APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik dacht....we gaan gewoon weer verder met tellen waar we eigenlijk, oorspronkelijk gebleven waren.

Deel 26 staat toch veel leuker dan deel 5 :D.

Dus bij deze -> we kunnen weer!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    joehoe staat idd veel beter ahahha

3. Amethist

@ kledingmaten: A.'tje zit boven in 92 en onder in 86. T. zit boven in 74 en beneden vaak nog maar in 68. Ukkie :D.

@ Eylem: Ja, ik heb ook al een keer een duo-afspraak gemaakt met de kids. Ging op zich prima, alleen moest er even iemand helpen met de kids naar de spreekkamer tillen :D.

Hier de fysio weer over de vloer gehad. Weinig vooruitgang geboekt met A.'tje dus we blijven oefenen en dan is ze er over 4 weken weer...

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    jammer dat je weinig vooruitgang geboekt heb zeg..
    Ik mag morgen voor het laatst naar de fysio ( bekkenbodem), maar om te zeggen dat dat nou geholpen heeft... niet echt .. ach ja..

Verder gaat het niet echt super trouwens. Morgen weer bellen met mijn leiding-gevende over hoe het gaat en ik had zelf bedacht maandag weer even een uurtje ofzo te gaan. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of het verstandig is. Maar goed proberen kan altijd.. kom ik snel genoeg achter.

Ik wil zo graag weer.. maar ja..

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    * klaagmodus uit * :)

6. Amethist

@ Kris: Hm, als je hier nu zelf al zegt dat het eigenlijk nog niet zo goed met je gaat kan je misschien beter nog niet gaan werken...

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    kris ik ben het wel eens met am
    als je nu eigenlijk al zegt dat het nog niet beter gaat zou ik ook niet gaan werken

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Ik kom weer even binnenvallen...:) Wat gaaf dat er nu deel 26 staat ipv 5!

@Am: wat balen dat er weinig vooruitgang geboekt is met A'tje.:(

@Kris: net wat Am zegt...als je er zelf nog geen vertrouwen in hebt zou ik het zeker nog even rustig aan blijven doen!

@Hier: heel druk geweest met solliciteren en het heeft iets heel moois opgeleverd! (sommigen hebben het al via fb gelezen). Maar ik ga dus als ambulant begeleider werken voor mensen met een niet aangeboren hersenletsel (nah). Heb gister een enorm pittig sollicitatiegesprek gehad waar ik echt dwars doormidden gezaagd ben (hij noemde zichzelf nog mild:$) maar de conclusie was dat ik als persoon in staat zou moeten zijn om dit, toch wel zware werk, aan te kunnen.
    Vandaag de arbeidsvoorwaarden gekregen en ik ben helemaal happy de peppie!!! Heb zooooooon zin om aan de slag te gaan! Heerlijk gewoon!

9. Amethist

@ Wonder: JA! Ik las het op FB. Supergaaf zeg! Gefeliciteerd!!!! Je wilde toch al graag iets van zorg doen? Of ben ik nu heel erg in de war? Wanneer ga je beginnen?

10. Amethist

Trouwens...voor wie haar kent -> Heitje is vandaag bevallen van een dochter genaamd Dewi Rosanna :D.

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wonder
    gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

am ik ken haar vaag nog van het nod forum
    mooie naam zeg

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Akoya zo hé J is groot! E is nu 90 cm en 11.5 kilo.
    Lekker zeg naar Zeeland! Hopelijk mooi weer mee!

Eylem inderdaad makkelijk om je moeder mee te nemen! Een dubbele afspraak plan ik ook altijd maar in als manlief vrij is. Dat gaat een stuk soepeler hoewel E ook rustig gaat spelen daar eigenlijk.
    Ik kan me voorstellen dat je niet op een preek zit te wachten van het cb over haar gewicht! Ze eet toch wel wat ze wil eten. Misschien wat vollere producten aanbieden ipv halfvol of mager?

