De februari 2011 moekes deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Krekeltje, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Zullen we hier verder kletsen?

2. Krekeltje

O, had ik al gezegd dat L een paar pasjes achter dr babywalker loopt? En langs de tafelrand?

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Even abbo. Ben onderweg op de iPhone.

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Kira loopt nog niet maar heeft nu sinds de kerst wel ontdekt dat ze zich kan optrekken tot staan, dus niks meer veilig hier :cool:
    Ze gaat trouwens ook heel netjes zitten vanuit staan, echt heel grappig om te zien :p

En vrees volgende week als ze weer naar het kinderdagverblijf moet want madammeke heeft last van eenkennigheid/verlatingsangst :(

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ook ff abbo ;)

@ Juffie idd moet het ook van me afzetten en idd niet gaan speuren op i net.
    is je vader bakker??
    Heb er ook 3 op inmiddels hahah hmm heerlijk ;)

@ Sjalleke ai das minder.. tja die fase komt nu he Arjen heeft het ook als er een vreemde thuis binnenkomt.. schreeuwen joh! hahaha ach hoort erbij.. leuk is anders..

Jarno slaapt hier pas sinds 21:15 ze waren hier nog al aan het schieten met vuurwerk kind helemaal overstuur.
    Ben ff bij em gaan zitten, en t was een beetje over dat geschiet, toen is ie lekker in slaap gevallen.. zal morgen nog gekker zijn :( nouja dan moet ie maar wakker blijven tot 00:00 :D;) kijken wanneer ie omvalt hahaha
    Slaap lekkr allemaal!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    abbo

7. Krekeltje

Sjalleke, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. L is ook eenkennig, maar als ik niet in zicht ben, dan gaat het wel (bij bekenden). Zodra ze me ziet, ben ik nog de enige bij wie ze wil zijn....

@dani, vervelend. Hier eigenlijk nog (verbazingwekkend) weinig vuurwerk overlast. Gelukkig! (heb er zelf nog wel schrik voor)

8. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Ben ik ook weer! Volgens mij ben ik er een maand ofzo niet geweest, haha, dus teveel om terug te lezen! ;)

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Zo ik ben dr ook weer bij;)

waauww wat een super taart zeg die van nijntje. welke site was dat? ik krijg kriebels om m na te gaan maken.. waauww.. wat zou dat gaaf zijn als die zou lukken..

weet iemand op welke site deze stond? dan ga ik m ff uitprinten:D eerst vergroten natuurlijk..

nou dacht ik tot 9 januari vrij tehbbe van kerst af.. maar nee woensdga gewerkt, vandaag gewerkt zondag avond werken vrijdag weer werken;) haha niet dat k het erg vind hoor.. heerlijk om wat extra binne te brenge uiteraard na zo een dure maand:p

weekend logeetje in huis.. dus word wel gezellig.. jullie nog wat vuurwerk afsteken? k haal morgen nog even wat dingetjes voor de oudste hier.. die vind allemaal prachtig mar ja om 12 uur ligtie natuurlijk wel in bed.. dus dan ziet hij niet zo veel.. ben benieuwd trouwens of ze allemaal door gaan slapen..

Heb net even op dorp beetje geshopt.. nog hele leuke fles gekocht van Lief merk.. k kon t niet laten staan:p

Vandaag trouwdag van me ouders.. beetje rare dag natuurlijk omdat me vader bijna 9 jaar geleden overleden is.. t zijn zowiezo allemaal beetje andere dagen natuurlijk.
    morgen is me zus jarig, dus maar even verjaardagsfeestje;) dan savonds gourmette bij schoonfam. en dan de logee mee naar huis;) (schoonzusje).
    volgende week relax weekje.. ga ik heerlijk van genieten:D.. oudste hoeft nog niet naar school die week, dus ga is wat leuke dinge met ze doen...:D

Beterschap voor alle zieke kindjes..

Morge ga ik nog even naar een reform winkel.. had advies gekregen van bureau, na lang verhaal ben ik erachter gekomen dat de poeder die ik moest halen een homeopatisch iets is, en de apotheek t daarom niet wilde bestellen, en madam zegt dan kunnen we neit bestellen.. pff wat een onzin:(
    onze meid heeft van baby af aan, altijd dunne ontlasting, nooit een drolletje ofzo, nu is ze 2,5 en sinds d'r 1,5 jaar leeftijd is ze niet echt meer gegroeid, ze weegt nu net 10 kilo. bijna t zelfde dus als de jongste van 10 maanden;)..
    even kijken of t abc poeder werkt, zo niet ga ik even hogerop.

