woman: hoop het ook, we zijn al een keer eerder gestopt en toen ging het ook nog niet. Kreeg hij ook weer last van huilbuien, we gaan het zien. Weet eigenlijk niet hoe snel je het merkt dat het nog niet over is.
Hier alweer even gestopt met Infacol en tot nu toe weinig tot geen krampjes meer. @ Nienke,Wat fijn dat hij zo lekker uitgeslapen heeft super! @ Woman,Wat vervelend dat ze er weer zoveel last van heeft. Mijn vriend is nog niet alleen met Levi geweest maar die kan ook niet tegen gehuil (gelukkig huilt hij niet veel) en raakt dan gestresst en geef hem dan altijd al gauw aan mij...Dus ben benieuwd hoe het zal gaan als hij wel een keer met hem alleen is...Maar hij moet er ook gewoon aan wennen en komt vanzelf goed is ook nog erg onzeker,maar zo'n lieve papa! Op wie lijken jullie kindjes eigenlijk op mama,papa of is hij.zij een mengelmoes? Levi is een echte mengelmoes lijkt op ons beide.
Char: Thije lijkt op mijn man en van Sara zeggen ze dat ze sprekend op mij lijkt. Ik zie het zelf niet, wel dat Thije op zijn vader lijkt. Mijn man moet er toch aan wennen, over een maand is hij op de maandag alleen met de kinderen, dan heeft hij zijn papadag. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
*breekt even in* Heej mamas, Ik wil jullie in de eerste plaats alle geluk wensen met de geboorte van jullie kleintjes. Hopelijk gaat alles goed met hen en met jullie ook natuurlijk! Waarom ik hier even een berichtje kom nalaten? Wel, ik verzamel geboortekaartjes. Waarom? Omdat ik vind dat ieder kaartje een eigen verhaal verteld, een verhaal van intens geluk. Met adresgegevens doe ik niets en de kaartjes worden zeker nooit doorgegeven, het is puur voor persoonlijk gebruik. Als je nog een kaartje van je kindje hebt en je wil het me wel bezorgen mag je me altijd contacteren. Dan geef ik je mijn adres via privébericht. Alle kaartjes zijn welkom! Liefs *breekt weer uit*
Mijn man is handiger met de baby dan ik. Onze zoon is ook hekemaal blij als hij thuis komt, zo schattig. Ik durf ook met een gerust hart weg. Zoonlief lijkt voornamelijk op een baby haha, geen idee. Wel heeft hij opvallend lange vingers. Dat viel het ok personeel gelijk op waarmee de geschiedenis herhaalde want mijn moeder hoorde precies hetzelfde over mijn handjes: lange vingers.
Zo hebben net een afspraak gekregen voor de mag3 test. We moeten 17 april naar het ziekenhuis, hier krijgt hij dan een infuus op de kinderafdeling. Dan moeten we naar het andere ziekenhuis en daar krijgt hij vloeistof ingespoten, hierna worden er echo's gemaakt om te kijken hoe het met zijn nieren is.
mijn man is regelmatig alleen met faya. vinden ze beide prima. ik ook, want vind het wel belangrijk dat ik ook mn eigen ding kan blijven doen. de eerste weken zeiden mensen dat ze veel op hem leek, nu zeggen ze op mij. ik geef daar nooit zo om, ze is lekker zichzelf. @nienke...spannend die echos lijkt me. sterkte! Faya heeft de eerste inentingen gehad vandaag. ze sliep de hele dag veel meer als anders, en zat duidelijk niet lekker in dr vel. veel kreungeluidjes maken, bij alles huilerig, en als ze wakker werd en ze lag in de box wilde ze echt bij mij liggen. maar ja, als je prikken hebt gehad mag je wel wat zielig zijn toch? ze weegt nu 4700 gram en 55 cm lang. twas weer allemaal prima, alleen de voorkeurshouding...deze week nog blijven oefenen en als het niet voldoende helpt moeten we naar de fysio.
Pinkel: inderdaad als ze prikken hebben gehad mogen ze niet in hun hum zijn. Thije krijgt volgende week zijn eerste prikken. Thije heeft ook een voorkeurshouding, krijg het ook niet gedaan om zijn houd de andere kant op te laten kijken, hij draait hem toch weer weg.
@nienke: spannend hoor die testen, veel s6 ermee! @pinkel: dan mogen ze zekr zielig zijn, noa krijgt dinsdag haar eerste prikjes @char: noa heeft de mond en kin van mark en de ogen en neus van mij, ze heeft lange benen en lange vingers en tenen, die moet ze van mark hebben want dat heb ik zeke rniet hihihi Ik ben dinsdag erg benieuwd hoe ze gegroeid is, ze heeft nu 56 aan, maar gaat hard naar de 62 toe, het gaat zo hard allemaal we hebben vandaag een dakkoffer gekocht voor als we eindapril op vakantie gaan, was nog een duur grapje omdat de dakdragers duurder dan de koffer zijn, maar goed we hebben het nodig en het is weer een zorg minder
Op wie ze lijkt...? Ik vind dat Kate op haar zus lijkt en daarmee dus ook sprekend haar vader. Toch zeggen anderen dat de oudste sprekend mijn man is en kate op mij lijkt. Ach ze lijken op ons beiden denk ik. Bekijk bijlage 236151
Wat een heerlijke foto Blue! Voor Pasen gaan we gezellig gourmetten met opa en oma en schoonzus en man en de kinderen. Ik verheug me er nu al op.
