bedankt meiden, ik ga maar (mijn man dan) proberen of ze de hoeveelheid pakt die op het pak flesvoeding aangegeven staat naar aanleiding van de kilo's. strakjes op weg naar een bruiloft. vind t wel spannend hoor, om mn meisje pas morgen weer te zien! hebben jullie dat ook als je weggaan? een paar uurtjes heb ik geen moeite mee, maar dit is zo lang, en verder weg. nou ja, goede oefening voor mn werk straks.
Snap dat je het moeilijk vind hoor! Ik vind een paar uurtjes al moeilijk morgenavond hebben we een feest en ondanks dat ik daar ook wel zin in heb zie ik er ook wel tegenop maar indd wat jij zegt kunnen we alvast wennen! Veel plezier op de bruiloft! En succes met de voeding ook voor je man!
s6 pinkel, je hebt gelijk kun je alvast wennen voor als je werken gaat, als je nu ziet dat het goed gaat allemaal kun je het ook steeds beter los laten voor mij is het vandaag echt vrijdag de 13e, heb vandaag een kleine aanrijding gehad en was het zelf schuld, het was niet vel maar toch zonde met zoë daarstraks cupcakes gebakken, die kan ze morgen versieren met rolfondant en dan kunnen we gaan feesten, 11 alweer, waar gaat die tijd heen ga haar nu halen en dan kunnen we de appeltaart gaan bakken
Pinkel: ik vind het ook moeilijk om mijn kinderen achter te laten. Sara is ook nog maar heel weinig een nachtje weggeweest. Heb ze gewoon graag bij me. woman: alvast gefeliciteerd, leuk cupcakes bakken. Is altijd leuk om zelf je taartjes te maken. Hier net even naar de prenatal geweest, een paar shirtjes voor Sara gekocht en een pyamaatje voor Thije.
De jongens gaan morgen ook een nachtje logeren, wij hebben een uitje in Amsterdam met de collega's van mijn vriend. Wel heel leuk en ik heb er onwijs zin in, maar vind het wel moeilijk om ze een nachtje uit logeren te doen. Ook al is het bij m'n ouders. Vooral Robin, Jordy gaat regelmatig logeren. Toen Jordy voor het eerst ging logeren was hij zo'n 10 weken oud. Toen ben ik 's avonds op de trein gestapt van Almere naar Alphen om hem weer op te halen haha! Woman: was vast schrikken dat ongeluk! Geen lichamelijke schade? Maandag hebben wij weer controle bij cb, ben benieuwd naar zijn gewicht en hopelijk hebben ze tips en trucs om hem te laten doorslapen...ik ben die gebroken nachten erg zat! Meiden allemaal fijn weekend!
Moedig jullie allemaal. Mijn moeder mag nog geen blokje om met m'n kleine, laat staan logeren. Vind ze ook erg absurd maar ik kan m'n guppie nog ff niet uit handen geven gewoon. Wel aan mijn echtgenoot, gisteren cursus baby/peuter EHBO/reanimatie gehad. We hebben zo'n sensormatje in het bed voor als hij stopt met ademen, beetje zinloos als je dan niet weet hoe te reanimeren. Zodoende de cursus. Maar toen stuurde m'n man dat hij al een uur aan het huilen was op Whatsapp. Toen nog een foto van m'n huilende guppie, dan ben ik in staat om zo van die cursus weg te rennen en te roepen "sorry ik moet gaan, m'n kind huilt!!!". Niet gedaan maar ook niet erg veel meer opgestoken na manlief' zijn bericht. Vanavond waren we uit eten, vraagt een man aan de tafel naast ons hoe oud onze zoon is. Dus ik antwoord: 9 weken. Ow zegt hij, dan zat ik er het dichtste bij met 6 weken. Ik: Jullie hadden samen zitten raden hoe oud hij is? Man: Mijn zus is kraamverzorgster en zij dacht max 3 weken Ik vind ons binkie inmiddels best al flinke baby, en hij hing over mijn schouder om zich heen te kijken, koppie op tillen enzo. Hij is wel klein maar die motoriek hebben ze toch niet met 3 weken? Alle mamma's die morgen uitgaan wens ik vast veel plezier!! En alle anderen een fijn weekend natuurlijk. Woman gefeliciteerd met haar dochter!