Met de oudste, wat ik eerder verteld heb (smeerderijen) gaat het op zich goed.. hij is ook stukke rustiger enz.. kan heel lief spelen tegenwoordig, denk dat school daar wel z'n steentje aan bij gedragen heb..

Gister ben ik nog naar Holiday on Ice Tropicana geweest, was super leuk:D.. echt genoten..

zo nu stop k maar s met mn lange verhaal;)
    tot snel weer..

iedereen alvast een goede jaarwisseling, en doe voorzichtig!
    Knuff

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @suzannes: hoi! Welkom terug! Hoe ist met de kleine meid? En jullie nachten?

@taarten: ik ga ze zelf maken dus eigenlijk geen idee hoeveel het kost de marsepein enz is wel redelijk prijzig hoor. Denk dat als je deze laat maken je makkelijk aan 50 euro zit.

@kruipen/lopen: Emeric sluipt ook hier dus ook dagelijks stofzuigen en dweilen en dan nog hangt hij vol hondenhaar... Niet te verwonderen ook want hij kruipt het liefste in de hondenmand!
    Hier ook geen min rust hij staat overal aan recht en denkt zelfs dat hij alleen kan stappen wat dus resulteert in de ene val na de andere...

@all: vandaag hele dag mijn grootouders geholpen bij het koken voor morgen, de menu ziet er weer veelbelovend uit!
    Zal hem morgen gedetailleerd doorsturen om jullie mee te laten watertanden ;)
    Nu nog wat tv kijken en dan naar bed.
    Ben benieuwd hoe Emeric morgen gaat slapen heb er wel wat schrik voor...
    Ohja over slapen gesproken. Wij hebben een super pyjama voor morgen :) is net een kostuum met strikje zooo grappig :d
    Zal morgen een foto posten ;)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    taart: ik betaal meestal 75 euro voor 30-40 personen en een meptaartje
    waar ik hem wil bestellen is www.daantjestaarten.nl

12. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    ... ah, hier zit iedereen :)

@Kruipen: Sim tijgert... en snel. Van bank naar het etensbakje van poes is een metertje of 15: ongeveer 10 seconden, ze wint het van poes;)
    @Staan doet ze ook sinds een paar weken, echt stapjes zetten nog niet. Klauteren daarentegen wel :$:$! Steeds dat knietje omhoog. We zijn ons van de week helemaal de tandjes geschrokken toen ze in no-time op de 4e tree van de trap zat. En vandaag meende ze het keukentrapje te kunnen beklimmen. Box is inmiddels ook een karige/saaie bedoening, want het speelgoed werd handig als opstapje gebruikt. Dan maar lopen en graaien, alles beter dan dit, want dit is echt heel eng :(.
    @Zitten: alleen op d'r knietjes, als je haar op d'r billen zet tuimelt ze nog om

@Eet-schema:
    08:00 fles kv 180ml+6
    10:00 fruit
    12:30 boterham met iets smeerbaars en een fles
    15:30 op het KDV warme hap, thuis volle kwark met een geparkte banaan
    18:30 warme hap of de kwark met banaan
    19:30 fles pyjama papje 250ml
    01:30 fles kv 180ml+6 :( ... die krijgen we er helaas nog niet vanaf

@Jojo: hier kreeg ik van het CB het advies/ toestemming om ook gewone melk producten te geven, dus bij ons mag het.
    Ik kreeg het advies om Sim 's middags wat extra volle kwark te geven met een banaan, omdat ze wat aan de lichte kant is. Mevrouw laat het zich prima smaken, maar kg-technisch merk ik nog geen verschil. Miep Klimgraag draagt nog steeds maatje 68, soms 74.

@Debby: 75,-... dat is omgerekend bijna 4 kg taart naar italiaanse begrippen. Het is het absoluut waard, als ik zie wat je er voor krijgt, maar persoonlijk zou ik dat geld dan toch liever besteden aan kadoos.