Franka jullie ook lekker op vakantie?
    Zo de workshops gaan goed lopen hè!

Smile balen dat het nog niet doorzet! Wel lekker nog even alle tijd voor N.oelle.

Kris wat een gave schoenen zeg! S.anne groeit ook hard hè. E zit nu in maat 92.
    Balen dat de fysio niet geholpen heeft...
    En maandag lekker thuis blijven meid! Als het niet goed gaat moet je het niet overhaasten. Mijn collega ging steeds te snel weer aan de slag en hij heeft uiteindelijk een jaar thuis gezeten.

Am wat shit dat je weinig vooruitgang boekt! Jullie hebben ook bijna de afspraak nu bij het audiologisch centrum toch?

Wonder woooow gefeliciteerd!! Wat een ontzettend gave baan!

De fysio komt hier vrijdag voor L en nu rolde ze vandaag zomaar een keer om! :$:D Ze ligt nog steeds wel krom en het bleef bij 1 keer dus ik laat haar maar gewoon komen. Maar ze rolde!

13. Amethist

@ Ka: Wat goed dat L. rolde :D, maar wel verstandig om de fysio gewoon te laten komen.
    Ja, we moeten 22 mei naar het ACU.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    huh apart...ik druk steeds op f5 maar blijkbaar ververst hij niet....apart

Anyway...thanx voor de felicitaties...ik ga 12 juni beginnen. Dan hebben ze een lezing waar ik ook voor uitgenodigd word en tevens zal ik in juni mijn eerste inwerkdag krijgen.

Am...ja het klopt ik wilde heel graag de zorg in....dus ben echt super blij dat ik die stap nu echt kan gaan zetten!

Heitje: nee volgens mij kende ik die niet...

@Ka: wat super dat ze rolde!!! Wel slim om de fysio gewoon toch te laten komen, want dat kan nooit kwaad!!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder, wauw, wat super zeg, gefeliciteerd! Hoeveel dagen in de week ga je werken? Onregelmatig of vaste dagen?

Ka wat super dat L. rolde! Ja volle producten geef ik al dus ja verder is er weinig aan te doen...

Smile, oh dat is echt frustrerend als het niet doorzet! Geniet ondanks alles nog even van je rust en tijd met N.!

Kris, leuke schoenen zeg!

Am, balen dat A.'tje niet veel verder is gekomen met fysio. 22 mei, dat begint op te schieten.

Pff, ik zit eindelijk. Onverwacht drukke middag en avond gehad. Eerst uitgebreid gekookt, toen kwam manlief thuis met 15 kilo vlees :$ was bij de halal slachterij geweest dus dat moest allemaal verdeeld worden in zakjes en deels nog gesneden worden, gelukkig sliep I.sra eventjes, daarna deel van het vlees bij mijn moeder gaan brengen want past niet allemaal in onze twee vriezerlades, daar meteen ook alle papieren voor het nieuwe mob.tel. contract van mijn man uitgeprint en uitgezocht, toen weer naar huis, I.sra gevoed, I.rem naar bed (was ondertussen al 21.00 uur, oeps!) en nu is I.sra ook gaan slapen geloof ik....he he!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik ga het rustig opbouwen...streven is wel om na de opleiding minimaal 20 uur te gaan werken. Het fijne is wel dat ik mijn eigen tijden kan indelen....dus als de kinderen straks allebei op school zitten is dat super de luxe!

Wahahahaha dus manlief had een leuke verrassing bij zich! Wel fijn dat de meiden allebei slapen nu!