@bleu: wat een lekkertje! wij gaan vanmiddag even naar mijn vader en morgen naar de ouders van mark, de eerste keer zo'n stuk in de auto met haar, ben benieuwd of de hele rit slaapt Vrolijk Pasen allemaal
Daar was mijn schrikmoment vanochtend. S. had gisteravond om 22:00 haar laatste fles en toen zijn we ook meteen gaan slapen. Normaal komt ze dan tussen 3:00 en 4:00 voor een fles. Ik hoorde haar huilen en keek op de klok en het was 6:45! Ik maakte mijn man wakker en vroeg of hij er uit was geweest vannacht. Niet.... Toen rende ik naar beneden om haar zsm een fles te geven. Ik denk dat het komt omdat het gisteren wat drukker was dan normaal voor haar. Arm meissie... Ze zit nu trouwens op 5 voedingen per dag, doordat ze 's nachts nu langer doorslaapt. Op zich wel lekker, maar ik ben alleen bang dat ze nu te weinig binnen krijgt.
Hier ook 5 flessen al sinds ze 4 of 5 weken is en 4 kilo. Mocht gewoon van t cb als ze dat zelf aangaf, wat ze dus deed aangezien we op verzoek voeden. We zitten nu wel sinds aantal dagen op 5 flessen van 150cc water+5 schepjes.. hongerlapje... mja ze vraagt erom dus zie wel wat cb zegt volgende keer.. ze weegt nu 4,5 kilo. Overdag komt ze om de 4 a 5 uur. En de avond/nacht tussen de 6 en 8 uur.
Pfff, gelukkig! Dit stelt me weer gerust. Het is mijn 2de, maar je blijf je je afvragen of je het goed doet.
Nou meiden ik zou willen dat ik op 5 voedingen zat met kate, maar mevrouw drinkt er vaak nog 7 op een dag. Ze slaapt in de nacht nog niet langer dan 6 uurtjes. Haar zus sliep na de kraamweek al door dus nu is het wel pittiger met de nachten, maar gelukkig helpt mijn man met de flessen.
Ja ben echt superblij dat we een soort nacht hebben zegmaar, al is het maar 6 uurtjes achter elkaar slapen dat scheelt zoooooveel. Ze krijgt hier de late fles ook erg laat hoor Mn vriend kan daar prima tegen en gaat zelf vaak ook pas na 12 uur slapen dus hij geeft haar dan nog een fles en dan kan ik om 7 uur oid de ochtendfles doen. Dus écht doorslapen is het hier ook nog niet. Ja soms.. @Laika, erg he die onzekerheid.. ik zit ook vaak genoeg te googlen om maar zelfde soort situaties te vinden hoor, maar elk kindje is ook weer anders dus daar heb je dan eigenlijk ook weer niet zoveel aan, het is maar lastig zonder een gebruiksaanwijzing erbij Ik vind nu ook dat die 150+5 erg veel is.. ben dan weer bang dat ze teveel binnen krijgt etc.. maarja met de 120+4 blijft ze miepen na de fles en komt dan eerder dan de 4 uur enzo. En ze heeft niet meer krampjes dan ze al had en melk teruggeven doet ze al helemaal niet meer sinds we op de Friso comfort zijn overgegaan. Ze poept wel ineens veel vaker per dag, dat was met de vorige voeding hooguit 1 keer per dag, achja dan loopt het lekker door denk ik dan maar Gelukkig heb ik een nogal nuchtere vriend die haalt me af en toe even uit mijn gepieker/onzekerheid omtrent ons meisje Hij zegt ook ze is toch goed wakker tussendoor, vrolijk, slaapt prima, plast, poept, groeit en huilt weinig, dan gaat het toch gewoon goed? En tja.. zo is het ook haha.
Hi dames! Wij zijn net terug van een weekend in de bossen van Beekbergen. Het was echt een volksverhuizing om met 2 volwassenen, 2 kids en een hond voor een paar dagen weg te gaan, maar alles pastte gelukkig in de auto! Lekker veel gewandeld met z'n allen in de bossen. Mijn vriend heeft lekker gezwommen met de oudste want Robin vind ik daar nog te jong voor en we hebben gezellig 2 avonden zitten steengrillen terwijl Robin lekker op de bank lag uit te buiken van zijn fles. Robin is nu 7 weken oud, ik vermoed dat hij iets over de 5 kilo weegt (met 4 weken woog hij 4770 gr) en hij drinkt nu 5 flessen per dag van 180/6. Hier heeft hij ook genoeg aan, hij komt nu eigenlijk ook netjes om de 5 uur. Helaas ook 's nachts, tis echt geen doorslaper! Ik zou ook wel schrikken als hij ineens ruim 8 uur doorslaapt, maar als hij dat zou trekken zou ik het helemaal niet erg vinden! Zie hier nog een leuke foto van afgelopen weekend. Gemaakt met telefoon, dus helaas geen goede kwaliteit. Maar het is wel een fantastisch plaatje (al zeggen we zelf haha)! Robin lijkt trouwens op zijn vader, terwijl Jordy echt op mij leek als baby maar nu nog steeds. Lekker verdeeld bij ons dus haha!