@Taart... hadden jullie nu al bedacht wat ik ga trakteren op het KDV??? Ik blijf hangen op die bak met fruit.

@Dani: volgens mij is een lage hartslag niet slecht... toch?! Mijn hartslag in rust is normaal ook rond de 50-55 p/m. Ik lag ooit eens in op de eerste hulp, toen was ie zelfs 49. Een sporthart volgens de deskundigen in witte jassen aan mijn bed... (hahaha, ja! ik en sporten... moet iedere keer de spellingscontrole raadplegen of het met een d of een t geschreven dient te worden...;) ) Maar beter een lage hartslag dan een snelle, hij moet nog een aantal jaartjes mee ;)
    Maar als je je zorgen maakt, gewoon bij de ha navragen/ na laten kijken. Ik ben ook altijd een heerlijke miep-paniek, maar met een dokter in huis ben ik altijd redelijk snel uit 'gefantaseerd'.

@Susannes: was jij nu aan het verhuizen? Ja toch?

... en Jojo, stond hier nog wat grappigs tussen? ;)

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ladies: alvast allemaal de beste wensen.
    Moet zo gaan werken en ben pas om 20u klaar dus zal niet meer online zijn.
    Fijne dag en fijne avond :D

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    krekeltje: dat dacht ik al dat je dit thema helemaal leuk zou vinden. jij houdt echt stippen he?! als je nog wat website's wil enzo kan ik je wel wat geven. stuur me maar een pb op facebook.

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @pluutje: ik vermoed van wel want zit alweer met een idiote glimlach te lezen :D
    Zo grappig trouwens dat sim wel al klautert maar nog niet zit ze is nu wss gewoon veel meer aan het oefenen op het uitbreken en het huis onveilig maken ;)

@taart: het is idd duur daarom wil ik ze zoooo graag zelf maken hoop dat ze toch een beetje lukt iig.

@iedereen: moest het hier te druk worden en ik niet meer online kom;
    Geniet nog van de laatste uren in 2011!
    Het was voor ons allemaal een bewogen jaar, 2010 zijn we nog uitgegaan met een dikke buik en zie nu we hebben stuk voor stuk prachtige kinderen!
    Het is toch wel met een beetje pijn in mijn hart dat ik 2011 achter me laat het jaar waarin ik nog zwanger, net bevallen en dan zo'n prachtige baby had...
    Nog even en al onze kleintjes worden 1!!
    Kan het niet geloven word er beetje emo van...
    Maar ja kleine jongens (en meisjes ;)) worden groot!
    Nu nog maar even lekker eten en genieten van de familie en gezin!
    En van ons alvast een heel gelukkig nieuwjaar!!!

16. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen!!

Even een abbo nemen.

@prijs taart, uiteindelijk komt het dan op hetzelfde neer als hier, want voor 20 euro eten zo'n 10 personen. Dus 80 euro , 40 personen. Maar dan heb je dus een gewone bakkers taart. Gisteren prijsopvraag gedaan voor zo'n mooie bewerkte taart (vrouw die deze taarten maakt heeft zelfs een boek uitgebracht, Quando il Design diventa Bontà ) Nou hou jullie vast, de prijzen gaan van 6 tot 8 euro per persoon , met een min van 15 personen. Oftewel de goedkoopste taart kost 90 euro, 15 personen. NL is wat dat betreft erg goedkoop!

@kruipen, staan, elisa kan zich nu al een maand optrekken en langs de meubels lopen. 1 keertje durfde ze het om even alleen te staan maar verder niet. Ben benieuwd wanneer ze de volgende ontwikkeling maakt.

@jojo, gisteren heb ik elisa van 11.00 tot 21.00 niet gevoed! Goed he? Ga het vandaag weer zo proberen. Niet meer overdag voeden, de ochtenden en avonden hou ik er nog even in. Die kunnen er dan in jan. op het gemakje af.

Nou iedereen de beste wensen voor vanavond. Wij gaan hier waarschijnlijk gewoon met zijn tweetjes gourmetten. Schoonmoeder loopt wel al een paar dagen te vissen maar vind het na de kerst wel even welletjes, zij ziet ons morgen wel.
    Dus al met al niet speciaal op de planning.

17. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    dan vergeet ik de abbo aan te vinken, gaat lekker zo...

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook even abbo.

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524