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    Kris: ergens zeg je het zelf al; nog niet beginnen meis.
    Neem echt je rust en de tijd! Dat werk loopt echt niet weg en ze
    hebben veel meer aan je als je het ook echt weer aan kan dan dat je
    het voor een uurtje probeert en weer terug bij af bent.
    Nu ff ego zijn en aan jezelf denken! Knuffel!
    Wonder: JOEPIE! Ook hier; gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Per wanneer? Leuk vooruitzicht! Ahh 12 juni, das al snel!
    Am: balen geen vooruitgang..
    Franka: nummer 3 en 4 al aan het inplannen! Dat gaat best goed
    met die workshops! Vanwaar die grotere tafel? Voor de workshops?
    Ka: hey wat goed van dat rollen, benieuwd wat de fysio zegt en kan
    betekenen voor jullie..
    Eylem: woow leuke verrassing van manlief ;) en hallo, wat een drukte
    ineens. Dus nu ff zitten?
    Mijn ouders brachten J. rond 18.00 uur thuis, hebben hier met z'n
    allen gegeten en nog wat gekletst en koffie gedronken.. die zijn nu een
    uurtje weg en ik ga optijd naar bed, ben ineens zó moe. Pfff!
    morgen nog 1 dagje werken en dan lang weekend met m'n mannen :D.
    Fijne avond meiden en alvast welterusten!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ wonder, had het al op fb gezegd, maar Joepie! Nieuwe baan!:D
    Fijn dat je straks zelf je uren in kunt delen! Dat is inderdaad wel erg luxe! Hoe lang duurt de opleiding dan? En moet je dan ook echt naar school of is het een interne opleiding?

@ cb, ik moet pas in juni weer met N.os. Dus geen flauw idee wat ze nu weegt. Ik vermoed rond de 11 kilo.

@ am, balen dat ze niet zoveel vordering maakt! :( Wat een leuke foto van T. Op FB!

@ ka, jeuj! Omgerold! Goed zeg!

@ akoya, veel plezier meis! Geniet er van!

@ franka, leuk dat er nog meer workshops op stapel staan!

@ eylem, zo, dat is aardig wat vlees dan! Scheelt lekker in de boodschapjes!

@ smile, het rommelt nog niet echt door dus. Ben wel benieuwd nou hoor! Nieuwsgierig naar zijn naam! :p

Uhm, ben ik nou iemand vergeten? Zo ja, sorry!:)

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ka; wat goed dat ze nu omrolt het begin is er in ieder geval. Ik zou haar ook laten komen om gewoon eens te kijken. Kan geen kwaad toch
    @ Wonder ! Wat een leuk nieuws
    @ Eylem; phoee druk druk druk...
    @ Ak; alvast een fijn weekeinde als ik je niet meer " spreek"

En werken.. tja ik weet niet. Helemaal niet werken ga ik me ook niet beter van voelen lijkt het. Dus een uurtje kijken. Nou ja ik zie wel..
    Het is nog geen maandag

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pfff wat is er ineens veel gekletst. Even kijken wat ik onthouden heb.

@Wonder, Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk nieuwe uitdaging.

@Eylem, Jullie hbben voorlopig weer genog vlees in huis. ;)

@Kris, Ben het met de rest eens. Als je van te voren al weet dat het eigelijk nog niet gaat, niet gaan werken..heb je niks aan.

@Ka, wat goed dat ze nu toch ineens omrolde.

@Akoya, Lekker lang weekend met je mannen leuk! Hier ook.
    Jeroen is morgenmiddag al vrij vanwege de bruiloft morgen dus morgen hebben we een feestje gezellig.

@Smile, Veel voorweeen, veel last van? Of is het te doen?

HIer weer goed gekeurd bij de vk. Kleine man lag al ingedaald en vast in het bekken, dus dat is mooi.
    Daarna even goed geshopt bij de Ikea. Een tafltje en 2 stoeltjes voor op Tygo zijn kamer, gordijnen voor de babykamer en 3 nepplantjes voor in de studeerkamer aangezien de plantjes het daar nooit overleven dan maar zo. :D

Was wel echt bagger weer zeg vandaag. Verschrikkelijk!

Deel Deze Pagina