@ Woman,Alvast gefeliciteerd met je oudste dochter en een fijne dag morgen! @ MieWie,Jij ook veel plezier morgen! Levi heeft trouwens ook ineens zin om s'nachts wakker te worden omdat hij zijn speentje dan kwijt is,eerder sliep hij gewoon door en kon ook makkelijk zonder slapen maar nu is hij er erg gehecht aan. Zitten jullie kindjes nog in maatje 50/56 trouwens? Want bij onze man gaan sommige kleertjes echt te klein en te strak worden.
@ Jahoo,ik zit er ook aan te denken om zo'n cursus te gaan doen.Is toch wel erg handig lijkt mij. Ik kan Levi ook erg moeilijk loslaten zie ook wel op tegen morgen volgens mij zijn we dan ook zo weer thuis!
@Char; hier is ze over op maat 62 in de meeste dingen En ze heeft een rompertje van Lief!, gekregen in maat 68 dat nu echt als gegoten zit, rare maat hoor Loslaten ga ik echt nog even niet doen. Ben laatst wel even alleen boodschappen gaan doen, dat was best lekker, Janna bleef toen lekker ij haar vader. Maar iemand laten oppassen nu zou ik echt nog niet kunnen, geloof ik. Mja, een half uurtje misschien, maar liever niet. Ik ben nog tot en met augustus thuis, dus loslaten hoeft ook echt nog niet
dankjewel voor de felicitaties ze was weer blij met haar cadeau's het ongeluk was zeker schrikken, maar geen lich letsel gelukkig, alleen beetje blikschade, heb die auto meer geschampt, helaas een fijn weekend allemaal!
Fijn weekend allemaal. Thije lijkt zich weer wat beter te voelen, hij heeft vannacht lekker geslapen zonder eventjes te huilen. Alleen zijn ochtend fles drinkt hij zo slecht. Laat hij zeker 50/70 cc van staan. Je zou toch zeggen dat hij honger moet hebben na bijna 8 uur slapen.
Levi drinkt juist zijn laatste avond-fles altijd slecht is dan te moe denk ik hij slaapt dan wel 6 uurtjes maar ik denk als hij meer zou drinken dan wel sneller naar 5 voedingen kan.Hij drinkt de ene keer 170 en de andere keer maar 110 maar ligt er ook wel aan dat hij de rs-virus heeft gehad en dus slecht dronk en we hem nu gewoon de tijd moeten geven totdat hij vanzelf naar 5 voedingen gaat. Vanavond hebben we een feestje van een vriendin die 30 word vind het zo moeilijk om weg te gaan van mijn kleine man! Vooral omdat mijn schoonmoeder op gaat passen en zij erg bemoeizuchtig is grrrr. Fijn weekend allemaal!
Sterkte vanaaf Char! Had gisteren en vandaag ook weer aanbiedingen om op te passen maar ik doe het echt ff niet. Hier nog niet meegemaakt dat hij zijn fles niet leegdrinkt. Wel regelmatig dat ie gaat brullen dat die fles AL leeg IS En meer kan hij nog niet op, dat stroomt er echt uit. Rupsje Nooitgenoeg, ook niet altijd handig. Hij sukkelt ook nooit in slaap omdat hij vol zit. Geven hier 7 voedingen en als hij de fles krijgt is dat 120 ml, aan de borst kan hij denk ik meer op..
