Wie ook in 2013 in verwachting van het mooiste Sinterklaas geschenk ooit?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pimkey, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zou het leuk vinden om wat ervaringen uit te wisselen met dames die ook rond 5 december zijn uitgerekend. Mijn uitgerekende datum is 4 december!

Ik merk de laatste tijd dat ik wel behoefte heb om dingen te vragen of te bespreken over de zwangerschap en alles er omheen. Wie ook?

Liefs Pimkey

2. petra31

petra31 Lid

19 mei 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik ben op 2 dec 2013 uitgerekend. gr

3. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ik ben 7 december uitgerekend, lijkt mij ook leuk om met meiden/vrouwen te kletsen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend!!

Hoe voelen jullie je??

4. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Hoi,
    Ik ben 1 december uitgerekend (en was zelf een Sinterklaas geschenk 28 jaar geleden ;))!

Groetjes,
    Pline

5. Vlindertjuh1987

Wat toevallig, grappig zeg haha!! Hoe voel jij je?? Kun je er een beetje van genieten??

6. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik voel me ok nu, maar ben tot 16 weken erg misselijk en uitgeput geweest...
    Nu ben ik nog altijd erg vermoeid, ook omdat ik de voorbije 2 weken hard heb gewerkt omdat ik heel wat in te halen heb :(. Mijn werk stond in het begin van de zwangerschap namelijk op een heel laag pitje. Volgende week heb ik verlof en ik kijk er echt naar uit om te beginnen genieten!

En hoe voelen jullie je?

7. Vlindertjuh1987

Dat is vervelend als je zo misselijk en uitgeput bent geweest, snap dat je toe bent aan ontspanning en zeker als je je nog steeds zo vermoeid voelt!! Binnenkort heb je zeker ook de 20 weken echo?? Hier gaat het goed, in het begin veel last van mijn darmen gehad en heel moe geweest maar dat is nu gelukkig minder geworden. Ik heb meer last van me geestelijke gesteldheid haha, ik ben heel zenuwachtig en paniekerig deze zwangerschap. Ben heel vaak bang dat er iets gebeurd en maak me veel te druk. Maar ik moet vertrouwen hebben (heb ik ook wel), maar moet het wat meer van me afzetten en op me af laten komen. Hebben jullie hier ook last van??

8. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Leuk dat jullie reageren!

@ pline, jij ook al een Sinterklaas kindje? Ik net niet helemaal. 29 jaar geleden op 3 december. Zou wel een grap zijn als dit kleintje ook op die dag zou komen. Onze eerste zoon is op de verjaardag van m'n man geboren. Vind het zelf wel een leuke tijd om jarig te zijn. December is echt een feestmaand en zo'n knusse sfeer.

Ik ben de eerste 14 weken alleen erg moe geweest. M'n darmen waren regelmatig wat an streek maar niets ernstigs. Nu alleen sneller moe dan normaal en het maagzuur speelt nu al op... Bah dat had ik bij m'n eerste pas in de 7de maand. Dat kan nog wat worden ;)

Ik heb nu lekker vakantie, maar maandag moet ik weer beginnen. Ik had drie weken. Maar ja de tijd vliegt... Vrijdag nog even naar vk in t ziekenhuis en dan aftellen naar de 20 weken echo! Wanneer mogen jullie daarvoor? Ik vind dat echt zo'n mijlpaal. Als dan alles goed lijkt kan het genieten echt beginnen... Nu ik nog zo weinig voel maak ik me snel druk. Ik zal blij zijn als deze kleine ook voelbaar aanwezig is!

Voelen jullie al veel beweging?

Liefs Pimkey

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlindertjuh, dat paniekerige heb ik met vlagen. Laatst logeerde ik een weekendje bij m'n ouders en haalde me van alles in m'n hoofd over m'n man. Of hij wel veilig thuis was gekomen na het werk enzo. (Hij is kok). Toen las ik die ochtend over een ongeluk in de buurt... Heb m uit z'n bed gebeld in alle vroegte. Hij schrok weer doordat ik 's morgens zo vroeg aan de telefoon hing.... Oeps... Sindsdien probeer ik toch even tot mezelf te komen. Ben normaal helemaal niet zo! Haha

10. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hallo,

Ik ben 9 dec uitgerekend. Ik ben de eerste 16 weken erg misselijk geweest en moe. Ik heb al 2 kinderen 2 jongens dus hoop stiekem dat dit een meisje wordt. Ik voel me heel anders als bij de jongens. Bij de jongens nooit misselijk geweest en nu dus wel heel erg.
    Moet morgen weer naar de verlos toe de jongens gaan mee voor het eerst.
    Willen jullie weten wat het wordt?

11. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Hallo,

Ik ben inderdaad een Sinterklaaskindje. Ben zelf ook wat zenuwachtig en geraak gemakkelijk in paniek. Gelukkig is ML de rustigheid zelve :). Nu wacht ik met spanning af tot ik beweging begin te voelen (en word onzeker omdat dat nog niet het geval is!).

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend morgen weer! Leuk dat je al 2 jongens hebt, kan me voorstellen dat je er dan graag een meisje bij krijgt. Misschien weet je na morgen wat het wordt.

Wij willen het ook graag weten, na de pretecho leek het een jongen! Maar ik heb het zelf niet heel duidelijk gezien, dus pas na de 20 weken echo durf ik er vanuit te gaan. We hebben al een zoontje, alleen die snapt het zwanger zijn nog niet echt. Behalve het woord baby.

Veel plezier en succes morgen!

Liefs Pimkey

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat van die spanning herken ik zo! Ik moet op m'n handen zitten om niet nog een pretecho te boeken. Als ik maar zie dat alles goed ie ben ik al tevreden. Nu je niks voelt vind ik het maar eng...

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo druk maakt. In m'n omgeving kijken me soms aan... Normaal ben ik heel relaxed en nu echt piet paniek...

Liefs Pimkey

14. Vlindertjuh1987

@ Pimkey

Wel heel lief dat je je zo`n zorgen maakte om je man, gelukkig was alles gewoon goed en lag hij lekker in zijn bed. Ik merk dat ik het echt heel moeilijk vind om dingen van mij af te zetten. En dan heb ik het eigenlijk meer over de zwangerschap, ik ben vooral wat dat betreft paniekerig en zenuwachtig. Ik las dat jij op je handen moet zitten om geen afspraak te maken voor een pretecho, hahaha!! Nou hier nog zo 1 hoor, ik heb er ook regelmatig moeite mee. We hebben door mijn paniekerige gedrag al veel pretecho`s gehad en dat kost toch wel veel geld, dus ik moet ook even op mijn handen gaan zitten de komende tijd. Wij hebben 24 juli de 20 weken echo, is ook een spannend moment. We weten al wel dat we een broertje verwachten voor mijn zoontje van 6 jaar. Leuk dat jullie waarschijnlijk ook een jongen verwachten!! Wel vervelend trouwens dat je zo`n last hebt van maagzuur, ik hoop dat je er niet de rest van je zwangerschap zo`n last van blijft houden. Ik voel de kleine af en toe wel bewegen, denk ik, maar weet dit niet zeker omdat ik veel last heb van mijn darmen, dus het kunnen net zo goed mijn darmen zijn haha!! Wanneer heb jij eigenlijk je 20 weken echo?? Veel succes vrijdag bij de vk.

@ Ramoontje82

Vervelend dat je zo`n last hebt gehad van misselijkheid. Wat spannend dat je vandaag weer een echo hebt, veel plezier met je jongens!! Willen jullie ook weten wat het word??

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

@ ramoontje, hoe was het vandaag? Hebben jullie een mooie, goede echo gehad?

@ vlindertjuh, haha jij bent dus ook zo met die echo's. Ik hoop dat ze morgen even kijkt, dat heeft ze tot nu toe wel steeds gedaan... Ik heb 22 juli de 20 weken echo. Maar dat duurt nog zoooo lang. Dus als het morgen tegenvalt dan plan ik misschien toch wel een extra pretecho. Erg hè? Hier ook hetzelfde, soms denk ik ja ik voel de baby, maar ja wat je zegt... Kunnen net zo goed m'n darmen zijn!

Liefs Pimkey

16. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Wij hebben een echo gehad en ze denkt bijna voor 100% zeker te weten dat het weer een jongetje is. Alleen zegt mijn gevoel iets heel anders nog steeds. WE wachten nu wel weer tot de 20 weken echo. Ik had zo gehoopt dat heen meisje zou worden ook omdat ik me zo anders voelde als bij de jongens. Ben er zelf een beetje in teleurgesteld, maar goed komt ook wel weer goed:)

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh meis, dat komt wel goed hoor! Alleen als je je op het een instelt en het is het ander, dan moet je even omschakelen. Wie weet heeft ze het mis en zie je met 20 weken iets anders! Haha je weet maar nooit...

Ik geloof het ook pas na de 20 weken hoor! Heb de dvd al 3 keer terug gekeken maar nog geen onomstotelijk bewijs gevonden haha.

Liefs Pimkey

18. limburg88

limburg88 Lid

20 jun 2013
    55
    0
    0
    Wij hebben nu vrijdag de 20 weken echo, vindt het zoooo spannend, kan niet wachten om onze zoon weer te zien.
    Heb um nog niet gevoeld (placenta voor liggen) en mijn eerste zwangerschap heb eigenlijk geen idee wat ik moet voelen. Soms denk ik voelde ik maar iets dan wist ik dat het goed zit.. veel spanning/beetje zenuwachtig voor komende vrijdag..

Deel Deze Pagina