februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Ik durf echt nog niet zo ver vooruit te kijken, eerst afwachten en hopen dat het deze keer goed blijft gaan. Doel 1: 1e echo mee maken.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Welkom babyboo

Zal ook even mijn testjes showen. Ze lopen iig op:)

Verder weinig klachten. Beetje misselijk sinds gisteravond maar of dat nou van m'n angst is dat het niet goed gaat of van de zwangerschap. Tja. Dat weet ik nog niet. Verder geen kwaaltjes.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi!!

Wat zegt je gevoel deze keer?

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik ben vanaf april 2011 begonnen en nu uiteindelijk zwanger met ICSI. Ze hebben twee verse bevruchte eitjes gestopt dus spannend en misschien tweeling. Vandaar dat ik een knallende test heb.

Ik heb tegenslagen gehad, twee maanden geleden een mislukte IVF, van de 13 eitjes geen een optimaal bevrucht. Dat waren angstige tijden.

Maar door ICSI heb ik 5 eitjes waarvan 4 heel goed zijn bevrucht en 2 terug geplaatst. Dokters weten dat ik een goede immuun systeem heb, dat ik gezond ben, geen allergieën en dat ik sterk ben.

Ik ben zo trots op mezelf, maar vooral op m'n vriend. Hij heeft zo gezond mogelijk geleefd door verse jus te drinken, elke dag!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah super!!!
    Dan is het echt een wondertje(s) :D

6. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Mag ik ook meekletsen? Zal maar af en toe zijn, want ik werk fulltime, dus ben nu 'illegaal' aan het ZP'en ;)

Vanochtend de vk gebeld, mag 2 juli langskomen voor vroege echo ivm miskraam bij vorige zwangerschap.

Net als jij Love sta ik er nu best relaxed in. Tuurlijk ben ik wel bang, maar ik weet ook dat ik het niet in de hand heb. De vorige keer zagen we bij de eerste echo 2 lege vruchtzakjes. En al die weken ben ik ook ontzettend bang geweest voor een miskraam. Van alles en nog wat zocht ik op op internet. Geen enkel teken heb ik gehad dat het mis was. Dus daarom kan ik het nu wat beter loslaten. Ik heb er toch geen invloed op.

Ik ben (helaas ;)) nog niet misselijk (vorige keer ook helemaal niet gehad), maar heb wel andere gekke dingetjes:
    Bijna continue heb ik zo'n heerlijke kriebel achter het schaambot :D Is echt een grappig gevoel. Af en toe heb ik wat last van hoofdpijn en mijn nachtrust is echt een ramp!!! hahaha. Ik doe bijna geen oog dicht. 's Avonds heb ik het zoooo koud dat ik met pyama en sokken het bed in stap :$. Om natuurlijk midden in de nacht alles weer uit te gooien.
    Gisteren ontdekte vl van die vieze puistjes op mijn schouder en na het douchen kwam er opeens witte vloeistof uit mijn tepel :(. Oh ja, en ik heb opeens van die fijne, niet charmante, dikke onderhuidse puisten op mijn kin. :p

Nog iemand van die vreemde kwaaltjes? Word er wel vrolijk van eigenlijk :D

Valt me nog een in: moodswings.... hihi.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahaha Sally ja die uitslag heb ik dus ook helaas....puistjes op de kin.

Ach en idd zoals je zegt....we hebben het niet in de hand

8. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Als dit zo doorgaat ben ik straks een krentenbol :p
    Gek genoeg geniet ik er nu echt intens van (zwangerschap, niet de puisten) :D Kon ik de vorige keer dus helemaal niet. En ik word zoooooo vrolijk van dit heerlijke zonnetje.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik snap hoe je je voelt ;) ik voel me ook goed. Zelfs het wachten op echo's stoort me deze keer niet. Ben uberhaupt al blij weer zwanger te zijn...

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lov. Mijn gevoel zegt niks. Hihi. Ben alleen bang. Vorige x was m'n gevoel goed tot ineens m'n zere borsten waren verdwenen. Toen wist ik da het niet goed zat. Ach ik laat het overme heenkomen. Kan het toch niet veranderen. Helaas:D

@sally. Je hebt al lekker symptomen. Heerlijk joh. En een krentenbol kan ook lekker zijn:D:p

11. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Zullen we het daar maar op houden :p hahahahahahahaha

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer jen dat het zo ging ..... Maar het komt nu gewoon helemaal goed!

13. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Sally, ik heb ook een ontzettende vervelende nachtrust.. word zo vaak wakker omdat ik het idd heel warm heb. moet 3 x naar de wc. pff maar ik heb het er voor over.

helaas heb ik altijd al last van acne maar moet zeggen dat het nu nog niet erger is... juist minder (klopt af op houten tafel) ... dus hoop dat dat bij mij zo blijft :)

verder lekker genieten ... ik ben nog steeds bang hoor meiden.. vorige keer was ik al 9 weken zwanger.. maar had ik vanaf het begin af aan last van bruine afscheiding.. nu niet..
    1e keer was bij 5 weken.. daar zit ik nu net overheen.
    gisteren heel de dag misselijk geweest en nu beginnen mijn (.)(.) ook iets of wat gevoelig te worden dus ik heb goede hoop.

zorgen maken helpt natuurlijk ook niet... mijn buik is opgezet alles wat ik dus de laatste 2 x niet had ... maar ik blijf duimen tot ik iets moois zie op de echo.

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Pff ik heb dat ook snachts!!! 10x eruit draaien keren.. hahaha maar heb et er ook graag voor over!!

wat erg joh.. had je toen ook al een hartje zien kloppen op de echo???
    ik ben ook heel nerveus... kan niet wachten tot ik een kloppend hartje heb gezien!!!

15. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Sammy, ja de 2e keer hebben we een kloppend hartje gezien met 6,5 week ongeveer. ik mocht eerder komen ivm het bruinverlies maar op de echo was alles in orde. Jammer is dat dan..

maar goed ik blijf positief en hoop dat dit wondertje lekker bij mij blijft plakken tot februari :)

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Kom me hier ook Illegaal melden :p

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Yeahhh yuna. Wat gezellig. :) zo blij voor je. Echt grappig. Onze eerste zwangerschap hadden we samen. De ma samen en nu weer zwanger samen.

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Liefffff

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Inderdaad en nu allebei (en de rest natuurlijk) gewoon bevallen in febr.

20. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Yuna! Leuk dat je hier bent :)!

Deel Deze Pagina