! Ik zit aan de beschuit met roze muisjes Binnenkort maar even blauwe halen! Net een wasje gedaan, met de hand en stond binnen no time alweer te tollen - suf! Naja, het hangt lekker buiten Morgen doen we alle unisex spullen die een tweede ronde meegaan ook lekker in de was en dan schiet het al lekker op! Ik heb trouwens heel veel rugpijn, onder mijn schouderbladen. Ik weet me dan geen houding meer te geven. Herkenbaar en wat doen jullie er aan?