uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 19-04 Dinh 2e echo 19-04 Niesje123 4e echo GYN 19-04 Siep81 1e echo 20-04 Ladylola 2e echo termijnecho om 14.15 21-04 Behappy 2e echo 23-04 lauras1983 1e echo verl 23-04 meissie1982 4e echol 23-04 Niesje123 2e echo VK 23-04 BurningKarma 2e echo VK 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 24-04 Hilli 2e echo 24-04 Suus1982 VK + echo fontys 26-04 Thea intake VK 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 08-05 Patje20 nekplooimeting 09-05 Girl13 nekplooimeting 14-05 Samantha89 2e Echo 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 wekenecho 10-07 Patje20 pretecho Dr. Papa Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Wahaha, deel II. Supah! @Dinh: Sommige mensen verwachten te veel. Da's net als ouders die om 5 over half 7 hun kindje komen halen en dan nog een uitgebreide overdracht verwachten. Dan krijg je gewoon de beknopte versie hoor, mijn kindje wil ook naar huis. @Behappy: Ik denk dat dat van je banden is. Ik heb het regelmatig links en rechts. Maar kriebelig? Ik snap niet goed wat je bedoeld haha. @Vandaag: Goedemorgen! Voor mij nog maar een paar daagjes tot de echo. pfffff. Alles komt goed (en herhaal in mijn hoofdje nog 500 keer). Ik moet dan ook een afspraak gaan maken om die ene VK te confronteren. Nou ja, vandaag is vrijdag. Ik ga straks met mijn draakie een stuk fietsen. We hebben een nieuw stoeltje achterop. Ze zit nu troetelbeertjes te kijken. Hoe bedoel je nostalgie?
@thea YEAH 11 WEKEN WAVEE THANKU !! @burning ja kriebelig is miss niet de juiste omschrijving maar t waren erschillede felle steken ook net boven mn schaambot
Goedemorgen lieverds!! Deel II .. WOW, gaat hard hè Ladylola, veel plezier met je echo vandaag meid! @hier, ik ga vandaag toch echt eens even de stad in op zoek naar een nieuwe broek! Al m'n broeken zitten te strak en ik zit al met elastiekjes te werken maar dat ziet niet uit, pffff...
@Niesje: Ik doe dat ook met elastiekjes hahaha. Het gaat wel dicht maar het zit gewoon niet lekker. Succes met shoppen! @Be: Dat is bandenpijn hoor. Rottige steken en die bouwen ook weer een beetje af dan zeg maar. Steek komt snel en dan heel langzaam verdwijnt ie weer.
ik gaat zo om 9 uur even de vk bellen vragen of ik het hartje mag komen luisteren ben zo vreselijk onzeker aangezien mn kwaaltjes aan het afnemen zijn .. geen last van bandenpijn enz enz *zucht * ik maak mezelf weer eens helemaal gek
@krappe broeken ik kon met 7 weken toch echt mijn gewone broeken niet aan en aangezien ik nog zwangerschapsbroeken had liggen heb ik die lekker aangetrokken Ik zit hier moed te verzamelen om bloed te gaan prikken brrrr echt even doorbijten. Moet mijn zoontje van 3 ook meenemen en die is zo tegendraads vandaag. Net zag hij het weer bericht dat het bijna overal ging regenen en hij wil naar de speeltuin dus hij is nu mokkend op de bank naar buiten aan het kijken en de zon aan het aan roepen
@thea hoop dat ze je ff gerust kunnen stellen! Bij ons zouden ze dat ni doen als t alleen onzekerheid zou zijn.
@thea23 bij mij namen de kwaaltjes rond die periode ook af en dat is vrij normaal maar ik begrijp je onzekerheid en hoop dat je langs mag komen
@karma jaa precies maar de steken vertrokken hier gauw gelukkig t was echt steek en daarna trok t eigenlijk gelijk weg maar t zal wel bandenpijn wezen .. weet t aders ook niet
thea dat is normAal meisie!! je lichaam went op een gegeve moment aan de hormonen of tenminste je lichaam leert er mee omgaab is heel normaal
Ja, ik zou ook hebben gebeld. En als het kan, is dat mooi! Ik moet zeggen dat bij mij de misselijkheid op zich niet vaker komt maar wel heftiger. Gisteren op mijn werk twee keer flink misselijk. Blegh! Maar goed, wel even fijn dat je dan wat bevestiging hebt.
Aaah inet is traaaaag. Ben al een kwartier bezig twee pagina's te lagen. Man o man. Broeken zitten hier nog prima. Alleen 's avonds niet een min werk broek niet. Maar die was al aan de krappe kant. Volgens mij blijf ik de hele zwangerschap plat. Ik ken wel iemand die plat bleef... Met 40 weken had ze echt een mini bolletje, alsof ze net 12 wk was. Lang en tenger, net als ik @kwaaltjes zijn bij mij ook afgenomen. Gisteren voelde ik mijn borsten nauwelijks en ze zijn ook niet meer zo stevig als eerst. Ik voel me vandaag top fit... Niet, helemaal niet, misselijk. Vind het ook eng, dus snap je geheel Thea... Het enige wat ik voel is een ongi gevoel. Lang niet meer gehad Nog 11 nachtjes, dan mag ik weer kijken... Mijn pauze zit erop. Fijne dag en tot vanmiddag
@Julia: Dat ongie gevoel had ik gisterenavond ook. Of was het eergisteren? ... Nou ja, igg. Ik dacht toen ook; Hmm vreemd. Zal allemaal wel van het rekken zijn. Werkse! @Ladylola; vergat nog succes te wensen!
zo alweer een 2de deel!! Wie een echo heeft, veel plezier!!! thea, volgens mij is t normaal dat de kwaaltjes afnemen maar gewoon bellen idd! Broeken: ik loop al 2 weken in mijn zwangerschapsbroeken, mijn andere zaten niet meer lekker... zijn jullie ook zo verschrikkelijk moe? Ik kan niet meer...word een lange dag met mijn zoontje, die wil heeeeeeel veel aandacht en is zo hyper momenteel..... pffff. kan wel janken van de moeheid.... gelukkig komt mijn man vanavond eindelijk thuis....pas als de kleine in bed ligt helaas dus nog een lange dag te gaan....