Kate slaapt eindelijk door! Zeker acht uurtjes, echt heerlijk! Qua kleding past ze 50 nog wel maar dat gaat nu wel te klein worden.... gisteren had manlief de twee meiden voor het eerst de hele dag alleen. Ik ging gezellig naar wicked met mijn ma en zus.manlief vond het pittig maar heeft zich gered,haha. Zijn jullie overigens allemaal al ongesteld geworden? Hier nog geen menstruatie, maar weet ook niet wat normaal is.
noa past nog maar net in 56 en heeft ookal 62 aan ze drinkt de flessen niet helemaal leeg de laatste dagen, krijgt er 150 in, soms is ze heel snel klaar en soms duurt het een eeuwigheid lijkt het wel.
faya past nog steeds in 50, sommige dingen worden nu echt wel te klein hoor, 56 past redelijk tot goed. behalve overslagshirts met drukkers, daar zwemt ze in. maar ze is gewoon een kleintje qua leeftijd. ik ben nog niet ongesteld geworden, maar met bv duurt dat ook langer? voor de zekerheid wel al weer met de pil begonnen, dus neem aan dat het straks dan weer gewoon komt.
Ik ben gisteravond niet meer naar het feestje gegaan,het zat me gewoon niet lekker om weg te gaan van mijn kleine mannetje en het lijkt net alsof ik het heb aangevoeld want s'avonds kreeg Levi enorme buikkrampjes en huilde enorm,en ik kon hem als enige troosten.Had een wamre hydrofiele doek op zn buikje gelegd en druppeltjes gegeven en toen viel hij eindelijk in slaap.S'nachts een warme kruik tegen zn buikje aangelegd en heeft lekker geslapen en gaat nu weer beter gelukkig! @ Pinkel,Ik ben nu voor het eerst ongesteld geworden,maar ik geef geen borstvoeding en hoorde dat als je dat wel geeft langer duurt. Ik ben ook al een paar weken weer aan de pil. @ Blue,En hoe beviel het even weg gaan? En hoe was Wicked? Ga daar ook nog heen namelijk.
@char, het was wel even lekker om er uit te zijn wist dat mijn meiden in goede handen zijn bij papa dus dat gaf rust. Maar ik moet er bij zeggen dat ik bij de eerste meer moeite had toen ik voor het eerst weg ging. en wicked was heel gaaf. Echt mooi verhaal en willemijn heeft echt een stem,wauw! Ben er nog van onder de indruk. Ik geef geen bv dus ben benieuwd hoe snel mijn menstruatie komt. Wil pas de pil weer slikken zodra ik vanzelf ongi ben geweest. Kate krijgt nu 6 voedingen van 150ml. Meestal laat ze bij 1/2 flessen wat staan maar de rest drinkt ze leeg.
ik dacht laatst dat ik mijn menstrutie kreeg maar dat was niet zo vertrouwen jullie de pil als je nog niet ongi bent geweest? ik zou dat niet vertrouwen, want die hoor je toch te nemen op de eerste dag van een menstruati wij hebben maar condooms gehaald, maar das ook niet alles want ik kan daar niet zo tegen, heb dan een dag of 2 een vervelend gevoel van mij mag het snel komen maar liever niet volgende week dan gaan we op vakantie en hoop ik toch even lekker te kunnen zwemmen, als ik het haal wil ik dnsdag eerst met noa gaan babyzwemmen, ik heb gehoord dat ze in dat zwemnbad geen chloor maar zout gebruiken en het dus zeker geen risico opleverd de kleintjes gisteren was een nichtje van mij hier met haar kleintje die is van 17 maart. s'avonds zijn ze naar het zh gegaan omdat die koorts had, een flinke neusverkoudheid, hij mocht nu pas naar huis. Heb ze wel gevraagd om even na te vragen of risico's voor noa aan vast zitten want die 2 hebben gezellig even naast elkaar gelegen er staat van hun in mijn map, want ik weet nog steeds niet hoe ik die hier moet toevoegen in het topic, kan iemand me dat uitleggen?